Pink Ladies (Part III)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juultje, 21 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Manlief viert binnenkort zijn verjaardag. Die dag zal hij een shirt aan hebben met daarop: daddy in progress... Met eronder een loading teken van op de computer of laptop. Kijken wie het ziet. Voor familie die niet op zijn verjaardag komen gaan we in de kerstkaarten een kort, zelf bedacht, rijmpje zetten: Ja, het is echt waar... Niet meer Mira-man en Mira, maar papa en mama vanaf juli komend jaar!

2. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Wat een leuke tekst.,!! Super leuk om het iedereen te gaan vertellen Mira.., Super speciaal moment is dat..,

3. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Leuk gedichtje Mira!
    Wij hebben het ook met manliefs verjaardag verteld aan de familie. Manlief had een t-shirt aan waar een baby op getekend stond. En daarbij hadden we geschreven 'mijn papa wordt 30 jaar!'

Sommige familieleden moesten het even laten bezinken en nadenken wat er nu juist bedoeld werd, maar de meesten hadden het gelijk door. Heel erg leuk om het te vertellen aan de familie!

4. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Wij hadden cupcakes gedaan op onze verjaardagen (die we samen gevierd hebben) en later op de dag had mijn vriend een shirt aan met ik wordt papa.., Sommigen hadden t niet eens door, anderen begonnen meteen te gillen! Het is zooo'n gaaf moment!

5. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Wat een leuke manier om het te vertellen Mira!

Wat zijn wij dan eigenlijk saai geweest...

6. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Haha gekke Dutch.., dit nieuws kan niet saai gebracht worden joh..,
    Het is al speciaal uit zichzelf..,

7. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Naast op FB ook hier nog een keertje:

Gelukkig nieuwjaar! Hopelijk mogen al onze wensen uit komen dit jaar en kunnen we eind dit jaar terug kijken op een topjaar voor ons allemaal :D

Morgen hebben we de 12 weken echo. Mijn zusje gaat mee, manlief moet helaas gewoon werken :( Hopelijk ligt de kleine goed voor een NUBfoto, want dat zou ik echt super leuk vinden om die hier te plaatsen.
    Na de echo hebben we nog een afspraak bij de GYN staan, dus dan gaan we daar ook door de APK en horen we denk ik ook wat hij met mijn gewicht en bloeddruk wil doen. Ik ben trouwens nog steeds niks aangekomen. Schommel tussen de -1 en -1,6 kilo :D

8. me83

me83 Niet meer actief

ook hier even: iedereen een gelukkig en gezond 2013!!!

@mira.. wow nog niks aangekomen! goed hoor!! en veel plezier morgen met de echo!! hopelijk is er een nub te zien:)

9. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Vanmorgen termijnecho gehad, blijf op 12+4 zitten en mijn uitgerekende datum dus nog steeds op 13 juli. Het kindje was eerst aan het slapen, maar de echoscopiste maakte het kindje wakker en ging toen eerst even draaien (daar leek het iig op)en daarna heeft hij lekker even naar ons liggen zwaaien. Hartje deze keer gehoord en gezien *SMELT!* en 3 foto's meegekregen :D
    Daarna controle bij de assistente gehad voor gewicht, bloeddruk en urine. Bloeddruk was weer hoog, helaas!
    Als laatste nog controle bij de GYN. Even gehad over de echo en dat alles er goed uit zag. Daarna over mijn bloeddruk gesproken en aangegeven dat ik er graag pillen voor wilde, dus meteen ook gekregen. Scheelt weer wat onrust voor mijzelf! Daarna nog bloed laten prikken, extra controles die de GYN nog wilde zien ivm bloeddruk, dus dat ook weer gehad :D

In mijn album staat een fototje van de kleine. Deze is het mooiste, maar ik denk helaas dat er niet een NUB op te zien is... Ook nog aan de echoscopiste gevraagd of ze dat in beeld kon brengen, maar ze had daar weinig goede ervaringen mee (lees: Tijdens latere echo's toch het andere geslacht blijken...) en de kleine wilde niet daaraan meewerken (lees: Liever lui dan moe, dus heerlijk aan het slapen ;):p).
    Volgende week woensdag mag ik weer op controle bij de GYN om te kijken of de pilletjes aanslaan en of we eventueel moeten verhogen. Hopelijk niet, maar dat zien we dan wel weer...

10. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Jeetje wat me nu overkomt...........
    Gisteravond had ik n beetje roze verlies, dus ik denk deze ronde is over. Vanmorgen ook weer n klein btje roze, maar zette niet door. Dacht vanmiddag dat als ik n testje doe is t uit m'n hoofd en zet t door....
    Staan er 2 streepjes!
    Ik ben helemaal van m'n stuk. En maak me zorgen! Roze verlies is kan toch niet goed zijn....!?

11. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Meid toch... Wat zal je in spanning zitten! Heb je foto van de test? Roze hoeft niks te betekenen, kan geknapt vaatje zijn, heb zelf ook wel eens wat roze verloren. Als het geen rood is, is het goed!
    Hoe ver denk je zelf te zijn? Of was er deze einde geen pijl op te trekken? Mss vk of gyn bellen voor eventueel vroege echo...
    Heb vertrouwen meid, ik dim voor steeds donker wordende testen!

12. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Roze verlies betekend niets! Waarschijnlijk gesprongen adertje met witte afscheiding.

Maareh..

Whaaaaaaaah!!!!! Gefeliciteerd!!! Foto!!!!

13. me83

me83 Niet meer actief

oeeehhhhh 2 strepen is goed hoor!!! gefeliciteerd!!!:D rozeverlies komt vaker voor,zo ook bruinverlies, zolang je niet hevig gaat vloeien moet het helemaal goed komen,maar als je je ongerust voelt gewoon even bellen naar je gyn!!

wel je testje spammen he!!!:D

ik blijf duimen voor een plakkert hoor!!;)

14. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Sorry voor de typfouten, zit op telefoon...

15. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Dit is m

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,4 KB
      Weergaven:
      6
  16. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Wow!!!!!!!!

17. me83

me83 Niet meer actief

whooeeeehoeiiiii!! duidelijk hoor!!! supergaaf!!!!!:D goed begin van het nieuwe jaar!!!!:D

18. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Mooie test meid! Niet twijfelen, genieten moet je doen! Gefeliciteerd meid!

19. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Ik ben sprakeloos. Manlief in Duitsland net gebeld. Is ook helemaal van slag... Gyn gebeld en zegt idd dat roze vaker voorkomt. Poeh wat spannend. Heb ook meteen een afspraak gemaakt. 25 januari. Op m'n vaders verjaardag.

20. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Hè en dat met middagurine! Nu dan 4 weken en 4 dagen.

Deel Deze Pagina