Het komt hier even heel dichtbij, de bevalling... Mijn schoonzusje is 10 weken verder dan ik, dus ik heb heel lang gedacht van 'zij is toch eerst'. Nu is de kans heeeeeel groot dat ze met 37 weken ingeleid wordt, dus dat komt ineens wel heel dichtbij... Echt een raar gevoel...
Wat spannend zeg... Voor hen, maar ook voor jullie! Welke reden voor inleiding heeft ze? Hopelijk niks ernstigs!
Spannend!!! Hier ook nog hooguit 10 weken!!! Krijg soms echt de kriebels, maar niet angstig hoor, maar gewoon enthousiasme en gezonde spanning., hihi.
Het begint echt op te schieten ja! Alles al helemaal klaar voor de komst van de kleine? Ik verwonderde me er gisteren over dat ik al bijna op de helft ben... Over 22 dagen al op de helft en over 25 dagen al de 20 weken echo! Moet je nagaan hoe ver Dutch en jij al zijn
ohh, meiden, gaat nu idd wel snel hoor! ben zo benieuwd naar jullie babes, de namen, het geslacht en hoe jullie de bevalling ervaren.. hoop dat het allemaal spoedig mag verlopen... in dit topic hebben jullie wat dat betreft wat recht te zetten hoor.. de nare ervaringen zijn in de meerderheid.. dat moet anders kunnen.. dus kom maar op met de "soepele" bevallingen!
@ mira, bij lars lag de placenta ook voor. Ik heb lars voor de eerste keer met 18 weken gevoeld. Wist het de eerste keer niet zeker, maar toen ik het meer voelde wist ik dat lars het was. Mijn man heeft het pas veel later gevoeld. Daarna werd mijn mans hand als boxbal gebruikt.
Mijn schoonzusje heeft een hoge bloeddruk en nu begonnen er ook wat eiwitten in de urine te komen. Nog niet veel, maar in de combinatie met de bloeddruk gaan ze inleiden. Zoals het er nu naar uit ziet morgen... Spannend!
Spannend meid! Ik had net toch iets raars... Ik zit hier bij de laptop, net druk geweest met was ophangen en nu even ´uitrusten´ en voel ik opeens hetzelfde als wanneer een spiertje of zenuw blijft samentrekken, zo'n 5 trekjes. Het was helemaal onderin mijn onderbuik een paar cm boven mijn schaambot. Echt zo´n raar gevoel daar. Ik heb het wel eens bij mijn oog of bij mijn vingers zo´n zenuwtrekje, maar in mijn buik nog nooit! Mss de kleine? Hopelijk voel ik het vaker, dan kan ik het gaan plaatsen...
@ dutchdiva, dat is spannend zeg. Is ze vandaag ingeleid? @ mira, dat kan goed de baby zijn. Lekker van gaan genieten.
Dutch: Gefeliciteeerd!! Mira: Mooi gevoel he? Ik heb echt gejankt de eerste x en meteen mijn moeeer gebeld! Hihihi Jannie: ben ik voor hoor.., ik hoop op een soepele bevalling en dat mijn kindje indd niks met die stomme bacterie te maken krijgt en lekker ter wereld komt.., Gaat hard ineens he.., nog eventjes en dan krijg ik elke dag DE vraag of ik al wat voel.., hihi. Morgen zkh., vind t toch best spannend en heb wel de vraag of t geen gevaar kan dat als mijn vliezen breken en ik nog thuis ben.., mij lijkt t dat je kindje dan niet meer beschermd is en alsnog besmet kan raken., dit wil ik opnemen met de gyn.., Verderben ik echt zo blij dat ik minder ben gaan werken., bij thuiskomst duik ik lekker ff op de banken dat doet mij en mijn rugje echt goed., Sinds vandaag t gevoel dat mijn kindje begint te dalen, soort druk op mijn blaas, veel gekriebel lager als anders en soms t idee dat ik wijdbeens moet zitten/lopen., wordt er allemaal niet charmanter op dus., hihihi Oooo wat ben ik benieuwd naar ons kleintje!! Ben zo brandnieuwsgierig nu.., hihi
Dat zou goed kunnen dat de kleine aan het dalen is. Ik kon toen ook niet meer netjes met mijn benen tegen elkaar zetten. Ducht, gefeliciteerd met je nichtje.
dutch gefeliciteerd! kirsten, klinkt idd als indalen.. maar hou errekening mee dat de kleine ook weer zou kunnen klimmen in theorie! hier femke zomaar om 10.00 al in bed gelegt en ze slaapt nog.. en dat terwijl ze altijd alleen maar tussen de middag slaapt.. gelukkig word sjoerd vandaag gehaald en gebracht, want hij krijgt een vriendje te spelen en die kan niet zo ver fietsen.. dus laat femke lekker liggen!
Dutch: Gefeliciteerd meid! Meteen gaan kijken naar de kleine of eventjes kunnen wachten? Kirsten: Ja, was super, maar wil nu meer. Hoezo ongeduldig... *Normaal zo geduldig als het zijn kan, maar nu even niet * Jannie: Ze zal het nodig hebben, denk ik dan maar... Hopelijk gaat ze vannacht niet spoken nu ze overdag zoveel geslapen heeft!
Nee... Niet meer zoiets gehad als die 5 zenuwtrekjes Mss toch de kleine niet. Ook nog geen vlinders of hoe het nog meer beschreven is door anderen gevoeld, wel het idee dat het eraan zit te komen, maar dat kan ook gewoon mijn verlangen zijn om het te voelen... We wachten gewoon af!
@Mira: wat spannend! Zou goed de kleine kunnen zijn hoor! In het begin is het echt nog niet elke dag... Helaas, maar wel echt waar... Bedankt voor jullie felicitaties! Natuurlijk zijn we meteen gaan kijken hihi Ze is zoooooo mooi (en klein, slechts 2345 gram). Het komt nu wel heel dicht bij... Maar eerst Kirsten nog!
Jaaa!!! Ik begin gezonde spanning op te bouwen.., heb er zooo'n zin in!! Straks matrasje ophalen, die is binnen., van de week eindelijk behangen met mijn mannetje en dan kunnen de meubels eindelijk in elkaar.., t is allemaal wel een beetje last-minute uiteindelijk maar goed., we zijn nog optijd en t komt goed., over 5 weekjes ben ik 38 weken en kom dan maar kleintje! Ik vind het prima!!! hihihi
Gezonde spanning mag he! En zo last-minute is het toch niet? Alles staat op tijd klaar voor jullie wonder!