Pink Ladies (Part III)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juultje, 21 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Deesje Hopelijk sterkt Lars snel aan zodat hij ook lekker naar huis kan.

2. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Van Kirsten en van mams heb ik nog mee gekregen voordat ik bevallen ben.
    @ kirsten, hoe gaat het nu met je?

@ mams, lekker aan het genieten? Weet je al wanneer je een echo hebt?

@ exploppers. Wanneer zijn jullie bevallen? en hoe heten jullie kids?

@ me, wat een kl*te nieuws zeg. Hoe gaat het met je?

3. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Hoi allemaal, even een teken van levenvanmij! Ik verwaarloos jullie compleet...

Juul, gefeliciteerd met lois!

Me, sterkte!

Dees, fijn dat je weer thuis bent.

Hier gaat t op zich goed. Ties doet t super goed! Ben zo trots! Ik ben zelf nog niet op de been door een gekneusd bot oid in mn linkerbeen/ bil. Doet goed zeer en kan niet lang staan. Maandag belt de dokter om te kijken wat het is en wat er aan gedaan kan worden. Komt waarschijnlijk door de heftige bevalling.

Maar goed, dat is bijzaak als ik in de wieg naast me kijk!
    Wat hebben we een geweldig Manneke! Hij eet goed, slaapt goed, is zoooo mooi en reageert al goed op onze stemmen.

Binnenkrt zal ik ff een foto plaatsen.
    Hoop dat t met jullie allemaal goed gaat.

4. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Loïs is het idd. En je spreekt het uit als Lo-is (superman)Ze doet het heel goed en weegt zo'n 3400 gram. Bevalling was heftig. Maar ze is er. We zijn heel trots en gelukkig.

Sorry meiden ik heb niet bijgelezen. Dus excuses als ik iets belangrijks heb gemist.

5. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Juultje: gefeliciteerd met Lois. Leuke naam.

Hier ook al niet bijgelezen, veel te voor. Net terug van een verjaardag, Kira gevoed en nu hopen dat ik zo een flinke ruk kan maken met slapen

6. me83

me83 Niet meer actief

@dees.. wat fijn dat lars het al zo goed doet! hopelijk mag hij snel naar huis!

hier gaat het wel.. ik kan het goed relativeren .. ik zie het miss heel anders als andere meiden hierin hoor.. maar daar is iedereen anders in. ik heb zoveel mensen om me heen die ook zoiets hebben meegemaakt.. dus ik wist al heel goed dat je nooit zekerheid hebt met een zwangerschap. ik zie het meer als iets wat ik nooit echt heb gehad.. ik heb het ook nooit mogen voelen in mijn buik.. miss daarom.. maar ondanks dat ze zo vroeg al overleed ben ik heel trots op mijn engeltje!voel gewoon zoveel liefde.. ze is echt van mij.. maar het heeft gewoon niet zo mogen zijn.. er was gewoon iets mis aan haar denk ik..dus miss ook maar beter zo..je weet nooit hoe het had geweest als ze had overleefd.. miss was het dan ook ziek geworden of met een afwijking geboren..

nja kan het niet goed uitleggen denk.. maar hopelijk snap je een beetje hoe ik denk hahah

7. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    @ Jannie: WAuwwiee! Wat een poppetje., en inderdaad heel leuk gekleed., maar wat een lief koppie zeg!

@ Wen: Is toch logisch dat je zo druk bent.,! Die kleine zet je hele leven op zijn kop., je vind vanzelf een ritme ZONDER zoveel bezoek waarin je weer tijd krijgt voor andere dingetjes., Wel leuk dat af en toe ff om de hoek komt ;)

@ Kylie: Hahaha., mafkees! Hij heeft gewoon storing en gaat straks met z'n partner naar Deventer., dus weeeer alleen! Ach ff de huiskamer doen., want dat zou ik donderdag al doen, ff alles van de kant halen en goed dwijlen, bedje afhalen en wassen en verder niet zoveel.

@ Dees: Welkom thuis meid!! Hopelijk komt lars ook gauw thuis en dan kan het echte genieten beginnen.,
    Met mij gaat het goed hoor Dees., Afgelopen donderdag gehoord dat ik nog niet helemaal schoon ben nadat ik Cytotec heb ik gebracht dat weekend daarvoor dus nu mag ik deze week afwachten of mijn lichaam het zelf verder doet. Donderdag weer op controle., ben ik dan nog niet leeg krijg ik weer Cytotec om het laatste beetje eruit te werken, dan nog niet leeg = curretage maar daar gaan we niet vanuit aangezien het niet veel meer wat er nog zat. Vloei nog steeds dus hoop dat het er nu allemaal uit is!

@ MiniM: Ai Wat super vervelend van je gekneusde bot! Daar zit je niet op te wachten en al helemaal niet met een kleine nu.,
    Fijn dat alles zo goed is met Ties., daar gaat t uiteindelijk allemaal om, maar je moet zelf ook weer op de been komen hoor!!

@ Juul: Fijn wat van je te horen., echt een leuke naam! Fijn dat alles goed gaat.,

@ Me: Jeetje meid, op 1 of andere manier krijg ik t idee dat ondanks jij 10 weken verder was dan ik we een beetje op 1 lijn zitten qua verwerken.,
    Gister zei mijn vriendin dat ik me niet zo groot moest houden en moest huilen als ik dat moest., maarja ik moet dat helemaal niet., Bij ons ben ik niet verdrietig omdat wij geen leven hebben gehad dus er is niks overleden, Kan me daar heel goed bij neerleggen.,
    En net als wat jij zegt., als de zwangerschap niet was afgebroken was t kind vast niet goed geweest, de natuur regelt dit zo mooi al doet het nog zo'n pijn als iets waar je zo gelukkig mee was wegvalt.,
    Het zal meer de teleurstelling zijn als het verdriet., En je mag ook zeker heeeel trots zijn me! Want wauw wat hebben jullie en mooie meid, alleen te klein voor deze wereld, Ze is voor altijd bij je in de vorm van een engeltje! Echt waar.,
    Trots zijn mag!!!

8. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    @ deesjedees: hey! Fijn dat je weer thuis bent meid! Ik ben (op de uitgerekende datum) 21-01-2012 bevallen van een kerngezonde zoon Jim!! Het was bijna een 8-ponder dus was best pittig want ik heb een lange (pijnlijke) persfase gehad van n uur en 3 kwartier! Al met al is t goed gegaan, niet uitgescheurd maar wel een klein knipje laten zetten omdat t toen al zo lang duurde! M'n hechtingen trekken nog n beetje, vloeien wordt gelukkig al n stuk minder. Hij is zoooo lief :)

@ hier: jim is van gisteren tot vandaag meer dan 100 gram aangekomen :eek:

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Me en kirsten, we denken allemaal wel een beetje hetzelfde geloof ik.
    Al heb ik wel echt heel veel verdriet gehad, en nog steeds af en toe wel.
    Maar vertrouwen op moeder natuur en haar manier van dingen oplossen is erg belangrijk.
    Als alles goed was geweest, waren onze zwangerschappen niet misgelopen. Dat is een goede houvast.

Hier lekker geslapen, helaas is het uitslapen niet gelukt.
    Zit nu lekker aan mn ontbijtje(thee, verse jus d'orange en kaasbroodjes) dalijk ff een wasje ophangen en een nieuwe draaien en dan vanmiddag verjaardag van mn nichtje.

10. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    @stampertje, bij mij trokken de hechtingen ook heel erg maar heeft de vk het knoopje eruit geknipt. Daarna geen last meer gehad!

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Meiden, vind het wel opvallend dat bij de meesten hier het niet gaat zoals we graag zouden willen.
    Uit onszelf beginnen, soepele bevalling zonder al te veel poespas...

Ik was nieuwschierig of de KV testen nog harder kunnen knaller dan 2 gelijke strepen(die had ik met 4+3) dus heb nog 1 setje testen gehaald.. (als je niet meer rookt moet je het geld toch ergens aan kwijt ;) )
    En ze kunnen echt nog harder knallen hahahahah
    Zo cool :D Word er gewoon helemaal blij van.

12. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Hier: op m'n werk m'n urine even gestript, zitten leukocyten, eiwitten en bloed in.. bloeddruk en pols ook wat verhoogd (130/85 en 104) dus moet vanmiddag om lwart over 14 naar de HAP

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Kylie, wat doe je voor werk???

14. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Weet niet zo goed meer wat t inhoud zus., Maar dat je meteen naar de HAP mag wil wat zeggen., doe je rustig! En bel me ff als je bent geweest oke??

Mams: Ja we zullen inderdaad allemaal wel wat hetzelfde denken inderdaad., En natuurlijk laat ik af en toe een traan maar meer uit teleurstelling en weer die onzekere periodes., bah, zelfs van de week uitgesproken dat ik niet meer aan die ***kinderen ga beginnen! Natuurlijk meende ik dit niet., maar wordt een beetje gek van een week lang bloeden, krampjes, onzekerheid van t afgelopen half jaar., en natuurlijk hormonen! hahaha

Kylie werkt in de zorg (ouderenzorg)

15. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Het is waarschijnlijk een blaasontsteking, heb al een week een gevoelig rug en bm..maar omdat ik zwanger ben, vanwege de bloeddruk en pols en de eiwitten..moet ik dus vanmiddag weer even langs..
    Ik bel je naderhand , zussie

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Meid ik kan het me zo goed voorstellen!!
    En gewoon je frustratie,teleurstelling en verdriet uitten hoor!
    Dat hoort er gewoon bij.
    En zo lang bloeden is helemaal bagger! Weet er helaas alles van.

17. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Deesje fijn dat je weer thuis bent zeg! Hopelijk mag de kleine ook snel naar huis!

Ohhh en ik ben weer kwijt wat ik zeggen wilde. Uhmmmm straks maar even een nieuwe poging.

18. me83

me83 Niet meer actief

@mams en kirst.. jaa ik denk dat we hier hetzelfde in denken. ik zelf vond het al zo onwerkelijk dat ik zwanger was.. miss dat het gevoel van verdriet welterug komt mocht ik ooit een gezond kindje krijgen omdat ik dan pas echt weet wat ik moet missen.. en mams heeft al een mooie zoon. dus die weet ook heel goed wat ze moet missen aan mylan* bij mij is dat besef nog gewoon veel minder. en ben zeker wel verdrietig en teleurgesteld.. vind het een manier van falen aant lichaam zeg maar.maar ik kan nu al terugdenken aan haar en kijken naar de foto's zonder huilen maar met zoveel liefde en trots..

19. me83

me83 Niet meer actief

kirst balen dat je nog steeds zo vloeit zeg! bij mij word het al veel minder! wel veel slijm(sorry:)) maar het echte vloeien is bijna weg.. alleen als ik op de wc zit komt er nog wel eens wat uit.

ik hoef niet terug naar het ziekenhuis.. het slapen met bh doet me goed en de spanning word al ietsje minder.. vanmiddag na verjaardag van me oma ff koude doekjes erop, maar meot met een paar dagen aanzienlijk minder worden

20. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    is goed., ik hoor je telefoontje wel.,!
    ja het lange bloede vind ik inderdaad bagger mams., heb ook gewoon zin in sex.,!!! hahaha., maar beetje vies op deze manier.., letterlijk K*Tzooi., hahaha

Hahaha kwiebje., wat herkenbaar!

Deel Deze Pagina