@nino.. idd vaag zeg!hopelijk kanhet wel gerekend worden als een ongi.. want als je nu nog langer moet wachten word je helemaal gek! pfff lichamen zijn maar raar!
Me: Heb de foto van jullie meisje bekeken. Wat een mooi compleet beebje. Heb je al een naam of wacht je tot je 100% zekerheid hebt dat het een meisje is?
@ mira, ik hoop dat lars wel eerder naar huis mag. Het is echt afwachten. We zien hem wel steeds iedere dag vooruit gaan. Het enigste wat nu nog nodig is voor hem is sterker worden. Maar dat komt goed. @ me, heb je al witte kool bladeren geprobeerd? Ze zeiden tegen mij in het ziekenhuis dat dat helpt. Ik zelf heb het niet geprobeerd. Zo lang ik mijn bh aan houd is er niks aan de hand. @ nino. wat vreemd zeg dat je nu niet ongi word. Anders even bellen voor de zekerheid als je het niet vertrouwd.
ja voor een meisje word eht sayani.. dat betekend ondergaande zon.. was ook een naam die al op me lijstje stond. voor een jongen nog steeds geen naam.. maar miss omdat het toch echt een meisje is ik er niet uit komt met een jongensnaam vond het ook zo gek dat ze zo mooi was.. had al echt een scenario in mijn hoofd van een alien of zo.. gelukkig was dit niet zo.. maar je weet maar nooit na drie weken met een dood kindje in je buik hoe eht eruit zou zien.
@dees.. nee heb gister met ijs in een zakje en dan in theedoek erop gzeten heel lang.. vanochtend stond ik op en de spanning is er aardig af.. ze zijn nog steeds groot voor mijn doen maar niet meer zo pijnlijk van de week kon ik in de auto niet eens hard over een hobbel of het deed al zeer en nog iets geks! zegt mijn vriend ineens gister... koop dan anders een bh met compressen erin.. dan kan je ze constant koelen, maar zal wel duurder zijn als normale bh.. ik zeg waar koop je dat dan.. hij .. bij de speciaalzaak heeft ie toch iets opgestoken van dat boek van kluun hij weet er meer van als ik
Nino: Ik zou even bellen hoor... Vragen tot hoe lang na Primolut je ongi kan worden en vertellen dat het hiervoor altijd na 4 dagen al was! Hihihi, ik moet echt wennen aan op een matje liggen. Hebben allbei een iets dikker matje dan normaal, maar daarmee lig ik nog steeds op de grond als ik op mijn zij lig, dus niet echt geweldig... Maar wel fijner met je bed klaarleggen: Matje uitrollen en de sluiting open draaien, slaapzak erop leggen en als je dan 's avonds/'s nachts naar bed wil nog een klein beetje bij blazen en klaar Normaal stond ik minimaal 15 minuten te pompen, maar daar heb ik geen zin meer in. Voor een zomerkamp (hele week) wil ik dat nog wel doen, maar voor een weekendje niet
@mams..hoe rekende jij je cyclus na de curretage? want nu vloei ik nog een beetje.. maar als eht over is mag ik wel seks hebben,maar tis niet de bedoeling dat ik gelijk weer zwanger word(lijkt me ook niet erg goed voor me lichaam) maar ben dan natuurlijk tot me volgende ongi onbeschermd omdat ik nu nog geen pil slik.. wil dit dan wel weer doen als me volgende ongi komt.. dan moet ik weer beginnen op de dag van eerste ongi. maar is nu een beetje onduidelijk voor me allemaal. en qua condooms is het voor ons nooit een succes geweest om die te gebruiken omdat ze niet goed passen. en ik dan wel speciale grote maat moet kopen zodat het condoom niet zoek is in me doosen we het gewoon liever zonder doen(vind het echt poespas gedoe zon ding hahaha) maar gezien ik afgelopen keer al zwanger werd van voor eht zingen de kerk uit.. dus dan word het maar benen bij mekaar houden denk..
Me: Tja, dat wordt gehele onthouding dan he... Nee, das gekheid natuurlijk...maar ik zou als ik jouw was toch condooms gaan gebruiken. Is een maandje aanklungelen dan, maar als jij geen pil neemt, en van voor het zingen de kerk uit ook al zwanger kan worden...tja dan zou ik het risico toch even niet nemen om op je cyclus te gaan vertrouwen. Denk dat die ook allesbehalve betrouwbaar gaat zijn de komende maand... Het enige wat in mij opkomt is het pessarium/vrouwencondoom... maar dat lijkt me ook zo een gedoe...en dan moet je ook gaan lopen graaien in je doos Ik weet trouwens niet of zoiets nog bestaat??? Stamt nog uit de tijd dat ik sexuele voorlichting kreeg op school Wel lief van je vriend dat ie Kluuns raad met je deelt Mannen kunnen soms zo schattig zijn he Hoewel ik de mijne soms ook achter het behang kan plakken Maar mag niet klagen... Heb gisteren nog een massage gehad
@Me83: Wat leuk dat hij zich er zo in verdiept.. Ik zie het trouwens al voor me, met je tieten in de sneeuw @Mams136: Wat leuk die kortingsbon, dat is nog eens lekker. Heb je ook dat boek gehad? @Mira85: wat jammer van het weekend, hoe is het weer verder geweest? Zorg maar goed voor je mannetje, zijn af en toe zulke kleine kinderen. Maar als er écht iets is, krijg je ze niet naar naar de dokter @Tina85: Heb je een speciale buikband? @Nino:Hmm, heb totaal geen verstand van dat soort medicijnen, maar zou het wel even aan de gyn vragen..Balen. Hier: Om Nino's vraag te beantwoorden, heb echt geen last of pijn van m'n blaas. Moet wel kleine beetjes plassen, maar dat is niet zo gek. Verder steeds meer last van mijn baarmoeder..Ik hou wel in de gaten of het geen echte krampen zijn..Maar het is nu een soort schrijnend/zeurend gevoel aan de linkerkant (onderin). Verder is het bij aanraking heel gevoelig.. Maar ik ga morgen niet slapen, voor er actie ondernomen is
@tina.. idd het is niet te vertrouwen na dit alles.. dus ga er ook niet vanuit dat ik weer regelmaat heb.. maar zeker met nog hormonen in je bloed kunnen veel vrouwen zeer snel zwanger worden na een miskraam oid.. dus vandaar.. maar dat word denk met de knieeen bij mekaar .. das het veiligst hahahah jaa had van lief niet verwacht dat ie het nog ging onthouden wat er int boek stond.. dus was wel erg schattig te zien dat ie er meer van af wist als ik!soms komen ze met iets waar je gwoon verbijsterd van bent hahaha ohh massage!! lekker @kylie.. ohh wat fijn dat je iig geen pijn het met plassen..dat voelt zo rot! jaa hier sneeuwt het weer een beetje.. als er een laagje ligt kan ik me tieten erin gooien hahahhaha
Kylie: Ja zo'n speciale band voor extra steun. Een babybelt van Anita. Hij ziet er niet sexy uit, maar zit wel heeeeeeerlijk! En onder je kleding zie je het toch niet. Ik mag 'em alleen niet de hele dag dragen, want dan verslappen je spieren te erg. Maar ik draag 'em nu als ik last krijg of als ik met de hond ga wandelen. Ben der wel tevreden over hoor.
Vandaag is het 30 januari...precies een jaar geleden dat ik ons vruchtje en mijn eileider verloor door een BBZ... het heeft ondertussen wel allemaal een plekje gekregen, maar het spookt toch al de hele tijd door mijn hoofd. Het blijft toch een stukje van ons leven. Heb der een blogje over geschreven...voelt wel goed om het zo nog even neer te pennen. En ik ben oooh zo blij dat ik nu zwanger ben. Hoewel het besef van: we hadden nu al een baby van 4 maanden kunnen hebben...er ook wel is. Ja...*zucht*...het is een bewogen jaar geweest... en de komende maanden hebben nog veel meer in petto
@tina.. en nu dubbelgenieten dus!! je blijft altijd die datum in je hoofd houden en altijd denken wat als... das heel normaal.. en niet meer dan logisch dat je terug denkt aan je verloren kindje! gelukkig veel moois voor de toekomst!
Ik ben 26 dagen na de curretage ongesteld geworden weer. Het vloeien werd minder, stopte 1 dag en begon toen in alle hevigheid weer. Heb de gyn toen gebeld of ik nou ervanuit mocht gaan dat ik ongesteld was geworden. Aangezien ik bij mn echo begin oktober schoon was en het vloeien gestopt was, kon ik er vanuit gaan dat ik ongesteld was geworden. Onbeschermde seks werd ons afgeraden tot na de 1e menstruatie. Nou was ik ook echt flink slapjes van die ruime 2ltr bloed die ik was verloren dat de 1e 2 weken al geen optie waren. Wij hebben eigelijk gewoon netjes geluisterd en pas na mn 1e menstruatie weer gesekst.
okee mams dan weet ik dat. voorlopig vloei ik nog wel dus zal ook wel even duren voor ik weer seks heb.. tis ook een beetje raar nog als ik eraan denk hahaah.. ben nog niet zover dat ik weer seks wil maar wil zeker weten hoe en wat het zit en dat ik zowiezo niet weer zwanger word.. dus geen seks is voorlopig zeker de beste optie..(gemeenschap dan want wil manliefwel tevreden houden) denk dat ik zowiezo daarmee wacht tot me eerste ongi en dat ik dan weer aan de pil kan.
Dat heb je goed...Maar je gaat dus wel weer aan de pil voorlopig?? tina, wat dubbel zeg...maar het scheelt natuurlijk wel dat er een nieuw wondertje in de maak is die zit waar die moet zitten en harstikke gezond is en strakjes in jullie armen gesloten kan worden.
ja denk het wel.. we gaan eerst maar het huis beetje afmaken waar nodig is.. wil een andere bank en nieuwe wasmachine(deze wandelt nog wel eens) met droogfunctie erbij.. met het hondje gaat het ook niet al te goed..ze is al echt oud.. dus wil zowiezo tot na de zomer aan de pil.. zodat ik eerst alles kan doen wat ik nog wilde doen en even zien hoe het hondje verder gaat en miss nog op vakantie.. maar eerst rijbewijs en auto kopen..dan hebben wij toch even wat meer de tijd dingen te doen en dan komt het verlangen naar een kleintje vanzelf wel weer.ik heb geen haast
Tja je moet natuurlijk handelen naar je gevoel he. En als dat voor jullie de beste optie is dan moet je dat gewoon doen.
Mams, wat een mooie knaller!!! Dat wordt weer piesen!!! Me, haha zie het al voor me! Lekker ff met je tieten in de sneeuw!! Kan me echt niks voorstellen bij het gevoel dat een icepack lekker moet voelen..hier kom ik vast nog wel op terug Mira, wowwwiee 32 weken is wel vroeg zeg!! Nino, hmmmmm das wel raar, hoop dat het alsnog snel doorzet. Want denk niet dat je dit tot een echte ongi mag/kan rekenen? Tina, Dikke knuffel voor jou meidd!! Wel goed om even extra aan je verloren kleintje terug te denken! Ik heb gewerkt tot 18u, het hondje uitgelaten en ben nu aan het eten. Vind het helemaal niks die kou en sneeuw. Veel te bang dat ik val en er iets gebeurd met de kleine...volgend jaar loop ik weer een stuk safer met een kinderwagen. Mag ik gewoon wel lekker als me lompe zelf plat op mn reet in de sneeuw.