Pink Ladies (Part III)

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by juultje, Jan 21, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Skaya...als je stuwing krijgt dan is het hemels!!
    Alleen dat met de borsten onder de koude douche was wat minder hahahahahahah:p

Ik ga me helemaal suf piessen joh!!! Allemaal om vrouwen zoals Nino,DutchDiva en Mira te helpen...waar het niet vanzelfsprekend is!

2. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

Dec 19, 2010
    1,927
    0
    36
    Nederland
    Zo he.,! Wat een geklets.,

Ik ben kapot en heb dus niet veel onthouden., Denk indd een ijzer te kort als ik t allemaal zo lees., maar ik kan pas donderdag wat halen want ik moet tot die tijd werken onder openingstijden van een drogist. Zal wel weer foliumzuur gaan slikken., misschien helpt dat al iets.,

3. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mams, jaaa juist daar doen we het voor!!! Dat het ook maar snel resultaat mag geven!!

Kirsten, jaaa dat kan je alvast wel zelf kopen. Dan haal je misschien beter het ijzer uit je voeding wat al kan schelen. Gewoon doen.

4. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

Dec 19, 2010
    1,927
    0
    36
    Nederland
    Ja Foliumzuur heb ik nog zat van liggen., dus dat is het probleem niet..,

Grrrr ik had een giiiggaaaaa zin in bros-tablet., zie steeds die reclame en het water loopt me in de mond., de supermarkt hier is helaas om 8u gesloten en mijn vent heeft storing en moest nodig naar t toilet (ja dat duurt wel ff bij die mannen) en ik moest dus de telefoon in de gaten houden (logisch) maar nu kan ik dus gewoon niet meer naar de supermarkt en heb er zoooooo'n zin in! GRRRRR Erg is dat.,! hahaha

5. me83

me83 Niet meer actief

@kirst.. woow bros dat heb ik al lang niet meer gegeten!

@skaya..jij bevalt in de zomer dus geen sneeuwtieten voor jou:p maar icepack is dan echt heerlijk!

@mams.. ja idd.. nu zie ik het allemaal ff niet zitten. is ook angst.. maar de wens word met de tijd wel sterker dan de angst.. en dan weet ik zelf wanneer ik er aan toe ben.

idd hulde aan alle meiden die mvm doen of hebben gedaan!!hopelijk mogen mira dutch en nino ook snel zwanger worden!

6. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

Dec 19, 2010
    1,927
    0
    36
    Nederland
    Hahaha., sneeuwtieten! haha

Ja voor mij ook super lang geleden., bros.,! En nu hebben ze bros-tablet.., jummmm wat lijkt me dat lekker,. Morgen herkansing :D hihi.,

7. me83

me83 Niet meer actief

@kirst. jaa lekker kopen hoor.. als je er trek in hebt smaakt het zoveel lekkerder!

toen ik zwanger was had ik altijd trek in warme pistoletjes met kaas.. en net weer 2 naar binnen gewerkt! me hormonen werken duidelijk nog mee.. lust geen alcohol haaahah en vind het ook nog steeds maar raar dat ik het weer mag

8. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

Dec 19, 2010
    1,927
    0
    36
    Nederland
    Ja soms denk ik: Ooo die hormonen zijn al uitgewerkt., maar dan komt er weer iets waarvan ik denk., oeps., ze zijn er nog! hahaha

Alcohol: Was al niet zo'n hele erge zuiperd maar lust af en toe wel een drankje., heb van de week passoa-jus gemaakt., daar had ik zooo'n zin in., na 1 glaasje licht aangeschoten! hahaha puur omdat ik t zooo lang niet gehad had., hihi

9. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Raar is dat dan he, als je ineens weer alcohol mag.
    Ik drink niet veel maar als we een feestje hebben of in de kroeg waren dan altijd wel 1 of 2.
    Daarom zit ik nu ook met een probleem... As zaterdag hebben we een feestje. Voor de vrijwilligers van de voetbal vereniging. Alles gratis. En ik mag dus niet drinken. Opzich geen probleem, maar mn ouders horen en ook bij, oom en tante, neefje en vriendin, goeie vrienden van ons.
    Hoe ga ik dat nou doen???

10. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Kan je niet zeggen dat je moet rijden, of hoofdpijn hebt, de dag erna werken, antibiotica, sterkere pijnstillers..

11. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Feestje is 10min fietsen hiervandaan...dus rijden is geen optie.
    Liegen tegen mn moeder is ook geen optie ,die prikt er dwars doorheen.
    Ik kijk nog even wat het weer doet, als het heel glad is ,bied ik wel aan om te rijden en neem dan paps en mams gewoon ook mee.

12. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Kan je niet net als of doen dat je drinkt?

Ik ga even m'n plasje wegbrengen

13. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    hahahaha ja en dan gaan mensen voor me halen...en zit ik ermee.
    Geen optie.

14. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Pff dag 2 dat ik onwijs misselijk wakker word. Bluh!!!
    Was vergeten hoe dat voelde...maar ik weet het weer hahahha

15. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

Nov 16, 2010
    1,501
    0
    36
    Mams: Hihi, het is toch altijd een dilemma he, als je je zwangerschap nog even wil verzwijgen, maar op een feestje het niet wil weggeven door niet te drinken... Vrijdag gaat het -10 vriezen, misschien zaterdag ook wel zo koud? Das toch geen weer om te fietsen? ;)

Hier: Ik staat op klappen!!! Alsof mn buik elk moment open kan scheuren... vervelend gevoel hoor. Ik wil niet klagen, maar het is wel een ongemakje. Ben net al gaan plassen, in de hoop dat er wat druk van de ketel zou gaan...maar helaas. Ik moet er niet aan denken dat ik nog 3 maanden moet groeien... waar moet ik die buik laten????
    Iemand misschien een tip tegen dat opgeblazen gevoel?

Gisteren trouwens niet meer gezocht naar het kabeltje van mn mobiel... was doodop. Misschien vanavond mn buikje spammen ;):)

16. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Tina, Rennie Deflatine. dat haalt de lucht weg.

Probleem is al opgelost.
    Net mn mams aan de telefoon gehad en aangeboden te rijden zaterdagavond ivm de kou.
    Heb Tygho thuis in bed dus ik wil sowieso niet teveel drinken, nouja dan kan ik net zo goed die 2 glaasjes laten staan hahahha.

17. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mams, mooi dat dat opgelost is voor je feestje :D

Tina, dat strakke gevoel op mn buik heb ik nog niet gelukkig. Veel smeren hoor!!!

18. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Meiden hier mijn 5 weken en 25 weken buik naast elkaar. Heb zelfde shirtje aangetrokken, alleen zit er nu een zw broek onder.
    Ben voor mijn doen toch al flink 'uitgebuikt', maar vind het nog niet echt een 'rond zwangerschapsbuikje'. ;):p

19. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Mooi Skaya!!!!:D
    Begint goed te groeien

20. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

Nov 16, 2010
    1,501
    0
    36
    Oooh ik zie net dat ik nog 100 dagen te gaan heb tot de uitgerekende datum!!!! :D:D:D SPANNEND!!!!

Deze week wordt de box geleverd...weet nog niet of we hem ook al gaan opzetten.... wanneer heeft de rest dat eigenlijk gedaan?

Skaya: je hebt voor 25 weken een bescheiden maar mooi buikje hoor! Misschien draag je niet zo erg naar voor, maar ook een beetje in de breedte?
    Oh en voor straie heb ik geen schrik. Mijn velletje was voor de zwangerschap door mn gewicht en flubberbuikje al aardig opgerekt ;) Maar zag afgelopen week wel dat ik een spatader op mn buik had. Doet geen pijn ofzo, maar mooi is het niet. Zou smeren daar ook tegen helpen?

Mams: Dat heb je goed geregeld! :) En die rennie deflatine...ik gaat em onthouden en even vragen bij mn controle. Mn gyn is geen voorstander van rennie, en omdat ik ook al antagel neem weet ik niet of ik die twee mag combineren. Dus effe checke ;):D

Share This Page