Oef...spataders...Ik heb aan mn zwangerschap van Tygho 1 kleintje overgehouden. Schoonzus vorige week gesproken en die heeft dr hele kuiten onderzitten... vreselijk. tina, geen voorstander van Rennie???Waarom niet??
Nja, ik heb een paar spataders op mn benen, maar gezien mijn lichaamsbouw is dat niet gek. Ik vind het ook niet zo erg hoor...ik ziet het toch niet Heb der ook geen last van. Maar die ene op mn buik vind ik niet zo prettig...niet dat ik hele dagen met een blote buik loop ofzo Ach ja...hoort erbij denk ik dan maar... Oh en die rennies, ja dat weet ik eigenlijk niet zo goed. Maar dat hebben ze mij vanaf het begin afgeraden. En dat terwijl sommige zwangere vrouwen rennies "eten" tijdens de zwangerschap... Het is misschien de combinatie met mn bloeddrukpillen ofzo? Ik zou het niet weten... Heb tot nu toe 2 rennies op in de hele zwangerschap. Was de dag voordat ik antagel kreeg voorgeschreven in het ziekenhuis. Mn vader heeft vroeger zn maag kapot gemaakt met rennies...misschien dat antagel iets 'vriendelijker' is voor de maag? Pfff...weet het echt niet hoor...roep maar iets
Dat zou natuurlijk heel goed kunnen. Maar als het echt zo gevaarlijk was dan zou het toch niet in de vrije verkoop zijn????
@mams.. goed opgelost! @skaya.. wooow echt al een buikje hoor! staat je goed meid! net ff naar kantoor geweest.. gepraat over de bevalling en de foto's laten zien.. ze vonden het erg mooi en vonden het erg goed hoe ik erin sta en dat ik er goed over kan praten.volgende week krijg ik nog uitnodiging voor de bedrijfsarts om te praten en te zien wanneer ik kan werken en hoeveel uurtjes ik dan ga doen..en wat verstandig is enzo.. al zijn ze er wel heel erg voor dat ik goed naar mezelf luister en pas ga werken wanneer ik dat wil. erg lief!
Zolang je je aan de voorgeschreven hoeveelheid houdt zal het ook wel niet gevaarlijk zijn... Maar ben eerlijk gezegd wel blij met mn antagel...vind die rennies zo vies! En die antagel is *slik* en weg
ja idd.. maar zit met 2 vrouwen en een man als baas.. waarbij 1 van de vrouwen tegelijk met mij zwanger was en ze heeft zelf 2 keer een miskraam gehad(5 wk en 8 wk) waaronder ze ook 1 keer curretage moest.. dus zei begrijpt me gewoon heel goed..dat scheelt heel veel!
@Me: fijn dat ze begripvol zijn op je werk. Helaas hoor je vaak anders. Mochten er trouwens mensen zijn die wordfeud spelen. Ben te vinden onder vaddie. @Tina: geen last van je darmen? Daardoor kreeg ik namelijk een gespannen buik. (dronk/ drink liters jus per dag) Kira is 150 gram aangekomen sinds afgelopen donderdag. Ze doet het dus erg goed. Gaan vanaf nu voeden op verzoek en bieden geen fles meer aan. Eens kijken hoe dat gaat. Afgelopen nacht alweer 5 uur geslapen dus ik ook weer best uitgerust.
Vaddie: nee, geen last van mn darmen. Gewoon een buik die op klappen staat. Alsof je teveel gegeten hebt...en dan nog even doorgegaan bent Wat goed trouwens dat Kira bijgekomen is en fijn dat jij ook je rust krijgt. Ben benieuwd hoe dat voeden op verzoek bevalt.
@vaddie.. wat heerlijk dat je eindelijk een beetje ritme weer krijgt en je lekker even wat langer kan slapen! ben benieuwd hoe het op verzoek voeden gaat.. hopelijk hou je dan ook je ritme vast
@Me83: wat fijn dat ze begripvol zijn @Vaddie: lekker dat ze is aangekomen en jij een beetje aan je rust toe komt Hier: Eindelijk een kuur, pff..Had er zondag al aan kunnen zitten..En dan zeggen ze doorleuk: laat na de kuur je urine nog eens nakijken, want met je zwangerschap willen we geen risico lopen..DUH!
hello meiden.. ff snel... femke begint alweer onrustig te worden.. ga snel proberen bij te lezen en te reageren, maar is zo druk.. voeden, verschonen, visite, 2 kids en ook manlief die aandacht wil femke doet het super, drinkt goed aan de borst en is al bijna op haar geboortegewicht.. slapen doet ze voornamelijk overdag... om de nachten te gaan spoken.. ik herstel ook super.. de hechting ziet er goed uit, mis alleen mijn buikspieren.. is zo lastig om omhoog te komen in bed of als ik onderuit op de bank hang... ook hier nog ff foto van mijn laatste buik spammen... 40w3d View attachment 219763
Jannie wat fijn dat Femke het zo goed doet. Wel jammer van de nachten, maar dat zal vanzelf een keer overgaan. Meid, wat had je een buik zeg! Goededag dan!
@jannie. ja je lichaam moet echt nog herstellen van die aanslag!! maar dat komt vanzelf wel goed.. fijn dat ze goed drinkt! en wat een buik zeg.. halleluja!! maar wel heel mooi!! gelukkig hoef je niet met zon buik negen maanden te lopen haahahah
Me: Wat super fijn dat ze zo meelevend en begripvol zijn zeg.,!! Dat scheelt een hoop., Rustig aan meid., Vaddie: Wat fijn dat het zo goed gaat met Kira., goed om te horen., Jannie: Ja dat zal een drukke bedoening zijn daar bij jullie thuis., in totaal 3 kids., en die kleine meid is niet erg rustig als ik t zo hoor of wel,. Allemensen wat een buik had jij zeg.,!!! Niet te geloven!! @ Hier: De hik omdat ik waarschijnlijk wat te snel heb gegeten haha., maar dat terzijde., Mijn moeder ijzertabletten laten halen vanmiddag en die haalde ik na mijn werk ff op., heeft ze een drankje meegekregen want dat neemt wat sneller op en was in de aanbieding., heel goed spul volgens die man., nou dat geloof ik best maar het is me toch GOOOORRR!! Gadverdamme!!!! IEWL., Als ik eraan denk proef ik t weer., Maar goed., hoop wel wat energie terug te krijgen zo en wat minder hoofdpijn te hebben., want het is nu 24/7 raak., Op mijn nieuwe werk gaat t allemaal zo goed.,! Het is heel gezellig en ze zijn super enthousiast over me., dit doet me zo goed, zit echt lekker in mijn vel., Nu donderdag nog schoon worden verklaard en dan kan ik de hele wereld weer aan!! Mijn nieuwe leidinggevende heeft contact gehad met mijn oude baas (welkoop en Gamma zitten tegen over elkaar) en hij had even tegen mijn oude baas gezegd dat hij wel een beetje vlot is met weer een nieuwe zoeken en dat hij niet snapte waarom hij mij kwijt wilde maar dat ze er bij de gamma niet rouwig om zijn en dat ik een topper ben! En dat heeft hij ook nog eens tegen mij verteld., echt super leuk om te horen toch?? Mams: Ja alcohol en zwanger zijn., heb blijft lastig je eruit te lullen., Had ik ook hoor., daarom had ik t met kerst en oud en nieuw al wel verteld., Maar goed, als je het kan verbergen is het goed toch., Ga je het lang volhouden tegenover je moeder?
Kirsten, heerlijk zo'n compliment he!! Pff idd dat liegen en verbergen is echt heel lastig. Onze ouders willen we het na de 1e echo vertellen als die goed is. Dan de broers en zussen van manlief na de 2e echo. Dan ben ik ongev eer 9 weken.En dan de rest met Harmen zn verjaardag als ik 12 weken ben. Vind het allemaal zo spannend, de dagen kunnen me niet snel genoeg gaan!!
Nou ja had ik net een stuk getypt, klik ik per ongeluk, is alles weg!! Opnieuw dan maar weer. Me super dat ze op je werk zo begripvol zijn! Dat zorgt in ieder geval voor een stuk minder stress. Vaddie fijn dat Kira het zo goed doet! Grappig dat 5 uur slapen een nacht goed doorslapen is, hihi! Ik ben benieuwd wat dr ritme doet als je voeding op verzoek geeft. Is dat niet hoe het je tegenwoordig geleerd wordt?? Jannie flinke buik op het einde zeg, maar wel een hele mooie! Ik kan me voorstellen dat het druk is zo. Doe je wel rustig aan? Het is niet niks allemaal he. Tina opgeblazen gevoel heb ik ook als ik veel achter elkaar eet. Bij mij helpt het als ik kleine beetjes eet. Een hele grote maal met nog een toetje is mij ook te gortig. Dan voel ik me net een skippiebal, haha Ik heb er ook weer een nieuwe variant van opgeblazen voelen bij. Volgens mij zijn het mijn darmen. Het voelt net alsof ik al dagen niet meer voor nummer 2 naar het toilet bent geweest. Bewegen gaat bijna niet. De dag daarna is het dan weer over. Vreemd!! Kirsten hopelijk helpt het snel tegen de hoofdpijn!! Heel irritant is dat zeg. Ik denk dat je een goede baas hebt getroffen. Hij komt goed voor je op, hahah mooi man! Mams ik vind het knap dat je het nog niet tegen je moeder zegt. Ik zou dat echt niet kunnen. Succes met het verbergen, haha. Kylie in ieder geval fijn dat je nu een kuur hebt. Wel raar hoor dat dat dan zo lang moet duren. Beterschap ermee! Skaya mooi buikie!! Bescheiden, maar het past bij je. Groeien kan die nog genoeg. Hier weer een beetje helder. Nog wel moe, maar ik heb weer overzicht, hihi. Zaterdag is het kraampakket bezorgt. Jeetje wat een loeigrote verbanden zeg, slik! 16 februari heb ik intake van de kraamzorg. Ze klonk erg aardig, dus ben benieuwd wat ze allemaal gaat vragen.