Pink Ladies (Part III)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juultje, 21 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Kwiebje...je zult ze misschien nog best nodig hebben.
    De VK had thuis mn vliezen gebroken en omdat mn vruchtwater groen was moest ik naar het ziekenhuis met (LET OP) 3!!!!van die verbanden in mn onderbroek hahahahaha

Ik wil het haar ook zo graag vertellen maar manlief wil echt wachten tot na de 1e echo. En het is natuurlijk net zo goed zijn kindje dus ik moet zijn wensen ook respecteren.

2. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Dames...kabeltje van mn mobiel is terecht.
    En hier is ie dan...mn buikfoto met 25w3d :D
    Pfew, wat een toeter ;)

3. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Dat is inderdaad een toeter..en je hebt nog 15 weken te gaan..
    Ik ga onderhand dezelfde kant op denk ik :)
    Wel heel mooi!!

4. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Morguh ladies!!

Mams 3 van die dingen!!!:$ toch wel handig dan.
    Als je mannetje het niet wilt, tja dan moet je daar idd rekening mee houden. Straks kan je er nog lang genoeg over praten.

Tina flink buikje al meid! Zit het al een beetje in de weg? Hier op de opgeblazen momenten nogal.

Hier nog steeds druk met werk, maar ik merk dat ik er anders in sta. Ik kan niet alles en dat hoeft ook niet. Dit geeft meer rust. Vrijdag blijf ik waarschijnlijk lekker thuis! Heb ik nu al zin in, hihi.

5. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    jeutje., Tina!! Dat wordt al een flinke buik zeg., hihi., lekker hoor!!
    Snap nu je op-knappen-gevoel., hihi

Ooo dames wat is dat ijzerdrankje gooooor!!! Vanmorgen moest ik bijna overgeven., iewl., en de nasmaak zit NOG in mijn mond! Mijn moeder had 2 flesjes gekocht want het was 2 voor een 10tje ofzo., nou die andere breng ik mooi terug., gadverdamme! hahaha.,
    Zo mijn klaagpraatje ook weer gedaan.,
    Verder zit ik heerlijk in mijn vel., Sinds gisteravond geen bloed meer gespot en denk dat ik wel leeg ben.,! We zullen t zien morgen., nog 1 nachtje slapen en we weten of we verder kunnen ...,:D:D

Met vriendjelief over gehad en ja., als ik schoon ben gaan we gewoon door met proberen en dan zien we wel wanneer het raak is., ik wil eigenlijk geen december kindje maar ga ook geen voorbehoedsmiddelen gebruiken we zien wel wat t lot ons brengt!

6. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Kwiebje.,: Goede instelling., ik ken het gevoel van door willen gaan maar soms moet je denken, t is "maar" werk., snap je? Je leven hangt er niet vanaf en je moet doen wat voor jou en je meisje goed is.

7. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Hihi, ja aardig buikje hè :D En dat zit soms wel eens in de weg... Met autorijden, bukken, opstaan uit bed/bank. Ik vraag me af hoe lang ik nog in de douche pas...:)... we hebben zo 2 kleine schuifdeurtjes. Nou ik kan je nu al zeggen dat ik met 40weken daar niet meer tussen pas :D Gelukkig hebben we ook nog een bad ;) Oh, en veters strikken...wat een ramp. Heb nu van die makkelijke nike's aan. Die zijn al "voorgebonden" dus daar kan ik zo instappen. En mn laarzen hebben gelukkig een rits :D Ik vraag me echt af hoe ik er met 40 weken bijloop:)

Kwiebje: Inderdaad...je kan niet alles. Hier ook een tandje lager met werken hoor! :) Morgen weer een dag! ;)

Kirsten: Wat fijn dat je niet meer bloedt. Dat ijzerdrankje klinkt niet lekker inderdaad... helpt een kaugompje naderhand niet tegen de smaak? Zo'n lekkere dikke bubblegum ofzo? :D

Mn mannetje heeft gisteren het ledikantje opgebouwd :D Was een verrassing voor mij! Wat een schatje toch hè :D Box is ook opgehaald, maar die zit nog in de verpakking. Maar wat staat dat ledikantje lief in de kinderkamer! Ik stapte vanmorgen uit bed en keek de kinderkamer in (schuin tegenover onze slaapkamer) en zag het bedje staan...*smelt*.... Was gelijk helemaal happy :D Het wordt ook steeds 'echter'. Mijn buikje, de schoppende baby, de kinderwagen, het bedje, de box,... volgende week eerste pufles ;)

Skaya: jij mag morgen toch al naar je eerste lesje hè? Ik ben benieuwd hoe het verloopt :)

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Kirsten, ik ben voorstander van alles in tabletvorm
    Want die drankjes zijn zooooo goor hahahahaha.
    En wat fijn dat je niet meer bloed.
    Succes voor de volgende ronde meid.

Tina, beste buik al meid!!! lekker mee pronken he!!!

Kwiebje, jaaaa 3!!!!onvoorstelbaar he hahahaha

Zo nog ff een kopje thee en dan wil de kleine man de speeltuin in hier voor het huis. Dus dan moet mama maar ff mee.
    Goed inpakken hahahaha

9. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @tina, mooie buik..:) Lekker mee pronken hoor, het is zo voorbij..

@kwiebje, hahaha ik schrok me ook dood, toen ik het kraampakket binnen kreeg. Ik dacht echt ja dag, zo groot ding. Nou je bent er blij mee straks. Hier heb ik ze zelfs in de vriezer gehad. Omdat ik naast de hechtingen ook nog een lekkere bloeduitsorting had daar beneden. Nou ik was heellll blij met die grote flappen..:p

@mams, kan me voorstellen dat je het van de daken wilt schreeuwen. Maar wat je zegt, we zijn samen zwanger. Nog even geduld, en dan mag iedereen het weten!!!!! :D

@kirsten, wat mams ook zegt, hier ook. Liever een pilletje dan een drankje. Vaak is dat gewoon standaard niet te zuipen...

Floor is echt om op te vreten. Ze kan heel lief zijn, maar er zit ook behoorlijk maar dan ook behoorlijk veel pit in.
    Ze heeft alleen heel veel last van haar dampjes en krampjes. Zo zielig. Morgen is ze alweer 4 weken oud.. Gaat zo snel.
    Het is echt heerlijk, maar wel pittig af en toe. Zo klein, en ze slupen je helemaal op. Me huishouden was al waardeloos, maar nu.. hahahahaha.. Gelukkig komt volgende week me hulp weer..:p

Gaat over een paar weken vast stuk beter, maar het is nu gewoon nog zo wennen en opeens een heel ander ritme.

En ff stemmen meiden, ze staat bij de baby van de maand verkiezing. De zwart/wit foto waar ze 2 weken oud is..:D

10. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Wen, ik heeft gestemd! :D
    Hoop dat je 'em wint:)

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Wen, fijn dat het zo goed gaat.
    Idd dat ritme zoeken en vinden is zo makkelijk nog niet.
    Vooral in de tijd dat je echt nog om de 3 a 4 uur voedt en zelf nog niet helemaal fit bent.

Maar als je weer helemaal op de been bent, je krijgt nachtrust en ze slaapt een paar uurtjes achter elkaar. Dan heb je je huishouden zo weer op orde.

12. me83

me83 Niet meer actief

@kraamverbanden... jaa die zijn echt nodig! heb zelf ook een paar volle gehad en toen ik naar huis mocht droeg k er nog 1.. geeft je dan een zekerder gevoel na een vloed..dan red je het niet met een maandverbandje ahahahah.

@kirst.. wat een compliment zeg!! heerlijk!
    ja dan maar tabletjes meid! ik heb ook nog steeds vaak hoofdpijn of hoor me bloed suizen in me oren.. met hartslag.. erg vervelend maar ja.. moet maar effies.. fijn dat je al uitgevloeit bent.. hopelijk is alles schoon en kan je snel weer proberen!

@tina.. wow meid wat een mooie toeter!:D

@mams.. knap dat jehet zo lang vol kan houden! want je zal het het liefst al van de daken willen schreeuwen!

effe vieze vraag nog mams.. had jij ook dat je nog af en toe echt een heel stuk verliest? lijkt net gelei ofzo! en het ruikt heel typisch. vind het maar vies maar ja het moet er wel uit.. maar soms heb ik echt nog een steek in me buik en dan komt er ineens een groter stuk mee nog .(baarmoedermond die dichtgaat?). soms stopt het weer en dan uurtje later weer slijm.

13. me83

me83 Niet meer actief

@wen.. ik gaat stemmen!!:D

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Me, ik heb alleen de 1e paar dagen wat stolsels verloren.
    Maar geen grote.
    Hoe ze eruit zien weet ik wel...Lijkt een beetje op stukjes lever ;)
    En dat is heel normaal.
    Die krampen komen daardoor. Je baarmoeder is bezig om de laatste rotzooi eruit te werken dus krijg je een soort van weeen.
    Gewoon fikse krampen in dit geval dus.

15. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Tina, waauwwww jij hebt al een prachtige toeter zeg!!!
    Jij mag dus volgende week naar je pufklas? Kzie er aan de ene kant wel een beetje tegenop, hoop niet dat we echt veel hoeven te puffen...lijkt me zo stom met zn alle in een kringetje.. :p
    Heeeerlijk dat je ledikantje staat :D:D

Wen, fijn dat het goed gaat met je meisje!!! Dat huishouden komt wel weer joh en loopt niet weg :p

Kraamverband, ik vind het wel een beetje een eng idee dat je zoveel bloed verliest nog...vind het met een menstruatie soms al flink wat.
    Gebruik je gewoon die uit het kraampakket of heb je ook andere die beter zitten? Heb daar welleens iets over gelezen in een ander topic dat de tenalady XL 'lekkerder' zit??

Hier is gisteren het vinyl-vloertje gelegd. Zit alleen een bobbel/golf in dooor temp-verschil en wat volgens die man moet wegtrekken vanzelf. Ben benieuwd!! Is wel al mooi geworden!! Laat de meubeltjes maar komen :D

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Skaya, ik heb 2 pakken kraamverband gebruikt een daarna overgegaan op Kotex, die dikke. (bij Tygho dan he)
    Bij Mylan heb ik meteen de Kotex gehaald. Die grote witte pakken zijn dat.

17. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mams, en die haal je gewoon bij de kruidvat ofzo?

18. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Skaya: Tja...dat pufgedeelte...ik denk dat er in het begin heel veel gelachen gaat worden... Ik zit er ook niet zo op te wachten, maar het komt waarschijnlijk nog wel erg van pas... Ik laat het maar over me heen komen. Manlief zat gisteren alvast voor-te-puffen op de bank :D volgens mij ziet hij ook erg op tegen het pufgedeelte ;) Maar ik ben wel nieuwsgierig naar alle info. Ik vraag mezelf soms wel eens af of ik wel goed op de hoogte ben van de gang van zaken omtrent een bevalling...

Oh en ik ben best benieuwd naar je kamertje tot nu toe... Heb je nog geen foto's gemaakt? Bij ons staat het ledikantje voorlopig nog tussen de strijkplank en het droogrek :D Ik wacht momenteel op de volgende opruimwoede-bui;):D

Kraamverband: Ik ben net maar even gaan googlen omdat ik me er eerst geen voorstelling van kon geven... heb nooit rekening gehouden met hevige bloedingen nà de bevalling :) Maar nu herken ik de "lappen" ...kreeg ze ook in het ziekenhuis met mn BBZ. Ik kan me herinneren dat ik toen nog dacht "zow...heb je geen luier voor me?" Uiteindelijk heb ik met mn BBZ praktisch geen bloed verloren na de operatie. Die paar drupjes had ik toen ook met een mini-ultradun lapje kunnen opvangen ;) Maarja, je loopt voor de zekerheid toch maar met zo'n dweil-formaat tussen je benen het ziekenhuis uit ;):D
    Ik moet mn kraampakket nog krijgen...ben benieuwd wat daar inzit qua kraamverband. Als ik nog heviger ga bloeden dan met mn ongi's...nou dan kan ik alvast tentzeilen in kussendikte gaan bestellen :D:D:D en een bloedtransfusie!:D:D:D
    Trouwens...waar ligt dat kraamverband in de winkel eigenlijk? Bij het gewone maandverband? Heb er nog nooit op gelet. En ik wil manlief de schaamte aan de kassa besparen om na de bevalling zo een groot pak te halen;):D ...;)*denkt na*;)... "weet u hoe het werkt meneer?":D:D:D:D:D:D WHAAHAAAA! (ik moet ophouden...mn collega zit me raar aan te kijken:p:D)

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Jep, kruidvat,trekpleister,DA...
    En die zijn ook nog niet eens zo duur! Zeker in vergelijking met Tena!

20. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Gekke vraag misschien...(ik ben een always-meisje;))
    Maar Tena...das toch voor urineverlies?:)

Deel Deze Pagina