hier alles rustig.. heb redelijk geslapen.. was alleen om 5.30 al wakker.. dus maar met mijn broertje aan het chatten en wordfeuten gegaan.. hij had nl nachtdienst nu is manlief met de oudste naar de kerk en straks gaan we wssl ff naar mijn schoonouders... ik moet er ff uit... word gek thuis.. ga maandag vragen of ik niet ingeleid kan worden... iets wat ik totaal niet wilde, maar zie het zo ook niet meer zitten en de kleine moet er ook nog uit... zo word ze alleen maar zwaarder...
@MiniM: Gefeliciteerd!! Wat een stoere naam. @Jannie: Vind het zo balen voor je..Wat je zegt, hoe langer ze zitten blijft, hoe zwaarder ze wordt. Hier gisterenavond knallende koppijn gehad, en geen paracetamol in huis..Werd er gewoon misselijk van,.mezelf gedwongen om wat te eten en eigenlijk heb ik prima geslapen. Maar voel het nu weer een beetje opkomen.
NOD lijst: 27 december: - DutchDiva - 33 dagen (13e ronde, 1e kindje, 28 jaar) 17 maart: - Mira85 (5e ronde/PCOS, 1e kindje, 26 jaar) ZWANGERLIJST: 20 januari 2012 - Jannie1980 - 3e kindje, 2e ronde na 2e MK. 29 januari 2012 - Juultje - 1e kindje, 4e ronde. 28 april 2012 - Kwiebje - 1e kindje, 7e ronde. 10 mei 2012 - Tina85 - 1e kindje. 16 mei 2012 - Skaya - 1e kindje, 6e ronde. 23 juni 2012 - Kylie1986 - 1e kindje, 5e ronde na MA en VMK. 02 juli 2012 - Me83 - 1e kindje. 25 sept 2012 -Mams - 3e kindje, 3e ronde Geslacht: 4 jongens. 3 meiden. 6 geheim/onbekend. Geboren: 05-01-2012 - Wen29 - Floor (39w2d) 3570 gr - 51 cm ..-01-2012 - Vaddie - Kira (37w) 20-01-2012 -DeesjeDees- Lars 20-01-2012 -Stampertje - Jim (40w2d) 22-01-2012 -miniM - Ties Vlindertjes - Tina85: BBZ 30-01 7wkn - Jannie1980 22-2 vmk 4w3d 23-3 vmk 4w3d - Kylie1986, 11-5 MA 12 wkn, juni vmk 5wk - Deesjedees, apr '11, mei ,11 - Me83, juli '11 (x2) - Mams136, 11-11-11 vmk - Kirsten, januari 2012 VMK Engeltjes: -Mams136- Mylan, geboren op 16-09-2011 na 17 weken zwangerschap
he bah... doe het rustig aan meis.. is er niets open vandaag dat je ff kunt halen?? (woon hier in de grote stad en zijn alle supermarkten elke zondag open en andere winkels 1a2x per maand. dus in nood altijd mogelijkheden) en anders ff bij kennisjes wat halen???
Ja, zo ffies kijken.Heb het normaal altijd in huis, maar mijn zusje heeft alles opgegeten, heeft reuma en heeft verleden week weer een reactie op de betere pijnstillers gehad, dus iets anders als pcm kan ze niet slikken.
zou mij niets verbazen als jij eerder bevalt meis... is hier de laatste dagen te rustig... en ze ligt nog steeds erg hoog (waardoor zelfs het strippen bijna onmogelijk is, moest echt haar kont naar beneden duwen, zodat de vk er net bij kon)
das dan balen.. en nu mag je zelf ook niet veel anders.. slik zelf liever ibropufen, maar dat mag nu niet...
@Jannie: ik pcm is bij mij doorgaans wel voldoende.. Vroeger slikte ik ook zwaarder spul,..ze dachten dat ik reuma of iets in die richting had, maar het bleek mijn schildklier te zijn..Ja, daar helpen pijnstillers niet tegen haha..
nee, idd daar helpt het neit tegen.. slik eigenlijk nooit iets, maar kan ook slecht pillen wegkrijgen.. en ibo is ronder, dus slikt makkelijker weg... (en heb een hele lange tijd ivm slijmbeursontsteking ibo moeten slikken...)
Hier altijd ibu inderdaad., maar dat mocht niet met zwangerschap en niet met de cytotec dus pcm., Ik heb hier zoooveeel liggen., Als je echt nodig hebt moeten we ff wat fixen Kylie.., Of je vent bij de buren aan laten bellen., MiniM: Van harte met je zoon TIES ! Ben heel benieuwd naar de eerste foto's maar het zal vast een prachtig mannetje zijn.,! Hier: Nauwelijks last meer., nog wel bloedverlies, maar dat is alleen maar goed., moet schoon worden daar binnen. Geen krampen meer en geen trekkerig gevoel meer., heerlijk geslapen ondanks dat ik 2 uur heb wakker gelegen zonder reden., was gewoon wakker! haha Nu alleen giga rugpijn :S Maar dat zal wel van alle druk en spanning komen.
dikke knuf kirsten! fijn dat de krampen iig weg zijn... en ook fijn dat je lichaam goed zijn best doet om alles weer op orde te krijgen...
Jannie we blijven positief en gaan er vanuit dat jij nu snel jullie meisje in de armen kunnen sluiten! Ik hou het nog wel vol. Kirsten fijn dat je het idee hebt dat het meeste over is. Knuffel!
Ja inderdaad., ben eigenlijk wel blij met hoe het verloopt., t valt me redelijk mee., nu had ik me ook op t ergste ingesteld en wist niet wat ik moest verwachten., Ben benieuwd wanneer we weer verder kunnen gaan., of mijn lichaam nog een tijdje van rust nodig heeft of dat we meteen weer door kunnen als het bloeden is gestopt., Ik zal het donderdag allemaal wel horen van de Gyn.,
@Zussie: wat fijn dat het ergste voorbij is, gaat goedkomen.. Ik ben geen gyn, maar als ik het had geweten, had ik er 1 ronde tussen laten zitten.. Kreeg, zoals je weet, de ronde daarop meteen een vmk, en mijn lijf (en geest) heeft zeker een paar maanden nodig gehad om daar van bij te komen..Met al die hormonen en zo..
kylie, daar sluit ik me bij aan... ik kreeg de maand erna ook weer een vmk... de maand erna rust en toen ging het wel goed... niet iedere gyn adviseerd het.. en soms gaat het ook wel goed.. maar de klap van een 2e keer komt erg hard aan!