Pink Ladies (Part III)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juultje, 21 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. me83

me83 Niet meer actief

net even hier naar het dorp geweest .. rustig aan gewandeld ..tis heerlijk weer! wel koud.. maar heb wel even nieuw uggs gescoord! in de uitverkoop gelukkig.. dus waren nu 125 euro ipv 275:D lekker warme pootjes!

2. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Me, mooie prijs zo!! Anders vind ik het echt te duuur! 125 is nog wel te overwegen :p

3. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Hier helemaal blij.
    Lars is van de monitor af en ligt nu in een gewoon bedje. Nu moet hij nog leren zijn flessen leeg te drinken. Als hij dat kan mag hij mee naar huis. Nu dus heel hard aan het duimen dat hij snel door heeft dat hij zijn flessen leeg moet drinken.

4. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Deesje, wat fijn om te horen!!! Dat is alweer een hele stap!!! Op naar het flesje :D

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Deesjedees wat een fijn nieuws! Hopelijk is dat heel snel meid :D

Me, ik ben geen uggs fan (net zo min als de crocs) maar voordat ik toch zo'n bedrag aan schoenen zou uitgeven.
    Het meeste dat ik ooit betaald heb is 190 GULDEN!! En sinds de Euro niet meer dan 70 euro..

6. me83

me83 Niet meer actief

@skaya.. ja idd.. scheelt dat ik ineens veel meer salaris kreeg en nog een hoop centjes van de nuon.. dus even lekker mezelf verwend:D

@dees.. ohh wat goed zeg!!! nu nog een leeg flesje! go lars go lars!!

7. me83

me83 Niet meer actief

@mams.. ik doe het ook haast nooit hoor.. maar nu was de prijs goed en had ik extra centjes.. mijn goedkope schoenen gingen weer kapot.. dus dan denk ik maar zo.. of weer goedkoop en later dit jaar weer nieuw kopen en zo door. of nu 1 keer dure waarbij ik heel lang ermee doe.. gemidd 2 jaar! en ik ben er dan ook extra zuinig op:D dus uiteindelijk betaal ik dan hetzelfde

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ja dat snap ik wel Me.
    Manlief heeft altijd nog zn nike airmax classics
    Elke 2 jaar mag die een paar kopen. Doet er dan ook wel heel lang mee.
    Tegenwoordig nog langer aangezien hij bijna altijd op zn werkschoenen loopt hahahahaha
    Ik koop vaak voor 30 euro ofzo en trap ze binnen een kwartaal af en koop dan weer nieuwe (heb wel altijd pumps en laarzen voor gelegenheden) maar heb altijd een paar laarzen,instappers en gympen voor de dagelijks zeg maar.

9. me83

me83 Niet meer actief

jaa ik ga ook vaak voor schoenen naar bristol of v haren ofzo.. heb gympies zat voor werk.. dus deze uggs zal ik alleen buiten werk dragen.vind het altijd zo jammer dat als ik mooie laarjes koop voor 40 euro ze dan zo snel kapot gaan.. heb echt een moeilijke smaak in schoenen.. en ben gelukkig ook niet verslaafd eraan zoals veel andere meiden wel zijn..

10. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Deesjedees: Das goed nieuws van Lars! En ook best snel toch, dat ie nu al van de monitor af mag? Lijkt me echt een vechtertje :)

Me: Leuk! Nieuwe shoes! Hier ook wel vaker van vanharen enzo, of dolcis, daar vind ik ook wel vaak mooie pumps ofzo. Maar ik loop grotendeels rond met mn nike's. Zo van die heerlijke brede skater-schoenen. :) Niet echt vrouwelijk...maar zo zaaaaaaaalig! En ik vind ze zelf wel stoer :)
    Duurste paar schoenen ooit...euhm 250 euries:) was een paar laarzen, en waren na 1 winter he-le-maal versleten! Wat een miskoop was dat zeg! Kleur helemaal verschoten, zooltjes kapot aan de onderkant, afgesleten aan de zijkanten. Verschrikkelijk!:x Het winkeltje waar ik ze gehaald had, heeft ook niet zo heel lang bestaan ;)

11. me83

me83 Niet meer actief

haha nee dat kan ik begrijpen.. als je wat duurs koopt verwacht je wel kwaliteit.. gelukkig zitten er op uggs zoweizo garantie! dus mochten ze snel slijten of kapot gaan krijg je gewoon weer nieuwe!

12. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Ik loop altijd op een combi van goedkopere aftrapschoenen voor het hond uitlaten en mn werk en wat duurdere zoals mn verslaving aan Replay-boots (ook geen ugg-fan) die ook 100 eur per paar kosten.

13. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Hier moest ik kotex halen omdat deze het meest zouden ademen, anders gaat het teveel zitten broeien mocht je evt hechtingen hebben.
    En dat willen we niet hè...:p

Kan niet wachten op de volgende stroom ploppers. Zo leuk..

14. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Wen getss neee dat willen we idd niet!! Kotex dus even onthouden!!

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Idd Kotex it is!!! Zweer erbij voor kraamvloed.

16. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Schoenen: Hier altijd goedkope schoenen gekocht en sinds een paar jaar niet meer. Mijn Re-play boots van 3 jaar terug zien er nog netjes uit, mijn Le coq sportif laarsen van 2 jaar terug ook en dit jaar heb ik Elesse laarsen gekocht.. Zomerschoenen koop ik wel goedkoop, maar ook wat meer :)

17. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Hebben we trouwens alle bevallingsverhalen al gehad van iedereen? Volgens mijn geheugen nog niet, maar mijn hoofd is een gatenkaas de laatste dagen.

18. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    De mijne niet maar die wilde ik jullie besparen.... Wat een drama....:)

De kort versie dan? Ik werd ingeleid...
    09 uur, 1e keer gel. Deed verder niks... 13 uur 2e keer gel. 15 uur al flinke krampen, 17 uur weeen, 21 uur weeenstorm en 3 cm ontsluiting. Op advies vd dokter om 23 uur ruggeprik, daarna vliezen gebroken, 5 cm ontsluiting. Om 01 uur nog steeds 5 cm dus wee opwekkers. 03.25 uur volledige ontsluiting. Ruggeprik inmiddels uitgezet... Persen duurde maar en duurde maar... Voelde inmiddels alles weer... Persweeen duurde erg lang elke keer, moest echt 5 a 6 keer lucht pakken en persen (ipv 3 keer)
    Om04.30 uur gyn erbij omdat Ties er nog niet uit wilde, uiteindelijk om 04.59 uur met de vacuum geboren.

19. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    MiniM, poeh klinkt idd verreweg van een droombevalling!

Vraag me af...doet het zetten van de ruggenprik zelf pijn en hoelang duurt het voordat tie 'zit' zeg maar?

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Minim...nee daar zou ik niet voor tekenen...Mijn god zeg!

Deel Deze Pagina