Pink Ladies (Part III)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juultje, 21 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    De 1e boterkoek is verbrand:( We hebben blijkbaar een turbo-oven., niet te geloven!! 200graden, 60 min.
    Nou 180 graden en 50 min en hij is verbrand!! Grrrr., De tweede houdt ik erg goed in de gaten nu., hihi.,
    Moet zeggen dat ik die eerste niet verkeerd vind., lekker mislukt baksel maar vriendjelief denkt er anders over., hihi, dus die is voor mij!!!

Ja ach., je hebt erg komische acties Kylie,. hihihi

2. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Kirsten: balen dat je niet schoon bent.

@Mira: you go girl! Je kan het! Ik doe ook met je mee...... over een weekje ofzo. Eerst nog even genieten van alle ongezonde die ik weer mag eten. (boterham chocopasta. mmmmm)

Poetsdag gehad. Huisje kan er weer tegen. Morgen relax dag. Knuffelen met kindje en lekker serie kijken

3. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Ik krijg spontaan het beeld van dat ene spelletje voor me...waar ze zo de staart van een ezel op een blad moeten prikken :D

Gekke meiden hier allemaal...het begint met een po, naar een fles en voor je het weet ben je gecatheteriseerd en draag je een luier ;):D:D

skaya: Puf ze meid! je cursus zal zo wel beginnen.

Jannie: zo te zien heb je het aardig druk :) Geeft niet hoor meid, dat je niet kan volgen. Ik ken het gevoel van toen ik zo ziek was. Kon het toen ook niet meer bijhouden...

Kylie: hoezo? een pak koffiepads weggegooid?

Kirsten: aaaaah zonde! Kan je het verbrande stuk er niet afsnijden ofzo? Of is ie door-en-door zwart? :) Komt vast en zeker omdat je hier 'rondhangt'... Ik heb het altijd met mn aardappels :D Zit ik hier te lezen en dan opeens...snufsnuf....SHIIIIIIIIT!!!!

4. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Tina: ze hebben er hier altijd een houtje van om een leeg zakje koffiepads te gebruiken als afvalzakje voor gebruikte koffiepads.
    Dus ik pak 1 van de 2 zakjes op, denkende dat dat diegene met gebruikte pads is, en mieter hem zo in de prullenbak.. Maar dat waren dus nieuwe pads :)

5. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Hahaha., nee het is echt de gehele bovenkant., en het heeft echt maar 50min. erin gezeten en moest 60min., nu houdt ik m continue in de gaten!! hihihi.,

6. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Hahaha., Dus dat is het verhaal.,!! Ja dan kan ik t me voorstellen.,

7. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Hihi, kirsten zit met de laptop langs de oven :D

Kylie: Whaahaa muts! :D jah, dat verdient een eervolle vermelding op FB natuurlijk :D

Nog een kwartiertje dames...en dan zit ik weer op de bank. Lekker wie is de mol kijken :)
    Nog iemand die dat volgt?

8. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Nou zo ongeveer wel.,!! Hahaha heb m er ondertussen uitgehaald., hij is al vrij donker, nu laten afkoelen en kijken of hij goed is...,

9. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    jaaaa Wie is de mol,.!!! Hier ook present..,
    Wie denk jij dat de mol is???

10. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Ik twijfel tussen anne-marie en tim...
    en jij?

Ik ga snel voor de tv zitten... het begint zo!:D
    Lekker mollen :)

11. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ik zat eerst erg op Dio., maarja aangezien die eruit is is dat m niet haha
    Zit nu op William eigenlijk.., of Liesbeth., omdat je een kruis in beeld hebt gezien met List erop., liesbeth list.., of William omdat hij Ramses speelt., en door mijn gevoel en meerdere hints., maar goed zal er wel weer compleet naast zitten! hahaha

12. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Pfffff dames ik heb zoooooo'n zin in SEXXXX!!!! Aaaaarrrrghhhh stomme shit vloeiing met infectiegevaar..,
    Wist niet dat die drang zo erg kon zijn!! hahaha.,

13. Kylie1986

Hahahahaha...Sorry..Nog even volhouden..

14. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Hahaha., ja niet normaal hoor.,! En manliefs balletjes knappen bijna uit elkaar! hihihi.,
    Sorry voor info., begin er lol om te krijgen! haha

15. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Nu denk ik zeker William.,!!! En waarom? Daarom., hihihi

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Zooooo dat was weer een lekker uurtje Zumba :D
    Wel wat voorzichtiger natuurlijk en de bewegingen die de buikspieren trainen heb ik overgeslagen.
    Nu zo lekker douchen en mn bedje in!
    Morgen de kleine man naar school brengen en snel boodschappen.
    Dan komt de sneeuw!!:D YEAH!!
    Zinnin.
    En smiddags lekker schaatsen met mn kleine boef. Die gaat voor het eerst op de ijzers.

17. Kylie1986

Bleh sneeuw

18. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    #678 kwiebje, 2 feb 2012
    Laatst bewerkt: 2 feb 2012
    Stampertje fijn dat het zo goed gaat met Jim!

Vaddie jij nu weer volop aan de poets! Dat was weleens anders. Lekker lijkt me dat.

Jannie ik kan het hier ook niet bijhouden hoor!! En ik heb nog niet eens 1 kind, haha.

Skaya hoe was je pufcursus? Hier vanaaf naar yoga geweest.

Kirsten wat balen dat je nog niet schoon bent zeg. Ik had er echt goed vertrouwen in voor je. Hopelijk gaar deze week het laatste beetje eruit!

Verder heb allerlei rare ideeën voor Tina's wc probleem gelezen, haha!!?
    En nog wat gekke acties!

Hier sinds vannacht met een voedingsmiddel geslapen in verband met mijn pijnlijke ribben. Die doen er niet minder pijn om, maar het ligt lekker. Ik heb hem ala de sumoworstelaar van Wen gebruikt! Manlief is er alleen niet blij mee. Hij krijgt namelijk een koude arm, omdat het dekbed omhoog staat!! Haha arm schaap. Gelukkig was het zijn idee en heeft ie hem ook nog zelf gekocht.

19. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Met een voedingsmiddel geslapen? Hihi., denk dat je een voedingskussen bedoeld of niet Kwiebje? Hihihi klinkt wel grappig, voedingsmiddel., Maar fijn dat je er voordeel van hebt., hopelijk gaat t goed zo., en tsjah dat koude mannen arm om het zo maar te noemen.., extra dekentje of fleecedekentje aan zijn kant en het is opgelost! hihi.

@ Hier: Heeeerlijk geslapen en klaar voor een nieuwe dag., vanavond weer aan de cytotec, jammer maar helaas., dan is het er hopelijk wel uit! Eerst lekker werken en hopen dat er echt sneeuw gaat vallen., dat vind ik echt leuk!!

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hahahaha Kwiebje, had je een voedingsmiddel in de houtgreep??? :p

Kirsten, goed zo meid! Vanavond is het begin van de echte afsluiting meid. Dan kunnen jullie met frisse moed weer naar de toekomst kijken.
    En als je dan stopt met bloeden weer lekker seksen hahahahaah.

Hier eigelijk weinig zin...vind het een beetje eng.
    Ik weet dat het geen kwaad kan, maar durf geen enkel risico meer te nemen.

Pffff gisteravond misselijk naar bed gegaan en misselijk weer opgestaan. Nu maar aan de slappe thee en droge toastjes.
    Ik kan werkelijk geen geuren verdragen.
    Van alles begin ik te kokhalzen en dingen die echt sterk ruiken sturen me linea recta naar de wc.
    Bah!
    Blij dat manlief vanavond thuis is, kan hij koken.

Deel Deze Pagina