oehhh wat vervelend mams.,! Die misselijkheid enzo., bah! Maarja., wel een goed teken Ik durfde het ook haast niet hoor mams., ik was ook bang dat het niet kon terwijl ik dondersgoed weet dat het wel kan! Dus eigenlijk hebben wij t sinds 18dec nog maar 2x gedaan ofzo., dus ja, de drang is nu wel erg hoog! hihihi., Komt goed,. Rustig aan doen vandaag he.,!
Oeioei! Dat is al wel heel lang! Ik heb manlief gevraagd om gewoon wat zachter te doen. Ben echt heel bang voor bloed en als hij te hard stoot bloed ik nog wel eens. En dat zou ik nu echt niet trekken. We doen het niet vaak, en hij moet zachter doen...ach de arme jongen hahahaha
Hhahaha, wat dacht je van mij... eerste keer poepen vond ik al doodeng na de bevaling, laat staan dat... Hechtingen bloeden hier soms ook nog klein beetje, dus durf het echt nog niet. Maar ik klap hier ook bijna uit elkaar..
Dag dames! Probleem met het wc is voor deze week opgelost. Mag vandaag van thuis uit werken Met het extreme weer wat verwacht wordt, durf ik echt die enge trap niet op, en autorijden is momenteel (door mn toeter-buik) al moeilijk genoeg zonder eventuele gladheid! Dus op zich wel netjes opgelost Pfff, heb helemaal geen zin in die sneeuw... sneeuw ok, maar de gladheid die erbij hoort vind ik maar niks. Zeker niet hoe ik er nu bijloop. Baal nu een beetje dat ik bij de ANWB geen spikes heb gehaald voor onder mn schoenen te binden. Dadelijk nog maar een rondje lopen met de hond, voordat het hier echt glad word. Zodra het glad is, zie je me niet meer buiten. De mol: tjaaaa, mijn twee hoofdverdachten zijn best 'stil' geweest gisteren... die william vind ik te overdreven om de mol te zijn. En Liesbeth...ja, die staat samen met hadewych op plekje 3 Ach ja, niets is wat het lijkt he. Waarschijnlijk zit ik er weer grandioos langs...zoals elk jaar Kirsten: er zijn ook nog andere manieren om de spanning van de balletjes af te krijgen he maar daar ben jij niet mee geholpen natuurlijk... Hoe smaakt je boterkoek trouwens? Skaya: rapporteren!!!! hoe was je cursus? Kwiebje: haha een voedingsmiddel! Hier loopt manlief ook soms te zeuren over 'het gat' onder de dekens en dan volgt er meestal een ik-heb-niet-genoeg-deken-gevecht Waarna we dan maar besluiten om wat korter bij elkaar te gaan liggen
hier ook zoooooo'n zin.. maar is hier nog lang niet van de orde... vloei nog steeds en hechtingen trekken nog (scheelt, hechtingen zitten in mijn buik ipv in mijn muts ) hier poepen en plassen nog pijnlijk... als ik binnen te vol kom te zitten drukt het tegen de wond van de baarmoeder aan.. verga dan echt van de pijn.. dus moet veel drinken en minimaal elk uur ff naar de wc.. (en dan ben ik, omdat ik weer veel duizelig was, weer aan de ijzer tabletten gegaan, wat ook niet bevordelijk is.. dus ook daarvoor maar weer zakjes poeder gebruiken....)
Hallo meiden, mooie buikfoto's Tina en Skaya! *Toch wel een ietsiepietsie jaloers hoor* @Kirsten: vervelend dat je nog niet schoon bent zeg, echt balen! En ook hier Wie is de mol?-fans Geweldig programma! (ik ben er nog niet uit, maar dat kruis met List lijkt inderdaad te wijzen naar William of Liesbeth, maar is het jullie al opgevallen dat in elke aflevering een kerk en een of meerdere kruisjes voorkomen? En Hadewych droeg in het begin een ketting met een kruisje... dus er zijn meer mensen aan die hint te koppelen....) Hier vooral heeeeeeeel moe... Het is behoorlijk druk op het werk en mijn hoofd zit ook vaak bij de afspraak van maandag, pffff, ik wilde dat het allemaal achter de rug was en wij ook de zekerheid konden hebben dat hier uiteindelijk een wondertje geboren mag worden, maar die mazzel zullen wij wel niet hebben...
DutchDiva: Aah meis...ik vind het zo sneu voor je dat het zo lang duurt voor jullie. Dan kan ik wel zeggen: probeer het positief te blijven bekijken, maar dat heb je al vaak genoeg gehoord denk ik... Bedenk wel dat je nog helemaal aan het begin van het traject staat...alle kansen liggen nog voor je open! Misschien dat je je daar nu een beetje aan moet vasthouden... Negatief denken is niet goed...en je wordt er ook niet vrolijker van. Dus kom op meid! Maandag vol goede moed naar je afspraak en dan hopen dat je snel aan de beurt bent. Zie trouwens dat je afval-race ook best goed gaat WIDM: ik probeer niet te fel naar al die 'tips' te zoeken...maak me der helemaal gek mee
Goedemorgen!!! Ik heb vandaag eens eendagje vrij en ik ben net pas wakker!!! Wat een zaligheid. Hier was ik zo aan toe. Lig nu nog een beetje te internetten op mijn phone. Samen met mijn voedingskussen, haha. Mijn phone maakt er automatisch middel van. Dutchdiva ik snap dat je nu helemaal in beslag wordt genomen door maandag. Lijkt me volkomen normaal! Hopelijk kunnen jullie daarna ook snel aan de gang met pogingen om zwanger te raken. Het is jullie in ieder geval heel erg gegund! Nog maar drie nachtjes en dan weet je weer wat meer. Alvast een hele dikke knuffel van mij. Tina mooi dat je wc probleem is opgelost!! En sneeuw vind ik nu ook maar niks!!! Stel je voor dat je valt, brr. Mams je weet gelijk dat je zwanger bent! Wel lastig hoor! Zo nu maar eens opstaan en kijken of we nog eten hebben ergens, hihi heb bere honger!
@ dutchdiva, snap dat je dat rot vind zeg. Je hoort hier nu mensen die bevallen zijn en mensen die zwanger zijn. Jullie staan nog aan het begin van het traject. Maar de moed niet laten zakken. In jou buik gaat ook een heel mooi kindje groeien. @ tina, wat fijn dat je thuis kunt werken. Ik als ik zwanger was me nu ook binnen opsluiten. Veelste bang dat ik buiten zou vallen. @ hier, lars mag zondag mee naar huis als hij zo goed blijft drinken. Nu dus hopen dat hij al zijn flesjes leeg drinkt.
Hi dames!!!! Jullie hebben ook de balen van de sneeuw lees ik. Ik MOET zo nog naar buiten om mn hond uit te laten, maar vind het echt helemaal niks, zo bang dat ik op mn plaat ga. Sex na de bevalling, oeeehh lijkt me eng...zou het denk zo lang mogelijk uitstellen tot ik sowieso helemaal genezen ben van onderen. De mol, kijk ik niet kan er niet over meepraten Kwiebje, soowwww das lekker zolang uitslapen!! Ik liep 9uur al buiten. Mams, ochhh meid wat vervelend dat je al zo misselijk bent. Heb je dat de vorige keren ook gehad? Wat we er allemaal niet voor over hebben heh. Maar goed dat we geen mannen zijn Tina, wat lekker dat je van huis uit kan werken!!! Succes met je hond uitlaten, ik heb zelfde probleem. Dutch, ik hoop zooo dat het allemaal voorspoedig zal gaan en jullie snel een gelukkig gezinnetje zullen zijn!!! Mijn eerste keer op pufcursus: Geen geitengym zoals Wen omschreef. Hele groep bestaat uit toch wel wat jongere en moderne stellen. Mijn vent was als enige niet mee en was dus met een vriendin. Wat we vooral gedaan hebben zijn massagetechnieken oefenen voor tijdens de ontsluitingsweeen. Dus mn vriendin heeft lekker mn rug en kont staan masseren. Ook wat oefeningen waarbij de man de handen op de buik moest doen en mee moest ademen. Vriendin heeft dus een paar keer de kleine voelen schoppen, was erg leuk en we hebben erg gelachen. Op het laatst moest ik in dr schoot gaan liggen met onze ogen dicht om te ontspannen...hilarisch! Iedereen lag in de armen van hun man en ik in die van mn vriendin die 30 cm kleiner is dan ik.
Deesjedees: fantastisch nieuws toch! Hoop dat kleine Lars flink door-eet Skaya: Hahaha, ik zie je al liggen bij je vriendin op schoot Maar zo te horen was het wel leuk geweest. Ben benieuwd hoe het bij mij meevalt volgende week. Zoooooow het sneeuwt hier hard!!! Er ligt al 3-4cm! Kinderen zijn aan het schaatsen op de vijver Ben blij dat ik hier lekker warm bij het raam zit. En een werkend toilet op loopafstand
@ dutch diva: veel suc6 maandag! @ wen: jaaa zo herkenbaar! Klote he die hechtingen! @ tina: mooi dat het wcdrama zo is opgelost @ skaya: grappig he zo'n cursus heb er tijdens de bevalling heel veel aan gehad! @ widm: kijk ik niet! @ sneeuw: hier sneeuwt t ook flink! Wel n mooi zicht he @ hier: jim eet graag dus ben veel met voeden bezig en probeer tussendoor wat huish dingen te doen en te rusten! Hij doet t verder heel erg goed, is heel lief en rustig!
Tina, ben heel benieuwd naar jou geitengym volgende week Stamper, hoop dat ik er ook zoveel aan heb tijdens de bevalling en er met de zelfde houding insta achteraf Goed om te horen dat Jim het zo goed doet, heeeerlijk genieten!! Hoe spreek je zn naam trouwens uit? Heb er 2 gehad op mn werk...1 sprak je uit op zn engel als djim en de andere op zn hollands als jim.
WIDM: Volgens we zeker hier!!! Manlief wil het perse zien Ben er niet goed in, dat voorspellen van WIDM, maar door de foto van de moeder van Frits die in het begin (opening van het programma) te zien is, zit ergens in mijn achterhoofd dat hij wel eens DE mol kan zijn Ach, over een aantal weken zullen we het zien. De laatste uitzending, waarin iedereen gaat vertellen wat ze allemaal gedaan hebben, vinden wij nog steeds het leukste Al die mollenstreken Sneeuw: Hier een laag van ongeveer 4 cm en sneeuwt nog redelijk hard. Net er doorheen geweest naar postkantoor, kruidvat en schoenenwinkel, maar kwam bijna als een sneeuwpop terug Manlief is met de auto naar het werk en heeft beloofd voorzichtig te rijden. Gelukkig doet hij dat wel met dit weer!
hier inmiddels zeker 7cm sneeuw.. zo niet mijn ding.. gelukkig is manlief thuis, dus die is met de jongens naar buiten geweest en staat iig niet in de mega files... vrijen na de bevalling... bij de jongens vrij snel weer gedaan (vloeien was toen heel snel over) maar voelde totaal anders als voor de bevalling... heel raar.. moesten echt weer ff wennen... WIDM, volgen wij niet... vanavond wel flikken en moordvrouw en morgen lijn 32.. en binnenkort bloedverwanten (als we de tijd kunnen vinden...) wij zijn echt van de crime series.. nederlands en buitenlands... ben trouwens best trots op mezelf... voor de zwangerschap woog ik 75 kilo bij 1m62 vanochtend nog maar 66,4 nog 3,4 te gaan...
Mira hahahaha jaaaaa ik ook!!! Net de hond wezen uitlaten en alles was wit!! Alleen onder mn ogen was het helemaal zwart van de uitgelopen make-up! Zag er niet uit!
@ skaya: op de stoere manier.. Djim vind jim n beetje nep klinken, komt vast door jim bakkum die iedere keer weer zn naam verbeterde op tv haha.
Stampertje, jaaaa die versie is idd een stukkie stoerder. Gewoon jim klinkt net of iemand niet weet hoe die de naam WEL moet uitspreken.