Pink Ladies (Part III)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juultje, 21 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. me83

me83 Niet meer actief

@skaya.. ohh zie het al voor me hoe dat ging whahahahh

@dutch.. maandag!! spannend hoor meid! en blijf positief! de techologie van tegenwoordig kan zo veel! tis maar net wat jullie willen en hoever jullie willen gaan.. maar ik gun het je zo!! ik zal hard voor je duimen meid!

@mams.. lekker he boven de pot!:p gelukkig hebben vrouwen het er wel voor over.. en kunnen we vaak nog redelijk functioneren.. stel je voor dat een man zwanger kon zijn.. die lagen dan echt 9 maanden zielig te doen hahahahahha..

@dees.. ohh hopelijk mag jim zondag mee naar huis!!

@tina. ohh wat fijn dat je thuis kan werken! en de plee in de buurt:D

hie vanochtend bijna van me stokkie gegaan.. bah!! gelukkig nu geen last meer van.. lekker geluncht met moeders;)

@hond in de sneeuw.. ging net ff lekker lopen buiten want ze houd er zo van!! maar ze ging heel snel manklopen.. ik denk oh oh.. velletje van haar voetkussen is beetje eraf door de kou en strooizout denk k.. gelukkig liep ze daarna beter ,,erg zielig dus maar gauw naar huis gegaan.. miss vanavond maar sokken aandoen tegen de ijsvorming tussen de tenen ofzo.

2. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Meiden., niet veel bijgelezen.,
    De dosis zit er weer in., merk dat deze wat sneller werkt ofzo., of het lijkt zo., Zal altijd wel anders zijn., We zullen zien.,
    Lig lekker op de bank met een dekentje en mijn trainingsbroek aan., en ja KOTEX ipv die dikke tena lady., dit zit veeeeel beter inderdaad! hahaha

Wauw dames!! Er ligt sneeuw!!!! Ik vind het zoooo mooi., De wereld is zo mooi schoon., vind het echt heel leuk hihi, en rijden: Tsjah het is wat glibberen en glijden maar daar kan ik wel tegen.,
    Voor mensen die wat verder weg werken snap ik dat t vervelend is maar ik vind het echt heel mooi!! hihi

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Kirsten, fijn dat de Kotex bevalt.

Pfff Sneeuw...ik hou er zo van, maar hier ligt maar een halve cm.
    Ik heb er zo de balen van :(
    Dit was de laatste keer van het jaar en dan weer geen flink pak.

Verder wel een heerlijke dag gehad. Lekker met de kleine man wezen schaatsen op de vijver bij mn ouders voor.
    Zit nu nog te wachten op mannetje...Die komt vanuit Duitsland gelukkig, daar valt de boel nog mee.

Vandaag wel pijn in mn buik gehad. Steken in mn baarmoeder.
    Ik hoop van het oprekken hahahaha.
    Maar word er wel onzeker van.
    Hopelijk word ik morgen weer kotsmisselijk wakker hahahaha.

Gelukkig vanmiddag bij mn moeder broodje bal gehad samen met de kleine man want koken lukt me echt niet momenteel.

4. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ik hoop ook dat t door je banden komt ofzo., maar dat zal wel toch., denk dat t nu wel goed zit bij jou hoor mams!! Komt goed.,
    Goed dat je bij je moeder hebt gegeten., heb je toch wat binnen.

Ja sneeuw is echt leuk.,! Wil van de week eigenlijk ook weer schaatsen maar hier ligt dus echt wel wat meer sneeuw., 10-15cm ofzo., best leuk maar t isoleert wel dus dat houdt de ijsvorming tegen, maar goed., het is t 1 of t ander he.,

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ff spammen.
    1e keer schaatsen met mn boeffie!

6. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Ahh wat leuk!

7. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    ahhhh wat super leuk!!

Hier lig ik met een kruik en een kop thee op de bank te snotteren., er komen ineens allerlei emoties los., Vanmorgen een super schattig en hilarisch kindje gehad in de winkel waar ik heel erg om moest lachen maar tegelijkertijd ook branderige oogjes kreeg., pfff heb ff
    een dip die ik niet had zien aankomen.,

M'n kerel heeft i robot opgezet., niet echt een leuke film maarja hij vind m leuk dus vooruit maar! haha

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Dank jullie wel meiden!

Hier ook Irobot aan het kijken, vind em wel grappig tot dusver.

Kirsten, lekker laten gaan meid! Tis allemaal niet niks

9. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Sneeuw: heerlijk van genoten vandaag. Scheelt natuurlijk wel dat ik niet meer zwanger ben. :)

Sex: nog maar 1 hechting die een beetje irriteerd. Zou dus van mij al mogen. Man durft nog niet echt..... (zucht)

Denk ook dat ik mijn ei al heb gevoeld... We gaan het merken over een week of 3.

10. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Zo weer even bijlezen :) Heb maar even een 2e scherm geopend :)

@Seks: Hier scheelt het van week tot week.. Manlief doet meestal heel zachtjes, maar dan merk ik dat ie zich aan het inhouden is, hihi.
    @Poepen: daar ben ik banger voor, bang dat ik de beeb eruit pers of zo?
    @Tina: wat fijn dat je vanuit thuis kan werken.. Hoewel wij steeds meer digitaal hebben, kan ik jammer genoeg niet thuis werken..
    @DutchDiva: Ik weet niet hoe je je voelt, maar het lijkt me behoorlijk ** dat het niet 'vanzelf' gaat. Maar je bent echt super op weg!!
    @Mams: hoe is het nu met de misselijkheid? Wat een leuke foto!
    @Deesjedees: wat goed dat het goed gaat met Lars, nog even en hij mag naar huis!
    @Skaya: Oe, leuk cursus! Ik mag over een week of 4!
    @Sneeuw: Hier is zo'n 15-20 cm gevallen :) Heb zo'n hekel aan sneeuw.. Heb vanmiddag ook 'maar' 1,5 uur gedaan van Hilversum naar Lelystad..
    @Stampertje: Jeej, ook Jim doet het goed, super!
    @Jannie: Gaat goed! Nog even en je hebt je oude gewicht weer!
    @Me83: Doe je rustig aan?

Zo, hier nu lekker 3 dagen vrij, kan fijn zelf de dagen indelen :)
    Net per ongelijk 2 uur op de bank liggen maffen, oeps.

11. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mams, wat een leuke foto!!! Je mag alle sneeuw van hier hebbe! Ik heb er een hekel aan :p
    En die steken, vast bandenpijn!

Kirsten, laat maar toe hoor die dip! Vroeg of laat moet tie er toch uit.

12. me83

me83 Niet meer actief

@kirst.. geeft toch niks meis! lekker potje janken hoor! doe ik ook wel eens!

@kylie.. ja doe zeker rustig aan.. maar te snel op staan gaat nog niet goed haahha

@mams.. heerlijke foto! geniet maar van het ijs.. hier 8 cm sneeuw dus schaatsen is niet zo hier!

steken.. ja echt je baarmoeder die groter word.. morgenochtend maar weer ''lekker'' boven de pot hangen..

@vaddie.. doe je wel veilig of mag nr 2 gelijk erachteraan?:p

13. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    Mams, je mag de sneeuw van Hier wel hebben.. ligt 10cm denk ik... Kan nu toch niet sleeën met de jongens... En us niet best voor hey ijs...daar ligt mijn voorkeur... Al Heb ik ook daar een verbod voor gekregen van manlief...

Kirsten, hopelijk werkt tie snel en ben je snel helemaal schoon...

Berserk weer kwijt en Zit op foon, dus geen 2e scherm...

Hier zien we op tegen de nacht. Femke ligt nl de held dag al te slapen, moesten we voor de voedingen wakker maken :(

14. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Neem je tijd smorgens Me., je moet nog flink herstellen lijkt mij.,

O jannie., das minder., hopelijk draait ze niet haar ritme om. Succes ermee.,

Hier: Nou t zet nog niet heel erg door., Zal eerlijk zeggen dat ik er een alcoholisch drankje bij gepakt heb., heb ik wel verdient vond ik en staat nergens dat t niet samen gaat., ja dat je hoogstens last van je maag kan krijgen nou die is wel wat gewend! haha,
    Zal der vast lekker op slapen vannacht.,

15. me83

me83 Niet meer actief

@kirst.. jij hebt je borrel zeker verdiend! je hoeft niet meer zoveel te vloeien als eerst he meis.. dus miss is eht nog maar een beetje..hopelijk valt het allemaal mee.. de pijn erbij maakt het alleen maar erger denk ik..

hopelijk kunnen jullie het snel afsluiten.. dat wachten om schoon te zijn is ook niks..knuff!

16. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Nou ik heb er een hard hoofd in.., heb nog geen drupje bloed meer gespot maar we zullen zien.., stel me maar in op toch een curretage., Maar goed, wat niet is kan nog komen..,

17. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Goodmorning ladies!

Mams: Wat een leuke foto! Jij bent echt een stoere moeder! Vind het knap dat je het ijs op durf, ondanks dat je zwanger bent. Wel oppassen dat je niet valt he. Er hoeft niet noodzakelijk wat te gebeuren, maar denk wel dat je de hele dag in spanning zit met het idee: o-ow, dat had ik misschien beter niet gedaan... Maar die boef van jou, ja die mag trots zijn met zo'n moeder!

Kirsten: Hoe is de nacht verlopen? Hoop dat alles er nu uitkomt en je dit kan afsluiten. Zo aanmodderen is ook niet leuk.

Jannie: En...heeft kleine diva je wakker gehouden vannacht?;)

Vaddie: zow, das wel snel he, 2-3 weken na de bevalling weer een eisprong. Of is dat toch normaal? Heb ik eigenlijk nooit bij stilgestaan. Maar klinkt wel snel naar mijn idee.

Hier: Vanmorgen potverdorie om 6.30 al wakker! :x Met een verschrikkelijke keelpijn en een potdichte neus:x Grrrrr
    Ben maar opgestaan om een tas warme chocomelk met honing te drinken. Heb effe een keertje gesprayed met Otrivin. Mag eigenlijk alleen op doktersadvies. Maar heb het maar 1 keertje gedaan en ga dadelijk met mannetje zoutoplossing halen bij de drogist. Zit nu aan de thee met honing...melk is op:(
    Dadelijk boodschapjes doen en daarna naar de prenatal en de babydump :D Whoehoe! Gaan vandaag een matrasje kopen (20% korting bij prenatal!)voor het ledikantje en wil ook nog knuffels van Giraf Gaga (happy horse) Daar is 25% korting op bij babydump, dus das mooi meegenomen. Ik ben een echte knuffelgek :) Wou er maar 2 kopen, de hele grote van 70cm en een kleintje van 20cm, maar nu zag ik ook zo 1 waar je de nek van kan uittrekken en dan komt er een muziekje uit....Whaaaa dilemmaaaaa!!!!
    Moet wel zeggen dat ik aardig wat dingen met korting koop. Scheelt toch weer :) en heb nog voor 300 euro aan vvv-bonnen die ik bij de prenatal kan gebruiken. Dus das ook mooi :)

Oooh manlief belt net...is onderweg naar huis vanaf de kapper. Moet rennen! Ow, dat gaat natuurlijk niet met al dat ijs ;)
    Tot strakjes :D

18. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Tina: dat is lekker, €300,- aan VVVbonnen, lekker shoppen!!

@Hier: vandaag 20 weken, nooit gedacht dat ik zover zou komen!
    Moet zometeen het centrum even in, moet een kadotje halen, beh met die sneeuw

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Tina, Dankjewel, word er bijna verlegen van :D
    Tuurlijk durf ik het ijs op. Als ik nog nooit had geschaatst was het een ander verhaal geweest maar ik ben redelijk stabiel op de schaats dus dat komt goed.
    Vanmiddag weer ff en dan ook met manlief erbij.

Meid als je verstopt zit moet je daar gewoon tegen doen wat helpt he.
    En bij de apotheek hebben ze ook kindervarianten van de otrivin met 0,5mg Xylometazoline erin.
    Ik heb die voor snachts want zwanger kom ik gewoon niet van mn verkoudheid af.
    Voor overdag heb ik cinuforce van A. Vogel. Die mag je ruime tijd gebruiken ook tijdens zwangerschap en borstvoeding.

Wij gaan zo op pad om de box op te halen :D
    Hopelijk valt het verkeer in twente een beetje mee(A)

20. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    Nou, de kleine diva heeft me idd wakker gehouden...

Mams, ben jsloers... Ben gek op schaatsen! Ik wil ook!

Tins, lekker shoppen! Mocht Vandaag weer de stad niet in ibm de kou, dus ga maar weer online shoppen denk ik...

Kirsten, hoe is het vanacht gegaan?

Deel Deze Pagina