Pink Ladies (Part III)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juultje, 21 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Dag dames.,

Nou t heeft nog niet echt doorgezet., tuurlijk heb ik wat krampjes en onderrugpijn maar heel heftig is het niet., en nauwelijks bloedverlies.,
    Ik ga me even douchen en dan maar ff met mijn ventje mee boodschapjes doen., niks tillen maar er wel even uit zijn en genieten van dit prachtige winterweer!! Als ik me zo blijf voelen ga ik vanavond wel mee naar de verjaardag die we eigenlijk hebben. Maar baal er heel erg van dat t niet even goed heeft doorgezet. Denk toch een curretage.

Wow tina., wat lekker joh die bonnen!! DAT WORDT SHOPPEEEENNNN! Hahaha.,

Mams: Veel plezier met de box ophalen., weer een stapje dichterbij!!

2. me83

me83 Niet meer actief

meiden die gaan shoppen..veel plezier!!

@kylie. 20 weekjes!! op de helft!:D

@kirst.. schijnbaar gebeurt er wel wat als je krampjes heb..ik duim voorje hoor meis!

3. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Jaja 20 weekjes.,! Ik had het WEL gedacht en vind het super cool..,

Me: Thnx, ja je zou verwachten dat t wat doet., maar voor mij idee heeft het t bloeden gestopt ofzo., We zijn voor een nieuwe bank wezen kijken, hebben boodschapjes gedaan en ga zo beginnen met het schuren van de deuren boven.., lekker bezig zijn., voel wel krampen maar hoop dat ik t daarmee nog meer opwek! haha

4. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Kylie, gefeliciteerd met je 20 weekjes!!!! Geweldig heh :D

Tina, ohhhhhhhhhhh geniet van het shoppen, is zoo leuk!!!! Zeker met al die bonnen :D Kan je nog is wat extra's halen :p

Jannie, aaachhh en nu lekker overdag weer slapen die kleine meid van jullie? Anders moeten jullie ook maar snachts gaan leven en overdag slapen :p

Kirsten, heh bahhh balen dat het niet doorgezet heeft!!

Hier alles goed, niks bijzonders..
    tja keb t koud!! Maar dat heeft iedereen op ut moment volgens mij :p
    Donderdag startte mn auto niet, zit net een nieuwe accu is dus hoop dat hij maandag het gwoon doet als ik naar mn werk wil.

5. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Ik ben weer thuis! Lekker shoppie shoppie gedaan :D:D:D
    Hebben een mooi matrasje gekocht, een soort matrasbeschermer van aerosleep (manlief stond erop, want is bang dat de baby stikt in een gewone matras ;)) hoeslakentjes van aerosleep (want anders werk die matrasbeschermer niet) twee sets lakentjes en een dekentje voor het ledikantje. EN last but not least! Ik heb mn giraffenknuffels :D:D:D Heb op 1 na de hele reeks gekocht :) maar manlief vond ze ook zo leuk :) Hebben nu een knuffel van 70cm, eentje van 40cm die muziek maakt, eentje van 20cm, een rammelaar en een tutteldoekje :) en allemaal zooooo lekker zaaaaaaaacht :D (moet wel nog even wachten op een paar, die moesten besteld worden) Maar ik ben superblij! Oh...en nog bonnen overgehouden zelfs, dus we kunnen nog eens terug ;):D
    Ga dadelijk een setje lakens in de wasmachine gooien en dan kan ik morgen het ledikantje opmaken. Zo'n zin in :D Als ie af is zal ik een fotootjes spammen ;)
    Heb bij xenos ook 4 schildersdoeken gehaald. Daar ga ik giraffen op schilderen en die hangen we dan op (aangezien we in dit huis niet meer gaan verven). Sta helemaal te popelen om aan het kamertje te werken. Maar vandaag niet meer. Heb nu last van mn heupen.
    Zit nu met mannetje naar flikken maastricht te kijken. Lekker relax. En vanavond misschien nog afspreken met mn vriendinnetje :)

Maar nu ga ik effe plat :D
    Doeidoei!

6. me83

me83 Niet meer actief

tina heeft lekker geshopt dus!!! heerlijk!

@kirst.. wel platgelegen na de tabletten? moest ik namelijk wel.. maar ze werken ook lang door.. en met de krampjes erbij.. miss is je bm mond beetje dichtgegaan na de laatste reeks pillen.. dan duurt het ff wat langer weer..

@skaya..hopelijk doet je toet het weer!

7. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Tina, halllooowaaaaaa jij heb de boel leeggekocht zoals ik het lees!!! Heeeerlijk!!!
    Moet wel lachen op dat aerosleep, moeten dan precies weer die hoeslakentjes bij enz anders werkt het niet :p goeie verkooptruc weer!
    Ben heeeeel benieuwd naar je opgemaakte ledikantje en de knuffelsss!!! Heb geen beeld bij de girafjes!!
    Wel leuk dat je ook zelf aan de schilder ga!! Ik wil ook nog een doek erbij maken met een me2you beertje, maar ben bang dat het niet meer zo goed lukt als die andere. Je moet dan echt ff in zo'n flow zitten.

8. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Skaya: ik weet niet of het een verkooptrucje is. Zou best kunnen hoor :D Ze hebben ook hun eigen merk aangeprezen hoor. Maar ze zeiden gelijk, je kan geen gewoon hoeslaken op de aerosleep leggen, want dan verliest ie helemaal zn werking. We hebben ook gevraagd naar een aerosleepmatras, maar die kostte iets van 250 euro...dat vond ik net iets te gortig :) En in de winkel zeiden ze ook dat die haast niet verkocht werd. Na een jaar of 2-3 gaan ze toch over naar een juniorbed. Zit je dan met zo een keidure matras ;)
    Maar we hebben inderdaad lekker geshopt! Mannetje was ook helemaal blij.
    Ja, lekker zelf freubelen :) ik probeer maar wat hoor ;) zo kunstig ben ik eigenlijk niet :) maar voor 10 euries wil ik het wel proberen :D

Zitten nu lekker moordvrouw te kijken. Dadelijk lekker douchen en dan stilletjes klaarmaken om lekker met mn vriendinnetje weg te gaan.

9. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Skaya: Balen van je auto zeg.., hoop inderdaad voor je dat hij het doet maandag., onze auto had er ook moeite mee vanmiddag en dat is er 1 uit 2005!

Tina: Jeeeuuttje wat een boel!! Hihihi., wat leukkkk en met die bonnen is het nog leuker om te shoppen natuurlijk! Fantastisch zeg., ben heeel benieuwd naar de foto's!

Me: Ja heb echt dik een uur platgelegen., langer zelfs als de vorige keer., maar de vorige keer voelde ik ze ook bruisen ofzo en nu niet, maarja we zullen zien, het kan inderdaad later nog losbarsten., Ik dacht echt: Ach ik weet wat me te wachten staat kom maar op maar het gaat totaaaal anders!
    Krampjes zijn wat zeurderig en de ene keer wat heviger en de andere keer licht aanwezig.

Heb vanmiddag 1 deur helemaal geschuurd en 1 kant in de grondverf gezet., morgen de andere kant in de grondverf en dan kan ik m van de week aflakken en dan is deur 1 ready, kan die naar beneden bij de WC dan is t beneden netjes. Ben er nu al trots op! hahaha

Ik ga de chinees van gister opwarmen meiden.., jummmmm

10. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Wij hebben toen ook staan kijken naar matrasjes. Je hebt ze echt van 35 eur tot aan 250 eur idd. Dus ik weer de een na goedkoopste aan bij de verkoopster en dan krijg je zo'n opmerking als: Bedenk je wel dat je kindje daar bijna 20 uur per dag op gaat liggen he?! Dus dan is het misschien verstandig om een duurdere te nemen. Waaarom verkopen ze het dan???

Kirsten, je bent goed beziggggg!!!!

Hier home alone vanavond, vent heeft weer eens een bedrijfsfeestje. Ga lekker met mezelf film kijken straks; the Help. Vond het boek echt hilarisch (naast al het drama); een gillende keukenmeidenroman.

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Pffff die matrasjes idd belachelijk.
    Gewone matrassen heb je ook in verschillende prijscategorieen en alleen de prinses op de erwt kan op de goedkopere niet lekker liggen.
    wij hebben een matrasje van 50 euro op het oog.
    Prima ding...ga er toch geen 250 euro voor neerleggen...pff ben gekke henkie niet.

Kirsten, hoe is het nu???

Hier een onbetaalbare dag gehad.
    Vanmorgen de box op gehaald...genoten van het winterlandschap onderweg.
    Vanmiddag eerst met de kleine man bij mn ouders op de vijver wezen schaatsen en daarna met manlief nog naar de ijsbaan geweest.
    Niet gevallen(uiteraard hahaha) maar wat was dat heerlijk zeg...gewoon dom paar rondjes geschaatst en wat gekletst en geouwehoerd met vrienden.

Nu zo ff taxi-en voor het feestje dat we vanavond hebben.
    Ik hoop dat de sfeer er een beetje inkomt want ik ben al behoorlijk moe hahahahah

12. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Oo wat gezellig zeg, schaatsen! Helemaal leuk.,
    Hier ook een feestje vanavond en al ingekakt., haha, succes mams!

Nog geen bloedverlies., krampen nemen wat af, winderigheid wordt meer en moet vaak poepen, Het feestje is dichtbij huis dus als ik veel last krijg zeg ik gewoon dat ik niet zo lekker ben en naar huis ga, maar denk dat t wel los loopt.,
    Manlief wil daarna met de jongens gaan stappen, ach ik vind het prima., als er echt wat is kan ik m altijd bellen en anders mijn ouders
    wel. Komt goed.

Fijne zaterdagavond meiden.,!

13. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Te vroeg geklaagd., net naar de wc gegaan omdat ik dus moest poepen en toen kwam er oud en donker bloed mee!! Het was niet heel veel maar eindelijk wat actie.., jeeeeej!! Krijg weer wat vertrouwen! Laat maar komen !!!

14. me83

me83 Niet meer actief

ohh wat fijn kirst dat er toch weer wat uitkomt! weer een beetj geruststelling zeg!

@mams.. fijn feestje vanavond he bobina:p

@skaya.. altijd lekker jezelf op de bank installeren voor een heerlijke chickflick! have fun;)

15. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Me: er gebeurd hier helemaal niks en nummer 2 komt er zeker niet zo snel achteraan! Man durft nog niet echt goed. hahaha

@Tina: geen idee. Vind het ook wel snel. Maar er is mij verteld dat het per persoon verschilt wanneer de eisprong.

Vandaag even flink geschrokken. Waren bij vrienden en hadden Kira de fles gegeven. (ben dus zeer preuts dua geef geen bv waar andere bij zijn) Geeft ze binnen 10 min. de hele fles weer terug. In een flinke straal. Hadden een ander flesje gebruikt dan dat we normaal gebruiken en we denken dat het daar aan ligt. Maar was even een beetje in paniek.

16. me83

me83 Niet meer actief

@vaddie.. ach beetje veel lucht meegehapt? nou ja als ze honger heeft komt ze zowiezo nog wel.. zou ik ook niet doen hoor bv bij andere.. ben ook preuts daarin:)

en als man wel wilt? wil je dan al voor nr 2 of wil je toch weer aan de pil ofzo?wel fijn dat je lichaam zo goed hersteld is en je weer een eitje voelde.. dan heb je iig daarin ook weer wat regelmaat..

17. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mams, klinkt als een heeerlijk dagje!! Have fun tonight!!

Kirsten, dat is goed om te horen dat er eindelijk toch nog wat loskomt!!!

Vaddie, jaaa dat is wel even schrikken!!

Bv bij vrienden zou ik wel doen, maar niet als er andere minder bekende mensen bijzitten. Zou me dan wel even afzonderen. Zag laatst een vrouw die zat borstvoeding te geven in een restaurant met een grote sjaal over zich heen. Je zag niks, maar ze was wel 5 min bezig alleen om de sjaal goed te leggen.

18. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    Bv... Ik heb vaak 2 hempjes aan.. 1 omhoog en de andere REM ik naar beneden... Valt Dan, ondanks mijn enorme cup niets te zien.. doe er een jasje of bloes overheen....

Femke heeft net de voeding op, dus ga slapen...

19. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Hier weer thuis van de verjaardag., 1 vieux-cola op en voel m al! Jeetje echt niks meer gewend., maar op deze manier ga je wel beter genieten van een drankje., hihi.,
    Was heel gezellig maar door 2 zwangeren (kylie en een vriendin) ging het veel over zwanger, bevalling enzovoort en dat wij maar een eind achter liepen., pfff viel ff zwaarder dan ik had verwacht maar zijn er leuk mee omgegaan met geintjes maar kon het moeilijk hebben., Volgens mij is dit niet gemerkt.

Vaddie: Dat is schrikken! Kan me heel goed voorstellen., zou ook ff in paniek raken als ik t zo hoor., Maar inderdaad als ze echt honger heeft komt ze wel hoor., En ja bv.,: ik ben er sowieso niet zo van., ben echt heel preuts daarin, maar zou het zeker niet doen waar anderen bij zijn.

20. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Kirsten hoe is het met je krampjes?

Hoe is t met iedereen? Hier lekker aan het relaxen. Heb geen zin om wat te doen.

Deel Deze Pagina