Pink Ladies (Part III)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juultje, 21 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Heb haast geen krampen meer., gisteravond nog iets gevoeld op de verjaardag en nog een klein beetje heeel donker bloed verloren.., dat is wel gunstig maar t was echt niet veel., sinds vannacht nergens meer last van.,

Vannacht om kwart voor 3 kwam mijn ventje thuis en ik sliep echt net een half uurtje ofzo, meneer had lekker wat gedronken is gaan liggen, vervolgens geen beweging meer in te krijgen met als gevolg dat ik met een elleboog in mijn rug een klein stukje bed had en tot overmaat van ramp is hij toch hard gaan snurken!! Pfffff, heb een uur lang van alles geprobeerd en werd er echt helemaal gek van., kon niet naar de logeerkamer want mijn zwager is blijven slapen dus heb wat dekens gepakt, mijn kussen en ben op de bank gaan liggen, daar tot 8u geslapen toen naar boven gegaan en nog een uurtje geslapen!
    Ben nog behoorlijk wakker moet ik zeggen maar zal eind van de middag wel instorten haha.,

Kwiebje: Geniet van je dagje., lekker toch.., Ik ga nog de andere kant van de deur schilderen en verder niet zoveel.,

2. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Ben blij te lezen dat ik niet de enigste ben die er zo preuts mee is.

@Me: nee zeker geen tweede op korte termijn. Na mijn afspraak bij de gyn zeker weer aan de pil. Mocht we voor die tijd nog gaan oefenen dan liggen er condooms klaar. (en weet ook nog niet of ik uberhaupt wel een tweede wil)

3. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Effe ego-bericht van 'kunstenares' Tina :D

Heb net mn schilderijtjes met potlood getekend. Oooooh vind het er zoooo leuk uitzien! Ben helemaal happy!!!!
    Kan alleen nu de plakkaatverf niet vinden :x Mannetje is aan het zoeken.

4. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Whaaaa!!! mannetje heeft mn verf gevonden!
    Ik gaat schilderen!
    DOOOOEEEEIIII!!!! :D:D:D:D

5. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    veel plezier tina!!!!

hier net lekker geslapen en nu schaatsen (NKallround) kijken..
    daarna ff de restjes chinees van gister opwarmen en alvast voor morgen de gehaktballen draaien en bakken...

6. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Hier ook aan de schilder gegaan. Heb nu 2 me to you schilderijtjes.

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Oooooh man wat voel ik me beroerd!
    Tis niet grappig meer.
    Zou eigelijk nu met manlief op de ijsbaan moeten staan maar ik heb hem alleen laten gaan.
    Moe, misselijk,last van de darmen,hoofdpijn...blllluuuuuuh.
    Duik zo onder de douche denk ik en dan lekker mn bed in.

8. me83

me83 Niet meer actief

@mams.. jaa hoort erbij he.. maar wel vervelend.. vooral die moeheid en het kokhalzen om alles vond ik erg vervelend..maar ook wel lekker zwangeren hoor mams! je mag verwend worden!:D

9. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Mams: Wat vervelend zeg.., nou rustig aan!! Het hoort er nou eenmaal bij, maar ik vond het ook heeeel vervelend inderdaad ook die vermoeidheid, niet vooruit te branden! BLEGH!

Hier vanmiddag met Kylie en onze mannen onverwachts naar een vlooienmarkt hier in het dorp geweest., was erg leuk, er lekker ff tussenuit. Daarna beneden ff opgeruimd, boven de andere kant van de deur gegrond en een plaat geverfd, toen kwamen mijn ouders ff langs, daarna nog wasjes gedaan en een aantal keukenlades opnieuw ingericht, was niet naar mijn zin! En nu staat er een appel-kaneel cake in de oven.., wat een heerlijke dag! Straks zelf ook maar even wat chinees nog opwarmen en eten en dan lekker tv-avondje met mijn heerlijke ventje

10. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mams, ooohhwwww baahhhhhhhh!! Idd maar douchen en lekker proberen snel te slapen! En dan hopen dat het morgen een stuk beter gaat!
    Ik zweeeer echt bij die lu crackertjes voor de eerste weken ;)

Kirsten, ohhhhhh wat zal het bij jullie thuis lekker ruiken met die cake!!!

11. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Hier fotootje van mn twee schilderijtjes. Linker is al van paar weken terug en de rechter van vandaag. Moest wat doen terwijl mn schoonvader het toilet met een hoop herrie van zn tegels aan het strippen was. :):(;)

Tina, wil het lukken bij jou??? Nog druk bezig??

12. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    he bah mams.... hopelijk voel je je snel wat beter!

skaya, wat mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kirsten, lekker zo'n dagje!!!

hier ff jongens op bed doen en dan lekker ff douchen met manlief... bij gebrek aan andere activiteiten ;)

13. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Mooi dames!!!
    Ik wilde dat ik kon tekenen/schilderen! Maar ik kan het ECHT NIET! Wil ook wel graag dat soort dingen aan de wand ja., Maar tegen die tijd verzin ik vast wel wat leuks.., :D

Jaaaa die cake begint al heeeerlijk te ruiken!! En heb natuurlijk de deegmixers afgelikt! hihihi., ooo das zoooo lekker!

14. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Janniee, lekker hoor ff samen douchen! Hebben jullie daar genoeg ruimte voor? Wij hebben dan echt ruzie om het water zeg maar.

Kirsten, hahaha die deeghaken aflikken en de schaal heb ik vroeger een keer teveel gedaan. Overgegeven voor mn leven daarna, nu blijf ik van de haken en de schaal af! :p Wacht heel geduldig op de cake zelf altijd :p

Zie dat mn tikker op nog 100 dagen staat om af te tellen!! Record!! :p

15. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    leuke mijlpaal weer.., nog 100 dagen tegaan!! Klinkt inderdaa heel leuk! hihi.,

Samen douchen: Dan hebben wij ook ruzie ja., Maar we gaan dit jaar de badkamer verbouwen en dan willen we zo'n hele grote kop en met massagestralen enzo:D

Hahaha nee ik blijf het heeerlijk vinden die deeghaken enzo!! Mijn vader is officieel bakker en er word daar dus regelmatig wat gebakken en kregen we inderdaad ieder een deeghaak en dan samen de schaal nog met de vingers uitlikken!! Heerlijk., maar ooooo zoooo vet! hahaha

16. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    hihi, wij hebben een iets grotere kop, maar des te knusser ;)
    toen ik zwanger was, was het een groter probleem.. hebben maar een kleine cabine, en manlief is ook niet de slankste ;)

geloof alleen dat hij in slaap is gevallen bij de oudste in bed, dus zit nog alleen beneden.. femke en jelle slapen al :D en de koffie loopt, dus zo eerst maar een bakkie doen...

kirsten, als oplossing hebben we hier besteld via www.mooiopdemuur.nl :D
    moeten het er alleen nog op schilderen, want onze muur heeft structuur, dus een sticker gaat niet...
    hopelijk lukt het, anders zullen we de muur over moeten schilderen en dan opnieuw een bestellen.. en dan zou ik hem op canvas maken...

17. me83

me83 Niet meer actief

@skaya... heel mooi!! en die kleur blauw past heel mooi met de achtergrond!! crea bea hoor:D

douchen met ze 2en .. jaa gevecht om het water.. en lief douched veel heter als ik.. dus om nou steeds de temp aan te passen.. nee.. dat werkt niet geweldig;)

18. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Hey dames, ik ben er nog..Alleen erg moe de laatste dagen, af en toe wat buikpijn en dikke vingers (komt vast van de kou).
    Heb wel bijgelezen, ga het weer bijhouden :)

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Skaya, ik heb gewoon een pakje toastjes naast mn bed liggen voor sochtends anders kom ik mn bed niet uit hahahaah..
    Idd allemaal voor het goede doel en ik vind het opzich ook niet erg...maar had graag willen schaatsen nog met manlief vandaag.
    Nu moet ik hopen dat hij een beetje optijd thuis is zodat ik nog wakker ben.
    Morgen t/m woensdag issie weer weg.

20. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Zal t in gedachten houden jannie! Leuk.,
    Eerst maar eens leeg zijn en dan weer opnieuw een poging wagen maar denk stiekem veel aan hoe en wat ik wil met het kamertje.,

Kylie: Rustig aan doen., en maak je niet druk, het zit wel goed ondanks de buikpijn.,

De cake is zoooo lekker!! Jummm., alleen was te vlot met uit de vorm halen dus uit mekaar gevallen., :S echt er mislukt altijd wel iets bij t bakken,., maar hij smaakt echt superrrr!

Deel Deze Pagina