Pink Ladies (Part III)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juultje, 21 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Ik ben klaar met ververen! :D:D:D
    En ik ben helemaal verliefd op het resultaat :)

De grote komt aan de linkerkant in de kleur blauw of roze de naam van de baby.
    Bij mn 3-luikje wordt de achtergrond nog in het lichtroze of blauw geschilderd.
    Nu afwachten tot frummel het geslacht wil tonen :D Anders kan ik na de bevalling nog aan de schilder ;)
    Ga zometeen nog een foto in mn album zetten (friends only) met het opgemaakte bedje en mn giraffenknuffel :)

2. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Skaya: Zow! Jouw schilderijtjes zijn ook mooi geworden! Kleurt heel mooi bij de muur! Ben nog steeds jaloers op je blauwe muren :):D

Mams: He gadsie meis! Lekker rustig aan doen. Misschien helpt een beetje cola je maag op gang brengen? Ik at tussendoor van die droge kaakjes. Was het enige wat ik nog binnen kon houden.

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    tina!! Wat gaaf :D

4. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Gaaf hoor.,!! Echt super leuk Tina.,

5. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Mooi die schilderijtjes Tina en Skaya, ben jaloers :)

6. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Hi wat een crea Bea's hier vandaag. Leuk hoor!!

Mams balen dat je zo naar bent. Dat worden dus lu crackertjes de komende weken.

Jannie nog romantisch gedoucht? In onze douche past het niet meer. Jammer:(

Kirsten ik mocht vroeger ook de haken aflikken. Zalig!!!

Skaya mijlpalen!!! 100 dagen het schiet nu op hè?

Wij zijn vanmiddag naar Utrecht geweest naar de prenatal. Nog weer wat, rompertjes, truitjes en een kruippakje gekocht. Verder ook nog een jasje en een superleuk boxkleed! We zijn al een heel end nu. Voor mijn manlief hebben we een jas en twee truien met 70% korting gescoort! Dat scheelt echt een hoop.
    Hebben jullie trouwens kleertjes maat 62? Ik alleen een jurkje en rompertjes. Verder alleen 50-56. Ik dacht 62 duurt toch nog even. Koop ik dat tegen die tijd wel.

7. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    Douchen was heerlijk, smaakt naar meer :)

Tins, mooi meis!

Hier de oudste na 1 week al maatje 62

8. me83

me83 Niet meer actief

@tina.. superleuk!! ben nou ook wel benieuwd naar je volgende echo hoor!:D hopelijk wil hij/zij wat laten zien van zichzelf!

9. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Na 1 week? Hoe zwaar was hij bij de geboorte? Ik hoop er toch wel wat langer mee te doen!

10. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    Sjoerd was 55 cm. Bij de geboorte...

11. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Hey girls!

Sorry hoor, heb erg weinig tijd om te posten maar dat wil niet zeggen dat ik niet meelees of niet aan jullie denk ;)

@ kwiebje: had wel wat in 62 gekocht, maar niet veel hoor! En dat duurt nog wel ff voordat Jim t past..

@ tina: wow, gaaf zeg! Die bovenste giraf is van Vis denk ik he??

@ skaya: supergaaf meid! Had die ene toen n paar weken geleden gezien, maar die nieuwe is minstens net zo mooi!! :D

@ kirsten: nu beter geslapen? Klonk echt als n helnacht zeg, met n elleboog in je rug en weinig ruimte in bed! Hoeist nu met je? Voel je je n beetje oke?

@ miniM/wen: thanks voor jullie back-up ;)

@ jannie: douchen..tja.. Die plannen hadden wij ook van de week, Jim huilt bijna nooit! Maar wat denk je? We staat er net onder (was gelukkig nog niet begonnen) en jahoor, weeeeh weeeeh haha. Aansteller ;)

@ mams: oeh dat je nog durft te schaatsen joh, nu je zwanger bent!! :eek: ik zou superbang zijn om te vallen, ondanks dat ik bijna nooit val, want ik skeeler ook erg veel dus das n beetje t zelfde he.. Heb nu trouwens al 9 maanden niet geskeelerd, vanwege de zw.schap. Binnenkort maar weer eens beginnen als t vloeien gestopt is!! :)

Hier: Jim doet t heel erg goed! Afgelopen nacht was t 23.00-3.00-6.30, dus daar ben ik erg blij mee! Tis echt n superlief ventje :) ben helemaal verliefd op m!! Als ik tijd heb zal ik vandaag of morgen nog even n leuke foto plaatsen! Hij huilt echt alleen alstie wil eten of alstie n schone luier wil, ideaal dus!! En hij is nog steeds zo lekker bruin :) tintje italiaans bloed denk ik ;)

@ mama's: zijn de haartjes al uitgevallen bij jullie kids?? En hoeist met jullie gewicht? Ik moet er nog maar 3 kg af! Van de 13 kg die ik aangekomen ;)

12. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Goedemorgen dames.,

Hier in huis is het een sauna! De thermostaat is op hol geslagen!! Gekkenhuis., hij maakt het gewoon 24graden hier in huis., pfff wat een hitte, en hij staat gewoon op 17 ingesteld heb m nu nog wat lager ingesteld maar hij maakt t gewoonweg niet koeler., Wat een gekkenhuis zeg., Ga zo maar gauw op t werk want loop gewoon te zweten!

Iedereen een fijne dag en kijk uit met de gladheid he!

13. stampertje89

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    @ dutch diva: succes vandaag!! Ik denk aan je :)

@ mira: hoe gaat t trouwens met jou nu?? En hoe gaat t met t onderzoek? Zijn de daders al gepakt?

@ me: hoeist nu met je? Mooie naam voor jullie kindje! Apart, wel mooi.. <3

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Kirsten heb je al een monteur gebeld????

Stampertjes, waarom zou ik niet durven schaatsen?
    Het kleintje zit nog zo goed verstopt dus er kan weinig gebeuren.
    Het is net zo risicovol als traplopen, daar kan ik ook vallen.
    Ik vind het heerlijk om elk jaar fftjes te schaatsen.
    Ik hoef niet elke dag en na een paar x is de lol er wel af maar elk jaar moet het ff...mits het kan natuurlijk.

Nou hier weer aan de slappe thee met droge toast.
    Net alweer een ronde verder gekomen in wk wcpot knuffelen.
    Bluh!!
    Maar hoe vervelend ik dat spugen ook vind(vooral gal..baaaah)
    Het is wel een bevestiging dat het vooralsnog goed zit :D
    Nog 2 nachtjes slapen tot de intake bij de vk en nog 3 nachtjes slapen tot de 1e echo!!! Jeeeuuuuujjjjj

15. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Wat fijn dat het zo goed gaat Stampertje., leuk om te horen.,

Ja nou moet ik zeggen dat ik toen 4uur heeerlijk op de bank heb geslapen en afgelopen nacht was ik denk ik over mijn slaap heen., kon heel slecht in slaap komen en vanmorgen dus heeeel slecht eruit komen., voel me net een zombi., ga zo ff red bull halen nu ik t weer mag! hahaha(lust geen koffie).

16. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    super stampertje! ennuh.... als femke huilt laat ik haar ook wel eens ff huilen hoor... hoor vaak aan het huiltje wel of er iets is, of dat ze gewoon geknuffelt wil worden.. (niet te lang natuurlijk)

kirsten, balen van je termostaat, maar beter te warm als te koud nu ;)
    werkse voor straks..

mams, aftellen meis....

hier net een berichtje aan het tikken, ruizie beneden, dus moest ff bemiddelen tussen zoon en manlief...
    nu nog ff make-up op en femke aankleden, kunnen we zo ff mee naar de psz :) ff m'n diva showen!

ze begint het trouwens te leren... vanacht kwam ze om 22-01-04-7.30 en alleen na de voeding van 4 ben ik een kwartiertje met haar bezig geweest, want ze was elke keer de speen kwijt!

doen jullie trouwens elke nachtvoeding verschonen?? probeer hier zo min mogelijk (voel altijd ff en vanacht hoefde de luier van 1 uur niet) in de hoop dat ze dan niet te wakker word en snel van de nacht voedingen af is....

ga ff snel femke aankleden, anders kan ik nog niet mee... vanmiddag kan ook al niet.. hebben vanochtend, vanmiddag en vanavond bezoek en moet ook nog naar de huisarts voor mijn prik en naar cb voor wegen en de controle (heeft ze bij de thuiscontrole niet gedaan omdat ze zo lekker lag te slapen)

17. stampertje89

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    @ jannie: ik verschoon m ook alleen als t nodig is hoor! Heb pampers dus daar zit zo'n indicatorstrip op, dan kun je t zien zonder de pamper open te doen. Dus das wel handig! Veel plezier straks xx

18. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Stampertje: Onderzoek is volgens mij nog in volle gang. Na de fotoconfrontatie niks meer gehoord (zo'n 4 weken geleden). Hebben wel aangegeven dat we op de hoogte gehouden wilden worden bij de arrondisementsrechtbank, maar ik weet niet wanneer ze weer verder gaan... We zullen het vast wel horen ;) Ook ivm geld terugvorderen (wat dan weer 'voegen' schijnt te heten daar ;)) van de inbrekers om een aantal kosten te dekken ;)
    Verder gaat het hier redelijk. Afgelopen week ziek geweest, ben nu aan het opkrabbelen. Druk met scouting, zijn met 5 leiding begonnen, nu nog 3 over, dus alles is een beetje op onze schouders komen liggen, lijkt af en toe wel een deeltijdbaan om erbij te hebben :( Maar als alles weer op orde is zal het vast wel wat rustiger worden ;)

Afvallen, ik doe verder mijn best. Hopelijk over 1,5 week genoeg afgevallen om de GYN blij te mogen maken en te beginnen met behandeling. Dus ik eet wat regelmatiger, kleine porties, maar probeer wel alle voedingsmiddelen genoeg in te nemen en natuurlijk mijn vitaminetjes ;)

Ik lees dus wel mee dames, maar veel reageren lukt gewoon even niet... Vind het niet leuk voor jullie, maar zal zo even moeten...

19. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mira, veeeeeeeeeel water drinken en groene thee, dat voert alles af!! Zet m op meid en beterschap nog!

Tina, ohhhhwww wat leuk zeg, vooral dat drieluikje!!! Ongelofelijk dat die kleine van jullie zo eigenwijs is heh!!! Maakt het zo wel erg spannenddd!!!

Stampertje, Wat heerlijk dat het zo goed gaat!!!
    Heb jij zelf geen last gehad van haaruitval, dat hoor je ook nog wel eens van vrouwen na de bevalling.

Kirsten, jij zit dus in je zomer-outfit binnen...;)

Mams, oohhhhwww bahhhhhhhh!!! Good luck!! Hoe heette dat spul nou wat ik had van VSM tegen de misselijkheid...dat hielp wel een beetje..had ik het idee tenminste. Ohjaaa Okugest!

Jannie, have fun met showen van je princesje!

Kwiebje, ik heb wel wat maatje 62/68.

Twijfel hier of ik nog een setje kleiner moet kopen dan 50?! Onder de geboortes hier op het forum zie ik toch ook wel wat kindjes die verzuipen in maatje 50, terwijl iedereen zegt dat het eigenlijk maar weinig voorkomt en 50 al snel krap is.

20. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Maatjes: Heb hier volgens mij ook 62/68 liggen, wel groter ook, maar dat heb ik gekregen. Waar zou je kleiner dan 50 kunnen kopen dan?
    Misschien dat als ze bij de laatste echo een schatting doen, dat ik dan eventueel kleinere pakjes koop?

Deel Deze Pagina