de babyspeciaalzaken verkopen vanaf maat 44 geloof ik. Tygho was 50cm maar verzoop in maat 50 hoor. Maar 44 is een prematuurmaatje, die heeft Hema en zo niet. Prenatal, Duimeland, dat soort zaken wel. Maar ik zou de basics echt wel in grotere maten kopen dan alleen 50 hoor. Hier alle babybasics aangeschaft de vorige keer t/m maat 62. Rompers,overslagtruitjes,broekjes...etc
oo meiden wat een stunt.,! Moet vandaag om 13u beginnen!! En ik was zo moe! hahaha., wat erg., dus ben weer omgekeerd naar huis., thermostaat eraf geschroefd en naar de Multimate (daar kwam ie vandaan), nu een nieuwe meegekregen en die aan t instellen., zo nog ff deurtje schilderen, keuken opruimen., en dan van 13u - 21u werken., haha wat erg. Gaat goed zo te horen Jannie., fijn zeg,.! Kleine maatjes lijkt me niet dat je daar veel van moet hebben toch? Ze zijn er zo weer uitgegroeid., hoorde wel eens dat 1 maat maar voor 1 a 2 weken is dus dan ben ik ook voor de iets grotere basics ja., Mira: Je kan het, je kan het, je kan het!!!! Het gaat je echt lukken om de gyn blij te maken., ik weet t zekerrrr!!! KOM OP!! WHOEEEE, GO MIRAAA GO MIRAAA GOOOOOOOO Nou ik ga verder met instellen., het wordt hier al een stuk aangenamer dus ga mijn zomerjurkje weer in de kast hangen hahaha
Hahahaahah Muts Zoooo hier de benedenverdieping weer helemaal om door een ringetje te halen Dalijk mn kleine man van de psz halen. Heb vanmorgen zn laatste dag psz vastgezet..28 maart mag hij gaan wennen op de basisschool! Oh man waar blijft de tijd toch...
nu wel weer beter, ben een krentenbol aan het eten. Vanmorgen weer fijn de wcpot geknuffeld. Opzich is dat overgeven niet erg...als het nou mn eten was dat eruit kwam. Maar alleen maar geel gal. En dat doet zo'n pijn en is zo vies!!bah. Gelukkig gaat het smiddags wel ok, sochtends en savonds is het drama.
Mams: Bah, dat is idd niet lekker! Hopelijk wordt het snel minder!!! Hier even een dipje. Niet vanwege het afvallen, maar door de drukte en frustraties bij scouting aangezien we binnen 2 weken van 5 man leiding naar 3 zijn gegaan En 3 is echt te weinig! Hebben nu alleen 1 vrouwelijke medeleiding, manlief en ikke over... Dus we zitten constant me een probleem Morgenavond een gesprek met leidingteam, 1 persoon van het bestuur en 1 leiding van een andere speltak. Hopelijk kan ik dan een deel van mijn vragen en ongerustheid kwijt en voel ik me weer wat optimistisch over de komende periode... Had afgelopen zaterdag na draaien, toen hadden we het er al even over, al aangegeven dat ik me bijna schuldig zou gaan voelen als ik zwanger zou raken, hoewel ik het super graag zou willen gezien de PCOS en alle problemen die dat met zich mee brengt. Mijn vrouwelijke medeleiding weet van de PCOS en onze kinderwens, dus daar hoef ik niet geheimzinnig over te doen binnen ons leidingteam. Ze zei gelukkig meteen: "Mira, als je zwanger raakt, dan is dat gewoon zo!!! Daar komen we dan ook wel uit!". Ben ik me eens blij dat ze dat niet erg zou vinden ivm leidingtekort! Ik zou er dan toch een paar maanden uit zijn (soort zwangerschapsverlof zullen we maar zeggen ). We hebben onze hoop tot het eind van dit zomerkamp gezet op de oudste leden, andere leiding, bestuur en een aantal mensen van buiten onze scoutinggroep (zoals de vriend van onze medeleiding die in zijn eigen woonplaats leiding is bij dezelfde leeftijdsgroep maar waar ze veel strikter de regels van Scouting NL volgens waar wij veel losser daarin zijn). Oow, dit is echt iets wat julie mss totaal niet interessant vinden om te horen, maar zit me zo hoog. Ik weet dat ik geen 'sorry' moet zeggen, maar ik doe het toch: SORRY MEIDEN VOOR MIJN GEZEIK!!!
Hahaha Mira, geen sorry zeggen! Ik ben totaal niet thuis is het scouting wezen. Maar kan me voorstellen dat het impact heeft als je ineens van 5 naar 3 gaat. Hopelijk vinden jullie snel nog wat mensen bereid om die verantwoordelijkheid op zich te nemen. Zodat je wat meer rust krijgt.
mira, ook jij moet hier je verhaal kwijt kunnen meis.. voel je daar alsjeblieft niet schuldig over... ik kon hier mijn ei over mijn b12 toch ook kwijt.. een ander weer over haar baan... dus jij over de scouting.. is nu eenmaal jou ding, hoort bij jou, dus hier op het forum.. tenminste.. vind ik... 't hoeft toch niet alleen maar over zwanger worden/zijn/blijven/bevallen te gaan?
idd jannie! mee eens! we zijn hier voor mekaar.. ongeacht wat er ook is! dus mira.. lekker blijven schrijven als jij dat wilt! @stamp.. ohh wat fijn zeg zo makkelijk kindje!!en al 10 kg kwijt!! woow! netjes hoor meis! @mams.. jaa gaat snel hoor met die kleintjes.maar op zich miss wel fijn dat als jij flink in de groei gaat je even wat meer handen vrij heb als tycho op schooltje zit.. en zeker op het eind kan je dan wat meer je rust pakken.. daarna begint alles weer opnieuw met een kleintje.. dan heb je het weer druk genoeg! overgeven deed ik niet al te veel gelukkig.. maarlag bij mij ook erg aan het gebruik van boter met koken. gourmet met kerst was zonde om te eten want daarna kwam het er weer uit.. dus probeer zo weinig mogelijk boter te gebruiken,tis altijd uitzoeken wat je wel kunt verdragen.. ik vond crackers met kaas of brie altijd lekker.. die bleven er ook in ahhaha.. thee niet.. maar dan dronk ik warme choco. dat ging wel redelijk goed.. @dutch.. ben zo benieuwd hoe het vandaag gaat bij de gyn! ik duim voor je!
Daar had ik nog niet eens over na gedacht me. Als hij op school zit kan ik lekker een dutje doen of gewoon ff fijn op de bank gaan liggen. Of ik kan in alle rust een beetje aan mn huishouden werken.
Kleertjes: zou vooral maat 50 kopen. Kira paste daar in het begin ook nog niet helemaal in maar het gaat zo snel. Maatje 50 past nu precies en denk dat binnen een week de eerste pakjes al wee te klein zijn. Het gaat zo snel. Gewicht: ik ga helaas ook weer richting mijn startgewicht. Teller stond op -16 en dus nu weer aan het aankomen. Maar ja, eet ook wel alles wat los en vast zit. Even genieten van al dat lekkers. Afgesproken met mezelf dat ik weer 'normaal' ga eten als Lief moet gaan werken. (volgende week) @Mira: tuurlijk kan je dat hier kwijt. Zijn jullie wel actief op zoek naar nieuwe leiding? Sterkte ermee.
@vaddie.. jaa nu mag je weer zoveel eten! dat trekt wel. maar de tijd komt ook dat je weer actiever word.. dan loop je het er wel weer af
Thanks meiden! Ik heb het idee dat ik de laatste tijd alleen aan het zeiken en zeuren ben hier... Is even een heftige tijd de laatste tijd! Vaddie: Ja, actief bezig met zoeken. Hebben de afgelopen 1,5 jaar al veel mensen benaderd in onze omgeving, maar veel mensen willen werken op zaterdagmiddag of willen het wel doen, maar zijn nog te jong (je moet bij ons 18 jaar zijn om leiding te mogen worden omdat je anders zelf nog jeugdlid zou kunnen zijn en dat scheve verhoudingen zou geven ). Hebben zelfs verschillende kranten/krantjes, huis aan huisblaadjes en op internet over ons leidingprobleem laten posten, maar komt niks op terug Scouting heeft toch nog steeds het beeld van mensen in gekleurde stomme blousjes die alleen in de natuur lopen, bij kampvuur zitten en suf bezig zijn... Vind ik jammer!!! Zelf deze, als kind, anti-scouting persoon is nu leiding bij scouting en vind het super gaaf!
@mira.. is er niet zoiets als een open dag? zodat mensen kunnen zien dat het veel meer inhoud als dat ze denken? btw.. je zeurt helemaal niet meid! is toch ook rot dat het niet allemaal gaat zoals je wilt.. net als nino en dutch.. we zijn de club gestart met ze alle.. waarom zouden jullie hier niet thuishoren! jullie vechten zo hard voor een wonder.. daar kunnen wij alleen maar van leren dat het nooit gaat zoals je wilt..wij zijn er voor jullie zoals jullie er ook voor ons zijn! no matter what!
hihi, vaddie, femke zit al in 62... en ze is morgen pas 2 weken.. maat 50 heeft geen van onze kids gepast.. mijn zusje heeft 3 meiden, maar die hebben idd alle 3 mt 44 aangehad.. zou het niet aanschaffen.. mocht het nodig zijn is een mams of paps of manlief zo gestuurd toch??? en heel veel keuze is er niet in maat 44....
Me: Open dag hebben we ieder jaar. Maar echt veel potentiele leiding komt daar niet op af, nieuwe leden wel Daarom hebben we er nu 17 en niet de 9 waarmee we het jaar gestart zijn
Zou juist niet al te veel 50 kopen..wel 50-56, maar echt 50 past niet ieder kindje! Jim is qua lengte 50 maar past niet alle 50-jes!