meestal koop je een paar in mt 50 voor net uit het ziekenhuis(als ze klein zijn) en veel 56 en dan steeds maatje meer kopen.. mouwtjes moet je vaak toch omslaan bij die kleintjes.. maar heb je echt een heel kleintje dan kan je altijd nog kiezen voor premature maatjes en luiertjes.. beetje te groot is ook niet erg.. ze groeien er toch zo in.. doe je ook iets langer met je mooie pakjes dan een maand of 2
Zow, het is best rustig hier... Ik heb ook niet zoveel te vertellen. Heb alleen ongelofelijke liespijn. En ik heb absoluut geen idee waarvan. Mira: lekker klagen en zeuren hoor! Kleine maatjes: Hier vooral maatje 50/56 gekregen. De 23ste hebben we een groei-echo. Daar vraag ik even naar de verwachtte lengte. Denk niet dat ik een kleiner maatje nodig ga hebben. Tenzij frummel te vroeg wil komen. Maar dat zien we dan wel. En anders rollen we de mouwtjes en broekspijpjes wel even op Deesjedees: welk maatje had Lars bij de geboorte? En nu? Ben ik nu wel benieuwd naar Mams: Aaah gossie meid! Je bent aardig ziek lees ik... Hoop dat het snel beter wordt. En mocht het niet overgaan...okugest van vsm ofwel emasafene (bij de gyn) DutchDiva: hoe was je afspraak? Ik ga dadelijk lekker in bad een filmpje kijken en dan vandaag op tijd naar bed. Kon er vanmorgen niet goed uit. Oeh, en morgen ons eerste lesje geitengym
@ tina, lars heeft maatje 50, maar het ligt er net aan wat voor model het is. Lars is lang en smal. Dus een brede 50 past hem niet. Maatje 44 heb ik niet gekocht voor hem. hij was 48 cm lang. Denk dat hij er niet in had gepassen. @ kleertjes, ik had zelf alleen maar 56 gekocht, omdat ze me verteld hadden dat lars waarschijnlijk een zware baby zou worden. Nu dus maatje 50 moeten kopen, maar ja we hadden niet verwacht dat hij er al zou zijn.
Tina, in bad een filmpje kijken?????? LEKKERRRR Hier een pizzatje aan het eten. Ik kan gewoon niet koken, eten is geen probleem. Zolang ik het maar niet hoef te maken. Dus opzich valt het wel mee...maar het is gewoon lullige timing steeds hahaha.
Deesje, wat heerlijk dat Lars thuis is meid!! Fijn genieten met zn drietjes. Heb je nu nog wat kraamhulp of helemaal niet meer?
Tina, ohhhh bad en filmpiej klinkt heerlijk!! Goed voor je lies vast en zeker! Zijn het misschien je banden? MAms, zie dat jij spannend weekje hebt!!! Intake en echooo ! Mira, lekker van je afschrijven meiddd, is alleen maar hardstikke goed!! Wil je veel succes wensen met de drukte! Deesje, wat fijn dat jullie met zn drietjes thuis zijn!! Denk toch wel dat je nog kraamhulp krijgt? Zal toch wel?! Zoooo de kop is er weer vanaf!! Morgen weer vroeg beginnen en tot 18u en dan een dagje vrij!!
Denk trouwens dat ik nu 3x de hik van mn kleine heb gevoeld. Steeds ritmische tikjes en de kleine word er wel onrustig van. Voel het ook echt op 1 plek in mn buik...vaak heeel laag boven mn bot. Maar voel dan toch ook een flinke bobbel rechtboven mn navel. Kan ik dan zeggen dat zn hoofd op dat moment beneden ligt en zn kont boven? Andersom zou raar zijn
Hi ladies hier te druk om fatsoenlijk te reageren op iedereen. Ben gestresst doordat ik net een uur met een collega heb zitten bellen. Hij voert werk voor me uit, maar hij heeft niet veel tijd!!! kan ik nu echt niet hebben, blegh. Ik ga maar lekker naar bed. Morgen is er weer een nieuwe dag. Dan kan ik weer reageren. Morgenavond weer naar de vk!
Hallo meiden! Wij hebben vandaag echt een super fijn gesprek gehad gelukkig! Sowieso hadden we echt een hele fijne ivf-arts. Ze heeft veel vragen gesteld, maar ook veel uitgelegd en onze vragen beantwoord. We komen met ingang van vandaag op de wachtlijst. Er is vandaag meteen weer een echo gemaakt en hebben ze bij ons allebei bloed geprikt. In de tussentijd dat we op de wachtlijst staan, moet er wel opnieuw spermaonderzoek gedaan worden. De wachtlijst is volgens de arts op dit moment behoorlijk lang. Dat betekent dat er een wachtlijst is van tussen de vier en vijf maanden. Dat is lang, maar nu hebben we in ieder geval een termijn om naar toe te werken. Bovendien moet ik nog wat afvallen, dus daar heb ik dan ook mooi de tijd voor. Nadat ik van alles had gelezen, was ik erg bang dat ik een BMI onder de 30 zou moeten hebben en dat zou betekenen dat ik nog 27 kilo extra moet afvallen... dat zou misschien wel lukken, maar niet binnen deze termijn. Maar dit bleek gelukkig heel anders uit te pakken. (Voor niks zo zenuwachtig geweest...) Bij een BMI van boven de 40 behandelen ze niet. Door de 5,5 kilo die ik al afgevallen ben, zit ik daar onder Alles wat ik meer afval is natuurlijk nog beter, maar ik moet in de komende maanden 2 BMI-punten afvallen, dat is zo'n 6 kilo. Volgens de arts scheelt twee punten al een heleboel en bovendien laat ik volgens haar zo mijn intentie zien dat ik hier voor wil proberen af te vallen. We hebben allebei een heel goed gevoel over gehouden aan vandaag en ik heb echt mijn geloof weer terug. Ik hoop zo dat het goed komt, maar het voelt zo fijn dat we nu het traject hebben ingezet op de juiste plek!
Dutchdiva, wat fijn dat het gesprek fijn verliep en dat de vooruitzichten goed zijn. Dat afvallen gaat je zeker lukken!
@dutch.. oh wat fijn meid!! eindelijk licht aan het eind van de tunnel in zicht! ben blij voor je @dees.. wat fijn dat jullie mannetje thuis is! lekker genieten met ze 3tjes! @kwiebje.. keep it zennnnnnnnnnnnnnnnnn morgen gesprek met de bedrijfsarts.. ben benieuwd
@ dutchdiva, wat fijn dat je een goed gesprek hebt gehad. De behandeling is nu echt in gang gezet. Hopelijk valt de wachtlijst toch nog mee. En die kilo's gaat vast wel goed komen. Je weet nu waar je voor afvalt. @ hier, Ik moet nog even wennen aan de gebroken nachten. Onze kleine man had alweer om 1:30 honger. Heb het nog kunnen rekken tot 2:30. Daarna om 6:15 weer voeding gehad. Hij krijgt eigenlijk geen 8ste voeding meer. Ach ja hij zal het nodig hebben gehad.
Dutch wat fijn dat jullie zo'n fijn gesprek hebben gehad! Met het afvallen komt het ook wel goed. Nu hebben jullie iets om naartoe te leven. Gaan ze dan na die wachttijd gelijk volop aan de slag met jullie? Deesje wat een lastige tijden!! Maar net wat je zegt, hij zal het nodig hebben! Me ik doe mijn best om de zennnnn status te krijgen, maar driedubbeltjes het wordt me soms moeilijk gemaakt!! Jij veel succes bij de bedrijfsarts.
Dutchdiva fijn dat je een goed gesprek hebt gehad. Nu heb je tenminste een tijdsindicatie. Dat afvallen gaat je zeker lukken!
Dutch: Wat fijn dat het gesprek zo goed was zeg.., Ik weet zeker dat het je gaat lukken., en daarna gaat een kindje krijgen JULLIE lukken., ik weet het zeker.., Hier verlies ik sinds gister weer wat bloed., een soort menstruatie en heb weer wat krampjes gehad gister., wordt wat zenuwachtig voor donderdag! NU AL! Maarja we zullen zien..,
Dutch: Wat fijn meid!!! Dat afvallen gaat je lukken, dat weet ik zeker! Hopelijk gaat de wachtlijst snel en mogen en kunnen jullie snel beginnen. Dikke knuffel meid! Hier moest ik ook 2 BMI-punten afvallen, voor mij betekende dat 7 kilo Dus dat klinkt mij nogal bekend in de oren (of eigenlijk zag mij dat bekend in de ogen, maar die uitdrukken kennen we dan in het NL niet )!!!
@kirst.. wel fijn op zich dat het nog even rommelt daar .. toch meer kans dat alles eruit is donderdag! @kwiebje.. laat je niet gek maken hoor meid!!je moet maar denken.. hun zijn gek wooooohhhsaaaaaaahh zo zit ff aan me bakkie thee.. zo naar de bedrijfsarts..