zo weer thuis.. vanaf volgende week werk ik 3 halve dagen.. week erna wat meer alshet lukt.. en vanaf half maart weer helemaal aan het werk.. mag zelf beetje invullen wanneer ik werk en hoelang.. dus heel fijn. kan ik weer een beetje wennen..
Me, wat fijn dat je rustig aan kunt opbouwen. Geeft je iig wat meer ademruimte. Hoe is het nu met je??? Hier op mn werk aangenomen. Met veel pijn en moeite een boterham weggewerkt met de kids. Manmanman...wat een feest hahahaha. Vanmiddag maar lekker kalm aan doen als de kids op school zijn. Beetje online series kijken. Morgen intake!!!!YEAH!! Ga eerst lekker lang in mn bed blijven liggen Hopelijk slapend, dan gaat de tijd mooi vlot!
Me: Das een mooie start om op te bouwen. Ik ben zo ook ongeveer na mn BBZ begonnen. Was in het begin wel weer wennen Vooral goed naar je lichaam luisteren. Als het niet gaat, dan gaat het niet. Mams: Yeah! Nog 1 keertje slapen Ik mag morgen ook weer op controle (Iedereen duimen dat frummel het geslacht gaat tonen!!!! Want moeders hier wordt ongeduldig ) DutchDiva: Zow, das een mooi uitgangspunt. Nog even een beetje aan de lijn en dan zijn jullie helemaal ready! Helemaal toppie dat je het weer ziet zitten Kirsten: Zou je nu nog bloeden van de cytotec...of zou het echt een ongi zijn? Of misschien wel de eigenlijk miskraam? Hoop in ieder geval dat je donderdag helemaal schoon bent. Hier: Vanavond gaan we puffen! Ben zo benieuwd! Gisteren toch niet meer in bad gegaan. Heb maar een heerlijke douche genomen. Had het zo koud! en als ik in bad ga, blijft er toch altijd een stukje boven het water uitsteken wat dan niet warm wordt (ooh wat kijk ik uit naar een eigen jaccuzi ) Dus maar lekker scubje gedaan onder de douche en extra haarmaskertje. Lekker tuttelen met mezelf. Vind ik de laatste tijd zooooo lekker! Had ik vroeger nooit zo'n behoefte aan. Nu elke week bijna Loop er alleen van te balen dat ik mezelf bijna niet kan scheren Moet misschien toch maar weer een ladyshave aanschaffen. Dat werkt iets makkelijker dan mesjes. Hoe doen jullie dat eigenlijk? Het mag dan wel vriezen, maar heb daaronder liever geen 'bontjas' Hoorde ooit iemand zeggen dat manlief haar had geschoren...maar dat vind ik nèt iets te ver gaan. Hulp bij mn benen oké...maar niet mn muts! Of stel ik me aan?
Tina, ik ga duimen dat frummel de beentjes ff wil spreiden voor jullie meid!!! Kan me voorstellen dat je harstikke nieuwsgierig bent!
@mams.. voel me elke dag iets beter.. nog wel wat vloeien maar word steeds meer bruin.. wel fijn want als ik dan ongi word kan ik wel het verschil zien mocht ik dan nog kraamvloei hebben.. ik doe zeker nog rustig aan.. de arts adviseerde ook dat als het teveel is of als ik me niet lekker voel tijdens werk ik dat gelijk moet melden en moet stoppen.. omdat ik anders nog langer nodig heb om weer helemaal bij te komen.. ik moest volgens haar toch echt 6 weken uitzwangeren zeg maar.. dus na ongeveer 6 weken weer beetje redelijk aan het werk lijkt me prima! @tina en mams.. spannend meiden!!! ga morgen zeker vaak lezen hier of jullie al wat schrijven! scheren.. tina als je in bad ligt en je trekt 1 been omhoog kan je miss zelf je benen nog lange tijd doen als het geen zeer doet aan je buik.. zoweizo weten artsen ed ook dat je er niet goed bij kan.. dus op gevoel moet prima zijn.. ben je bang voor snijwondjes kan je altijd nog ladyshave erover heen gooien als je manlief niet vertrouwd met een scheermes als het maar geen jungle word is het toch wel goed?
zo ik ben weer thuis...heb een bord met aardappels enzo voor me staan...maar vrees dat ik dat niet op ga krijgen. De misselijkheid is alweer terug. Straks maar lekker douchen en vroeg mn bed in weer. Morgen intake Me, wat fijn dat je je steeds wat beter voelt. Hoeveel dagen is het nu geleden?? Bij mij stopte de vloed echt definitief na 24 dagen en op dag 26 werd ik weer ongesteld. Gewoon het advies opvolgen van die 6 weken hoor...ze hebben ook niks aan je als je te vroeg weer gaat en je compleet instort. Goed naar je lichaam luisteren en dan komt het wel goed.
@mams.. as donderdag 2 weken na bevalling.. tis best moeilijk want wil wel graag werken.. maar me lichaam wil nog niet zoals ik het wil hahaha... ook beetje kutmoment op werk.. collega die ik niet vaak zie vroeg of ik al aan het groeien was qua buik...:xhmmmmm ja... dus heb diegene maar even ingelicht.. die kon ook wel door de grond zakken... en ik ook.. pff.. maaaaar niet gejankt hahaah
Pfff rotmomenten zijn dat meid. Ik had het ook..2 weken na de bevalling zat ik op de verjaardag van een zoontje van een vriendin en vraagt die tante, goh en jullie dan, word het niet eens tijd voor een 2e... En toen barstte ik wel in tranen uit. Als iemand gewoon vroeg had ik er geen problemen mee...maar zo: In your face, noem ik ht maar ff...nee dat kon ik niet aan. Knap dat je niet hebt gehuild meid, dat betekend dat het z'n plekje aan het vinden is.
Ja, op gevoel met een mesje daarvanonder...hmmm dat vind ik toch eng. Kijk der hoeft geen figuurtje op te staan, maar is wel fijn als het een beetje 'netjes' oogt. Ik moet nog 3 maanden gaan...dus het moet echt nog geschoren worden in tussentijd Of die gyn nu geschoren of ongeschoren mutsten gezien heeft of niet. Ik wil de mijne netjes hebben Anders ziet die kleine de uitgang niet met bevalling Zal waarschijnlijk wel ladyshave worden. Balen dat de mijne me in de steek heeft gelaten. Misschien een valentijnskadootjes van maken Ooh wat ben ik toch een muts Hier net mn spulletjes bij elkaar gezocht voor de cursus. Effe gekeken hoe we moeten rijden. Vind het nu wel spannend worden Gaan dadelijk vertrekken. Even manlief voor het tv uittrekken. Had voetbal opgenomen Ik zie jullie morgen wel weer! Eerst duimen voor een goed beeld van frummeltje op de echo. Mams: succes met de intake!
Oooo Me: Wat super vervelend., dat zijn echt DE rotmomenten., pfff bah! Tina: Ik heb geen idee wat voor bloeding t is., heb nog af en toe krampjes en weet niet wat t is., hoop gewoon echt dat ik overmorgen schoon ben., Af en toe kan ik wel janken., heb zo t idee dat mijn leven een beetje stil staat ofzo.,! bijv: Heb zin om te zwemmen: O nee dat gaat niet, vloei nog steeds, infecties, geen tampons., nee dus! Allemaal zwangeren om me heen en ik kan er niet mee verder., Had vandaag ook voor t eerst een moment dat ik aan mijn liefste schoonzussie (kylie) dacht en gewoon ff niet blij voor der was., en dat vind ik echt een kut gevoel.! WANT DAT BEN IK WEL Maar kon t ff niet hebben., sorry sorry sorry., Over een paar weken gaat een goede vriendin van ons bevallen, vind het echt leuk voor ze hoor maar moet er ff niet aan denken., wat zal dat een kut moment zijn., en waarom? Omdat ik niet verder kan., bah heb het ff gehad vandaag en wil dat het donderdag is en dat ik schoon ben., ben ik dat niet kan ik weeeeer niet verder., Sorry ff weer een klaagzang en dus ook weinig gegeten., mijn kerel is nog aan het werk dus ga een pizza in de oven schuiven en lekker met de voetjes omhoog op de bank en lekker verder balen en mokken., grrrr wat kan het leven toch hard zijn.,
Kirsten...je mag wel zwemmen hoor... moet je niet de halve dag in het zwembad liggen. Ik heb toen gevraagd aan de vk of ik dan voor 2 uurtjes een tampon in mocht om eventjes te gaan zwemmen. En volgens haar kon dat geen kwaad als ik niet te hard meer vloeide. Kirsten, lekker mokken meid! Als jij dat nodig hebt. Niks mis mee...ook jij mag je gevoelens hebben. Anderen ervaren het geluk en jij het verdriet, daar hebben hun maar rekening mee te houden. zo simpel is het.
Ja ik heb tampons nooit fijn gevonden dus ik laat t maar., net in janken uitgebarsten!! Ik ben gewoon ff op en zie t ff niet meer zitten., Ben zo bang en teleurgesteld en verdrietig tegelijk!! Ik weet t gewoon even allemaal niet meer.., Ondanks dat ik het ECHT naar mijn zin heb op het werk en heel gelukkig ben met mijn ventje en alles en iedereen om me heen en het super mooie weer waar ik echt wel vrolijk van werd, zie ik toch even de zon niet schijnen., grrr wat een kutgevoel!
@Kirsten: balen dat je je zo rot voelt. Even lekker die tranen laten lopen en morgen als de zon schijnt ziet het er al weer een stuk beter uit. @dutchdiva: fijn dat jullie zo'n positief gesprek hebben gehad. Nu die laatste kilo's nog en over enkele maanden kan ook jij baby nieuws melden hier. @al bevallen mama's: maken jullie je baby wakker voor een voeding (en om de hoeveel tijd) Of wachten jullie tot de baby zelf wakker word? Hier: gaat het best lekker. Beetje moe waardoor man en ik regelmatig tegen elkaar lopen te chagerijnen. Vanmiddag dus maar weer even een middagdutje gedaan.
Kirsten meid het is heel normaal dat je effe niet blij kan zijn voor anderen! Bij jou schiet het nu niet op en jij wilt ook gewoon graag. Mok maar lekker en verwen jezelf. Morgen kan je het misschien weer beter aan. Dikke knuffel!! Vaddie voor onderhoud van je relatie lekker dutten!! Tina hoe was de cursus? Nu nog duimen dan frummel de beentjes wijd doet!! Wat moet jij een geduld hebben zeg, pff! Me wat een rotmoment zeg! Voor die andere persoon ook vervelend. Je hebt je goed gehouden hoor! Toch ook nog wel een knuffel voor je. Scheren tja dat gaat wat lastiger! Ik doe het minder vaak. Maar gelukkig kan ik het nog wel zien. Binnenkort ook maar eens mijn nagels proberen te knippen. Hier zo naar de vk. Verder ben ik weer afgekoeld, hihi! De zennnnnnn is weer terug.
Welkom back kwiebjeZen! Och Kirsten, meid ik heb zo met je te doen. Je bent al zo sterk!! Vaddie, je meisje is nog zo klein. Ik zou voor de nachten er niet speciaal uitgaan en haar wakker maken. Maar overdag wel. Ze moet nog goed groeien en heeft alle bouwstoffen daarbij nodig. Bovendien is regelmaat echt heel belangrijk bij die kleintjes. Probeer zoveel mogelijk aan je ritme vast te houden. dat is mijn tip (A) Hier lekker op de bank geploft na een warme douche. Dalijk lekker mn bedje in.
Dankjewel meiden! Op dit moment voel ik me niet zo sterk meer. dacht er inderdaad sterk uit te zijn gekomen., en misschien is dat ook wel zo., maar heb nu een giga zwak moment., Met een half uurtje is mijn vent thuis!! Heb een wiskey voor m klaar gezet dat was zijn verzoek hij heeft gewoon de hele dag buiten gewerkt!!! het was -15 vandaag he.,!!!! Arme vent.., Zal blij zijn als hij bij me is., Wat een snotter-avond., gadver!
@kirst. miss een idee dat als je schoon verklaart bent je een briefje schrijft voor je sterretje? of miss samen een ballon oplaten..dat je even je gevoel op papier zet .. miss helpt het met verwerken.. vind het zo rot voor je meid.. je bent al zo lang bezig en eindelijk een duidelijk eitje en daarna de posi test...je was zo verschrikkelijk blij... bij een mk is het altijd al zo gewist zg maar.. ik heb foto en alles mogen meemaken... jij op een hele andere manier.. jij hebt niks van je kindje meer.. behalve je test .. je vind vast een mooie manier voor een klein afscheidje met je mannetje...tis niet niks allemaal meis! maar ik weet zeker dat je echt in de toekomst een hele fijne zwangerschap mag meemaken.. net als kylie pronken met je buikie.. en mooie dingetjes kopen..dikke knuf meis! @kwiebje.. lekker zen blijven hoor!
Me: Dankjewel.,!! Het is ook niet niks., maar het stomme is dat ik niet het gevoel heb afscheid te moeten nemen van een mensje maar van het idee dat mijn droom in duigen is gevallen (voor nu dan), De uitgerekende datum was perfect! Alles klopte aan mijn toekomstbeeld, de maand was een maand die ik vroeger al in mijn hoofd had., alles klopte gewoon, behalve het hartje! Misschien is dat wel iets wat ik van me af moet schrijven, wil ik ook wel. maar het is nog niet afgesloten inderdaad., Het komt wel goed., heb alleen wederom weer K*T geslapen., die vent van mij snurkt steeds meer., nu is hij ook wat in gewicht aangekomen en dat kan ermee te maken hebben, maar is lastig om hem daarmee te confronteren., denk dat we maar samen gaan afvallen ofzo, goed voor ons beiden dan komt het wat minder hard over., Niet dat ie dik is hoor, maar gewoon wat meer een buikje gekregen en denk dat het daardoor komt, het snurken is zooo hard., wilde vannacht gewoon weer op de bank gaan liggen! Maar toch nog in slaap gevallen., morgen en overmorgen lekker vrij dus dan kan ik bijtanken (als ik geen curri moet) Nou meiden., fijne dag allemaal.., XXX