Goedemorgen meiden! @kirsten: sterkte. @ kwiebje: hoe was het bij de verloskundige? @ vaddie: hoef jim noOit wakker te maken! Hij eet onwijs graag en komt dus iedere 3 uur. @ tina: veel plezier vandaag, hoe laat moet je? Hier is alles goed hoor!! Geen bijzonderheden verder!
Ik heb ze ook, wel nog in verpakking, maar ga ook terug..Vond ze wel leuk! @Zussie: We hebben gisteren al even gekletst..Voel je verdriet en verwerk het zoals dat voor jou goed voelt, je hoeft niet naar anderen te luisteren. Niemand neemt het je kwalijk dat je even niet blij kan zijn voor anderen.. Ik voelde hetzelfde, maar heb nu het geluk dat ik zwanger ben. Daar moet jij nu voor even afscheid van nemen.. @kwiebje: hoe is het bij de vlos gegaan? @Me83: wat fijn dat je de ruimte krijgt om weer rustig op te bouwen. @Mams: heb je intake bij de vlos? Veel succes! Hier: gisteren een ***dag gehad, veel bekkenpijn en ik wil er wat voor gaan innemen. Overleg gehad met de vlos en zij is van mening dat ik misschien volledig de zw in moet gaan..
Zal wel weer een beetje beladen zijn denk ik. Hoe reageerde ze toen je jezelf weer aanmelde voor deze zwangerschap. Ze waren bij mij zo enthausiast, werd er heel blij van.
Ja ze werd heel blij toen ze me aan de telefoon had. Alleen de vk die ik toen aan de lijn had zit nu in het verre oosten voor een heerlijke vakantie. Heb mn intake bij de andere vk die mn de vorige keer begeleid heeft.
Kirsten: het is misschien een idee om je miskraam toch als een echt kindje te zien. Op die manier kan je afscheid nemen van iets 'vast'. Ik had na mn BBZ ook zoiets van: Komt wel goed met mij. Heb gewoon pech gehad... ja, ik heb nooit iets van een vruchtje gezien. Heb er alleen littekens van. En de positieve zwangerschapstesten. Die blijf ik bewaren. Dat is het enige tastbare wat ik nog heb. Na mijn BBZ-dip ben ik het vruchtje als een kindje/sterretje/vlindertje gaan zien. Dat gaf me meer rust. Jij bent ook wel degelijk zwanger geweest. Je moet geen afscheid nemen van je droom, maar van je "kindje". Ook al heb je nooit een kloppend hartje gezien. Schrijf je gevoelens ergens neer. Praat met je lief. Huil, schreeuw, baal, dip,... je moet dit verlies verwerken. Denk alsjeblief niet dat anderen denken 'daar heb je der weer...' Jij bent je mooiste en dierbaarste bezit verloren. En dat moet een plekje krijgen. Ik steek nog regelmatig een kaarsje aan met het idee 'deze is voor ons sterretje'. En ik wil ook ooit een tattoo laten zetten met een sterretje of een vlindertje in. Niet om mezelf er constant aan te herinneren, maar wel om ons sterretje, ons verlies te herdenken. Had van mezelf nooit verwacht dat ik ooit een tattoo zou willen...maar het krijgt voor mij steeds meer een symbolische betekenis op deze manier. Iedereen gaat er op zn eigen manier mee om. Maar beloof me één ding: krop je verdriet niet op. En schaam je er niet voor. Laat die tranen maar lekker vloeien. Hier: :x:x:x Wij hebben een EIGENWIJS kind!!!:x:x:x 3x raden!!! Ja inderdaad! Benen wederom stijf op elkaar geknepen... Gyn had nog steeds een vermoeden, maar adviseerde mij toch om nog niet als een gek in die kleur te gaan schilderen. Dus dat zegt genoeg over de twijfel Ze adviseert ons om nog 2 weken te wachten. Dan hebben we een groei-echo. Pfff, ik loop der nu wel een beetje van te balen. Manlief giert het uit! Hij is zo trots dat frummel het zo spannend houdt Loopt steeds te zeggen 'het is echt mijn kind! ' Verder gelukkig alles wel goed met de beeb. Mijn buikje was 29cm (was prima volgens de gyn). Hartje klopte goed en er was genoeg vruchtwater aanwezig. Bloeddruk was wederom perfect! Heb wel aangegeven dat ik vaak duizelig ben. Hebben vandaag ijzer laten prikken, en daar krijg ik vanavond de uitslag van. Zwangerschapscursus gisteren was helemaal leuk! Samen met nog 6 andere koppels, dus was erg gezellig. Veel gelachen en dingetjes geleerd (ademhalingsoefeningen, bekkenbodemspieren trainen, anatomie zwangere vrouw) Ik kijk alweer uit naar volgende week Hihi op valentijnsdag En nu ga ik aan het werk! Ben erg moe vandaag. Dus vanavond maar niet te laat maken.
Kwiebje, hoe was het bij de vk? Kirsten, hoop zooo dat die curri niet nodig zal zijn!! Mams, oeeehhh vandaag je intake!!! Toch nog snel gegaan! Enjoy! Dutch, fijn dat het zo'n goed gesprek was, duim heel hard voor jullie!!! Tina, laten we voor nu even uitgaan van het vermoeden wat ze al 3x hadden...moet wel goed zijn dan toch? Kan je toch wel vast met ons delen?? PLIEEEESSS!!!
ahahahahahahahahahaahahahahah Tina...Dat meeeeeeen je niet!!!! Wat een eigenwijs portret, dat word vast een meid dat kan niet anders hahahahahahahaha. Hier: nog 3,5 uur Jeeeej
Skaya, ja de tijd gaat toch best wel vlug vind ik. Vrijdag alweer 7 weken! Dan weet ik het alweer 3,5 week...wat een gek idee zeg.
Tina: Hahahahaha... Had al zo'n voorgevoel dat de kleine de benen weer eens bij elkaar zou houden Klinkt als een echte Stier (ben ik ook en ben zelf ook eigenwijs, koppig, hoe je het maar wil noemen )!!! Mams: Nog eventjes!!! Spannend meid! Hier gisteren gesprek gehad over de problemen op Scouting met een klein groepje waar we eerder al gesprekken mee gehad hebben. We hebben aangegeven dat we nog een gesprek willen met de leiding die als eerste gestopt is omdat dat, voor ons gevoel, niet netjes verlopen is. De tweede leiding die gestopt is komt ons nog helpen tenzij we vervanging voor hem hebben (waarschijnlijk gaat dit niet lukken), dus dar ook aangegeven. Verder gaan we vooral kijken of we snel nieuwe leiding kunnen regelen voor volgend jaar en we gaan kijken of we de draaitijden kunnen veranderen (van middag naar ochtend zodat er mss meer mogelijkheden zijn voor leidingwerven), maar dit moet eerst in de vergadering goedgekeurd worden
Mams, ben benieuwd of ze gelijk al hartactie kunnen horen. Bij mijn intake lukte het nog niet met 7w5d. Je hebt sowieso morgen je echo dus dan zie je gelijk alles.
nee denk niet dat ze het al gaan proberen om het hartje te luisteren. Is het denkik nog veel te vroeg voor. Morgen zie ik em als het goed is wel kloppen hahaha
@mams... oeeh spannend meid!! ben gewoon zenuwachtigvoor jou terwijl ze vaak bij een intake nog niet eens echt iets doen behalve vragen ed.. @tina.. whaahahhahahaha dat word echt een meid denk ik! miss een idee je schilderijtjes maar zachtgroen of geel te doen qua achtergrond..denk zelf dat hij/zij wat laat zien als je met verlof bent of gaat. wat een stoutertje zeg @kirst.. ben het met tina eens! neem afscheid van je frummeltje.. ookal was het toch zo klein.. je dromen met hem of haar waren heel groot! en je droom komt zeker uit.. maar helaas niet met dit kindje..jou eerste..jou alles... je bent ook blijven werken.. niet dat dat erg is.. echt niet.. maar miss heb je je gevoel iets meer weggestopt omdat je neit wilde dat je collegas het wisten. en ben je daarin een beetje blijven hangen..lekker janken hoor meid.. en doe wat voor jou goed voelt!dikke knuffie
Ik quote even de gyn... <Ik denk...hmmm...nee...Tja...Het kan een jongen zijn...maar het kan ook een meisje zijn...*zoekt nog even verder*... bij een meisje zoeken we naar een koffieboon, bij een jongen naar een plassertje en balletjes... hmmm...Ik zou nog maar even wachten met schilderen als ik u was...Misschien krijgen we met de volgende echo meer duidelijkheid. 'Het' houdt de beentjes zo strak tegen elkaar.> Nou, zit je dan...:x eigenwijsie! Aaaaaah! Ik wil het zo graag weten! Ga maar eens een datum prikken voor een 3D pretecho. Don't mess with mommy, little one! En die roze verf...mmm...ik zou het zo zonde van mn schilderijtjes vinden als het dan een jongen blijkt te zijn! Roze op een jongenskamer vind ik net een beetje tè. En groen en geel vind ik niet zo leuk. Het is een licht kamertje, en wou het roze of blauw in de schilderijtjes echt laten afsteken tegen het witte en grijze van het kamertje. *zucht* zal nog maar even geduld moeten hebben. Misschien ben ik er gewoon teveel mee bezig? Het erge is dat iedereen ernaar vraagt omdat we hebben gezegd dat we erg nieuwsgierig zijn. En nu zeggen we dus al 7 weken dat we het niet weten...niemand gelooft ons nog! En toch is het echt zo! Oh en skaya...als ik het weet...zeg ik het lekker toch nie! Whaaahaaahaaa! Mams: bij ons lieten ze het hartje met 7 weken zien maar niet horen. De geluidsgolven die daarvoor nodig zijn, zijn niet goed voor het vruchtje bij die 'leeftijd'. Bij ons kregen we bij 13 weken ongeveer het hartje te horen...bij de nekplooimeting pas. Denk dat je nog even moet wachten...