Pink Ladies (Part III)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juultje, 21 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Tina, hahahaha ik begin ook te twijfelen of je het niet gewoon stiekem WEL weet hahahaha :p :D Zou toch wat zijn hahaha!
    Nee hor meid, die kleine van jou is gewoon netjes opgevoed en vind het maar niks dat iedereen zn flip of tum wil zien :p
    Je hebt in ieder geval een mooie verhaal aan hem/haar te vertellen later :p

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Tina ik denk dat ze het vandaag ook niet gaan doen, en dat we het morgen alleen "zien" kloppen (daar gaan we iig wel van uit)
    MAar dat maakt niet uit. Als het hartje maar klopt, dat is het belangrijkste.

Hahahaha nee van zo'n uitspraak word je niet wijzer he...wat een eigenwijsje. Geweldig!!!
    Kan me voorstellen dat je omgeving je niet meer geloofd, want dit soort dingen hoor je bijna nooit!!! wel bijzonder hahaha.
    Dalijk nog ffkes met de was bezig en dan over een uur en 10min richting de VK :D
    Vind het wel heel leuk om ze weer te zien.

3. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Ja, ik kan het de mensen ook niet kwalijk nemen. Zou zelf ook denken "jaja, je wil het gewoon niet zeggen". Met 27 weken weet toch iedereen (die het wil weten) wat het geslacht is!?

Ik heb vandaag nog tegen de gyn gezegd...bij deze termijn moet een jongen toch goed van een meisje te onderscheiden zijn? Maar dat blijkt dus niet altijd zo te zijn. Omdat de kleine de beentjes zo tegen elkaar knelt, kunnen de balletjes platgedrukt kunnen worden en gaat alles tussen de beentjes op een meisje lijken. Bij een meid zou je de schaamlipjes (koffieboon) duidelijk zien, maar dat is bij ons ook niet het geval. Ze zien "iets" op de echo...maar kunnen dus niet aangeven of het een muts of een fluit is :D Frummel houdt het momenteel dus "onzijdig" vanwege het slechte zicht :D

Ik baal er onwijs van omdat ik graag wat leuke kleertjes wil kopen en verder wil met mn schilderijtjes. Maar ergens vind ik het ook wel heerlijk... ons kleintje heeft nu al heel duidelijk een eigen karaktertje. En heb vroeger altijd geroepen dat ik een kind wil dat niet altijd in de rij loopt :) Zo een lekker ondeugend kind dat zn lippen op elkaar perst omdat ie zn groentepap niet lekker vindt, "wijze" uitspraken doet waar iedereen bij in zn broek pist, met 2 jaar fier de hoek om komt fietsen zonder wieltjes! (kon ik al bij 2 jaar;):)),thuiskomt met gescheurde kleren omdat ie ergens achter is blijven hangen en moeders voor de tigste keer een knielap moet maken omdat het zonde is van die nieuwe dure broek, op z'n 4de mama eens gaat uitleggen hoe alles gedaan moet worden (nee-ee mama, niet zo!), een kind dat op de halve snoeppot leegvreet en dan toch blijft volhouden dat hij/zij het niet geweest is, een kind dat een broek/rokje wil in een afgrijselijke kleur omdat dat hip is en dan op z'n 16de koste wat kost een scooter wil en daarvoor ook een krantenwijk gaat lopen. En moeders elke avond denk: *zucht* deze dag hebben we ook weer gehad :). Héérlijk! Zo een kind dat lekker voet bij stuk houdt! ;):)
    Eens kijken hoe lang ik er zo over blijf denken :)

4. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Tina hahahahahahha jaaaa ik hoor jou nog wel!!! Dat zijn ook de kinderen die hun armen breken, omdat ze uit bomen vallen of hun tanden uit hun mond vallen, omdat ze zonder handen fietsen?! :p
    Maar snap wat je bedoelt!! Wil ook wel lekker een stoer ventje met een eigen willetje en zelfvertrouwen. Maar hij moet wel een beetje binnen de grenzen blijven, om zn moeders hart te sparen gahahahah!

5. me83

me83 Niet meer actief

@tina.. hahhah idd.. vind ik ook heerlijk.. was zelf nooit van de poppen enzoo.. liet mij maar buiten tussen de beestjes zitten bij me tantes boederdij.. was zo de halve dag pleiten en kwam alleen terug als ik honger had..lekker spelen in de blubber en in bomen hangen.. heerlijk!

beter als achter de computer toch?:D

6. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Tanden uit zijn/haar mond vallen...neeeeeeeeee dat doet die van mij niet! :D:D:D:D (want mama valt flauw als ze veel bloed ziet :):D)

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik gaaaaaaaa *zwaai*

8. me83

me83 Niet meer actief

succes mams!!!:D:D:D

9. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Succes mams!

ja, poppen en pc moet ook kunnen hoor! En af en toe met mama knuffelen ook ;):D Maar wil mn kind ook zo opvoeden dat het niet voor elke poep of scheet huilend aan mama's been staat. Mijn ouders hebben een hobbyboerderij, dus ben ook tussen de beesten groot gebracht. Is soms een harde wereld, maar ik heb er ook heel veel plezier aan beleefd. Ik kan niet wachten tot onze kleine in zn overalletje en laarsjes op de stallen loopt om de koeien te helpen voeren, daarna met de puppies gaat kroelen en ik daarna gillend achter hem/haar moet aanlopen omdat ie de kat bij haar staart oppakt :D Of dat hij/zij met een grote glimlach mee mag met opa op de traktor! En dan 's avonds helemaal zwart en moe binnen komt lopen...je weet wel, met zo een zwarte snotneus...;) *droom*

10. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    tina, geweldig zo'n eigenwijsje... krijg je later nog heel veel mee te stellen ;)

mams s6!

hier een heerlijke nacht gehad..
    vanochtend en vanmiddag weer visite.. tussendoor zijn de mannen ff lekker schaatsen (de jongste voor het eerst) en mama en femke zijn lekker ff boodschapjes wezen doen..
    vanaaf lekker Qtime voor papa en mama :D

11. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Tina, neee ik kan ook niet tegen bloed!!!

Mams, succes en veel plezier!!!!!

Jannie, dat klinkt goed!!!

Morgen komen ze het ledikantje en de commode brengen!!! Whieeeeeee kan het bijna niet geloven!!! :D:D:D:D

12. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Ooooh Skaya wat leuk! Foto maken hè!

Jannie: Lekker genieten vanavond meid.

13. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Tina haha jaaa als die opgedekt is maak ik een foto! Maar ik weet niet HOEEEE!!!! Is daar een gebruiksaanwijzing voor?? :p

14. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Skaya: Lekker wat aanklooien :D heb ik hier ook gedaan. En heb keihard lopen lachen en roepen: 'Schat! Dit moet ik echt nog een paar keer oefenen hoor!' en heb ook zitten denken...'ik krijg dat kind nooit ondergestopt...moet de matras haast op zn kant zetten om het lakentje en de deken vast te steken :D
    Gaat echt nog wat taferelen geven hier! Maar heb nog 3 maanden om te oefenen ;)
    Of moet eens kijken op youtube of der een filmpje opstaat ;):):D
    Whaahaa! Hoe bedoel je...t'is ons eerste kindje en ik ben een totaaaale leek! :D

15. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Tina, jaaaa ik kom steeds meer kleine dingen tegen waarvan ik me god niet weet hoe het moet. Denk aan de ene kant zal het niet zoveel uit maken...in Afrika slapen ze in het zand..maar wil het toch ook wel graag 'goed' doen of zoals het 'hoort'.

Moet je het bedje nou kort opmaken, zodat ze met hun voetjes tegen de onderkant liggen en dus niet naar beneden kunnen schuiven? Of juist helemaal aan de bovenkant liggen? Baaaah ik weet het echt allemaal niet (meer).

16. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Bij ons stond op de doos van de aerosleep een korte "gebruiksaanwijzing" met tekeningen. Daar werd geadviseerd om het bedje kort op te maken, zodat de kleine met de voetjes tegen de onderkant aan ligt. Hier voorlopig bedje dus kort opgemaakt. Als de kraamzorg langskomt, zullen ze wel zeggen of het goed is of niet. Het is nu toch nog maar voor de show ;):D

17. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    kraamzorg helpt je idd wel meis..
    advies is idd bedje kort opmaken, zodat ze tot de schoudertjes onder liggen en de voetjes aan de onderkant..

(zelf had ik hem in matrozenbedje opgemaakt, maar geloof dat de kraam het daar ook niet mee eens was, want die was dag 1 al veranderd ;) )

maar de kraam helpt je bij alle dagelijkse dingen om het onder de knie te krijgen hoor... zoals baden, verschonen.. ze hebben overal handige tips voor (zodat je bvb niet bij een jongetje alles onder de plas hebt zitten ;) )

hier net ff lekker de bank gereinigt en ingevet.. wat kan een mens daar blij van worden ;)

18. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Jaaa dus toch kort opmaken idd!

Jannie Wat is een matrozenbedje?
    Lang leve de kraamhulp hahah!

19. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Sorry mams, zie dat ik jou vergeten was! Hoe was het? :)

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Vanmiddag mn intake gehad bij de vk.
    Standaard vragenlijst doorgelopen, bloeddruk 110/70 dus harstikke mooi.
    Ben ondertussen al wel 1,5 kilo aangekomen hhahahahahaha en dat terwijl ik amper kan eten. Hoe vind je die:p
    Ook bloed geprikt. 3 buisjes voor standaard onderzoeken(oa rhesusfactor)
    En suiker geprikt, die was 4,4 dus harstikke netjes.
    Papieren meegekregen voor de echo morgen.
    Jeeeeeeeeeeeej om 09:00 uur al!!
    Ik hoop zo dat het hartje klopt :D Ben al helemaal zenuwachtig!
    Na die tijd moet ik gewoon werken, maar kom wel ff posten hier.

Verder nog niet teruggelezen, moet eerst een poging doen tot koken ahahahahahah

Deel Deze Pagina