Pink Ladies (Part III)

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by juultje, Jan 21, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. me83

me83 Niet meer actief

@mams.. fijn dat alles goed is.. nu morgen de echo!!!:Dspannend!

2. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Mams: wat fijn dat alles ok was bij de vlos..

@Hier: Weer aan een stoppoging begonnen :) Vanaf 11 uur niet meer gerookt, en dat is voor mij heel wat

3. me83

me83 Niet meer actief

@kylie.. goed zo meid!!! volhouden he! zou zonde zijn als je er nu weer 1 opsteekt! de eerste dagen zijn even moeilijk..maar het word echt makkelijker met de dag!!

4. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Me: dank je..ik moet zeggen dat het me meevalt, voel me wat sterker dan de vorige keer.. Vandaag vrij geweest, morgen werken en dan heb ik geen idee hoe het gaat.. Maar als er pauze is blijf ik boven en werk ik wel door met een bakkie erbij.

5. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

Dec 19, 2010
    1,927
    0
    36
    Nederland
    Jeeej Kylie!! Topper!! Je weet hoe trots ik zal zijn als het lukt en hoe blij ik dan ben voor mijn kleine neefje!!

Meiden: Dankjulliewel., Zodra ik echt klaar ben met dit gezeur ga ik inderdaad eens even mijn ware gevoel op papier zetten., zonder na te denken gaan schrijven dan weer je vaak wel hoe het nou echt in dat koppie gaat.., Zou het gewoon heel fijn vinden als ik het echt kan afsluiten.,
    Ik weet niet of ik het erg vind dat ik het voor me heb moeten houden., dat geloof ik niet., vind het wel heeel erg dat de datum waarop ik 12 weken zou zijn en het dus van de daken kon schreeuwen bijna zover is!! Maar goed., dat zijn allemaal van die fases waar je weer doorheen moet., dat zal jij ook hebben Me., en zo nog meer met ons.,
    Uitgerekende datum enzo bah! Maar t komt wel goed.,
    Vandaag voelde ik me wel oke., al is mijn vrouwelijke deeltje behoorlijk geirriteerd door al die maandverbandjes., hoop echt dat ik daar gauw vanaf mag., t voelt een beetje geschuurd zeg maar., best vervelend.
    Morgen half 4 pas!!! Pfff., gelukkig gaat Kylie mee., hoef ik niet alleen.,

Bedje: Hoorde dat je van onderaf tussen de 6e en de 7e spijl het dekentje moet laten eindigen., (van een kraamhulp gehoord).

Hema: Jeetje wat erg van die speentjes.,!!! Echt slecht., hoop niet dat er al fatale dingen mee gebeurd zijn., daar moet je toch niet aan denken?!?! brrrrr

Mams: Fijn dat alles goed is.., spannend hoor! De echoo..,

Mijn arme ventje is ziek al wil hij dat niet toegeven., ligt te snotteren (en nu ook te slapen ) op de bank., misschien is dat de reden wel van zijn snurken!! Zit ik hem een beetje voor dik uit te maken! hahaha., gelukkig heeft ie dat nog niet gehoord of gelezen., hihi

Nou ik ga ff de keuken opruimen., afval verzamelen en de bak vast aan de weg zetten., kan ik morgen lekker uitslapen,.

6. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Kirsten, als de tijd rijp is komt er vanzelf een lap tekst uit je handen hoor meid. Tenminste als je een schrijver bent ;)
    Idd al die data zijn echt heel moeilijk.
    Ik nader nu mn uitgetelde datum..dat is ook heel raar.
    Nou ben ik gelukkig wel weer zwanger, en dat hoop ik ook nog een week of 33 te zijn hahaha. Maar dan nog is het heel confronterend.

Kylie, goed bezig meid!
    En nou gewoon volhouden...Niet zo zwak zijn en er weer 1 opsteken.
    Dat zou echt ontzettend slecht zijn. Je wilt neem ik aan het beste voor je kindje en het niet al vergiftigen voordat het is geboren.

Zo ik ga zo lekker op de bank, heb heerlijk emt de kleine man samen gedoucht.
    Over een half uurtje komt manlief thuis :D

Ben echt bloedzenuwachtig voor morgen joh!

7. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

Dec 19, 2010
    1,927
    0
    36
    Nederland
    Kan me heeeel goed voorstellen dat je zenuwachtig bent voor morgen mams.,!! Ik duim voor je., maar ga ervanuit dat alles dit keer helemaal in orde is!!

Kylie! JE KAN HET! Het komt goed.,

Hier ook super zenuwachtig voor morgen., maar dan omdat ik gewoon schoon wil zijn!
    Net nog even de andere kant van deur 1 geschilderd., als die morgen droog is is de eerste gewoon af!! Ben nu al super trots op mezelf., het ziet er zooo mooi uit., wat krijgen wij toch een mooi huis voor ons gezinnetje wat er vast gaat komen.,

8. juultje

juultje Bekend lid

Jan 2, 2011
    983
    0
    16
    Mams fijn dat het vandaag goed ging bij de vk. Nu een mooie echo morgen!

Kirsten neem de tijd meid. Is heftig allemaal en je mag niet van jezelf verwachten dat je het zo naast je neer kan leggen. Komt echt goed meid maar gun jezelf tijd.

9. kwiebje

kwiebje Bekend lid

Feb 17, 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Mams fijn dat alles tot zover goed is! Gelukkig heb je vanmorgen al de echo. Dan hoef je niet zo lang te wachten. Veel plezier!

Tina wat een eigenwijze beeb zeg!! Ik denk dat het er met de benen over elkaar uitkomt straks met een grote grijns op het gezicht!

Kirsten ik duim voor je vandaag. Alvast een dikke knuffel.

Skaya leuk dat de meubeltjes komen! Gaan jullie ze ook al opzetten vandaag? Hier staan ze ook al, maar nog niet opgemaakt.

Jannie is het qtime nog doorgegaan?

Kylie goed dat je toch weer gaat stoppen! Je kan het meid. Als je maar wilt.

Hier maandag bij de vk geweest. Ik heb gekneusde spieraanhechtingen aan mijn ribben. Daar heb ik die pijn van. Dat zal waarschijnlijk tot het einde blijven, blegh! Verder wel alles goed. Hb en suiker waren goed in mijn bloed. Ze heeft alles rhesus positief bloed, dus ik zal met 30 weken en na de geboorte een prik moeten, brrr! Gewicht was nu trouwens geen probleem. Ik ben 7,5 kg aangekomen nu. Was normaal. Ik moet tenslotte reserves opbouwen voor de borstvoeding.

10. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    kylei, goed bezig meis..

kirsten, neem je gevoelens serieus en stop ze niet weg meis! en duim mee dat je nu eindelijk schoont bent meis!

mams, plzier en s6 bij de echo

kwiebje, auwww helaas herkenbaar van mijn eerste zwangerschap... na de bevalling zal dat wssl pas gaan genezen... sterkte!

oja, stoppen met roken... mocht je het idee hebben dat je toch weer tegen een terugval aan zit.. misschien een idee om ff langs de HA te gaan om dit te bespreken? en misschien dat accunpuntuur of laseren ook wel mag (mijn man is nu 3 maanden gestopt en heeft het alleen de eerste week moeilijk gehad)

vind het knap hoor.. met al die hormonen in je lijf stoppen... je kunt het!! (vond toch dat ik hier ff uitgebreider op in moest gaan als ff kort benoemen)

en ja, hebben heerlijk bank gehangen gisteravond..
    gister overdag helaas toch te veel gedaan, dus nu pijn in mijn lies en vloei weer meer.. en ben bang dat ik weer tegen een borstontsteking aan zit, dus maar een paar keer per dag ff heet douchen en die borts een lekkere massage geven(al is dat erg pijnlijk)

11. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    oja, vandaag voor het eerst zelf de jongens klaargemaakt voor school.. had zelfs tijd over, ondanks dat ik femke ook moest voeden... tjeerd brengt sjoerd nu wel weg en gaat gelijk boodschappen doen.. ik ga straks lopend jelle naar de psz brengen.. ff kijken hoe lang ik er over loop.. wel handig om te weten... deed het nl altijd op de fiets(was al zwanger toen hij voor het eerst ging en kon dat stukje toen al niet meer lopen)

12. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

Dec 19, 2010
    1,927
    0
    36
    Nederland
    Kijk, het ritme is dus al helemaal gevonden bij jullie Jannie., fijn zeg.,!, Lekker een stukje wandelen, het is heeerlijk weer! Zo gezond., Ik ga straks lopend naar het centrum (kwartiertje) en dan lekker naar de kapper!

wat betreft vandaag: Ik weet zeker dat ik niet schoon ben :( helaas., het is niet anders., maar sinds vanmorgen weer flink begonnen met vloeien, snap er niks meer van, maar t is niet anders.,

Ai Kwiebje! Dat lijkt me inderdaad pijnlijk., bah! Wat vervelend dat daar niks aan te doen is zeg....
    Gelukkig is verder alles goed.

13. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

Nov 16, 2010
    1,501
    0
    36
    Ff snel tussendoor...heb niet echt bijgelezen.

Gisteren belletje gehad van de gyn. HB was 8, dus supergoed voor een zwangere vrouw. Mn duizeligheid komt dus niet door een ijzertekort. (Geen vieze drankjes voor mij ;))
    Waarschijnlijk komen de duizelingen door mn bloeddrukmedicatie en het feit dat de zwangerschap zwaarder wordt. En daar kunnen ze dus weinig aan doen. Ja, rustig aan doen ;)
    Vandaag weer licht in het hoofd. Ga het dan ook echt rustig aan doen. Ben ook supermoe, terwijl ik heel goed heb geslapen. Ach ja, moet er vandaag even doorheen bijten. Morgen heb ik vrij. Effe sterk zijn ;)
    En tussendoor met mn voetjes op de pc liggen :D

14. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

Dec 19, 2010
    1,927
    0
    36
    Nederland
    Hahaha., ik zie jou iedere keer voor me tina., met die voetjes op de pc., bol buikje! hahaha geweldig!
    Maar wel heel vervelend die duizeligheid enzo, Gelukkig is je HB goed en is het niks ergs., En ja die drankjes zijn ECHT super super goor!! Ben blij dat ik overgstapt ben naar tabletten., als ik alleen het drankje al zie proef ik m weer! hahaha

15. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    Tina, ben jaloers op je ijzerwaarde.. zat tijdens mijn zwangerschap onder de 6!
    wil hem nu weer laten meten... ben weer enorm duizelig als ik opsta..

16. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

Nov 16, 2010
    1,501
    0
    36
    Kwiebje: Hè bah. Hoop dat frummel het hier een beetje rustig houdt. Ik moet zeggen dat ik de indruk heb dat frummeltje hier meestal met zn voetjes naar beneden ligt. Af en toe heb ik aan de bovenkant een schop of een duw, maar over het algemeen meestal onderaan in mn buik.

Kylie: Hoe staat het met de nieuwe poging? Hoop zo dat je het volhoudt! Zet em op he meid! En als je echt trek krijgt en je die sigaret wil opsteken...denk dan maar aan al onze boze gezichten!

Mams: HOE WAS JE ECHO!!!!!:D Ben zo benieuwd. Je zal nu wel onderweg naar huis zijn :)

Skaya:Oooooh spannend! Vandaag komen de meubeltjes! :)
    Hier dacht ik er opeens aan dat volgende week onze kinderwagen komt...oooh wat gaat ik lekker paraderen voor de spiegel! :D

Jannie: Wat goed dat het ritme weer terug komt! Voor je het weet ben je weer een drukke huismoeder :)

Kirsten: Ik ben benieuwd wat ze in het ziekenhuis gaan zeggen. Als ik het zo lees, zou ik echt gaan denken dat je nu ongesteld bent. Succes in het ziekenhuis in ieder geval!

Voetjes op PC: :D Ja, ik kan echt overal het sch*t aan hebben. Maakt me geen zier uit wat mensen van me denken. Ik ben lekker ik! En als je dat niet aanstaat, dan kijk je maar de andere kant op ;):D Das één van mijn motto's! En moet zeggen...mijn pc'tje ligt heeeeeerlijk!:)

Ijzerwaarde: Ben blij dat ie zo goed is, maar vind het ook wel vervelend dat ze nu eigenlijk niets aan de duizeligheid kunnen doen. Langs de andere kant...ik slik al zoveel pillen...;) Heb nu de hele tijd het gevoel dat ik suiker moet eten, dat ik een soort van appelflauwte heb. Maar dat is dus niet zo. Ach ja, blijf zoveel mogelijk zitten. En een plasje combineer ik gelijk met een kop thee halen/tegen de verwarming staan/effe rug strekken/koekje snaaien/... En dan kan ik weer een tijdje gaan zitten :D Jah, je moet iets hè ;)
    Zat net op de kalender te kijken...nog anderhalve maand en dan ga ik met verlof! Morgen nog 3 maanden te gaan tot de uitgerekende datum! :$ Aaaaah! :$ Vanavond nog een keertje naar de prenatal voor kleertjes te kopen. Het is de laatste week dat ze extra korting geven met die bonnen. Dus daar wil ik toch nog even van profiteren :) en moet toch nog een hoeslakentje gaan ruilen. Heb de verkeerde maat meegebracht;) lekker slim:p

17. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Het hartje klopt!

18. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

Nov 16, 2010
    1,501
    0
    36
    Oooooooh mams! Gefeliciteerd!
    Ik ben zo blijf voor je!!! :D:D:D

Lekker genieten nu! (ook als je boven de pot hangt!;))

19. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    thnx!!
    Echo was gewoon uitwendig (heeeeeel vreemd hahaha zo vroeg al)
    Ze dacht dat ik iets minder ver was, paar daagjes ofzo.
    Maar dat hoefde niet, vruchtje kon ook gewoon nog wat kleiner zijn.
    Het hartje klopte heel mooi :D Ben helemaal gerustgesteld! (voor nu dan he hahaha)

Probeer nu een broodje te eten want ik ben echt kotsmisselijk!

20. me83

me83 Niet meer actief

@mams.. ohhh meid wat ben ik blij voor je! dat je frummel maar lekker mag groeien daarbinnen!:D

@kirst.. ja miss een ongi.. hopelijk is alles verder los en hoeft het alleen maar mee te vloeien eruit.. benbenieuwd wat de gyn zegt.

@kwiebje.. wat is dat reshus precies? bij mij op me kaart stond ook positief erbij..

merk nu dat ik een beetje op zoek ga naar wat het kan zijn..me bloeddrukken waren goed.. me ijzer was 8.7..dus ik kan hypertensie ed schrappen..

mams.. had jij dat ook dat je naar antwoorden ging zoeken?
    ik ben gister even wezen kijken op google wat de meest voorkomende dingen zijn voor een intra uteriene vruchtdood..
    miss hoort het bij de verwerking dat ik dat doe? was er bij jou eigelijk iets gevonden?

Share This Page