Me, dat heb ik idd ook gedaan.. Totdat ze me vertelden dat het gewoon echt niet goed was. Dat het in de chromosomen al niet goed was. En toen hadden wij beide zoiets, daar gaan we niet verder naar graven want wie weet wat je dan vind. Misschien wel dingen die je helemaal niet wilt weten. Hebben ons geprobeerd neer te leggen bij het feit dat het echt niet goed zat. en dat is gelukt. Ook mijn onderzoeken waren trouwens prima. Niks geen bijzonderheden.
Mams wat fijn! Ik ben zo blij voor je!!! Nu genieten geblazen. Jezelf nu maar voor blijven houden dat de misselijkheid weer over gaat. Ik had trouwens met 6 weken en 5 dagen al een uitwendige echo met een kloppend hartje, dus dat kan goed. Ligt er ook een beetje aan hoe zwaar je bent. Kirsten het klinkt idd als een ongi. Mijn duimen draaien nog steeds voor je. Tina lekker met de beentjes omhoog! haha lekker man. Ik zit hier achter mijn pc weinig uit te voeren. Gisteren juist heel veel gedaan, dus mag wel een keertje. De zes maanden is ook echt zo'n mijlpaal waarbij je denkt, o ohhh ik moet nog dit en dat en zus en zo. Wij zijn zaterdag daarom ook bij de prenatal nog kleertjes gaan kopen. Die korting scheelt toch weer. Me logisch dat je gaat zoeken naar een oorzaak. Het lijkt me dat je het wilt afsluiten met een reden waar je vrede mee kan hebben. Die hebben jullie nu niet. Lastig om daar achter te komen. Rhesus factor is de + of - die altijd achter je bloedgroep staat. Zo heb ik A-. Dat betekent volgens mij dat ik een bepaald eiwit niet in mijn bloed heb. Als je positief bent heb je dat wel. Mijn kindje heeft dat dus. Daarom kan bij een volgende zwangerschap het gevaar ontstaan dat als dat kindje ook rhesus positief is dat ik het af ga stoten. Ik maak dan antistoffen tegen het kindje. Dat overlijd dan.
Hihi...effe tussendoor... ik heb een ideale positie gevonden voor achter mn pc op het werk! Heb gewoon dozen onder mn bureau opgestapeld en daar liggen mn voetjes op. Lekker kussentje in de rug... Heeeeerlijk! Het ziet er waarschijnlijk niet uit (mn collega moest hard lachen) maar dat vind ik niet erg. Lekker relax zitten zo! En nu weer aan het werk
@kwiebje.. okee.. jaa mijn bloedgroep is a pos.. en achter reshus stond ook positief.. mijn vriend heeft o neg.. volgens mij is dat wel tegenstrijdig aan elkaar.. maar weet er niet veel van hahaha.. @mams.. ja bij ons word ook chromosoom onderzoek gedaan.. ook voor het geslacht 100% vast te stellen. ben wel benieuwd.. want als ik het soms lees op google.. zijn er dingen bij die niet al te best zijn als je dat hebt. maar een antwoord is wel fijn.. maar ben wel bang dat als ze iets kunnen vinden. het goed mis is.. oh mams.. reageer even op de loting van de week..heel mooi beeldje.. ik heb ook gereageerd.. voor als aandenken aan Sayani*.. miss ook wat voor jou voor mylan*? denk dat je het wel mooi vind namelijk
Me, bedankt voor de tip. Doe ook mee! Wanneer heb je je 1e nacontrole?? Niet teveel googlen meid, word je niet beter van. Bedankt meiden. Ik voel me nu toch wel een stuk geruster. Kijk een kloppend hartje geeft geen garantie, maar de 1e grote stap in de ontwikkeling is gezet en geslaagd.
@mams.. nee ben al klaar met zoeken.. alles wat ik vond had niets te maken met mij gezien bloeddruk ed.. dus blijven infecties ed over.. tja dat moet ik echt afwachten wat daaruit komt. ik moet 5 maart terug voor een gesprek stond er in de brief.. weet niet wat ze verder nog doen? graag gedaan voor de tip! moest toen ik het zag ook aan jou denken.. dus vandaar dat ik het ff moest melden hier haaahha
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!! Ik heb net 2 weken mn telefoon terug van de verzekering en 180euro betaald voor reparatie. En nu....laadtie niet meer op Ik word hier zoooo chagrijnig van!
@mams.. kan je niet los een batterij kopen? miss is het dan verholpen.. heb je geen garantie dat ie het nog zolang moet doen na de reparatie? want dan kan je em wel terugsturen .. miss hebben hun het wel kapot gemaakt
Nee dit is een ander defect...dus dat gaat niet op! Ik word hier zo moe van Kloteverzekering. Ga straks na mn werk naar de winkel terug en dan eis ik gewoon goeie service. De verzekering zegt op de sit ook valschade te dekken. Het vorige defect was softwarematig en hebben hun op valschade geschoven en daarom moest ik betalen! Ik ben zooo pissig!
Hier alleen een update, heb niks bijgelezen: Ben NET terug van het ziekenhuis., Moet een curretage., ben ondertussen al bij de annesthesie geweest en die heeft het goedgekeurd, heb bloed geprikt voor ijzer en hoor morgenochtend vroeg of ik morgen terecht kan of dat het na het weekend wordt., ze gaan iig hun uiterste best doen. Ik ga nu ff met mijn mannetje zijn, ookal had ik me erop voorbereid het valt me toch zwaar., en vooral omdat ik nu *verplicht* ben het op m'n werk te vertellen., bah! geen zin in..,
Kirsten, wat rot dat je toch een curretage moet meid Had zo gehoopt dat je nu schoon zou zijn. En idd nu moet je het gaan vertellen op het werk...dat is ook niet wat je in gedachten had. Wij gaan nu naar mn ouders om het nieuws te vertellen.
Mams, wat fijn dat je het hartje hebt zien kloppen!!!! Heerlijk!!! Veel plezier bij je ouders!!!! Kirsten, meid wat ontzettend balen!!! Had gehoopt dat je het nu wel achter de rug zou hebben. Kwiebje, shit dat je die prik moet!! Ik moet volgende week ook voor mn rhesus weer bloedprikken. Maar dan voor de c-factor die negatief is bij mij. Als de kleine positief is, heb ik hetzelfde verhaal als bij jou denk. Tina, mooi dat je ijzer goed was!!! Moet zeggen dat ik vanmiddag ook even duizelig was. Ijzer is pas ook nog gechecked en was toen goed. Hier zijn de meubels bezorgd!!! Staan nog in dozen op het kamertje. Ik moest werken en mn vent was met mn oom het zwevend toilet aan het plaatsen. Daar hoeft alleen nog getegeld te worden....wordt nog puzzelen wanneer we dat gaan doen. Tot die tijd zit ik ff op een kale pot.
hihihi we hadden de echofoto's in een papiertje gevouwen en in een enveloppe gedaan. Tygho em aan opa laten geven onder het mom: ik heb een tekening voor je gemaakt! Ze reageerden echt heel erg leuk!! En met de verwachtte: Zie je wel, ik zei het toch! uiteindelijk hahahahaha
@mams.. ohh wat leuk zeg! hadden ze al een voorgevoel?en over je tel.. zou ook flink pissed zijn! voor dat geld had ik miss wel een ander gekocht! @kirst.. ach meid wat k*t zeg! en nu moet je het ook nog melden aan je baas.. kan me voorstellen dat je er niet op zit te wachten! hopelijk kan je snel voor de curretage.. dan heb je het maar achter de rug! en klein puntje positief..wel fijn dat als je ergens mee zit je baas nu wel veel begrip zal tonen en je miss een fijn gesprek kan hebben met iemand op werk.. en je weet straks iig zeker dat je schoon bent.. dus nu komt het afscheid echt dichtbij.. dikke knuf meid!! @skaya.. lekker aan de knutsel dus weer!
ze hadden het beide al eens tegen elkaar gezegd hahahaha. Ik zei tegen harmen ook, mn moeder heeft dat allang door joh!! Kunnen het net zo goed vertellen. Morgen naar schoonouders om het te vertellen. En dan de zwagers en schoonzussen na de 2e echo. en met de rest proberen we wel te wachten tot de 12 weken.
Mams: Wat een super leuke reactie!!! Fijn zeg.., Ik ben super nerveus., heb wel redelijk geslapen maar nu continue het gevoel of ik moet overgeven en moet poepen!! Pfff wil gewoon weten waar ik aan toe ben., en wanneer ik geholpen wordt, kan elk moment gebeld worden!! Bah., 1 van mijn ouders gaat mee als het vandaag is., Ik hou jullie op de hoogte.,
kirsten, succes meid!! Ik heb het deze zwangerschap wel getroffen qua kwaaltjes.... Vanmorgen alweeeeeer boven de pot gehangen. Tis elke ochtend raak de laatste week. bluuuuuuh!!
Goedemorgen ladies!!! Ik was vroeg wakker helaas op mn vrije dag!! En gisteren met werken had ik me verslapen...pfff!! Waarom is dat echt?! Ga zo mn ledikant maar uitpakken, vanmiddag auto stofzuigen bij mn ouders voor de deur en ff wat kilo's vers fruit halen op de markt. Snotter me gek. Buik doet snachts ook weer zeer met draaien...lijkt wel of de zijkanten van mn spieren zeer doen. Heb t wel eerder gehad en gaat vanzelf weer over...zal wel door het groeien komen.