Pink Ladies (Part III)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juultje, 21 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mams, getver!!! Hoop dat je daar geen gewoonte van gaat maken, dat boven de pot hangen!! Op naar de 12 weken!! :D

2. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Kirsten wat zenuwslopend zeg!! Als je vandaag heel veel sterkte! En een dikke knuffel voor jou!!

Mams moeders de ruiken het volgens mij, haha. Alleen jammer van het pot hangen, getsie! Wanneer krijg je de volgende echo?

Hier net iets vreemds gehad. Ik lig op bed en kreeg kramp in mijn buik. Ik dacht dat zijn mijn darmen. Na de eerste kwam er nog een en daarna nog een derde. Die laatste deed flink zeer. Maar was na de ergste pijn ook zo weer weg. Daarna nergens last meer van. Ik moest er eigenlijk uit, maar ben maar even blijven liggen. Ik twijfel of het mijn darmen waren? Ik durf het niet te zeggen, maar die laatste leek op zoals een wee wordt beschreven. Rustig beginnen, een piek en dan weer weg. Waarschijnlijk zit ik mezelf gek te maken, maar wie heeft een idee?

3. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Kwiebje, heb wel gelezen dat je in deze periode last kan krijgen van oefen weeen?! Dus het zou goed kunnen toch?

4. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Skaya oh ja dat zou kunnen. Die kunnen geen kwaad volgens mij. Dan ga ik er maar eens uit en douchen. Moet gaan werken.

5. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    pfff en nog niks gehoord.., wachten duurt lang! Wil echt vandaag geholpen worden!!!

6. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ze zijn er nog mee bezig om het voor mekaar te krijgen, wordt straks teruggebeld., ooo ik ben dood nerveus!! Grrr heb zoo'n beroerdje dood aan narcoses he., daar kan ik echt niet tegen en ik wil het gewoon afsluiten!
    Sorry voor mijn klaagzang, maar ik heb het echt ff niet meer., zit hier in mijn 1tje naast de telefoon., bah

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Kwiebje...28 weken is echt te vroeg voor oefenweeen....maar misschien is je kleintje aan het indalen???

Kirsten, bah...dat schiet niet op!

Kwiebje, moeders ruiken dat volgens mij inderdaad.
    De 21e hebben intake bij de gyn en dan de 2e echo.

8. me83

me83 Niet meer actief

@mams.. ja moeders hebben dat snel door hahaahha.. hopelijk kan je over een paar weekjes nog meer genieten van je zw schap en niet alleen over de pot hangen!

@kirst.. ohh dat wachten is ook niets! bah! hopelijk mag je snel .. dan heb je het maar gehad! heb je je baas al ingelicht? en wat zei die?

alsje al naar ziekenhuis bent... heel veel succes en sterkte meid!! zet em op!

@kwiebje, oh wat raar.. miss toch een beetje weeen ofzo of een hele draai van je kleintje? miss drukt ie ergens tegenaan met draaien?

9. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Kirsten Sterkte vandaag. Hopelijk bellen ze snel

Bijna klaar voor ons weekendje weg. Lunchen, hondjes uitlaten en dan gaan we. Ben dus nog minder online dit weekend

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik hoop het ook!

Kirsten, weet je al wat meer meid?

nou ik heb zonet zowaar een broodje gegeten. Met nuchtere maag en misselijk straks 2x een uur rijden is ook geen goed plan

11. me83

me83 Niet meer actief

en wat vind je van soep mams? met getoast brood vond ik wel lekker..

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    cupasoup en kruidenboullion gaat wel.
    Verder ook niet hahahahaha

13. me83

me83 Niet meer actief

ahhahaah.. je hebt nu wel soep met extra vulling erin.. voedt wat meer miss;)

14. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Vaddie, veel plezier op jullie eerste weekendje als gezinnetje!! :D
    Waar gaan jullie naartoe?

Kirsten, wat een rotsituatie zeg!! Hoop dat je al wat wijzer bent!!

Mams, die mcChickens zijn voorlopig even verleden tijd of niet :p
    Weet nog dat ik in het begin al beroerd werd van een plaatje van een vette hap.

Op de site staat dat je vanaf 25 weken oefenweeen of voorweeen kan krijgen, maar dan in de vorm van harde buiken.

Hier regelmatig wel harde buiken. Merk ze vooral als ik nodig moet plassen of onder de douche sta.

15. me83

me83 Niet meer actief

die sneeuw mag nou wel weer weg! bah.. heb lekkage.. niet heel ernstig maar toch bakkie eronder..

nu maar eens wachten op de woningbouw.. hopelijk komen ze vandaag nog even kijken en hopelijk fixen..

leuk hoor een schuin dak:(

16. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    kom maar op met de warme regen.. zag dat ze voor volgende week nog meer van die ellende voorspellen...
    is geen dweilen aan thuis (ik mag het niet en manlief vertikt het om dat2x per dag te doen....)
    als de sneeuw weg is mag het van mij wel weer gaan vriezen... krijgen we mooi ijs.. en dan hoop ik op een elfstedentocht :D

17. me83

me83 Niet meer actief

@jannie.. idd.. vriezen mag.. maar sneeuw mag wel weg nu.. gelukkig komt er zo al iemand kijken naar me lekkage.:D

18. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Lieve dames.,
    Heb om kwart over 10 telefoon gehad dat het vandaag niet meer ging lukken maar dat het maandag werd., Ben toen meteen maar naar mijn werk gegaan om het te vertellen.,
    Mijn werkgever heeft zelf 3 kinderen (jongste is van sept) en tegen hem had ik het verteld vandaag., (meteen weer tranen natuurlijk! pfff wat ben ik een jankbal nu zeg!) En hij vond het knap dat ik het zolang verborgen heb kunnen houden en niks heb laten merken., hij had echt niks gemerkt en vond dat ik wat meer voor mezelf moest kiezen en dat ze het op het werk wel redden tot ik er weer bovenop ben! Ben zooo blij met zijn begrip.,

Morgen moet ik werken die werk ik wel gewoon al mocht ik van mijn werkgever wel vrij, maar dat hoeft niet, mijn benen doen het nog en kan mijn kop erbij houden dus ik werk gewoon.,
    Maandag om kwart voor 12 moet ik in het ziekenhuis zijn en om 14u wordt ik geholpen.,
    Maandag en dinsdag ben ik sowieso vrij en dinsdag moet ik bellen hoe het gaat en of ik woensdag wil werken of niet.,
    Hij zei: Het gaat niet om kunnen werken nu, maar om willen werken, je moet echt even voor jezelf kiezen meid! Jullie kunnen je vast wel voorstellen dat dit een hele geruststelling is en dat er een grote last van mijn schouders is gevallen., maandag kan ik eindelijk een punt zetten achter een hoofdstuk in ons leven en kunnen we verwerken en verder gaan.,

Vanavond ga ik met mijn vriendinnen spelletjes spelen, kletsen en lekker een wijntje nemen , en 1 vriendin zorgt voor een grote reep chocolade omdat ik die verdient heb., wat een schatten zijn het ook he!!?

Mams: Wat super vervelend dat je zo weinig kan binnen houden zeg.,!! Bah., Daar moet je ook niet aan denken zeg., Sterkte ermee..

19. me83

me83 Niet meer actief

kirst.. zoals ik eerder al zei.. toch fijn het begrip te hebben van je baas.. en dat hij je steunt hierin zover hij kan.. en dat je ook wel eens voorjezelf moet kiezen..

het is soms echt fijn om met iemand te praten buiten de mensen die het al weten.. het hardop vertellen maakt altijd een hoop los.. maar miss is dat ook wel even goed..tis toch je droom geweest..al was het maar voor even..

laat je vanavond maar lekker verwennen door je vriendinnen ,zo te lezen zijn ze er voor je! heel fijn!

20. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ja ik heb TOP-vriendinnen en familie om me heen., echt top.,
    Mijn lieve pappa kwam me vanmiddag even een knuffel geven., Ik ben echt heel gelukkig met al die lieve mensen om me heen.,
    Het begrip van mijn baas is echt heeel erg fijn., doet me echt goed ja.,

Nog een paar dagen en dan kunnen we het echt afsluiten, vanavond inderdaad lekker met de meiden, heerlijk! Echt zin in.., en een wijntje natuurlijk! hihihi, stiekem geniet ik wel van mijn drankjes op zijn tijd., jummm

Deel Deze Pagina