goed zo meid!! lekker naar je afsluiting toeleven.. miss wil je wat voorbereiden voor erna.. je brief gaan schrijven bijv.. miss willen je vriendinnen ook wel iets schrijven of je helpen met ballonnen oplaten oid.. het is fijn om je geliefden bij je te hebben in deze tijd!
Kirsten, wat fijn dat je werk het zo goed opneemt. Zou niet al woensdag gaan werken...lijkt me veel te snel. Neem even de tijd om bij te komen, psychisch maar zeker ook lichamelijk. Mijn collega/vriendin is vorige maand onder narcose gecuretteerd en is toen wel twee weken thuis geweest. Alleen de narcose hakt er al flink in. Voor mij hoeft vrieskou niet meer!! Laten we gauw overgaan op de lente Zelf ledikant in elkaar gezet nu en alle zooi voor de commode uit de dozen gehaald. Flink zere rug nu, dus ff met de pootjes omhoog.
Kirsten, wat fijn dat je nu naar de afsluiting toe kan leven. En wat heb je een super baas!! Hier: NIET TE GENIETEN!! Ik zou vanmiddag naar Groesbeek om het badje op te gaan halen. TomTom van mn ouders geleend. Stuurtie me over duitsland, nou kan dat prima want Groesbeek ligt ook zo'n beetje op de grens. Na ongeveer 45min zegt de tomtom: Ga na 500m rechtsaf de autobaan op. Kijk ik: AFGESLOTEN!! Zijn ze die hele inrit opnieuw aan het asfalteren en weet ik veel wat. Denk, ik nouja, rij een stukje door, zit er vast nog wel 1. Niet dus.Omgedraaid en gehoopt op dat er aan de andere kant nog 1 zou zitten. maar nee dus. AAAAAAAAAAAAARGH!!! Enige optie was helemaal terugrijden hierheen en dan via Doetinchem-Arnhem rijden..maar dat is vrijdagmiddag om half 3 ook niet echt een goed idee. 1,5 uur gereden en ik was weer thuis!!!!!
@mams.. jaa ik las het op FB..ben je voor niks zover gereden.. die stomme tomtoms ook!:x leuk he hormonen:x @skaya.. lekker rustig aan genieten van je ledikantje!
Mams, die verschrikkelijke wegwerkzaamheden!! Lijkt hier soms wel alsof er meer opgebroken is dan gewoon begaanbaar.
vreselijk!!! En dan is ook werkelijk de enige optie om de autobaan in duitsland (in die buurt)op te komen richting arnhem dicht he! DE ENIGE!!! Onvoorstelbaar. Ik was blij dat tygho lag te slapen in de auto want anders hadtie zn vocabulaire nu stevig uitgebreid!! met een heleboel nare woorden. En dan rij je terug...zit je achter 4!!! vrachtwagens. De voorste rijd 80, die daarna 70, die daarna 60, de laatste 50 en ik kwakkel er met 40 achteraan.... Manmanman! Het is dat die tomtom van mn ouders is...anders had ik em finaal door de autoruit gemikt!!!
Wat is het stil hierrrrrr!!!!!! Iedereen zo lang aan het uitslapen? Lijkt me sterk Mams, wanneer ga je nog een poging wagen of heb je het badje afgezegd? Straks komt mijn paps helpen met de rest van de commode (vent werkt hele dag en ik wil gaan ruimen!) gisteren nog even verder gedaan, maar had uiteindelijk erg rugpijn. Goed geslapen en rugpijn is grotendeels over
Mams wat een stress!!!! Leve TomTom of moet ik zeggen stomstom? Ga je het badje nog wel een keer halen?? Kirsten wat fijn dat zoveel goede mensen om je heen hebt! Die helpen je vast het weekend door. En niet te snel weer gaan werken hè? Nu heb je de kans om het prioriteit te geven en ermee om te gaan. Sterkte meid. Skaya dit is dus een leuke dag vandaag!!! Heb je ook al beddengoed? Want dan kan je het ook gelijk opmaken. Is leuk!! Vaddie geniet van je weekendje weg!! Waar gaan jullie heen? Hier weer te druk geweest met werk. Nu moet er thuis het een en ander gebeuren, maar ik heb er de puf niet voor. Gisteren weer veel harde buiken gehad. En manlief is werken en mijn moeder ook. Ik moet het toch echt zelf doen. Dan maar wat minder doen. Vandaag trouwens 29 weken. Bijna 30!!!
Kwiebje, jaaaaaa je laatste weekje in de 20-cijfers! Officieel ben je nu al in je 30e zwangerschapsweek bezig Time flies!! Doe rustig aaaan!!! Jaaaa heb gisteren ook gauw ff het missende beddengoed gehaald...zit nu in de wasmachine
@skaya.. veel plezier met rommelen! @kwiebje..elke keer iets doen en daarna zitten met een bakkie.. dan kom je de dag wel door hier is me lekkage over. was echt de sneeuw en ijs wat ging smelten door de zon.. en een vuurpijl die boven in het randje van me velux zat.. woningbouw heeft het allemaal weggehaald en geen last meer gehad.. goede woningbouw trouwens ..ze waren er na een half uurtje al
Me, wauwww idd een goeie!!! Je hoort vaker verhalen dat je wel tig keer kan bellen en je vant kassie naar de muur gestuurd word dan dat ze zo snel komen!!
Me een vuurpijl tussen je dakraam, haha. Hoe klein is die kans. Je hoort inderdaad vaak verhalen dat de woningbouw pas na tig keer bellen komt. Misschien waren ze wel in de buurt. Wel fijn dat het al is opgelost, want al dat water binnen is ook niet best voor je spulletjes. Skaya heb je lakentjes of een deken met een overtrekje? Ik heb dat laatste namelijk, maar dat is besteld en komt pas in week 9! Das over drie weken pas, dus heb kamertje is nog niet echt opgemaakt en zo. Wel leuk als je straks wel hebt. Dan willen we ook echt een foto zien hoor! Jaaa ik zit in de 30ste week. Het gaat hard, maar dat denk ik eigenlijk iedere week. Verder doe ik het rustig vandaag hoor! Gaat niet anders hihi
jaa hier schuin dak met 2 velux erin.. er word hier met oud en nieuw behoorlijk wat afgeschoten en zag ook wel wat rommel in de dakgoot liggen dus dat kan best haaha.. maar fijn dat het weer over is..is gewoon over de flappen onder je dakpannen gelopen en dan kan he tgaan lekken.. gelukkig drupte het alleen maar en was ik thuis.. dus gelijk bakje eronder gezet en gebeld.. hij was iid in de buurt dus kwam even snel kijken wat hij kon doen.. anders was het pas maandag geweest maar dan had ik zelf wel wat gaan rommelen boven het raam om dat ijs weg te halen,zodat het meeste weg was.. @kirst.. hoe was je tutavondje?
Ego: zitten in de buurt van zwolle, landal park. (erg mooi overgens) Lekker geslapen en vanmorgen al een uurtje gelopen met Kira en de hondjes. Eerste keer dat ik alleen liep met de hondjes erbij en ging best goed. (maar moet nog echt wel meer oefenen) Nu lekker met de laptop op schoot internetten. @Kirsten: balen dat je pas maandag terecht. Wel prettig dat ze zo begripvol reageerde op je werk. @Mams: balen van die onnodige kilometers. Uiteindelijk dus nog geen badje?
Vaddie leuk ff wat van je te horen Heerlijk genieten van je weekendje! Idd onnodige kilometers...echt balen, en idd geen badje. Maar maandag ga ik er alsnog heen. En dan rij ik gewoon Doetinchem-Arnhem-Nijmegen.
Kwiebje, ik heb een 4 seizoenendekbed voor int ledikant, maar dat mag de eerste maanden niet. Dus doe het de eerste maanden met ledikantdekens met een lakentje omgeslagen eromheen zeg maar. Vaddie, ohhhhhh lekkkkerrrrr!!! Geniet ervan!!! Hier RUZIE met die %*#^(#^*# lades van de commode. Dat softclose systeem wil maar dit lukken en de tekening erbij lijkt wel chinees!! Mn pa gaat ff thuis eten en zn schroeftol halen en dan met frisse moed verder.
Vaddie wat heerlijk!!! Geniet ervan. Skaya die commodes zijn idd k*** dingen om in elkaar te zetten. Er zitten ook zoveel onderdelen aan. Ik heb zelf gelukkig niet mee hoeven helpen. Hier maar op bed gaan liggen. Het werd niks. Moet maar accepteren dat ik morgen maar aan de gang moet. Vanavond op visite bij mijn schoonzus en zwager. Die hebben een kleine van 3 maanden!! Zo'n schattig ding.
@kwiebje.. goede manier om eraan te wennen dat je huishouden op nr 2 komt hoor.. straks met de kleine heb je daar ook niet al te veel tijd en zin meer in..en voor je bevalling gaan vrouwen vaak nog ineens ff soppen en ramen zemen.. dan weet je wel hoe laat het is ahahah.. en dan kan alles er nog even tegen aan! @skaya.. succes met je commode! altijd een hekel aan lades enzo..dat werkt bij mij ook voor geen meter hahaha @vaddie.. ohh heerlijk genieten !!! en dat oefenen komt wel goed hoor.. hondjes wennen snel..
Hoi meiden, Gister gewerkt, daarna heerlijke pannenkoeken gebakken en toen op bed filmpje gekeken met mijn ventje, wat een heeerlijke avond was dat! Zookeeper hebben we gekeken., hilarische film, echt een aanrader! Vrijdagavond was top! Gezellige potjes rummikub gespeeld, gelachen en gekletst! O wat was dat heerlijk zeg., Vandaag wat in huis rommelen en morgen is het dan zover., tot 7u mag ik ontbijten dus dat doe ik dan ook maar ff in de vroegte en dan tot de operatie (14.00u) alleen water en thee., pffff bah! Maar goed, daarna kunnen we het afsluiten, Me: Een vuurpijl in je dak!! Hahaha., klinkt best komisch, wat fijn dat het is opgelost, lekkage is nooit fijn. En wat snel ook., ons vorige huis was ook van een woningbouwstichting maar moest altijd zo vaak bellen, of zeiden ze: Kijkt u eerst maar of u het zelf kunt oplossen.., uhhh nee anders had ik dat wel gedaan., NU KOMEN! hahahaha Vaddie: Wat klinkt dat lekker zeg.,! Geniet ervan, ff lekker weg te zijn. Skaya: Is het gelukt met de commode??