Kirsten wat een fijn weekend zeg!! Nog even nagenieten vandaag. Morgen is een spannende dag. Moet je nog in het ziekenhuis blijven na de ingreep? Of mag je morgen weer naar huis? Hier net wakker geworden. Ik voel me fitter dan gisteren dus daar ben ik blij mee. Zo maar een wasje aanzetten, want ik heb me nog een berg! Gisteravond nog wat spulletjes gekregen van mijn schoonzusje. 2 hele kleine pakjes voor het geval dat. Hun kindje was namelijk te vroeg en kon nog geen maatje 50 aan. En een berg kleine sokjes gehad die niet snel uitgaan. Ook handig! Verder ook spulletjes voor in de wagenbak. Lakentjes en zo. Ik ben weer blij! Hopelijk kan ik vandaag her kamertje soppen, want dan kan ik ook de kleertjes langzaam aan wassen en op hun plek leggen. Skaya staat de commode trouwens al?
Ja heerlijk! Ben inderdaad aan het genieten geweest., nu heb ik de hele bovenverdieping al gesopt, gezogen en gedweild, alleen de badkamer nog en dan de benedenverdieping, wasje al opgehangen, volgende draait al, bed al afgehaald en dan vanmiddag schaatsen kijken!! Als alles goed verloopt en ik reageer normaal op de narcose mag ik tegen morgen weer naar huis, anders moet ik een nacht blijven, maar de meeste vrouwen gaan dezelfde dag nog weer naar huis na de ingreep dus daar gaan we maar vanuit! Kan me mannetje blijven wachten en me dan gewoon weer meenemen., zou echt wel heel lekker zijn. Ik ga weer verder met soppen, voordat ik aan de bank gewend ben haha Kwiebje.: Rustig aan doen vandaag..,
@Kirsten: zookeeper is idd een hele leuke film. Die film van The A-team vond ik ook erg goed. Hier alweer prima geslapen. Kira voor we gingen slapen nog eten gegeven (rond 12 uur) en daarna kwam ze pas om 5 uur en daarna om 10 uur. Vandaag komen vrienden langs dus misschien vanmiddag nog even lopen met de hondjes. En vanavond gourmetten.
@kirst.. ja zookeeper is erg leuk.. fijn dat je een leuk weekend hebt gehad.. haalt de spanning ook een beetje weg.. ik denk dat je wel naar huis mag morgen. omdat je al wat meer verloren bent door de pillen.. dus miss is het allemaal al een beetje meer los gaan zitten.. ik duim voor je meid! in je eigen bed slapen is altijd lekkerder! @vaddie.. net ritme hoor! heb je toch nog ff een paar uurtjes goede slaap te pakken! erg fijn! @kwiebje.. heerlijk zeg.. rommelen aan het kamertje
Vaddie: Kijk dat zijn fijne nachten! Lekker hoor., Me: Ja haalt de spanning zeker weg., en ik denk zelf dat ik ook wel naar huis mag hoor., (hoop t ook heel erg natuurlijk) Al schijnt het dus juist giga vast te zitten dat wat er nu nog zit omdat het anders zelf was weggegaan zei de gyn., maar goed, die stofzuiger krijgt t er wel uit! Komt helemaal goed., Ik heb vandaag voor de babykamer een heel leuk idee gekregen, niet dat t al nodig is., maar wij hebben net besloten voor een 2 delig kamertje te gaan en dan een grote schuifdeurkast zodat die jaren meekan., en het kamertje is best groot dus kan prima Toch leuk weer af en toe aan te denken.,
@kirst.. zo'n kast is echt handig.. en daar doe je echt lang mee.. beetje bij beetje kom je vanzelf weer op een positief punt. dromen over de indeling van het kamertje hoort erbij.. hopelijk mag je snel weer zwanger worden als jij dat graag wilt!ik zal morgen hard voor je duimen dat alles goed gaat meid! strax nog maar rondje buiten lopen met de hond.. lekker in een vers laagje sneeuw al ben ik die ijsbonken al zat.. het ziet er wel weer mooi uit zo alles wit
Ja., en in zo'n kast kan je eerst ook nog wat beddengoed enzo doen wat nu bij ons in een hoek van de kamer ligt., dat soort dingen., ideaal., zijn zo groot die kasten! Je gaat indd weer positief denken., Heb vanmorgen ook met mijn vriend over gehad wat nu te doen., aan de ene kant wil ik ff een pauze maar ik zie condooms echt niet zitten dus ik denk dat we gewoon maar afwachten wat t ons brengt maar niet meer kijken naar eisprong enzo., gewoon ff 2 rondes op zijn beloop laten gaan.., Geen testen in huis., gewoon kijken waar t schip strand., Ja mooi is het he? Sneeuw., maar dat ijs ben ik ook wel zat., je ligt zo op je snufferd joh! Maar sneeuw vind ik echt leuk., hihi
ik denk zelf dat jii er snel weer aan toe bent.. zou dus niet weer aan de pil aan oid.je cyclus kan ook weer overhoop gaan liggen.. dus idd wat je zeg..even niet ermee bezig zijn en het op ze beloop laten..miss heb je geluk..miss ook nog niet..dat ze je dan wel weer.. voorlopig zal je nog wel wat vloeien dus qua seks is eht toch afwachten.. je lichaam komt vanzelf weer op het punt dat eht weer een eitje geeft.. en als je weer kan klussen.. gaat het waarschijnlijk toch weer kriebelen hahahha
Ja dat is misschien ook wel zo., Hoop echt dat ik niet te lang meer vloei, want wij willen echt wel weer ff een potje........ hihi, Het is echt TE lang geleden., ik wil zo graag weer., bah!! Nou als ik volgende week nog wat vloei dan maar wel met rubber maar er gaat wel wat gebeuren., hihihihi
hahahaha iedereen staat hier maar op klappen joh! hier begint het ook wel weer te komen dat ik zin krijg.. maar wacht nog maar even..vloeien is bijna weg..af en toe met afvegen wat roze/lichtbruin. maar ik wacht gewoon nog maar tot het zeker over is.. want als het van de week over is kan het zijn dat ik weer een eitje heb.. en rubbers werken hier echt niet.. in het heetst van de strijd gooi je die toch weer weg.. omdat we die nooit gebruiken.. ben je zo gewend..dus wacht wel tot een ongi... dan weet ik ook weer hoe me cyclus werkt en ga ik even weer aan de pil voor een paar maandjes..
Hou je er wel rekening mee dat als je aan de pil gaat die de eerste maanden nog niet veilig is., ik dacht de eerste 3 maand nog geen veiligheid., maar dat moet je dan even navragen., Rubbers zijn echt super irri inderdaad., zeker als je ze al jaren niet meer gebruikt maar we zien wel hoe het loopt., wil iig niet weer aan de pil ofzo., maar hoef ook niet meteen dezelfde maand zwanger te worden ., we zien het wel. IK HEB EINDELIJK EEN LEUKE JONGENSNAAM IN MIJN HOOFD!! Ooo daar zoek ik al een jaar naar!! En....., manlief vind hem ook leuk!! Niet te geloven., hahaha
@kirst.. ohhh wat leuk zeg!! lekker dromen bij de naam ik dacht altijd.. wat de dokter me vertelde toen ik aan de pil moest.. hij gelijk beschermde.. hmmmm.. ik zal het zoweizo weer navragen.. heb nog een vol pak liggen met strips.. en zou dan weer beginnen op de dag van eerste ongi.. vroeger dacht ik er echt niet bij.. toen had ik zoweizo nog geen seks op me 14e.. dus boeide me ook niet..maar ik ga het navragen! heel gek trouwens.. van de week.. de 8e.. was ik precies een jaar gestopt met de pil die dingen blijven je echt bij.. van de week dacht ik ook nog.. as dinsdag zou ik 20 weken zijn... blijf nog steeds tellen.. zit er echt in gewoon.. grrrrr het begint weer te sneeuwen.. heb ik net netjes me straatje geveegd.. tsss
Ja die datums blijven wel hoor.., ik ben nu al 1jaar en 2 maand gestopt met de pil.., gaat echt hard! Ja ik zou het maar ff navragen ik ben ook op mijn 12e aan de pil gegaan en ja dan is dat onderwerp inderdaad niet aan de orde maar nu wel., Moest jij verplicht een pauze inlassen?
ik moet 5 maart voor controle.. de gyn zei alleen geen seks enzoals ikvloei.. niks gezegd over zwanger worden.. maar ik vind het wel fijn om even een pauze in te lassen.. lekker rijbewijs halen,auto kopen,huisje afmaken waar nodig is.. en als dat klaar is.. zien we wel weer verder.. deze zw schap is natuurlijk ook ontstaan tijdens de goedmaakseks zeg maar.. omdat ik en me vriend even uit elkaar waren. na 4 weken weer samen bleek ik zwanger.. dus miss wel verstandig om even een pauze in te lassen en gewoon samen zijn. heb niet echt tijd gehad om samen op adem te komen van alles wat er gebeurt is dus vandaar
Daar heb je zeker gelijk in., jullie hebben een heftige tijd gehad voordat je zwanger raakte., daarna was je inderdaad vlot in verwachting., Ookal is deze zwangerschap niet goed gegaan en is dat heel verdrietig is dit misschien wel iets wat jullie dichter bij elkaar heeft gebracht., Althans, wij hebben dat wel., we hebben door dit verdriet ook ingezien hoe gigantisch gelukkig we samen zijn en hoe gek we op elkaar zijn! Je moet inderdaad doen waar jij je goed bij voelt., ik ga niet weer aan de pil en rubbers.., hmmm ik denk er nog over., maar denk dat we de natuur op zijn beloop laten..,
ja idd... hij steunt me heel veel... dat was in het verleden nog wel eens anders.. dus daar ben ik erg blij mee..maar echt aan de relatie werken zijn we nog niet aan toe gekomen.. dus dat gaan we zeker nog doen..ik vind stabiliteit erg belangrijk..zeker met een kleintje.. en nu is het wel stabiel,maar het moet ook zo blijven natuurlijk.. ik ben benieuwd hoe je cylcus word na de curretage..stiekem duim ik toch voor je dat je weer snel zwanger bent hoor meid! je bent al zo lang bezig. hopelijk mogen alle andere dames die nog niet zwanger zijn ook snel zwanger worden.. zou zo leuk zijn!
Ja., ik merk dat mijn vent ook anders is hoor., Uit het niets een arm om me heen ofzo., echt heel fijn, dat deed hij anders ook niet! Dit soort dingen zijn dus blijkbaar toch ergens goed voor., Ik hoop eigenlijk dat ik in April zwanger raak., zou de perfecte maand zijn voor mijn gevoel en vraag me niet waarom hoor., haha Ben ook benieuwd naar mijn cyclussen maar de eerste cyclus ga ik me er niet mee bezig houden (tenminste, proberen)
Kirsten, april zou een mooie maand zijn!!! Ben eigenlijk wel poepie nieuwsgierig naar je naam?? Ik weet nog steeds niet helemaal! Verschrikkelijk! vind zoveel leuk, maar nu het ECHT voor mn kind is lijkt niks goed genoeg! Sterkte morgen he meid! Zal aan je denken! Me, volgens mij ben je gelijk beschermd als je begint met de pil. Hoewel je de eerste maand wel weer kans hebt op ontrekkingsbloedingen...naja toch maar het navragen waard. Hoe denken de meiden over een badstoeltje? Is het nodig/handig? Lijkt me handig, maar je zeept ze in op het aankleedkussen en spoelt ze alleen ff af in het badje...meer is het niet...wel niet wel niet....weer zo een leuke keuze! Commode en Ledikant staan op hun plek en zijn klaar Bedje heb ik opgemaakt, maar moet verder nog wel wat worden opgehangen. Zoals de klamboe, plankje, schilderijtjes! Wel eerste babywasje aan het doen met alle hydrofielluiers en kleinste kleertjes. Kan ik alvast mn commode lades inruimen
Ja dat had ik dus ook.,! Allemaal leuke namen maar niet goed genoeg., en deze dacht ik JA! Leuk., Stuur hem je wel in een privebericht., want wil niet dat bekenden van mij het weten en Kylie is en blijft familie/vriendin en ik wil proberen om het geheim te houden maar das wel heel moeilijk., hihi., wat fijn dat de meubels op zijn plek staan Skaya.,
Hahaha ben gewoon helemaal lyrisch over mijn namen!! EINDELIJK jongensnamen die ik fantastisch vind, tweede naam nog niet voorgesteld aan manlief, maar ach, het is ook nog lang niet zover! Haha, maar soms ben je zo blij met iets., hihihi