Pink Ladies (Part III)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juultje, 21 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hiihihih ja dan is er ff een rustgolf tussendoor he :p

Kiespijn???Wat raar!!!

2. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Jaaaaaa...boehoeee wordt er ni goed van!!! Heb gelijk geen zin meer om te eten en te drinken.

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Skaya, misschien helpt een McChicken??? hahahahahahaha

Ego:

Bluh baggerhormonen!!

Vanmorgen bij mn ouders geweest...kreeg woorden met mn vader en ik werd kwaad en begon te janken..

Mn moeder zegt: wat is er toch met je.
    HELEMAAL NIKS!!!

bah!

4. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Golf: ik zal netje achter jullie aansluiten :)

5. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    he me.... bahhh... wat onwijs %%^&&*&*( meis..

dikke knuf en heel vel sterkte...

hier weer thuis.. nog wel ff lekker op bed, maar wil wel wakker blijven anders kom ik vanacht niet in slaap...
    dus maar ff op de laptop van manlief...

6. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    mams: Arme ouders.., je hebt ze niks verteld natuurlijk en die snappen er niks van.,
    Arme jij: Voor je houden is al moeilijk en dan doen die hormonen ook nog niet echt hun best het jou makkelijker te maken.,! Grrrr.,
    Reageer t maar af hoor.,!

7. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Me meid wat verschrikkelijk!! Ik wens jullie heel veel sterkte toe de komende tijd. Knuffel

8. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Tina ohhh sorry ik zou jou helemaal vergeten!!! Jij doet natuurlijk ook mee met de volgende golf. En Kylie plopt er vlak achter aan. Maar het kan raar lopen dat zien we nu wel.

Skaya kiespijn bah! Hopelijk gaat t over.

Mams die hormonen maken het je moeilijk om het voor je te houden hè? Wanneer wil je het tegen je ouders gaan zeggen? Misschien vermoeden ze nu al wat!?

Jannie was het fijn om er even uit te zijn?

Hier al weer een paar harde buiken gehad vandaag. Er moet nog wel wat gebeuren hier, dus ik doe het maar in etappes.

9. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    heerlijk.. ff wat anders als de bank en mijn bed...
    fotolijstje staat al klaar voor de kleine meid... pake en beppe kunnen niet wachten... (nou, papa, mama n de grote broers ook niet hoor!)

morgen de vk maar heel lief aankijken of ze me wil doorsturen voor inleiden...

10. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mams, pffff fijn zulke situaties! Wanneer ga je het ze vertellen?
    Inmiddels lust ik die McChicken wel..! Hij staat in mn agenda voor woensdag! :p Of misschien wordt wel een BigMac?!

Kwiebje, idd goed idee die etappes. Lekker elke keer tussendoor even kwartiertje met de beentjes in de lucht.
    Hier ook dagen dat ik regelmatig harde buiken heb.

Kiespijn is grotendeels gezakt..poetsen/spoelen/flossen heeft wel geholpen. Eindelijk me bakkie koffie kunnen/willen drinken :D
    Mn vent gaat zo een laatste poging wagen met weer een andere wandcontactdoos...duimen jullie mee :p hijs nu nog vrolijk!

11. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Skaya heb jij ook harde buiken als je gewoon zit? Heel raar is dat.
    Haha succes! Hier heb ik het geluk dat mijn mannetje alles doet als ik er niet ben. Is heel goed voor je relatie! Anders gaan hier ook de nodige woorden heen en weer.

12. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Uiltje hoe is het met jou meis?

13. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Kwiebje, ze komen meestal als ik snel opsta of gewoon wat aan het doen ben in huis. Net ook weer tijdens het dweilen. Als ik zit eigenlijk niet echt, dan ontspant de boel zich juist weer.
    Vind soms gewoon zielig voor de kleine :p hij zit al in zo'n klein hol!

14. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Hahaha., zal voor je duimen Skaya! Ik herken onze situatie er zooo in he.,! Hahaha

Kiespijn: Heel vervelend., hier ook beetje sinds vanmorgen., nog niet heel erg., maar indd poetsen en spoelen! Misschien is het ook wel ontstoken tandvlees., kan ook zo'n zeer doen.,

Ondertussen heb ik weer wat klusjes gedaan en maar even vlees uit de vriezer gehaald voor vanavond., werd ook eens tijd., das natuurlijk nooit optijd ontdooid maar ik zie wel wat ik ermee doe! hahaha

15. Kylie1986

Ik vertelde Kirsten dat ik net weer zat te janken, heb gewoon ruzie staan maken over chips!
    Nou, hier komt ie hoor.
    Danny en ik naar de pomp, m'n zusje wilde chees-onion of paprika en ik cheese-onion.
    Komt ie naar buiten met 1 paprika en 2 patatjejoppie (bah) dus ik meteen m'n grote bek open getrokken, dat ie maar terug moest gaan om die patatje joppie te ruilen voor wat anders, omdat mijn zusje en ik die heel echt niet lekker vinden..
    Dat wilde die niet, gaat ie eerst mn zusje bellen om te vragen of ze joppie wilt, nee die wil ze niet.. Ondertussen ben ik nog steeds volop aan het tieren en vloeken..
    Dus hij naar binnen, koopt een zak paprika erbij..
    Pfff, ging dus helemaal nergens over!

Hormonen!

16. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Hahaha mutsie..,
    Maar niet heel slim van Dan., SUKKEL !
    Nou weer zennen en lekker je paprika chippies eten.., Geniet ervan..,

17. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Kylie, aaarghh waarom haalt hij dan niet 1 paprika, 1 joppie en 1 cheese-union??? Het gaat nergens over, maar daarom juist...hij had best 1 cheese-union kunnen halen dan.

18. Kylie1986

Heb thuis nog maar even vertelt, dat ie niet moet vergeten dat ik zwanger ben en dat even wat anders reageer..
    Zat net de denken dat ik zelfs aan het stampen was in de auto, terwijl ik 'Nouhou' riep..
    Raar wat die hormonsters met je doen

19. Kylie1986

@Skaya: volgens hem hadden ze geen cheese-onion.. Maar ga dan ff met die joppie terug en ruil ze om..boeien.

20. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Wat een rust hier.., ligt er weer iemand te bevallen??
    Jannie??

Deel Deze Pagina