Pink Ladies (Part III)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juultje, 21 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. me83

me83 Niet meer actief

@kirst.. ohh pb mij ook even:D ben nou wel benieuwd!

@skaya.. oeeeh lekker rommelen dus.. lijkt me heerlijk met de kleertjes gewassen op de plek.. schept weer een beetje orde ahahha

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek

Kirsten, dit is niet waar.
    Als je de pil op de 1e dag van je menstruatie begint te slikken en wacht met gemeenschap tot na de menstruatie is het meteen veilig!!

3. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Oke., goed om te weten voor Me.,
    Mij was altijd anders verteld.,

4. me83

me83 Niet meer actief

volgens mij staat het ook in de bijsluiter.. nog niet gelezen.. zo maar eens doen.. ff kijken of het niet over de datum is ahahha.. anders moet ik alsnog de huisarts bellen voor een nieuw recept

5. me83

me83 Niet meer actief

de datum is goed.. zit net te lezen.. als ik op de eerste dag van ongi begin.. gelijk beschermt.. begin ik op dag 2 t/m 5 dan moet ik wel nog een week met condoom seksen.

pas beginnen met de pil na een bevalling of miskraam bij een eerste eigen nieuwe menstruatie..

nou dat doe ik dan ook.. maar zal zoweizo morgen ochtend even bellen om te zeggen dat ik dit weer in gebruik neem.. en wilvan de week nog keertje HB laten prikken.,. kijken of het alweer aardig richting 8 is.

6. me83

me83 Niet meer actief

@kirst.. had jij niet een minipil ofzo? met de dagen en mg anders elke dag?

ik heb cyproteron..vergelijkbaar met dianepil/microgynon..

dan is het mg elke dag hetzelfde.. nam de strip nl nog wel eens de verkeerde kant op maar dat maakt dan niet uit want alle pillen zijn hetzelfde.

met minipil kan ik me voorstellen dat de gebruiksaanwijzing iets anders is dan de standaard pil

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    minipil is idd heel anders.
    Die mogen vrouwen die BV geven toch gebruiken omdat er minder hormoon in zit?
    Dat betekend dus dat als je makkelijk zwanger raakt, je die niet moet gebruiken want dan werktie nouwelijks.

Dochter van vrienden heeft microgynon20 gekregen, met de boodschap dat zodra ze seksueel actief denkt te gaan worden ze meteen een afspraak moet maken voor een zwaardere. Omdat deze pil niet genoeg hormoon bevat om een zwangerschap te voorkomen.

8. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Zooo ik ben weer blij met mijn resultaat:D Ik ben lekker bezig geweest en het ziet er weer beter uit in huis. Maandagavond komt mijn moeder helpen met het kamertje schoonmaken. Daarna kan ik lekker los in het kamertje, hihi. Nu zit ik lekker te relaxen. Mijn zus en dr man en twee kinderen zijn net geweest, gezellig.

Wanneer de pil veilig is zou ik niet weten. Ik zou zeggen volg de bijsluiter.

Kirsten hier waren we juist snel klaar met de jongensnaam, maar ja het is een meisje! Dat was ook zo lastig. Veel is leuk idd maar niks goed genoeg. Wel handig dat je het al hebt. Wij hebben trouwens ook een tweedelig kamertje met een grote inbouwkast van muur tot muur. IDEAAL!! Er kan heel veel in!

Skaya jij bent dus al lekker aan het rommelen. Leukk!!!

Vaddie lekker dat je aan je slaap toekomt zo! Dan voel je je gelijk een stuk beter. Geniet nog van je vakantie.

9. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Me: Ik heb een zware pil gehad., ben 3x omhoog gegaan met zwaardere pil., Dus dan zal ik t gewoon verkeerd onthouden hebben., tenminste ik heb het wel eens gehoord, vandaar mijn reactie.,

Naam: tweede naam kan ik wel onthullen., ik vind hem nog steeds heel erg leuk maar mijn vriend zegt: Dat is toch geen naam voor twee blanke mensen! Hahaha., moest er erg om lachen, ben het er totaal niet mee eens maar hij vind het echt niks.,
    Ryvano is de naam., ik wilde hem ook als tweede naam maar hij vind het niks., wij zijn beide blond, blauwe ogen, echte hollanders en hij vind het daarbij niet passen.,
    Naam 1 ga ik lekker niet verklappen want die vinden we beiden nog heel erg leuk!! hihihi

Net weer een deur geschuurd, morgenochtend voor t ziekenhuis-avontuur misschien ff eerste laagje verf erop gooien en dan wordt het een paar dagen niet verven denk ik., hihi.,

Ga zo de kippetjes in de oven schuiven.,! Jummmm

10. me83

me83 Niet meer actief

ohhhh ik word gek!!!!:x:x:x mijn vriend krijgt al 2 maanden geen vakantiegeld van zijn oude werk.. heb net nog even een heel ''leuk'' mailtje verstuurd.. hopelijk helpt het.. ik ga die man echt stalken hahahah...

anders word het toch incassoburo inschakelenn..

@kirst... ohhh ryvano klinkt wel heel leuk!! ik houd wel van apart.. zijn tegewoordig ook genoeg mensen die dat soort namen gewoon aan blanke kindjes geven.. ik vind er niks raars aan iig.. maar mannen:(:cool: die hebben echt altijd andere ideeen daarbij hahahaha

11. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Skaya: zou geen badstoeltje aanschaffen. Hier badje tot nu toe nog maar 2 keer gebruikt. Is zo'n gedoe iedere keer, dat vullen enzo. Onder de douche gaat veel sneller en worden ze ook schoon van. (plus dat dochterlief badderen niet echt leuk vind)

Hier frustratie: hebben beide zin, liggen de condooms thuis. Grrr. Hier alleen familieverpakking te koop, gaan ook niet overdrijven natuurlijk. Dus nu maar wachten tot maandag.
    Pil: dat van die weinig hormonen wist ik dan weer niet. Maar goed opletten want wil eigelijk wel weer aan de pil maar geef nog wel bv. En was nogal snel zwanger.

12. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Jeetje Me., dat is niet leuk nee!! Wat irritant zeg.,

Ja ik vind het ook onzin hoor., wat ie zei, maarja Hij denkt er dus anders over., achja., dan gaan we weer verder verzinnen., toch nog een jaar (ofzo) de tijd., haha

13. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Vaddie, oke geen badstoeltje dus. Neig ook die kant op. Thnx!
    Vind je samen douchen niet eng, is het niet glad? Zeker als je met lotion/zeep aan de gang gaan zou ik als de dood zijn dat ik hem laat vallen. En als je klaar bent met douchen...zelf badjas omslaan en de kleine eerst afdrogen en aankleden?
    Gebruiksaanwijzing voor allllesss is wel handig bedenk ik me steeds vaker :p
    Had gewoon dat familiepak gekocht johh...die dingen blijven toch wel lang goed...;)

Kirsten, ohwwww wat jammmerrrr!!!! Moet tie niet gewoon even wennen aan de naam???
    Ben zelf ook gek op zulke namen. Vind Jimairo en delano ook superleuk klinken, moet eigenlijk ook een donker koppie bij, maar tegenwoordig is niks gek meer toch?

14. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Nee ach., ieder zijn stijl toch,. als hij het niet mooi vind ga ik m ook niet pushen we vinden wel namen die we beiden mooi vinden dan is het pas goed.,

Delano vind ik dan weer helemaal niks., zo zie je maar weer hoe persoonlijk t is.,

15. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Geen badstoeltje??? Jawel joh, ik vind t echt super juist! Wij hebben zo'n aquasit. Echt n handig ding! Was ongeveer 15 euro. Jim vind in bad gaan juist geweldig. En je hebt je andere hand meer vrij! Dus ik ben juist echt een voorstander!! Iedere baby is natuurlijk anders,.maar de meeste baby's vinden t bad lijken op de baarmoeder en dus fijn!!

Reageer nu met m'n foon, dat gaat niet zo handig. Ik reageer snel weer een keer wat uitgebreider. Xx

16. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hier gaat het badje komende week op marktplaats.. Tjeerd vind het veel te leuk om te douchen met Femke..
    en ook Femke vind het heerlijk (al geniet ze ook van een badje)
    maar komende tijd mag ik geen badje vullen en tillen, dus dan kan dat toch alleen maar haar in bad doen als tjeerd thuis is...
    en zo'n ding vind ik alleen maar een sta in de weg...

verder niet bijgelezen meiden..

wilde kirsten ff s6 zeggen voor de curretage.. denk aan je meis!
    ga ff lekker met mannetje op de bank hangen... gister en vandaag weer visite gehad...

17. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    hoi meiden!

Heb de afgelopen dagen niet kunnen reageren. Heb het zooooo druk gehad! Had vrijdag een vrije dag. Mn moeder werd 50, dus dat hebben we eens goed gevierd :) Groot feest gegeven. Kwamen om half 4 's ochtends terug thuis :) Maar vond het heerlijk om mn moeder zo te zien stralen! Daarna maar in bed gedoken en kwamen er rond 10-en weer uitrollen. Toen nog even naar de babywinkel met mn mannetje. Heb eindelijk mn boxwiegset van Quax besteld :D:D:D Was wel een hele hap uit het budget...bijna 400 euries :):):) maar ben er zooooo blij mee. En hij voelde zoooo lekker zacht en zag er zooo schattig uit! Volgende week zou ie geleverd worden bij mn ouders. Dus zodra we daar weer op visite gaan kunnen we thuis weer aan de slag. Ben zo benieuwd naar het eindresultaat!
    Vandaag lekker lang uitgeslapen en op bed naar serietjes gekeken. Heerlijk relax. Daarna eigenlijk alleen maar op de bank gehangen :D
    Oh nee, heb nog een chocoladetaart gemaakt voor mn mannetje...voor de valentijn :) Jammie jammie!
    Loop wel al sinds gisteren met een stijve nek rond. Manman, das pijnlijk. Maar mannetje heeft al liefdevol een aantal keren lopen masseren. Hoop dat ik er morgen vanaf ben. Kan nu in ieder geval mn hoofd wel weer recht op mn lijf 'dragen';)

Maar ga der weer vandoor. Zit lekker met mn mannetje op de bank voor de tv. Dadelijk misschien nog een stukkie chocoladetaart snoepen...of delen...of ;););):D:D:D

Doeidoei!

18. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Tina: Gefeliciteerd met je moeder!! Dat zijn echt leuke dingen.,
    Mijn schoonmoeder is dit jaar aan de beurt en mijn moeder mei 2013., heb er nu al zin in!! Hihi.,

Jannie: Dankjewel., Nog 1 nachtje slapen en een ochtendje wachten en dan is het zover..,

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek

Mee eens!!!
    Zeker een stoeltje aanschaffen, ideaal.
    Douchen is best een onderneming hoor, zeker als je alleen bent met de kleine.
    En als je toch samen doucht als je alleen bent is mijn tip:
    Schaf een 2e wipstoel aan. Zet die klaar voordat je gaat douchen met een handdoek erin en een badcape daaroverheen.
    Als je dan klaar bent leg je je kleintje in de badcape gewikkeld in de wipstoel en kun je zelf eerst rustig afdrogen.

20. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Skaya: zo zie je maar weer dat iedereen er anders over denkt. Als het jou wat lijkt dus gewoon zo'n ding aanschaffen. Kira vind badderen hier niet echt leuk. (tummytub dan weer wel)

@mams: goede tip. Hier idd alleen tot nu toe gedoucht met de kleine als man thuis is.

Deel Deze Pagina