Hoezo hebben jullie het over het badje tillen?????? Je hebt toch van die badjes met een afvoerslang? Die kun je toch gewoon in de wasbak/wc/doucheput leeg laten lopen??? En vullen met de douchekop?? Of denk ik nou te makkelijk. Hihi elk kindje is idd anders. Tygho vond de tummytub heeeeeeeelemaal verschrikkelijk!
Mams, als ik alleen ben deed ik idd ook de kleine in de wipper... Badje.. Heb niet zo'n slang. Maar water Moet er ook in... En dat lukt dus echt nog niet... Valt mr zo tegen, het herstel na een ks.. zodra ik wat doe krijg ik pijn.. dus Heb een verbod van manlief om wat te doen. De kids is prio 1, de rest komt wel...
Oh ja dat is dan idd lastig zo zonder slang. Hier een kleine douche ipv een grote badkamer hahaha dus het badje komt onder de douche te staan straks, kan gewoon gevuld worden met de douchekop en leeg laten lopen doen we in de wasbak. (zo klein is het ja) Balen dat het herstel je zo tegenvalt meid. Vrouwen die er geen ervaring mee hebben doen er vaak heel makkelijk over. Ach dan neem ik toch een keizersnede, doet minder pijn dan zelf baren. Whahahahaha liever een paar uur baringspijn dan de nasleep van een keizersnede lijkt me..
Hoi, Ik heb en beetje bijgelezen maar lang niet alles. Ben zo met onze Ties bezig dat t internetten er bij in schiet. Pil, ik ga morgen ff de dokter bellen over de pil. Wanneer ik kan beginnen en wanneer deze weer veilig is. Badje, ties vind het badje heerlijk! Ik heb ook een badstoeltje maar nog niet gebruikt. Lijkt me vooral handig in het grote bad. In het kleine babybadje kan ik hem met 1 hand vast houden en heb ik 1 hand vrij. Kirsten, succes morgen....
Heb ook zo'n stoeltje.. weinig gebruikt, maar die gaat idd niet weg. Evt. Voor het grote bad... Mams, ik Heb altijd geroepen, doe mij maar een natuurlijke bevalling, idd na de geboorte ben je het redelijk snel vergeten, ik tenminste, maar nu Heb je een litteken en inwendig is er van alles stuk. 1 voordeel, vrijen voelt nog als vanouds en dat Vind ik na een natuurlijke bevalling niet..
ik heb zoveel pukkeltjes nog op me schouders en rug,ben benieuwd wanneer het weg gaat want soms jeukt het ook.. me hcg zou toch wel moeten zakken neem ik aan.. had iemand hier ook overal pukkeltjes? en hoe lang duurt dat voor het weg is? @kirst.. heel veel succes morgen meid! ik zal aan je denken...
Minim dag 10 tot 14 na de bevalling beginnen met de pil dan is het veilig en anders een maand dubbel. Advies van de vk. Badje vind Loïs heerlijk. Idd zo'n afvoerslang. Ideaal. Kirsten heel veel sterkte vandaag.
goedemorgen!! Pil: ik kreeg van de huisarts het advies om 6 weken te wachten voordat je aan de pil gaat na een bevalling.. Ff nog n foto spammen van onze bink! Had ik beloofd hee..
Stampertje, aaaahwwww wat een stoer ventjee!!!! Geweldig die kleertjessss!!!!!! Ik wil ook hebbbe MiniM, hoe gaat het verder met jullie?? Hier niks bijzonders te melden. Weer een werkdag, wel blij dat het dooit. Weg met die gladde rotzooi op de stoep. Kan ik weer zonder levensgevaar de hond uitlaten.
Hier ook weinig spannends te melden...behalve dat ik al 3 dagen niet boven de pot heb gehangen!YES!!!! Zou vanmiddag nog weer op pad voor het badje, maar heb afgezet. Moet over arnhem (45min van hier, en een vriend van me is nu bij Velp en is al 1uur en 45min onderweg) Heb er echt de balen van, maarja niks aan te doen. Vanmiddag maar lekker knutselen enzo met de kleine man
Goedemorgen dames! Kirsten: Veel succes vandaag! Ik ga aan je denken en zo een kaarsje voor je aansteken in de hoop dat het je mag helpen bij een snel herstel zodat je lekker naar huis mag om bij te komen. Dikke knuffel meid!!! Hier ook niet zoveel te melden... Moet eigenlijk vandaag boodschappen doen, maar sinds ik een keer op een gladde weg heb meegemaakt dat de achterwielen van mijn auto de voorwielen probeerde in te halen net voor een rotonde vind ik het toch wel een beetje heel erg eng om te rijden met gladheid. Mss vanavond met manlief maar gaan, dan mag hij rijden of mss durf ik dan wel te rijden Hopelijk is het donderdag wat minder glad, dan moet ik naar de GYN...
Toch maar even de meubeltjes en tot nu toe opgemaakt ledikantje op de foto gezet. Kan het niet laten . Is nog niet af, moet nog aangekleed worden enz. Ledikant heb ik kort opgemaakt om ff te oefenen, geen idee of ik het goed gedaan heb.
Lieve meiden: Dankjulliewel.,Ben nog behoorlijk rustig heb alleen godse trek maar.., mag niks meer eten tot het achter de rug is., pfff maar goed, niks aan te doen., grote kop thee gemaakt, dat mag wel!! Jannie: Balen dat je herstel zo tegenvalt, bah., Stampertje: Wat een heerlijk ventje die Jim zeg.., *smelt smelt* Skaya: Wat een super kamertje.., ben jaloers!!! IK WIL OOOOK hahaha., mooi hoor meid., geniet er lekker van. Mams: YEAHH!!! Dat is best goed nieuws hoor.., al zal de pot je warme knuffels missen maar jij niet!! hihihi Ik zal jullie proberen z.s.m. op de hoogte te stellen vanmiddag en anders via Kylie., die Whats app ik wel ff en dan komt t wel bij jullie terecht., Heb lekker mijn trainingsbroek aangedaan met een shirt en een vest, leek me voor vanmiddag wel zo lekker om aan te hebben.
Skaya super mooi meid!!!!! Mira, succes meid met het rijden...ik vind het ook eng hoor. Moet dadelijk tygho nog ophalen van de psz en daarna doe ik het niet meer hahahaha Dan blijven we lekker binnen. Kirsten, heel veel succes en sterkte vandaag meid!!! Zie het maar als de 1e stap richting een nieuwe kans op een kindje van jullie samen meid. Misschien dat het dan wat makkelijker te accepteren/verwerken is. Liefs