Ja zo zie ik het ook hoor mams!! De deuren gaan straks weer open., het leven gaat weer door nadat het even een paar weken stil heeft gestaan omdat we niet verder konden met ons "project" En nu kunnen we dit hoofdstuk afsluiten en verder gaan met ons avontuur.,
kirsten, dikke knuf meis... skaya, bedje ziet er strak uit zo.. zo heb ik hem nu idd ook... word een leuk kamertje... een warm nest voor jullie kleine.. hier straks nog ff kraamvisite en vanmiddag komt er ook weer visite... en dat op tjeerd zijn eerste dag werken...
Kirsten: Succes vandaag! Hoop dat alles snel achter de rug is. Stampertje: Ooooh die kleine is om op te vreten!!! Wat een schatje is het toch! Als ik de foto's van al die kleintjes zie kan ik ook niet meer wachten tot onze frummel er is Skaya: Waaaw! Mooi kamertje zeg! Zie er schattig uit! En bedje lijkt me prima opgemaakt! Heb jij ook zo lopen klooien om het zo strak te krijgen? (Zie dat jullie frummel ook een girafje op bed heeft staan ) Ik heb verder maar 1 kruik aangeschaft. Volgens de dames van de prénatal zou dat genoeg zijn voor een kindje dat in mei komt. Wat denken jullie? Is natuurlijk ook snel bijgehaald hè, zo een kruikje. Oh skaya...vraagje...mag je het bedje zo kort langs de verwarming zetten? Ben hier ook nog een beetje aan het puzzelen hoe ik het ledikantje moet zetten. We hebben namelijk heel ruw sierpleister op de muren zitten...zou het zo sneu vinden als de kleine zich daar aan zou openhalen. Ik denk dat we een plank langs het ledikantje zorgen ofwel het ledikantje met het hoofdbord tegen de muur zetten zodat het bedje de kamer 'inkomt'. Ik wacht even af wat de kraamzorg adviseert. Ben trouwens benieuwd wanneer de kraamzorg contact met ons gaat opnemen...was toch ergens in de 7de maand dacht ik.
@skaya.. mooi kamertje!! @stamp.. ooeeh om op te vreten leuk pakje ook! lekker stoer @kirst.. trainingsbroek is heerlijk idd! en als je hebt een gewonen onderbroek of strakke boxer.. je zal miss wel kraamverband krijgen.. dan zit het lekkerder.. veel succes meid!!
Lig nu te wachten heb inderdaad een gewone onderbroek aan heb nog steeds dik maandverband in dus vandaar.., 10voor2 ben ik aan de beurt., Liggen hier twee oude vrouwtjes die voor een verzakte blaas zijn en gingen mij ff vrolijk vragen waar ik voor kwam., en ja hoor daar kwamen de tranen weer. Maar goed dan weten ze t ook maar gelijk. Vriendjelief heeft een flesje water en tijdschriftjes gehaald en dan overleven we t wachten ook wel weer..,
Nou dames het wordt kwart over 4! Verdomme zeg.., Dat is een tegenvaller., ben niet echt nerveus hoor maar heb zo'n trek en verveel me.., bah.,
Kirsten: Dat is echt k*t zeg... Ik weet helaas hoe het eraan toe gaat op de OK en ik moet zeggen, het komt vaak voor dat er een spoedgeval of een uitlopende operatie is en daardoor iedereen qua tijd op moet schuiven... Dikke knuffel meid!
Ja maar wat ik stom vind is dat iedereen zijn eigen tijd houdt maar ik van plek 1 naar laatste wordt gezet terwijl een curretage een kleine ingreep is voor ze.., maar goed er is een gyn ziek en daar doen we niks aan maar baal wel stevig., wachten duurt lang en ik heb zo'n trek! Heb ook giga koppijn nu., denk doordat ik niks mag eten en drinken., Einde klaagzang! Hahaha
Kirsten: Idd, stom! De enige verklaring die ik zou kunnen geven is dat ze nog moeten wachten op steriele materialen voor een curretage... Het kan zijn dat die veel gebruikt zijn gisteren/vandaag, nog niet gesteriliseerd/steriel ingepakt zijn en je daarom naar achter gezet moet worden ofzo... Anders zou ik het niet weten! Dikke knuffel meid!
Nou die vrouw hier op de kamer slaapt al een uur en zoiu om 10voor2 geholpen worden en ligt hier ook nog.., dit wordt een lange dag als ik vandaag al geholpen wordt., heb er een hard hoofd in..
Kirsten: het zit je ook niet mee hè meid... Hoop dat je de tijd een beetje door kunt brengen met je mannetje. Balen dat het nog zo lang duurt. En dan komt er nog bij dat je zo'n honger hebt... Hier: weer opgezwollen toeter. En de kleine is zo druk vandaag dat ie als een gek loopt te schoppen/duwen/boksen. Doet soms gewoon pijn. Dan zit je net lekker te werken en dan opeen: Toink! Zo een stoot tegen het buro! Of je buik gaat heen en weer. Of dan besluit ie opeens om zich volledig om te draaien. Mèèèèn dat doet pijn! Daar is dus gewoon niet genoeg plaats voor hè! Krijg dan ook een hele harde knobbel op mn buik! Ach het hoort er allemaal bij natuurlijk. En heb ook liever dat ie zo actief is dan dat ik me moet afvragen of alles nog wel goed gaat. Maar hoop dat ie dadelijk eens in slaap valt. Dan kan mama tenminste nog effe goed doorwerken
@kirst.. aach meis wat vervelend zeg!! bleehhh..hopelijk gaat het straks allemaal in treinvaart. hier vandaag weer 2 uurtjes gewerkt voor het eerst,bij me lieve cliente die is opgegeven.. dus vond het erg fijn om bij haar te mogen beginnen.. we hadden veel bij te praten..hoefde maar 1 uurtje maar ben een uur langer gebleven omdat we zo aan het kletsen waren.. maar was wel weer even fijn om bezig te zijn.. van de week mag ik weer bij haar werken.. morgenheb ik ochtenddienstje van 9 tot 12.. ben er echt weer aan toe na al dat thuis zitten.
Tina ,heerlijk he dat gespartel. Maar idd soms kan het vies pijn doen! Me ,fijn dat het werken lekker ging. Ego: fftjes een uurtje geslapen zojuist. Was zooooo moe! Nu maar weer eruit en ff een wasje ophangen en een wasje strijken
Hoi! Skaya, met ons gaat t goed! Ties doet t kei goed en is echt een heerlijk manneke. Vandaagvoor t eerst alleen. Mn vriend is weer werken. Ff wennen maar het gaat prima. Ook zijn We lekke wezen wandelen vandaag,ben blij dat die sneeuw weg is! Mams, fijn dat t betergaat! Skaya, mooi kamertje! Tina, je moet enk ik 2 kruiken hebben. Ik hadt ook echt nodig. Temp lager dan 36,8 1 kruik. Temp lager dan 36,5 2 kruiken. Pil, ben bij de dokter geweest en als je de eerste dag vanje menstruatie start dan is de pil meteen veilig. Maar ja, wanneer word ik ongi? Kan nog best 3 mnd duren. Of je kunt nu ergensstarten, dan eerst 1 strip afmaken, daarna is deze pas veilig.