Kirsten, het is achter de rug meid!!!! Hopelijk ben je niet al teveel bloed verloren en heel beurs. Wens je een voorspoedig herstel. ego: Ohooooooooooh ik heb nu al 3 dagen niet gekotst en begin meteen te eten als een bootwerker. Ben net al naar de Aldi geraced voor van die verpakte chocoladecakejes en een schwartswalderkirschtaartje hahahahahahaa Oeioeioei Oh een een stokbroodje kruidenboter....*oeps*
@kirst.. het zit erop meid!! eindelijk!! nu rustig herstellen.. laat je maar lekker verwennen door iedereen! @kylie.. tnx voor het bericht.. fijn dat het achter de rug is!geef haar maar een dikke knuffel van ons allemaal! @mams.. hahaaah vreetzakkie.. je hebt nog een inhaalslag dus beetje veel eten maakt niet uit.. je zal het nodig hebben.. en de beeb ook! ik ruik vanaf hier dat je vast wel snel een mcchicken gaat halen
whahahhaahhaha ik vrees dat ik tonnetje rond ga worden dit keer... maar who cares!!!! Sporten we er wel weer af, zolang er maar een gezond kindje komt, Tygho is er overigens van overtuigd dat het een babymeisje word Ben erg benieuwd.
Mams, hahahahahaha doe voor mij een Bigmac!! Denk ook dat het een meisje wordt! MiniM, eerste dag alleen alweer!! Lijkt mij ook wel spannend!!! Gelukkig gaat het allemaal goed!!! Kirsten, meid eindelijk heb je het gehad! Vind wel dat ze je onwijs lang hebben laten wachten!!! En dat op een lege maag! Hopelijk voel je je gauw weer de oude en kan je wat eten. Tina, ik kan nog wel tussen het ledikant en de kachel door lopen. Zal toch wel mogen? Andere mogelijkheden dan dit heb ik niet qua neerzetten van de meubels. Maar in mei zal de kachel niet heel hard aan hoeven denk... Ben benieuwd waar ze allemaal nog mee komen waar ik niet aan heb gedacht. Wat jij zegt over die baldadige kleine in je buik herken ik niet. Overdag is hij heeel rustig, voel ik soms wat bewegen. Maar pijnlijk is het nog nooit geweest. Wel in bed dat ik schrik van harde wilde bewegingen. Kan wel als ik sta en lig aan mn buik zien aan welke kant hij zich bevind hahah, die kant is dan een stukkie boller dan de andere kant
ik denk ook zeker wel aan een meid hoor mams! hahahaha nou je bent best actief met al een kleine.. dus het is niet vreten op de bank en niet meer opstaan denk ik zo! dat zit wel goed ikzelf at ook wel een een maccie met me gewone maaltijd er nog naast hoor! in kleine porties over de dag verspreiden.. dan verbruik en verbrand je ook weer snel..
Mams, dankzij jou voel ik me nu een stuk minder schuldig over mijn avondeten wat nu in de oven zit. Namelijk een frikandel en kaassoufle voor op brood (heb geen frituurpan) Me hahahaha precies! Maar meestal is het juist andersom. Ga ik er ff voor liggen om hem ff zn gang te laten gaan.
hahahahahahaaha Skaya!!1 Lekke hoor! Ik heb vaak kroketjes uit de oven, en dan lekker op een bruine boterham met mayo. Vanmiddag heb ik vietnamese loempiatjes gegeten...had er ineens zo'n zin in!!1 Vandaag helemaal niet zo misselijk geweest. Overigens wel een verantwoorde maaltijdsalade gegeten voor het avondeten hoor jullie denken dus ook een meid??? Zou handig zijn, jongensnaam kunnen we het niet meer over eens worden. Meisjesnaam staat al zo goed als vast.
Meiden., ik ben thuis., Beschuit met kaas gehad, jus dorange en al 3x geplast. Nu aan granenkoekjes en weer een glas jus dorange., Voel me opzich prima, mijn emoties schommelen wat en natuurlijk is het wat trekkerig en beurs maar gaat opzich wel goed. Ga nu lekker GTST kijken en rustig aan doen.
Fijn meid dat het naar omstandigheden goed gaat en dat je lekker thuis bent. Doe het rustig aan en laat je goed verzorgen
@Zussie: weer lekker thuis! Laat mn broer maar lekker voor je zorgen en als ik wat voor je doen kan, hoor ik het hé @Mams:Heb even terug gelezen en zie in je banner dat de echo goed was, wat super.. Ik heb een sterk jongens-gevoel bij je.
Hier: 20 weken echo was helemaal goed! Het is nog steeds een jongen. Voor de belangstellende staan er foto's in m'n album. Verder gaat het steeds slechter met m'n heupen, nu van zowel de verloskundige als de bekkentherapeut het advies gekregen om volledig in de ziektewet te gaan. Morgen een gesprek met mijn leidinggevende hierover.
Wat balen van je bekken meid Je moet nog 20 weken dus zou idd het advies van de VK en de therapeut aannemen. Wel fijn dat de echo goed was!
Niet goed.. Ben van de week bij de huisarts geweest. zij zegt dat ik 2 weken thuis moeten zitten, omdat het bij mijn stoppoging verleden week fout ging op mijn werk. En ik moet het proberen met pleisters..Dus dat gaan we doen! Was daar ook vanwege mn blaas. Na de kuur bleven er leuko's en eiwitten in mn urine, maar uit de kweek kwam helemaal niets. Even verdachtte ze me van zwangerschapsvergiftiging, maar het bloedonderzoek was gelukkig goed.
Hier ook niet zo veel te melden. Vandaag weer Eindelijk eens geklust. Voelde goed maar bloedde daarna wel een beetje. Geen idee waar vandaan. Klinkt het iemand bekend. Hoop ook snel weer met de pil te kunnen beginnen, dat gedoe met condooms is helemaal niks. Ga hier in ieder geval nog fanatieker mijn bekkenbodemspieren trainen.... seks voelde erg anders.
@vaddie... ja de boel moet nog een beetje bijtrekken daar beneden.. bekkenbodemspieren trainen is erg goed!! miss dat je nog goed doorbloed bent daar beneden dat je wat bloedverlies had.. veel vrouwen ervaren het als een tweede ontmaagding.. dus vandaar dat je wat bloed kan verliezen.. @kylie.. ohh balen meid! maar de kleine gaat voor.. en je moet nog je hele leven met die bekken doen.. dus luisteren naar de dokter! wat goed dat je het bij de ha heb gevraagd voor het stoppen met roken. wat steun kan geen kwaad als je het er moeilijk mee hebt! @kirst.. ohh lekker weer thuis.. fijn dat het wel redelijk met je gaat..maar ik snap dat het moeilijk is.. toch een hele stap! en een echt afscheid,maar wel met nieuwe kansen in het vooruitzicht meid!
Vandaag is het valentijnsdag: De sterfdag van manliefs opa met wie hij heeel gek was! En de dag waarop ik wil proberen afscheid te nemen van ons sterretje zodat ik het een goed plekje kan geven. Manlief is werken maar dat vind ik niet heel erg, vanavond is hij weer bij me!! Wat ben ik toch gek op die vent zeg., De hele dag in t ziekenhuis gebleven zodat we het samen konden doen., we hebben gewoon 8uur zitten wachten!! Maar wat een topper., mijn geweldige vent. Vandaag ff kijken hoe het gaat., Moet vanmiddag mijn werk bellen hoe en wat., Zoals ik er nu tegenaan kijk wil ik morgen een halve dag werken., donderdag is mijn vrije dag en dan vrijdag hele dag en dan weer weekend. Lichamelijk gaat het wel goed., sinds gisteravond geen pcm meer genomen en echt pijn heb ik niet, Geestelijk gaat t nu ook heel goed., Maar dat gaat op en af en hoop ik met mijn afsluiting wat onder controle te krijgen. Ik ben geen thuiszitter., Vaddie: Wat goed dat jullie t weer gedaan hebben., wij moeten ook 1 maand aan de rubbers., pfff bah! Hou ik echt niet van, maar kan me nu nog niet bedenken dat er daar beneden iets naar binnen gaat., t is nog wat beurs! haha, t trekt wel bij hoor meis., komt vast goed. Me: Ik las iets van weer aan t werk gaan? Wanneer? Ik heb niet goed teruggelezen, sorry! Zussie: Rustig aan doen., Het gaat goed met je mannetje en daar gaat t om, met jou komt t ook goed, je moet alleen je levensstijl aanpassen en dat is lastig, maar over max 20weken heb je je mannetje in je armen meis!!!