Ik heb in de zwangerschap van Mylan al een angelsounds aangeschaft. Momenteel is die bij mn vriendinnetje maar als ik straks 12 weken ben, krijg ik em terug.
Pfff hoor ik ook nog dat de Oma van mijn schoonzus plots is overleden (niet Kylie hoor., Kylie heeft nog een broertje en daar de vriendin van)., BAH! Nare dinge., ik dacht ik stuur meteen een kaartje via internet weetjewel.., maar wat zet je erin?? Pffff lastig lastig. Lijkt wel of alle opa's en oma's deze periode uitzoeken., mijn vriend zijn opa is vandaag 7jaar geleden overleden (als ik me niet vergis, of 8jaar) mijn opa de 20e 2jaar geleden en gister dan mijn schoonzus haar oma., bah!
Kylie heeft ook zo'n angelsounds., Als ze onzeker is zoekt ze het hartje op en dan is ze weer blij (om het simpel te zeggen) ., ben alleen bang dat als je het hartje niet vind (die kans zit erin) dat je helemaal in paniek raakt.., meiden even jullie mening: Heel veel sterkte met dit verlies. Ik hoop dat de herinnering aan je oma een glimlach op je gezicht mag geven. Of alleen Heel veel sterkte met dit verlies? Blijft lastig dit soort dingen., je wilt wat persoonlijks toevoegen maar ook niemand op t hart trappen.,
Ik zo voor basic gaan. Tenzij je de mensen waar je het kaartje naartoe stuurt heel goed kent en weet hoe zo'n toevoeging aankomt. Ik weet dat ik het pas vanaf 12 weken moet proberen, daarom krijg ik em ook dan pas terug En ik denk dat ik de bevestiging ook wel nodig ga hebben, zeker in die lange 2 weken tussen de controles...
Ja dat kan ik me heel goed voorstellen. Het geluid van dat hartje zal een hoop rust geven., Ik weet dat Kylie er inderdaad veel behoefte aan heeft. Ja ik twijfel nog wat ik erop zou zetten, mijn vader vond de zin wel heel mooi (hij belde me net, LIEVERD! zo gek op mijn vader he., hihi) Wilde van Kylie een reactie omdat ze weet wie t is, maar ze is nog aan t werk en krijg geen reactie. Eerst maar weer wat te drinken pakken., een lekker colaatje ipv water! Jummmm hihi
Meiden bedankt voor jullie reacties op mijn foto! Doet me goed.., Tegenslag!! Kan verdomme niet eens een ui snijden!!! Doet zeer.., pfff verdomme verdomme., sorry moest t ff kwijt! Het is inderdaad een aanslag op je lichaam.., grrrr
Nee dat weet ik., maar had wel verwacht dat ik een uit kon snijden! Maarja., blijkbaar moet ik dan teveel kracht zetten., Vriendjelief vond mijn afscheidsbriefje heel mooi., hij was er een beetje stil van.., lieve schat van me!! We hebben t fijn samen., dat besef ik wel weer.., Schoonmoeder kwam nog een bloemetje brengen., super lief!
Je treft het met de mensen om je heen meid!! Dat kan niet iedereen zeggen. Het herstel gaat best vlot hoor, maar die 1e paar dagen moet je echt proberen je rustig te houden. Dat zijn de belangrijkste dagen.
Ja dat blijkt., je geest wil sneller dan je lichaam he! haha Ja ik heb fijne mensen om me heen dat is heeel fijn., Ben daar echt blij mee., Heb ook eigenlijk een heel gelukkig leven., maar dit is ff K*T, ook daar komen we wel weer uit, maar dan ga je ff in de klaag-modus haha
En klagen mag toch ook!!! Dat mogen we allemaal...Ze zeggen wel eens niet klagen maar dragen. Maar sommige dingen moet je absoluut niet voor je houden. Dat is het fijne aan dit topic en dit forum. Je kunt het er gewoon uit gooien en krijgt medeleven en tips. Vanavond lekker vroeg naar bed meid.
kirsten, klaag maar lekker meis... is ook niet niks... een beperking die niets heeft opgeleverd voor je gevoel... maar probeer idd de eerste dagen je rust te pakken.. des te sneller herstelt je lijf meis! (en ja, vaak wil de geest sneller als je lijf.. grrrr|) mannetje was op tijd terug uit brussel, dus das een meevaller.. nu wachten op bezoek... en morgen ff de HA bllen... Jelle had alweer koorts.. vrijdag zaterdag en zondag ook al... gister niet, maar nu weer wel... dus maar ff vragen wat nu...
Ja komt goed., Ventje is thuisgebleven van sporten, ben ik erg blij mee, Vanavond inderdaad optijd op bed., volgens mij ook snel moe van de narcose nog., doe inderdaad rustig aan nu, komt allemaal ook wel goed. hihi
@kirst.. heb ik ook zo'n last van gehad! rot narcose.. sliep wel 12 uur achter mekaar! maar ja ook wel lekker.. want je moet dan wel! en je rust heb je echt ff nodig! @mams.. ohh dat is fijn zeg! ik dnek dat ik in de toekomst ook een angelsounds wil.. vaak weet je van te voren dat je tussen de 12 tot 20 weken soms echt moet zoeken.. maar eenmaal de techniek.. dan ben je vaak ook meer gerust als je eens in de week ff luisterd! zat daarnet in de krantjs te kijken.. zulke leuke dingetjes voor die kleintjes bij de zeeman.. met eendekoppie erop.. rompertjs wit met gekleurd randje voor maar 1.50... ik begin nu te twijfelen.. is dit nog een restje van me zwanger zijn dat ik ernaar kijk.. of gaat het weer een beetje kriebelen? zoveel meiden zwanger hier in de buurt.. zo leuk allemaal! echt moeilijk om nu te kunnen onderschijnen waarom ik er toch een beetje mee bezig ben met die kleertjes kijken enzo.. pfff
Me: Ik ben er ook nog continue mee bezig hoor., en ik heb sinds een paar dagen een grotere drang dan ooit om dingetjes te kopen voor een kleintje! Snap er niks van.., ik wil heeeeel graag een kindje, maar ff rust voor mijn lichaam kan ook geen kwaad., Ik zou niet weten of het hormonen zijn of rammelende eierstokken. Ja die narcose hakt er wel in, al was die nog zo kort., Nou laat mij maar mooi lang slapen hoef ik me overdag minder te vervelen! hahaha
Hoi meiden! @Mams: De angelsounds gaf/geeft mij inderdaad rust, zeker met die flinke bloedingen die ik gehad heb. Ik heb hem vanaf een week of 12 gebruikt. Wel elke keer in mijn achterhoofd gehouden dat ik geen hartje kan horen, maar dat dat niets hoef te betekenen. Vaak vind ik hem zelf niet, maar Danny weer wel, nu al een eigenwijs kind.. @Zussie: echt rustig aan, neem niet te overhaaste beslissingen. En als ik iets kan doen hoor ik het he! Hier: Nadat ik van de verloskundige en bekkentherapeut het advies heb gekregen om volledig thuis te zitten, vandaag een gesprek met mijn TL gehad. Ze schrok erg, maar we zijn er wel uitgekomen. Ik rond mn taken af, geschat dat ik daar ongeveer 20 uur voor nodig heb en dan is het klaar.. Waarschijnlijk kom ik na de bevalling ook niet terug, ga dan hier in de omgeving een andere baan beginnen.. Heb er even flink de balen van. Ik mis mijn collega heel erg en het voelt een beetje als falen. *ego uit
Voel je asjeblieft niet schuldig zussie! Echt niet., Je lichaam houdt het nou eenmaal niet vol en daar kan je niks aan doen., beter nu de ziektewet in als na je zwangerschap ook nog heel veel last hebben en niet van je ventje kunnen genieten! Kom op he meid., t is niet anders.,
Kirsten, jaaaa ik hoor van iedereen dat die narcose niet onderschat kan worden. Het is ook niet niks!! Kylie, je kan er niks aan doen meid!! Onthoud dat goed. Me, snap wel dat het toch nog in je hoofd blijft zitten hoor...! Jannie, beterschap voor je kleine man!!! Hier gisteren weer naar de vk geweest. Ze heeft de ligging van de kleine kunnen bepalen. Lag op dat moment met zn hoofdje beneden en zn billen rechtsboven en benen links. Dacht zelf ook al wel zoiets, vind het soms wel moeilijk te bepalen of de bollen in mn buik nou het hoofd of de billen zijn Volgende week woensdag weer bloedprikken voor mn rhesus-C.
@Jannie: beterschap voor Jelle. Hier weinig te melden. Beetje brak, beroerd geslapen.Maar had niks met de kleine dame te maken. Die kwam netjes om 11 uur, half 4 en 7 uur en viel eigenlijk meteen weer in slaap. Maar ze waren buiten flink aan het spoken. (kon die krolse kat wel afschieten.
Guuuuuudmorning! Niet zoveel te vertellen eigenlijk... Gisteren nog naar de cursus geweest. Weer lekker mogen hijgen en informatie gekregen over de bevalling. En ja hoor! Vannacht natuurlijk ook weer dromen over de bevalling! De bevalling op zich stelde niets voor. Van het ene op het andere moment had ik ons kindje vast. Was wel te vroeg bevallen. Het kindje zag er een beetje raar uit. Was wel af, maar er klopte iets niet aan. En na een paar minuten veranderde de baby in een soort van kaart. En toen kon ik dus niet meer zien of de kleine nog wel ademde... Dus moest van de verpleging de kleine onder de dekens houden. En er kwamen telkens mensen binnen (lag in de woonkamer bij mn ouders ) en die lieten de deur telkens openstaan. Daar ergerde ik me aan. En toen maakte manlief me wakker *oef* Vanmorgen weer een keertje dubbelgeklapt van pijn door frummel. Manlief schrok er helemaal van. Ja, het is niet meer toink-toink hier ben ik, maar tttttttttttttoooooooooiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnkkkk! En hopla een harde buik erachter aan. Heb het gisteren nog gevraagd op de cursus, en die harde buik is een reactie van mn baarmoeder op het geduw van de kleine. Zou normaal zijn. Maar man o man wat doet me dat pijn Ik begin nu ook de dagen tot mn verlof af te tellen merk ik. Nog anderhalve maand te gaan. Ik merk dat ik snel moe ben. Heb ook last van bandenpijn in mn liezen en mn rug doet ook vaak pijn. Mn buik zit me steeds meer in de weg. Vooral met autorijden, en als ik moet opstaan. Zit ook bijna constant met mn benen wijd alsof ze niet meer tegen elkaar gaan Alles staat strak en mn buik jeukt en doet soms pijn. 's nachts slaap ik niet meer zo goed. Elke keer als ik me omdraai word ik wakker. Of ik lig de hele nacht te dromen. Pffff, heb vandaag een echte klaagdag... Ziet het niet zo zitten. Maar weer rustig aan, en dan zien we wel hoe ver we komen...