@tina..succes meid! maar je kleintje isecht al een doordrammertje zo te zien! hopelijk volgende echo genoeg levendigheid dat je even tussen de beentjes kan spieken @kylie.. ohh voel je niet schuldig meid! maar dat je je collega's gaat missen is een goed teken.. je had het toch zo naar je zin daar! miss kan je wel soms even een bakkie bij ze doen @kirst... slaap lekker
Kirsten: sterkte.. Tina: dat trappen is vervelend he rare droom trouwens Douchen met de kleine: net lekker gedoucht met jim! Zoals mams t vorige keer omschreef doe ik t ook. Heeft de.kraamhulp mij geleerd.. Hier n foto ervan
Kylie: Wat Me al zegt, mss eens een bakkie koffie gaan halen daar!!! Doet mijn schoonzus ook wel eens op haar oude werk. Daar is ze weggegaan omdat er reorganisatie aan zat te komen en ze er anders uitgeknikkerd werd en nu gaat ze soms nog bij die afdeling op gezoek met de jongste als de andere 2 op school zitten Vinden de ex-collega's leuk en zij ook! Gisteren was schoonmoeder jarig, dus 's avonds weg geweest. Kom je daar, krijg je geen koek of cake maar de gebruikelijke rijstwafel met bubbeltjes water voorgeschoteld (schoonmoeder let goed op dat ik niks te snoepen krijg ) en daarna 1 schoteltje met komkommerplakjes en 1 schoteltje met waspeentjes. Zit iedereen verder aan de chips, zoute stokjes en toastjes met salades en ik aan mijn groenvoer. Vond het niet echt super leuk, maar heb het wel vol kunnen houden!!! Van verschillende mensen de vraag gekregen of ik op dieet was (Goh, valt het op dat ik niks pak en steeds nieuwe plakjes komkommer en waspeentjes krijg???) en of het moest of voor mezelf was. Heb lekker gezegd 'Beide, moet van mezelf en van de diëtist!'. Ga hen niet aan de neus hangen dat ik bij de GYN loop en dat het van hem moet Morgen weer naar de GYN, ben goed bezig met afvallen, maar nog niet helemaal genoeg, dus ik hoop dat de GYN wat met mij mee wil smokkelen (had hij de vorige keer wel aangegeven "Als je nou in een voor mij grijs gebied zit, dan vind ik dat ik je al wel vast kan helpen. Op je eet- en beweegpatroon letten zul je, gezien je voorgeschiedenis en erfelijkheid, altijd moeten doen!"). Vind het zo spannend! Zou ik met een behandeling mogen beginnen? Welke dan? Wanneer, nu meteen of na de volgende ongi? Hoe schat hij de kansen in met de behandeling? Manlief zei gisteren dat hij denkt dat we binnen 2 maanden zwanger zijn. Dat zou dan binnen 1 jaar na ons trouwen zijn, dus nog super leuk en best wel snel voor mijn gevoel, zeker met die PCOS van mij! Ik hoop dat hij gelijk heeft, maar zal het vanzelf wel zien
Mira, hoeveel ben je volgens je eigen schaal al kwijt dan??? Spannend hoor meid! Ben heel benieuwd wat hij voor jullie kan betekenen. Ach en wat betreft die verjaardag, juist fijn dat er zo goed op je gelet word toch. je wilt koste wat kost dat doel bereiken, fijn dat mensen je daarbij helpen. Leuk is anders maarja...je hebt het er toch wel voor over En wat betreft die andere mensen, gaat ze echt geen reet aan he
@mira.. ohh wat fijn zeg dat er rekening mee word gehouden.. en wat goed dat je eht volhoud meid! dat komt helemaal goed met jullie! ik hoop echt dat je snel zwanger word!
Hahaha die droom van jou Tina!! Hihihi., hilarisch! Zo had een oud-collega van mij een droom toen ze zwanger was dat haar buik te klein was voor t kindje dus dat ze hem mee moest dragen in een glazen koffertje, hahaha en dat ze m toen ze aandoenelijk vond dat ze tegen haar zus zei: Zullen we hem er maar uithalen? Ja dat doen we, en hop het kind was geboren! hahahaha Wat vervelend van je buik Tina., bah! Mira: Kan me voorstellen dat t niet leuk is nee maar ze houdt wel rekening met je, ze bedoeld het goed. Stampertje: Wat een dotje zo in dat stoeltje met die handdoekjes., hihi., lief hoor! Hier heerlijk geslapen vannacht, lekker geluierd vanmorgen en met mijn moeder t centrum in geweest, mijn pantoffels waren overleden en kan echt niet zonder! Meteen een mooi boekje gehaald waar ik mijn verhaal in ga zetten en mijn afscheidsbriefje in ga schrijven. Ook een doosje gehaald waar ik de kaartjes en het boekje enzo in ga doen., Even flink wat rondgewaneld., niet al te veel maar merk wel dat t nu weer genoeg is., dus lekker bankhangen dan maar! Heb weer wat leuks gedownload dus lekker series kijken En een wasje ophangen. T gaat goed, kan naar zwangere vrouwen en baby's kijken al krijg je er wel een klein beetje raar gevoel bij, vond ik het aardig goed gaan, geen neiging tot janken gehad!
@kirst. goed zo meid! ja lekker slapen kan je wel na een narcose.. en zo lekker rondlummelen.. heerlijk! wat mooi dat je een boekje maakt voor alles in te doen.. ik heb een heel album gekocht,zo'n ouderwetsen met papier en dat dunne spul wat je foto's beschermd.. daar ga ik alles inplakken,heb alle brieven van vk ed bewaard voor in dat boek,me foto's,echos,zwanger testen,kraamzorg aanvraag,erkenning,zw schapskaart van vk.kaarten.briefjes,en bewijs van crematie..zelfs het polsbandje van het ziekenhuis komt erin kan ik er af en toe lekker in snuffelen
Kirsten, dat is al een goed begin meid! Je kunt ook niet verwachten dat het allemaal in 1x gaat. Ik ben ook nog op zoek naar een mooi doosje voor de kaartjes enzo.
Ik heb heel simpel bij de Zeeman een grijs doosje gekocht die je moet uitvouwen zeg maar., Het bandje van het ziekenhuis heb ik al weggegooid en de zak is al in de container., das wel jammer maar goed daar denk ik nu pas aan nu jij het zegt., Ik heb veel minder om erin te doen maar heb een mooi boekje van forever friends gekocht, die ga ik als een soort dagboek gebruiken, 1 blaadje voor wanneer we besloten hebben dat we een kindje wilde, heb wat huisarts bezoeken gehad, blaadje voor eerste keer gyn en dan alle afsprakn van de gyn beschreven enzo., dat soort dingen en als afsluiter mijn afscheidsbriefje, Ik heb wat kaartjes, een kaart van Kylie toen ik net zwanger was, Een kaart van mijn schoonvader en kylie's moeder van toen t mis was gegaan, dat soort dingen. En natuurlijk de MvM test! Wauw wat was die mooi!! , de echo moet ik nog laten afdrukken, die heb ik alleen op foto. Erkenning en kraamzorg had ik natuurlijk nog niks mee te maken, maar het boekje staat vol genoeg, Ik moest van de gyn voor volgende week een afspraak maken bij de HA, heb gewoon oke gezegd, maar nu vraag ik me af waarom? Ik hoef niet meer terug naar de gyn, Alleen als ik weer zwanger wil worden en het lukt 3 maanden niet mag ik weer terugkomen om met clomid te beginnen als ik dat wil.
@Mira: spannend hoor. Hopen idd dat er nu snel begonnen meteen behandeling. En hopelijk klopt het voorgevoel van je man. @Stampertje: lekker he dat samen douche. Hier heeft Kira vanmorgen alleen mogen toekijken.
Kirsten, mijn vriendin moest na een week terug naar de gyn. Die heeft toen alleen gevraagd hoe het met haar ging en toen mocht ze weer naar huis. Zou het wel even doen als ze het gezegd hebben, ookal is het voor je gevoel niet echt nodig. Mira, mijn duimen draaien meid!!! Spannend! Stamper, aaawwwh wat een lekker ventje!! Net bij babydump mn kadobon ingeruild voor badspullen. Aankleedkussen, doosje voor billedoekjes, nagelschaartje enz. Ben nu trouwens in totaal 7 kg aangekomen, bleek gisteren bij de vk.
Ja ik ga ook wel naar de huisarts hoor., alleen al 2 keer geprobeerd te bellen vandaag om een afspraak voor dinsdagochtend te maken, maar ik bel steeds om de verkeerde tijden, super irritant is dat!! grrr., Maar goed, morgen herkansing om te bellen., 7kg is best netjes toch?? Leuk om je bonnen in te wisselen! Lijkt me echt heerlijk om babydingetjes te mogen shoppen!! Binnen een half jaar is het bij mij weer zover., daar ben ik van overtuigd!! Hihi.,
Kirsten, jaa hier ook zo een huisarts die maar beperkte uren per dag bereikbaar is per telefoon....heel fijn! Over een half jaar ben jij zeker ook lekker aant shoppen. Ga maar vast geld opzij zetten hahaha kost klauwen met geld alles bij elkaar. 7kg is netjes volgens mij. Was wel even een klap op de weegschaal...laatste keer was met 13wk en toen was ik een kg afgevallen (66kg)...Nu 14 weken laten BAMMM 8kg erbij en dus 74kg zit nu dus netto op 7.
Hahaha ja dat zal best een klap zijn, maarja zwanger zijn onder aan te komen is ook niet goed., En ja, geld zal t wel kosten ja!! Maar dat heb ik ervoor over hoor., Zo'n lief klein hummeltje.., Ik heb eerst alles in een kladje geschreven wat ik in mijn boekje wil zetten., poeh das nog een heel verhaal alles bij elkaar vanaf onze pil-stop., tsjonge! Maar voelt goed en kan het zonder janken opschrijven, ben het echt aan t verwerken, voelt zo goed!! Straks weer verder met ons leven met dit sterretje warm in ons hart gesloten!
@skaya.. ohhh heel netjes hoor! echt niet veel naar mijn idee.. ik was er al 4 aangekomen toen was ik 16 weken! dus had er zeker overheen gegaan als ik nog zwanger was. @kirst.. ohh wat mooi zeg.. en idd kan je je afspraken opschrijven.. goed idee!je boekje word vol genoeg! miss heb je straks nog wat ruimte over en kunnen je ouders er miss nog iets inschrijven bijv.. of mooie gedichtjes erin doen.. beetje scrapbook idee zeg maar,opleuken met uitgeknipte bloemetjes en hartjes of vlindertjes.. het word vast heel mooi! en je kansen zijn zeker goed! zoweizo met clomid vaker een eitje.. en miss ben je ervoor zelfs ineens weer zwanger! miss gesprekje met de ha over hoe nu verder enzo.. huisarts is er niet alleen voor pijntjes enzo.. ook voor het psychische gedeelte kan je bij je ha terecht.. wel fijn dat je dan nog even daar heen moet.. voor eht geval je ineens vragen hebt oid.. want de vragen komen altijd wat later..
hier net gewerkt.. ging weer goed.. maar nu moet ik ipv vrijdag morgen nog even naar die zieke vrouw.. ze word vrijdag ingeslapen door middel van euthanasie.. heb net een kaart gekocht.. maar ja.. wat schrijf je erin aan iemand die er straks niet meer is.. iig iets in de trant van bedankt voor alle goede zorgen en fijne werkplek.. ga zo nog wel even een gedichtje zoeken wat er bij past..en morgen nog even voor ik erheen ga een klein boeketje kopen.. iets kleins met witte rozen erin.. dat vind ze altijd erg mooie bloemen.. en heeft ook wel beetje met rouw te maken de rouwkaart komt erna pas voor de fam..
Kirsten, wat goed dat je het zo kan verwerken!!! Me, jeetje wat moeilijk zeg!!! Zou het ook heel moeilijk vinden wat je erin moet zetten. Misschien iets persoonlijks over wat jullie samen welleens deden? Succes! Meiden, ik vlieg vrijdagochtend om 7uur voor een weekend naar Istanbul. Morgen hele dag werken, pufcursus en mn hond naar mn ouders brengen en snachts richting Schiphol, dus denk niet dat ik nog veel zal posten voor ik terugkom. Passen jullie op jezelf tot ik terug ben
Kirsten: Goed bezig meisie. Als je het zelf maar een plekje kan geven. Me: Jeeeee....wat moeilijk...tja, wat schrijf je in zo een kaart... Iets in de aard van 'bedankt voor alles' en 'zal je missen'? Sterkte in ieder geval. Lijkt me een heel moeilijk bezoekje... Skaya: Jaaaaaaa hooooooooor! Jij gaat weer lekker naar de zon! Pfffffffff!!!!! Madame gaat er eventjes tussenuit voor een weekendje! En nee, niet naar Centerparcs of Landal...maar echt naar de zon in ver-weg-iestan! Tjonge jonge jonge! Nee grapje hoor meid! Geniet er maar lekker van. Pas je wel op voor de zon...je zit zo met een zwangerschapsmasker...en geloof me, dat wil je niet! Pfoe, ben jaloers...zou ook wel effe naar het lekkere weer toe willen...