@tina.. jaa wel moeilijk,maar ze is erg ziek en heeft veel pijn.. ik kan dat meestal wel goed relativeren..ik ben altijd blij dat ze dan hun zieke lichaam mogen verlaten..en dit is ook haar eigen keus.. want ze wil niet wachten tot ze dr bed niet meer uitkan.. en ze heeft toch anders nog maar een paar weekjes.. dus fijn voor haar dat ze de keus heeft..en alles gaat zoals ze wilt. ik maak het vaak mee in mijn werk...dus voor mij is het anders dan anderen.. ookal werkte ik er al drie jaar..tis toch iets wat je in je achterhoofd houd als je bij iemand komt die al in de 80 is.. @skaya.. ik ga lachen als er sneeuw valt daargna gna gna nee hoor meid!! geniet er maar van! zal voorlopig je laatste reisje zijn..fijne vakantie!
Me, ohhhhhhhhh FOEI!!!! Ze geven wel sneeuw op Tina, nouuu geen zon hoor helaas, is daar nu 3 graden kouder als hier dus gaat redelijk gelijk op
skaya.. het zal toch niet waar zijn dat jij dan daar in die prutsneeuw zit! ik zal duimen dat je mooi weer hebt met zonnetje!
Ow... Ik met mn grote mond en slechte topgrafie Ik dacht daar altijd de zon scheen Nou...dan hoop ik op een beetje mooi weer voor je
Tina: Oehhh wat lekker!! Heerlijk zeg., geniet ervan en we zullen op onszelf passen tot jij er weer bent! hihi., Me: Oeh jeetje wat moeilijk zeg! Die zieke vrouw is van je werk? Ik heb t gemist denk ik., sorry., Wat voor werk doe je dan? Heftig hoor!! Ha: denk indd dat hij even wil weten hoe het met me gaat en bla bla., maar ik heb hem niet meer gesproken sinds dat ik eind van de zomer de doorverwijzing naar de gyn heb gekregen, maar hij zal alle informatie over mij al wel gekregen hebben, neem aan dat doktoren dat altijd aan elkaar doorsluizen? Geen idee eigenlijk. Mijn ventje is al een half uur thuis! hij was lekker vroeg, ga zo wat te eten maken want ja het is weer storingdag en morgen ook, dus voor je het weet wordt ie weer opgepiept.
Hahaha gekke tina., ik dacht al waar heeft zij het nou over!!? hahaha, gekkie, turkije is vaak warm maar niet in de winter., hihi., Zo te lezen is het wel voor je werk me., heftig maar je zal het inderdaad vaker meemaken, het is iets wat bij je job hoort, niet dat dat het leuker maakt maar misschien iets makkelijker.
@kirst.. ja ik werk in de zorg.. ik neem uit handen bij mensen wat ze zelf niet meer kunnen.. van boodschapjes doen tot de ramen zemen tot koken..eigelijk van alles!ben na 3 jaartjes wel een hoop gewend daar.. je krijgt ook soms terminale clienten,dus voor mij heel normaal hoe ik ermee om ga..ik neem me werk nooit mee naar huis gelukkig.. zodra ik daar de deur uit ben is het klaar. de gyn zal wel een brief hebben geschreven met hoe alles verliep en wat voor medicijnen erzijn gebruikt ed..dus die weet vast alles al!
Oke., nou heel goed dat je het niet meeneemt naar huis! Ik zou niet weten of ik dat zou kunnen, knap van je., je doet heel goed werk me! Ja ik neem ook aan dat mijn HA alles weet., morgenochtend maar ff bellen voor een afspraak.,
Ja dat geloof ik best., Ik heb er ook wel eens over gedacht om werk te doen waarin ik echt wat beteken voor de mensen maar heb nu heel erg veel lol in mijn werk en dat is ook belangrijk., Wat een stunt heb ik weer zeg!! Wij eten niet heel vaak gekookte aardappels en ik dacht dus dat ik nog zat had, dus ik ga net eten maken heb ik 3 hele kleine aardappeltjes en we eten rode kool met aardappels en gehaktballen hihi., Nouja heb genoeg gehaktballen en groente gelukkig maar dit is echt weer een stunt voor mij!! haha
@Tina: wat lekker! Geniet van je weekendje! @Me: het blijft altijd heftig..Ik zit ook in de zorg. @Zussie: jouw werk is anders ook heel belangrijk voor mensen, ik loop altijd verloren in zo'n klusmarkt..
Ik snapte al niet dat ik t de hele dag al droog had gehouden., Net een meningsverschil met vriendjelief en hij ging naar boven (achter pc) en ik ging op de bank zitten., Krijg ik ineens een smsje: Maar ik hou we van je hoor.., (nou dat doet ie niet snel !) Ja toen moest ik huilen., meteen naar boven gestrompeld (traplopen is KUT aangezien mijn lies vandaag opspeelt) en flink geknuffeld en het is weer goed gelukkig maar!! Maarja., lekker gehuild om zijn lieve woordjes dus hahaha Thnx Kylie: Ja mensen lopen vaak als een kip zonder kop rond! hahaha
ennuhh Tina gaat geen weekend weg volgens mij hoor? Skaya gaat een weekendje naar Istanbul., hahaha gekkerd!
@kirst.. iedereen ze werk is wel ergens belangrijk voor anderen! net hard lopen zoeken naar iets moois op internet.. maar allemaal voor oma ed.. en al overleden mensen. dus ben maar gewoon met een kladje gaan schrijven.. en dit is het dus geworden.. lieve mevr H een moedig besluit om zelf te gaan zoals u dat graag wilt. Ik hoop dat alles naar wens mag gaan en u veel rust en vrede vind. Ik wil u bedanken voor de fijne jaren die ik bij u heb mogen werken En de steun die u mij hebt gegeven terwijl u het zo moeilijk heeft. Heel veel sterkte! Dat u mag gaan in rust. En u omringd mag zijn met liefde. liefs m...
tnx kirst... hope so! al is ze heel lief.. dus al had ik er alleen maar sterkte in geschreven had ze het ook lief gevonden hahhaha
Haha dat is ook zo., maar vaak is het voor jezelf niet genoeg, wil je er een persoonlijk tintje aan geven of wil je niet dat t zo al in de winkel had kunnen liggen., mensen vinden alleen sterkte al genoeg. Het gaat erom dat je aan der denkt en haar bedankt omdat je mekaar toch zo'n poos hebt meegemaakt. Ze zal het zeer waarderen.
@Me: wat mooi! @Zussie: ach wat heb ik toch een lief broertje Lekker knuffelen..Ik vergeet nooit dat ie Danny in de vakantie even apart nam..
Ja hij heeft echt een hartje van goud., Alleen af en toe wat lomp en niet zo tactisch hahaha maar dat vergeven we hem maar., hihi., Echt een schat, ben echt gek met hem en dat merk je pas echt met deze dagen!!
Me, heel mooi meid. Lijkt me moeilijk, maar zoals je zei..ze heeft er zelf voor gekozen dus dat is misschien reden om blij voor haar te zijn. Ze krijgt wat ze wil, en hoe ze het wil. Hier met veel pijn en moeite een kastje voor in de hal in elkaar gezet. Ben er 2 uur mee bezig geweest, het wou gewoon niet. Mocht geen accuboormachine gebruiken, maar met schroevendraaier ging het niet,..Ammehoela! Ik heb fijn mn boormachientje gebruikt en het kastje zit nu fijn in elkaar. Wonen hier al ruim een jaar maar het is nog steeds niet af... Ach je moet wat te wensen houden he. Ff snel de kamer opgeruimd, krijg dadelijk visite. Van de voetbalclub. Ik draai sinds kort weer kantinediensten(samen met mn moeder) maar er is een poosje terug zo'n wandelende midlifecrisis binnen komen lopen die probeert de kantine in een kroeg te veranderen. -Op donderdagavond open tot half3 met logische klachten uit de buurt als gevolg -Op zondag open tot 10 uur 'savonds terwijl die laatste dienst officieel tot 6 is. (waardoor dus anderen die een x late draaien op hun knietjes moeten smeken of mensen ajb willen gaan zodat ze kunnen gaan opruimen, het is notabene vrijwillegerswerk) -Ze neemt zelf spul mee van huis (oa frikandellen etc) waarmee ze dus de club inkomsten ontzegt. En van het weekend hadden we het gehad. De grond was hard, er werd niet gevoetbald en ik had met mn moeder bardienst van 11-2 en we hadden in overleg met de kantinebeheerder besloten de boel dicht te houden. Lees ik in ene op facebook : Jongens, de kantine gaat om 12u open!! Beklag gedaan bij de beheerder en die zal het aan zn reet roesten, zn naam staat op de papieren maar verder wil die er niks mee van doen hebben. Nou dan stappen we wel richting het bestuur. Zo...klaag ik ook een x ergens anders over hahahahahahaah