Jeetje wat bestaan er vervelende mensen he!! BAH! Alleen maar aan hunzelf denken.., lekker is dat. Ik heb helaas geen oplossing voor je., maar klaag maar lekker een eind weg hoor.,
@mams.. ohh vervelend zeg!! en de rest zit met de gebakken peren! lekker dan!.. hopelijk word het snel opgelost!
Jammer he.. Maar misschien 1 troost..Ricmar (die wel gewonnen heeft), heeft volgens mij een aantal mk gehad, en er sowieso 17 jaar over gedaan, voordat ze eindelijk een gezonde zoon heeft! Ze zit bij 'mijn' novembermamacluppie
Hoi meiden Ja, ik geloof dat een paar meiden mij en skaya door elkaar halen Skaya gaat een weekendje weg...ik niet...tenzij ik nog een uitnodiging krijg Hier wordt vandaag de kinderwagen geleverd! Oooh ben zo benieuwd! Mannetje neemt alles aan, ik moet gewoon werken. Dus heb effe gezegd dat ie alles goed moest controleren. (Babydump heeft een naam met het leveren van verkeerde bestellingen) Hoop dat alles goed gaat. Vandaag de 28-weken-mijlpaal behaald. Het 3de en laatste trimester! Nog 12 weken... Hoewel ik van de meeste mensen hoor dat ik dat niet ga halen Mn oma denkt dat ik 1à2 weken eerder ga ploppen. Ben benieuwd! Heb gisteren frummels kastje een beetje ingeruimd. Kleertjes gesorteert enzo. Oh allemaal zo schattig! Ben helemaal geen poetsfanaat, maar heb met een big smile staan poetsen en opruimen Kan niet wachten tot hij/zij al die spulletjes aankan Heb tot nu toe wel alleen maar maatje 50, 50/56 en 56. Hoe lang kom ik daar ongeveer mee toe? Of moet ik ook al een paar dingetjes 62 aanschaffen? Denk dat wij qua grootte een 'gemiddeld' kindje krijgen. De groei-echo volgende week zal meer info geven. Maar hoor altijd dat kleine kindjes zo snel groeien...dus heb eigenlijk geen idee hoe lang ze met maatje 50/56 doorkunnen en nu weer aan het werk...frummel geeft weer van katoen, dus zal maar niet te kort bij mn buro gaan zitten. Dat kind is bont en blauw als ie geboren word. Het stoot telkens tegen de buro aan
Me ik vind het een mooie tekst! Die ik op het kaartje zetten. Kirsten hoe gaat het vanmorgen met je? Skaya lekker een weekendje zeg!! Geniet ervan. Mams das ook mooi dan! Moeten jullie blijven totdat anderen het eens een keer tijd vinden om naar huis te gaan. Kan je niet de regel instellen dat na jullie diensttijd niet meer geschonken wordt. En dat eigen meegebrachte consumpties niet mogen of zo. Dan gaat de lol er misschien vanaf op een gegeven moment. Vanmorgen komt de kraamzorg langs. Ik ben benieuwd hoe dat gaat. De rest van de dag werk ik lekker thuis. Het gaat verder goed. Ik merk alleen dat mijn bekkengebied wat beurser wordt, maar ik kan weer prima uit de voeten. Mijn ribben doen ook minder pijn, dus dat scheelt. Ik kijk ook al uit naar mijn verlof. Nog 6 weken en 2 dagen. Haha duurt nog even. Volgende week komt mijn vervanger al om in te werken. Dat geeft mij weer wat lucht!
Tina ik had je berichtje gemist. Dus nog even speciaal voor jou Het laatste trimester!!! Dat is zeker een mijlpaal. Het wordt steeds spannender hè? Ik ben zaterdag 30 weken. Dat vind ik toch ook weer een mijlpaal. Kleertjes heb ik ook alleen in 50-56. Ik koop denk ik nog wel wat in 62, maar niet heel veel. Ik had ook al eens gevraagd hoel lang ze 50-56 aan kunnen. Dat verschilt nogal van 1 week tot 3 maanden. Ons kindje zou ook gemiddeld moeten zijn, dus ik ga nu even uit van 1 maand in 50-56 en daarna 62.
@kwiebje:alweer bijna 30 weken, gaat snel! De kraam komt morgen bij mij, ben ook benieuwd, weet niet echt wat ik kan verwachten..
Jeetje Tina., alweer een mijlpaal!! Leuk hoor. Ja babydump staat er inderdaad om bekend, hoop dat je vent alles goed nakijkt! Kwiebje: Jeetje bijna 30 weken.., wat gaat t hard hier zeg!! Hoe het met mij gaat? Vanmorgen wat minder opgestaan, ook minder rustig aan kunnen doen als de andere dagen, denk dat dat ook een rol speelt. Moest vroeg naar de Fysio, die afspraak stond al ff gepland en dus weer voor t eerst auto gereden, Moet zeggen dat t kracht zetten op de koppeling in combi met de vele drempels hier in het dorp niet echt fijn was, maar ik ben weer thuis. Wil toch echt proberen morgenmiddag te gaan werken, er even weer uit zijn! Dus ga nu maar ff op de bank liggen, al komen ze zo van Vitens om de watermeter te vernieuwen, maar goed ze doen hun best maar, als ze me zoeken, lig ik op de bank! haha Geestelijk gaat t erg goed, voel me goed, voelde me gister ook al stukken beter dus dat gaat vooruit. Schrijven heeft goed geholpen!! Echt fijn.
Goedemorgen dames!!! Hier net terug van de GYN. Hij was heel erg positief, vond dat ik er ook positief uit zag, stralend enz... *Was erg blij met dat compliment * We hebben afgesproken om over 4 weken terug te komen en dan 'Ovulatieinductie' te beginnen YEAH!!! Ik vroeg waarmee hij dat wilde doen en hij had het over pilletjes die hij qua sterkte kon ophogen, dus ik vermoed dat hij met Clomid 50 wil beginnen en dan kijken wat het doet. Hij zei wel dat we moeten incalculeren dat het niet meteen aan kan slaan en het ook een aantal cyclussen wachten kan zijn... Nou, met die lange cyclussen van mij is iedere kortere cyclus minder lang wachten Dus ik ben weer positief, had verwacht iets eerder terug te mogen komen, maar ben hiermee ook wel blij! Op naar 15 maart, dan hebben we weer een afspraak staan
Wauw Mira!! Goed compliment van je Gyn,. altijd fijn om te horen., Ik neem ook aan dat hij het over Clomid heeft.., positief meid!! Je bent genoeg afgevallen om te beginnen, das al super positief, ga zo door meid jullie komen er ook!! Echt waar..,
Waaw Mira! Wat een geweldig nieuws! Ben zo blij voor je! Komt er eindelijk schot in de zaak meis. Wordt je harde werk ook eindelijk beloont! Goed gedaan! Kirsten: Hmmmm, lekker bankje liggen! Goed rusten hè, en morgen effe kijken of je op het werk geraakt en hoe dat voelt. Niks overhaasten. Ook fijn om te lezen dat de verwerking goed gaat. Kwiebje: Zow...bijna 30 weken Ja, dan gaat het opeens heel hard he. Leuk hoor! Ik vind het ook wel fijn als mensen aan me vragen hoe ver ik ben. In het begin was dat ook wel fijn, maar nu kan ik het zeggen met een gevoel van...ik ben er bijna. In het begin zie je mensen toch denken 'ow, das nog niet zo lang...' Kledingmaatjes... 1 week tot 3 maanden... das lekker duidelijk Kan je der nooit langszitten natuurlijk Tja, zal toch afwachten zijn... misschien dat ik (als ik eindelijk het geslacht eens weet!) één pakje in maatje 62 haal. Dan hoef ik me verder niet ongerust te maken dat ik de kleine naakt in de box moet leggen en ja...zo een extra pakje...dat eet toch niet mee hè (en anders verzin ik nog wel een ander excuus om dat te kunnen kopen) Maar eerst wil ik het geslacht weten! Volgende week weer een groei-echo...en mama is van plan om niet weg te gaan tot ze het zeker weet! Kreeg trouwens net een sms van manlief...de gang staat vol babyspullen Ben zoooooo benieuwd! en moet nog tot half 5
Thanks dames!!! Ben ook erg blij ermee. Eindelijk een datum waarop we ervoor kunnen gaan! Steeds was het 'Kom maar over 6 weken terug, dan kijken we weer wat we zullen doen.' en nu eindelijk 'Wat zullen we doen, over 5 weken terug? Van jou mag het wel eerder, Nou... *denkt na* Over 4 weken terug en dan beginnen we met ovulatieinductie!!!'. Kwiebje: Bijna op 3/4e deel meid Tina: Leuk die spulletjes in de gang!!! Kan niet wachten tot ik dingen mag kopen
Mira! Yes Het begin is er meid Hier weer misselijk vanmorgen. Nu gaat het wel weer maar blijf lekker kwaaltjes houden. Ook fijn allemaal pukketltjes, gelukkig niet zo heel veel in mn gezicht Mn huid daar is rustiger dan ooit!! Nu richting mn werk...mn oude oppaskind loopt op krukken dus moet weer aant taxi-en vandaag
dacht al zoiets te begrijpen uit facebook mira hier lekker druk, dus ook niet verder bijgelezen.. vandaag voor het eerst de kids helemaal alleen klaargemaakt voor school en ze beiden naar school/psz gebracht.. net ff lekker beneden een beetje gesopt...zo jelle weer ophalen en dan na het eten/voeden ff lekker plat... probeer deze en volgende week vervoer voor sjoerd te regelen voor thuisbrengen, dan kan ik 's middags nog ff plat en scheelt weer een hoop gereis... dan een week vakantie en dan gaan we het weer helemaal zelf proberen...
Mams en Jannie: Net belde mijn zusje al, die wist dat ik vandaag naar GYN moest: "Vertel, wat is er gebeurd???". Helemaal niet nieuwsgierig hoor Hahaha! Zijn bij ons thuis ook helemaal blij voor ons
@mira.. ohh wat goed!! denk dat ze willen wachten tot je je nod nadert? rond die tijd moet je dan toch beginnen met clomid?maar de vooruitzichten zijn geweldig meid!