Kirsten ik ben hier druk aan de poets geweest. Ik zit nu alleen een salade te eten. Mannetje is naar voetbal. Effe relaxen! Verder geen nieuws hier.
Ja ik mag niet teveel doen van mijn kerel volgens mij., ik wilde net gaan koken en dat wordt uit handen genomen., ik ga de wc doen en hij vraagt of ik daarna weer ga zitten.., pfff laat me maar schat., t gaat hartstikke goed.,! hahaha Aan de andere kant zit ie wel de heeele dag boven te gamen en we hebben t eten op en meneer gaat hij weer naar boven! Hoop dat ie straks gezellig bij me komt zitten., Anders ga ik zo ook maar weer wat aan de poets doen., hihi
Kirsten das wel lief van hem, maar niet heel erg gezellig, haha. Mocht je je nu gaan vervelen dan heb ik nog wel wat te strijken voor je. Dat ga ik nu niet meer doen. Heb net gezogen en dan krijg ik last van mijn rug. Dus nu maar even lekker douchen om het poetszweet af te spoelen!
ikke niet hoor... rommelde wel weer wat maar is alweer weg net ff met een kennisje en tjeerd erover gehad dat ik morgen bij de vk wel ga vragen voor een echo... sjoerd en jelle waren al groot en deze blijft nog langer zitten... bij beide jongens moest ik uiteindelijk naar het ziekenhuis... en deze is nog steeds niet ingedaalt.. wil weten of er geen complicaties zijn en of ze het nog goed heeft binnen...
heerlijk zo'n man.. alleen jammer dat tie dan idd boven gaat zitten gamen... hier de pc beneden, dus dat scheelt...
Ikke ook nog niet. Al heb ik wel buikpijn. Jannie lijkt me heel.verstandig om eem echo te vragen. Je lichaam moet het wel aankunnen en je wilt geen onnodige risicos lopen voor Jou en je kleine meid.
Ja wij hadden in t oude huis ook de pc beneden., zit te denken om dat hier ook maar weer te doen., als ik t erover heb voelt ie zich zooo aangevallen: Het valt toch best mee.., ja het valt ook best mee., het is ook dagen niet of nauwelijks maar die dagen dat je er wel de hele dag op zit lijkt t net of je op kamers woont! hahaha, kijk t nog ff aan., zoveel plek is er niet beneden en er moet ook nog een box komen als alles goed gaat., Jeetje Jannie., ik zou inderdaad even voor een echo gaan en wat concretere afspraken maken., Kwiebje: Strijken heb ik echt een bloed-hekel aan!! Dus nee sorry dat wordt m niet., Ik zal je zeggen., ik moet nog een nieuwe strijkplank kopen., heb al een paar maanden geen complete plank meer en mijn strijkbout weet ik ook niet waar die gebleven is na de verhuizing., hahaha, ik strijk echt NOOOIT, heb ook geen droger dus dat scheelt., goed uitslaan voor je het ophangt en goed uitwapperen voor het opvouwen., strak opvouwen en het ziet er netjes uit., hihi
Jeetje Me, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen, wat een rot bericht! Jullie moeten je echt kapot geschrokken zijn! Heel veel sterkte de komende tijd, ook van Me-man natuurlijk! Knuffel
@MiniM: gefeliciteerd met TIES!!! Heerlijk dat hij er is en een prachtige naam! @Kylie: mooi buikje hoor, snap dat je trots bent! @Kirsten: gelukkig heb je het ergste gehad, is niet niks allemaal! @Jannie: groot gelijk dat je het na gaat vragen, je weet zelf het beste hoe het de vorige twee keren ging.
Ja idd...vreselijk is dat. MAar ik moet zeggen dat ik het niet lang voor ze verborgen kan houden denk ik. Mn moeder ruikt nu al onraad. En savonds....mn buik!!! Wow...
Hihihi ik heb er net al 1 gehad...Lekkerrrrr. Maar heb mezelf nu plechtig beloofd dat ik nu zeker 2 weken niet meer gaat. Niet gezond zo. Fijn dat de kiespijn minder word.
Mams: Dat had ik ook hoor.,! Opgeblazen buik., dat is nu NOG erger met die miskraam.., Pffff en toen we het mijn ouders en zusje vertelde zei mijn moeder al: Toch he? IK WIST HET!! En een paar dagen daarvoor was mijn vader jarig., toen zat ze me al steeds aan te kijken.., Moeders ruiken dat gewoon! Skaya: Hoe is het eigenlijk afgelopen met de wandcontactdoos?? Haha
Jannie, jammer dat het rommelen niet doorzet steeds. Hoop echt voor je dat de VK je wil doorsturen hoor meid.
Computer beneden in de kamer... HELL NO!! Daar krijg je zo'n zooi en onrust van. We hebben nu boven een pc en beneden een laptop(en de printer die achter het gordijn staat hahaha) Hebben altijd de pc in de kamer gehad maar ben dolgelukkig dat dat nu niet meer zo is.
Vanmiddag dus lekker bij vrienden geweest en daar gegeten van de mac foeifoeifoei... Maar was heel gezellig en nu ffkes achter de laptop terwijl manlief voetbal kijkt. Strakkies lekker samen op de bank filmpje kijken.
Zooooo nieuwe banner gemaakt en nu ff de lijst aanpassen. Als ik 14DPO als 4 weken aanhou kom ik op 28 sept uit.