Pink Ladies (Part III)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juultje, 21 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ik ga in herhaling vallen., maar jeetje wat is mijn werkgever lief!!
    Ik belde dat ik graag morgen weer wil werken omdat ik t zat ben en graag weer wat wil gaan doen., hij hoorde aan me dat het eigenlijk nog niet optimaal ging dus hij zei: Het lijkt me beter dat je morgen een kop koffie komt doen, dan ben je er ff uit, kan je hier ff een rondje lopen, ben je weer onder de mensen en ga je weer lekker naar huis, dan heb je langer de tijd te herstellen en hopen we dat je maandag weer helemaal aan de slag kan!
    Eigenlijk wel zo verstandig ja., dus dat doen we dan maar.., hihi

2. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Tina zo op deze mijlpaaldag is het weer eens tijd om buikjes te showen!! ik zal straks aan b vragen om een foto te maken. Ik kan trouwens niet wachten totdat er iemand volgende week vraagt hoe ver ik ben, haha! Dan kan ik trots 30 weken zeggen. Dat klinkt al heel ver opeens.

De kraamzorg is geweest en ik heb gevraagd hoe het met de maten zit. 62 heb je als je een gemiddeld kindje hebt nog niet nodig. Het is zo gehaald zegt zei ze. Verder heb je voor wieg en ledikant drie sets beddengoed nodig, 2 thermometers en 2 kruiken. Ze heeft nog wel meer verteld, maar kan niet alles opschrijven!

Kylie jij morgen al de intake? Dat is op tijd!

Mira wat fijn dat je complimentjes kreeg!!! Je bent goed bezig meid! Over vier weken dus al concrete acties. Dat gaat goed.

Jannie dus over twee weken begint het dagelijkse leven weer normaal te worden. Zal nog wel even pittig zijn in het begin. Maar wel weer fijn lijkt me.

Kirsten het gaat de goede kant op met jou!! Let je wel op dat je niet te snel te veel hooi op je vork gaat nemen?

Mams die kwaaltjes zijn weer een geruststelling voor!! Gelukkig maar.

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Kirsten, wat fijn weer, de reactie van je baas.
    Je treft het meid.

Kwiebje, klopt. Alles in 3voud, minstens ;)
    1 erop, 1in de kast en 1 in de was...

Kylie, waarom komt de kraam zo vroeg bij jou???

4. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Me: Thanks!

Kwiebje: Fijn gesprek gehad met de Kraamzorg? Veel info gekregen zeker ;) Zoveel om te onthouden, ik zou, als het bij mij zover is en ik nog vergeetachtiger zou worden van een zwangerschap dan dat ik nu al ben, echt vragen om een uitgewerkte versie van alle info die ze gaf ;):p Hahaha!
    Ja, over 4 weken concrete actie om mijn eitjes op gang te helpen :D We zullen zien...

5. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Tina: Hier een vrij kleine baby gehad maar ze zit nog steeds in maatje 50/56. Maatje 50 past nu precies. Heb pas 2 dingen die te klein zijn. Dus als je idd geen reuze baby krijgt kan je er wel even mee vooruit. En je kan tegen die tijd ook aan de kraamvisite maat 62/68 vragen.

@Mira: fijn. Een datum om naar uit te kijken.

Hier erg druk. Nu wel erg moe. Ondanks dat Kira 5 uur tussen de voeding liet zitten niet zo goed geslapen. Ben om half 3 zo beroerd wakker geworden. Daarna niet meer geslapen tot de wekker van mijn man ging om 6 uur.
    Vanmiddag dus proberen maar een beetje rustig aan te doen.
    Vanavond uit eten. :)

6. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Vaddie: De boodschappen waren nog gelukt, zag ik op Hyves/FB ;) Lijkt me zo hannesen de eerste keren dat je met een kleintje boodschappen doet: wat werkt er nu wel, hoe neem ik de kleine mee (draagzak of maxicosi in de winkelwagen), enz... Al doende leert men, zullen we maar zeggen ;)
    Jaaah! Eindelijk een datum :D Voelt dat ook zo als je een uitgerekende datum hebt? *Denkt na over de volgende zinnen* "Oow, schat... Nog 4 weekjes dan zijn we papa en mama!!!"? Nu is het alleen: "Oow, schat... Nog 4 weekjes en dan hebben we echt een kans!!!" Hahaha!

7. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ik doe rustig aan hoor., en ja werken was misschien niet heel handig, blij dat mijn baas me op mijn plaats wijst! hihi., Heb er maar mazzel mee met deze baan!
    Morgen dus even een kopje koffie drinken op t werk,
    Vandaag is wel een iets mindere dag ik doe rustig aan qua lopen enzo, net wel wat boodschapjes gedaan, moet toch gebeuren en kon t niet laten om cakemix-apel/vanille mee te nemen! Dus er staat weer wat lekkers in de oven., en dan moet ik binnenkort toch echt weer op de lijn gaan letten hoor! hahaha

Hahaha Mira., heel goed dat je het zo kan zien!! Op naar een grote stap!

Kwiebje: 3x beddengoed kan ik nog begrijpen maar 2 thermometers? tjsah als er 1 stuk gaat misschien maar 2 kruiken? Alleen moet zo overdreven! Ach ja, ze zullen t vast goed bedoelen.,

Ik ga weer ff nieuwe series op mijn usb-stick zetten en weer voor de tv hangen! Doe niet anders de afgelopen dagen.,

8. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Kirsten geniet nog maar lekker van het hangen. Straks heb je er minder tijd voor. Het is nu Kirsten time! De thermometers is 1 voor het kind en 1 voor de moeder. De kruiken zouden ze allebei gebruiken. Ook gewoon om het kindje ergens tegenaan te kunnen leggen en zo.

Stampertje zo zei de vrouw het ook. 1 op bed, 1 in de was en 1 in de kast. Logisch als ze het zo zeggen.

Mira spannende vier weken!! Het gesprek met de kraamzorg was prima. Ik heb ook een hele waslijst opgeschreven! Anders kan ik het ook echt niet onthouden. Heb ook nog maar een lijst gemaakt met wat ik nog moet hebben. Slik, is nog best wat.

Vaddie lekker uit eten vanavond! Ga je met je mannetje? Leuk! Misschien kan je nog even bijslapen vanmiddag?

9. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    oo hahaha! Dat maakt t duidelijker., 1 voor moeder 1 voor kind en dat je 2 kruiken tegelijk gebruikt., dat wist ik niet., hihihi

Ja kirsten-time is soms ook best lekker., net het eerste stukje van de appel-cake op!! MET slagroom.., jummm wat lekker hihihi., en nu weer lekker op de bank, weten jullie wat ik aan t kijken ben...,
    GTST seizoen 3 !! Seizoen 1 & 2 heb ik al gezien vorig jaar en nu bezig met 3., hihi, vet leuk en oud!! Hahaha

10. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    oehh vaddie: Lees nu pas dat je uit eten gaat! Wat lekker!!
    Mijn kerel heeft storingsdienst vanavond, dus dat zit er sowieso niet in, maar denk dat wij binnenkort ook maar eens een etentje samen plannen :D

11. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Kwiebje: ja die twee thermometers snap ik ook niet zo goed. Ik heb er 1tje voor mij en manlief, en 1tje voor de baby. Wordt het zo bedoeld? Of moet frummel er echt 2 in zn uppie hebben? Arm kind ;):D
    Beddengoed...ik heb voorlopig 2 setjes. Stond zo op het lijstje van de kraamzorg...maar is natuurlijk snel bijgehaald. Kruik zal ik dan ook nog wel moeten bijhalen.

Kledingmaatjes: Owkeej. Dan is maatje 62 nog niet echt echt echt nodig. Dan wacht ik nog wel even tot de volledige zomercollectie binnen is ;):D Gaat ik samen met mn zoon of dochter kleren shoppen :D (Wat een raar idee eigenlijk ;) Moet ik even aan wennen :))

Kirsten: Ja, jouw baas is helemaal toppie! Goed dat ie je een beetje kan intemperen ;)

Vaddie: Dadelijk nog effe lekker op bed liggen joh. Dan een verkwikkend douchke en dan met de beentje onder tafel schuiven! Heerlijk toch! Kira doet het voorbeeldig geloof ik...5u tussen een voeding. Daar kunnen sommigen alleen van dromen... Hoop dat ik ook zo een "makkelijk" etertje heb. Hoewel ik ervoor vrees...tis nu al zo een karaktertje ;)

Ik zal straks even aan mn mannetje vragen om nog een 'toeter'-foto:D te maken. Kunnen we nog eens pronken ;):D
    Heb vandaag veel last gehad van harde buiken. Als ik ga rondlopen doet het pijn, maar als ik rustig blijf zitten doet het niet echt pijn. Is alleen een vervelend gevoel. Zou ik dat moeten melden? Pijnlijke harde buiken zijn niet goed, maar als ik blijf zitten valt het wel mee...
    Nog een uurtje en dan mag ik naar huis. En zit nu wel lekker te werken. Ik ga nog eventjes verder doen. Moet mn handleiding voor mn collegaatje afhebben. Gaan morgen samenzitten om mijn taken door te nemen zodat zij een aantal dingen kan overnemen als ik er niet meer ben.
    Vind ik wel moeilijk hoor...mn werk afgeven/doorgeven aan iemand anders. Doe toch graag alles zelf :) Ben nogal miep-punctueel op het werk;):D Maarja, als ik er 4 maanden niet ben...dan moet iemand anders het wel opnemen...

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Tina, je hebt 1 thermometer voor jezelf nodig.
    De kraam moet je bij de controles ook temperaturen (liefst rectaal)
    En dan is het niet zo fris om te delen he ;)

13. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Nee das waar :D
    Maar vind het ook een beetje stom om voor die week dat de kraamzorg er is, speciaal een thermometer aan te schaffen om bij mezelf rectaal te tempen... Zit je daar naderhand met je eigen "privé"-thermometer die je nooit meer gebruikt... Niet dat die dingen zo duur zijn, maar is toch een beetje zonde vind ik.
    Hoop dat ze bij mij geen probleem maken van mn okselthermometer (die alleen maar onder mn oksel gaat!) ... ga het in ieder geval proberen. Wie niet waagt, niet wint ;):p

14. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ik heb al een thermometer voor rectaal gebruik., dus dat scheelt., hoef ik er alleen 1 voor de baby aan te schaffen! hihihi.,

15. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Ik tempte al voor mijn cyclus, dus ik had er al 1. Was maar 5 euries. Die kan ook rectaal maar liever niet! Ik deed het altijd onder de tong.

16. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Nou die van mij heb ik tot nu toe rectaal gebruikt dus nu liever niet onder de tong! hahaha jakkie..,

Zijn inderdaad niet duur maar vond 2 voor een baby te ver gaan, maar nu is het me duidelijk! hihi

17. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Belofte maakt schuld...
    Zie hier mijn toeter! :D
    Vind het nog meevallen. Denk dat ik meer in de breedte gegroeid ben sinds mn 25w foto...

18. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Mooi hoor Tina!!! Echt super zo'n buik!

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Mooi Tina!!

Ik begin ook al stevig te bollen hahahahaha is nog wel niet van de baby, maar toch, vind het wel leuk.
    Zal vanavond nog eens een fototje maken en spammen:)

20. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Tina.., heb je alle babyspulletjes al goed bekeken trouwens???

Deel Deze Pagina