Pink Ladies (Part III)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juultje, 21 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Ik heb nog wel een driepersoons tent liggen. Die gebruiken we voorlopig toch niet meer;)

Ik vind yoga heerlijk. Je bent helemaal ontspannen daarna. Wij doen eerst yogaoefeningen. Niet te moeilijke. Daarna vertelt ze over de bevalling en zo. Als laatste gaan we lekker liggen en ontspannen, heerlijk. Als je dan helemaal ontspannen bent, krijgen we een kop thee. Ik vind het een aanrader.

2. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Jeetje, kreeg geen meldingen dus ik denk, ik ga eens even kijken..lekker veel gekletst!

@Mams: Geen idee, aan de telefoon vertelde ze me dat ze dat in de 5e zwangerschapsmaand doen. Mooi bolletje
    @Tina: Gek hé al die spullen. We hebben hier zo goed als alles al staan, gisteren het wiegje in elkaar gezet en dan wordt het toch ineens heel echt :)

Die mevrouw komt rond 13 uur..Weet totaal niet wat ik kan verwachten, maar ik wil alles hier even netjes en schoon hebben. Dus heb nog wat te doen.

3. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    ooo ik ben zo benieuwd!! Misschien kunnen wij in t weekend ff langs wippen, ff kijken hoe het allemaal loopt.

Nou lekker aan de poets dan maar zussie, niet teveel je moet ook om jezelf en je mannetje denken!! Is die zwager van me ook thuis vandaag of niet?

4. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Kheb niet zoveel te melden eigenlijk, lekker geslapen en mijn buik voelt beter als gister.

Lees ik net mijn facebook na staat er een foto van een vriendin van me die is over 3-4 weekjes uitgerekend en heeft al 2 kids (meisje van 6, jochie van bijna 4), de foto is een beker melk en 2 beschuitjes met blauw/witte muisjes.
    Ze krijgt gewoon elke ochtend van die twee lieve kids ontbijt op bed met de vraag waar de baby nou blijft?
    Daar smelt je toch van!?! Wilde t ff met jullie delen.., 1 van de 100000 redenen waarom je kinderen wilt toch??

5. Kylie1986

Nee, die moet weer werken,..deze week alleen zondag vrij en dan komen zijn ouders. Hij vertelde volgende week en die week daarop 7 en 6 dagen te moeten werken,..ben ik niet zo blij mee..

6. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    hmmm ik snap dat niet hoor!! Kan me zelfs een beetje boos over maken.., ookal is hij shopmanager van een winkel dan hoor je nog niet meer dan 5 dagen te werken hoor!! Tenzij het een uitzondering is.., Heb dit serieus nog nergens mee gemaakt en heb echt wel meerdere winkel-baantjes gehad. Snap niet dat ie z'n scheur niet eens open trekt.,.

Zo toch nog wat hormonen in mij!! T is er weer uit hoor! hahaha

7. Kylie1986

Ze hebben een extra winkel in Batavia geopend en daar eigenlijk geen personeel voor. Dus wordt er her en der even geschoven.
    Ik was ook pissig, want normaal krijgt hij niets voor overuren, maar nu schijnt hij er wel extra voor betaald te krijgen deze keer..
    Maar ik vind het niet alleen ongezellig, ik wil zo langzaamaan de babykamer klaar hebben. Nu hoeven we niet veel te doen, maar het kan maar af zijn. Als Robin eind maart weg is, willen we een verdieping naar beneden verhuizen met onze slaapkamer, en dat is ook niet zo 1 2 3 gebeurd.

8. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Dat dacht ik al.,!!! Nou als ik weer kan beuren en minder moe ben kom ik je wel helpen met jullie slaapkamer!! Maar nu zit t er helaas niet in.., Babykamer is leuker om samen te doen en snap ik dat je die af wilt gaan maken., Balen joh.

9. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Hoi meiden,

Sorry :) ben echt lang niet geweest hier. Kon het ff niet opbrengen...
    Heb echt het gevoel dat ik word geleeft. Ben zo'n 3 dagen in de week in het ziekenhuis...
    De eerste meting had ik 2 eitjes van 12mm en 13mm. Wij al best blij dus. Daarna had ik na t weekend weer een meting, maar toen waren ze dus niets gegroeid. Was n enorme teleurstelling... Toen toch maar donderdag voor de zekerheid een meting gehad (had weinig hoop) en bleek er een ei toch een groeispurtje te hebben gehad en was inmiddels 17 mm geworden. Dusss samenlevingstest gehad, maar was helaas negatief. Wel wat zaadjes gezien onder de microscoop, maar geen levende. Moest dus vandaag weer voor een samenlevingstest, omdat het met de dag kan veranderen... Dus weer op commando seksen gisteravond/nacht (moet zo laat mogelijk) en vanmorgen weer een samenlevingstest gehad en dus weer negatief. Wel wat meer zaadjes te zien, maar niet levend. Ik houd best van seks, maar op zo'n manier is t leuke er wel een beetje af. Laat naar bed en vroeg weer op... Ben doodmoe! Haha
    Pfff zit dus in een emotionele achtbaan van blijdschap naar teleurstellingen. Ik ben zo moe en op!
    Hopelijk ga ik dus wel een eisprong krijgen van t weekend. Dus maar niet carnavallen ;).
    En de gyn wilde nu toch het zaad van mn mannetje gaan onderzoeken, dus volgende week moet ie een potje brengen :D

Heb dus heel lang niet gelezen hier, maar ik denk echt wel aan jullie hoor! Kirsten zie dat je toch gecurreteerd moest worden.. Heftig!

Hoe is het met de bevallen meiden? Lekker aan t genieten van jullie kleintje?

En de zwangere dames? Heb net ff snel Tina's toeter gespot mooi hoor! En t kleine bolletje van Mams, mooi!!!

Mira en Dutch hoe is het met jullie meiden?

10. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Nino: Gewoon doen waar je jezelf goed bij voelt meid! Als dat dan is dat je hier minder of niet bent, dan is dat zo. Goed voor jezelf zorgen is nu het belangrijkste!!!
    Dikke knuffel meid!!! Wat een verhaal weer... Was het zaad van manlief bij jullie nog niet getest dan? Bij ons meteen na de eerste afspraak bij de GYN kon manlief een potje inleveren... Ik blijf voor je duimen dat het allemaal voorspoeding van lopen bij jullie! Je hebt al zoveel gedaan om zwanger te kunnen worden dat het nu ook wel eens jullie tijd mag worden!!!
    Hier gaat het goed eigenlijk. Gisteren weer naar de GYN geweest en hij was zo enthousiast over hoe het gaat, het afvallen, mijn instelling en kijk op het hele proces dat we voor over 4 weken een afspraak hebben staan om te beginnen met de behandeling. Hij had het over pilletjes die hij kon ophogen en dat, als die pilletjes dan niet wilden werken, we daarna pas weer verder gaan kijken, dus ik ga met grote waarschijnlijkheid ook aan de Clomid. Ik vind het super spannend, zou willen dat het nu al 15 maart is, maar moet nog eventjes wachten. Tussendoor heb ik waarschijnlijk mijn ei nog (ergens in de eerste week van maart verwachten we mijn eitje ;)) dus als ik naar de GYN mag, ben ik of zwanger of ik heb nog ongeveer 2 dagen tot mijn ongi (NOD ligt rond de 17e maart ;)). Heb geen idee wat ik moet verwachten van de volgende afspraak, waarschijnlijk een echo om te kijken hoe het eruit ziet daarbinnen en een bloedtest om te kijken of ik niet zwanger ben.
    Manlief zei laatst dat hij denkt dat we binnen 2 maanden zwanger zijn. Vind ik geen probleem ;):p Hopelijk heeft hij gelijk!!!

11. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Nino: Wat goed van je te horen, maar wat een verhaal! Gadver, kan me voorstellen dat je op bent., en dan ook nog een negatieve uitslag vanmorgen.,
    Ik moest de afgelopen tijd 1x in de week naar t ziekenhuis, dat vond ik al vermoeiend genoeg, kan me echt voorstellen dat je op bent.
    Ik hoop voor je dat t binnenkort allemaal wat positiever wordt! Ik zal voor je duimen.

12. Kylie1986

@Nino: Goed om van je te horen,..Voel je niet bezwaard, doe waar jij je goed bij voelt. Wat een ellende allemaal.

Hier: de hele ochtend wat zeurende buikpijn en harde buiken..
    Verdorie, bel net de assistente of ik alsnog een nieuwe kuur mocht hebben. Had namelijk met de huisarts afgesproken dat ik het aan zou kijken en ik denk dat de buikpijn nu van de blaasontsteking is.. Moet ik wéér een plasje inleveren,..pfff. Nou, dan maar even aankleden en dan weer erheen.

13. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Dankje meiden. Fijn dat jullie begrijpen dat ik moe en op ben. Is zo moeilijk uit te leggen aan mensen die er niet mee bezig zijn. Moet straks ook nog gaan werken. Een slaapdienst in, bah zit er best tegenop.

Mira: Nee hebben ze niet meteen gedaan zo'n zaadtest. Heb ik al wel eerder om gevraagt, maar gyn wilde eerst afwachten wat er uit een samenlevingstest zou komen.
    Jij bent goed op weg! Fijn dat ze een behandeling gaan starten al hoop ik dat het tegen die tijd niet meer nodig is... Hopelijk heeft je mannetje gelijk.
    Inderdaad willen ze eerst zeker weten of je niet zwanger bent, dus zullen ze idd wel een bloedtestje doen. Gaan ze bij jou dan ook een ongi opwekken d.m.v. pilletjes om een (kortere) cyclus te beginnen?

Kirsten en Mira ik ben dan wel niet veel hier, maar ik duim ook zo ontzettend hard voor jullie. Steeds hoop ik als ik kom lezen op goed nieuws van jullie.

Kylie: He getver nog steeds die rottige blaasontstekingen. Vervelend zeg! Ik drink tegenwoordig 100 ml pure cranberrysap om te voorkomen. Ook zweer ik bij weerstandthee van zonnatura...

14. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Wat lief dat je voor ons hoopt op goed nieuws., nou wij ook voor jou meid!! Echt waar.,

Voor mij zal t er voorlopig niet in zitten., Ben herstellende van mijn curretage van afgelopen maandag en moet nu een cyclus afwachten, aangezien die lang duren bij mij reken ik niet eerder dan april op een kans.

Houdt moet he meis! Ook voor jou/jullie komt er een wondertje!

15. me83

me83 Niet meer actief

@nino.. ohh meis wat rot allemaal zeg.. kan me voorstellen dat je er doorheen zit zo met al die bezoeken aan het ziekenhuis..
    als ze na zaadonderzoek een idee hebben dat de levende zaadjes in minderheid zijn.. willen ze dan icsi proberen? of gaat het echt stap voor stap nu?... ohh meis is gun het je zo! maar met de techniek van tegenwoordig kom je al een heel eind gelukkig! dikke knuff meid!

16. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Nino fijn weer van je te horen meid! Wat een zenuwslopende periode zeg! Ik snap dat je bekaf bent. Wij blijven hier duimen voor jullie, ook al ben je er even niet.

Kylie het schiet niet op met je blaas he?! Je blijft ermee aan de gang. Succes ermee vandaag.

Hehe hier is de kogel door de kerk! Na voor de tweede keer deze week huilend wakker te liggen en het niet meer zien zitten met mijn werk heb ik vanmorgen actie ondernomen. Ik heb aangegeven dat ik de extra opdracht die ik heb niet meer kan doen. Eerst begreep mijn collega het niet en die ging gewoon vrolijk door met ratelen over wat er allemaal moest gebeuren en wat ik allemaal nog moest doen. Begon ik dus weer te huilen. Genant, maar toen begreep hij het pas! Ach ja mannen;) Nu heb ik bijna alles overgedragen en het is zo'n pak van mijn hart! Dan nog bij mijn andere opdrachtgever aangeven dat ik minder uren aanwezig zal zijn,maar die doet helemaal niet moeilijk, dus daar zie ik niet tegenop. Daarna is het helemaal goed. Ik kan niet wachten om rustig aan te kunnen doen.

17. me83

me83 Niet meer actief

@kwiebje.. waar die tranen wel niet goed voor zijn;) heel goed meid dat je je grenzen aangeeft.. des te beter voor jou en je kindje en ook je herstel straks na de bevalling. alle rust heb je nu nodig als voorbereiding.. want na je bevalling zal je echt slaaptekort hebben met zo'n kleintje..

18. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Kwiebje: Soms helpen tranen echt!! Het laat een man zien dat je het ECHT meent.,!! Goed van je meid., kom voor jezelf op, wat je niet aan kan kan je nou eenmaal niet aan.., Je moet voor jou en je kindje kiezen! Heel goed meid.!

Hier weer aan t schrijven in mijn boekje en straks even naar mijn werk.,

Vanmorgen t ziekenhuis gebeld omdat ik niet gerust was op de steken links onderin mijn buik, t trekt een beetje zeg maar., Gister had ik er de hele dag last van!
    Gyneacologe die mijn behandeld had maandag belde terug: Het was niet erg, eind volgende week moet het echt allemaal over zijn, maar ik moest me realiseren dat er meer gebeurd was dan ik dacht en dat ik me niet zo druk moest maken, wel snapte ze mijn telefoontje en zodra ik weer twijfels heb moet ik gewoon bellen! echt een lieve vrouw is het.,
    Ze heeft me gerustgesteld. Heb er ook een stuk minder last van dan gister maar nu weet ik dat t geen kwaad kan :D wat een pak van mijn hart zeg!

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik ben zo mooooooooooooeeeeehooooeeee!!!
    Hele dag op pad geweest.
    Heb wel een mooi bankstel gevonden zodat we eindelijk de woonkamer af kunnen maken :D
    Weet zeker dat manlief et ook mooi vind.

Nino, meid. Niet verontschuldigen dat je weinig hier bent. Je hebt meer dan genoeg aan je hoofd meid.
    Wat jammer van die tegenvallers, maar meid als het eenmaal zo ver is krijgen jullie het mooiste en liefste kindje van de wereld (oefening baart kunst zeggen ze he ;) )

Kirsten, het is helemaal niet raar dat je nog van alles voelt hoor meid.
    Het is nog maar zo kort geleden. Komt echt wel goed.
    Anders gewoon ibuprofennetje nemen en lekker op de bank gaan liggen.

20. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Manlief had afgelopen week de wijkagent gebeld, aangezien de buurvrouw meer wist over de nasleep van de inbraak dan wij zelf. Wijkagent is net eindelijk geweest. Hij kon ons niet meer vertellen dan de buurvrouw ons al verteld heeft. Er zijn 5 personen opgepakt, een aantal daarvan zijn bekenden van politie hier in de buurt, ze zitten nog vast en ze hebben hier waarschijnlijk ingebroken omdat ze wiet zochten (Uhm... Ja... Moet je mss inbreken bij iemand die wel wiet in huis heeft en niet bij mensen die nog nooit gerookt hebben en waarbij, welke plant dan ook, meteen dood gaat!!!). Schijnbaar zit de buurvrouw in een soort groep uit de buurt die samenwerkt met de politie en aangezien haar dochter getuige was vraagt ze regelmatig hoe het ervoor staat.
    Het enige nieuwe dat de wijkagent kon vertellen wat we nog niet wisten was dat het pistool een alarmpistool was, dus een behoorlijke geruststelling voor manlief, dat het onderzoek nog steeds loopt en dat de politie ons erg dankbaar is, aangezien ze de 5 mannen die ze nu hebben kunnen oppakken anders waarschijnlijk nooit opgepakt hadden :D
    YEAH!!! Burgerplicht weer gedaan voor de komende 25 jaar ;):p

Deel Deze Pagina