@mira.. wat fijn dat je wat meer weet nu.. en dat ze nog steeds vastzitten.. dikke veer voor jou! goede burger! @mams.. ohhh leuk he dat moe zijn.. pfff.. ik sliep gelijk zodra ik uit werk kwam.. trok het anders echt niet hahaah.. hopelijk word dat mooie bankstel van jou @kirst.. miss vaker een pcm nemen.. ik kreeg erna erge koppijn..maar zal wel met me bloedarmoede te maken hebben gehad.. maar de eerste dagen thuis nam ik elke dag 2 pcm.. als ik op stond na het eten.. en in de avond voor het slapen..verder zelf geen buikpijntjes meer gehad..maar miss door de pcm dat ik niks meer merkte
Ja nouja weetje het doet niet echt super zeer, maar t is gewoon vervelend, ik denk in mijn geval dat het wel goed is dat ik het voel anders ga ik door draven! Ik ken mezelf dan denk ik echt dat ik alles weer aan kan hihi., Net wat gedronken op t werk, was wel weer even lekker., niet veel vragen gehad eigenlijk. 1 collegaatje vroeg: Ging t niet zo lekker? Ik: Nee, maar nu wel! En daar gaat t om., hoe je je niet voelt en niet hoe je je gevoelt hebt.., nou ze vond dat ik daar dik gelijk in had! hihi., helemaal goed.,! Maandag weer aan de slag., en wanneer ik t niet vol houdt moet ik t aangeven en kan ik eerder naar huis..,
Me: *trekt de veer uit haar bips* Auw!!! Die veer kwam op een best pijnlijke plek terecht Maar bedankt Kirsten: Idd, zeker als je bedenkt dat de politie ze anders niet gepakt zou hebben!!! Gaat wel goed eigenlijk: Manlief is nog erg paranoide (was hij al, als hij iets hoorde meteen kijken of hij iets of iemand ziet, maar nu is het zelfs als ik weet wat het is (bijv. iemand die een kliko aan staat zet en ik dat tegen hem zeg) dan nog wil hij even checken of dat ECHT zo is ) maar gaat wel beter. Ik kan nog erg schrikken van plotselinge geluiden en bewegingen binnen en buiten (deurbel, rinkelend glas, iets dat vlak voor de ruit langs op de grond valt, mensen die opeens in mijn gezichtsveld verschijnen en ik niet aan hoor komen...). Dat zal nog wel even duren, maar voel me prettig in huis!
@kirst.. fijn om even een bakkie te doen daar.. en fijn dat je collega's niet door gingen graven over hoe en wat.. jij bent natuurlijk veel sneller op de been als ik was.. eerste dagen lag k alleen maar op de bank.. kon niets in huis doen want was zo moe en slap.. dus miss daarom minder gemerkt.. jij bent meer bezig.. dus miss speelt het dan iets meer op. ga je nog wat leuks doen van het weekend? wijntje met je vriendinnen of lekker met je lief filmpje kijken ofzo? ik ga vanavond even naar vrienden toe.. al lang niet meer gezien door dit alles.. dus moet nu weer even mijn vrienden aandacht geven haaha. morgen avond naar schoonvader om te eten.. en zondag ook op bezoek bij andere vrienden.. heb het er maar druk mee hahaaha
Mira goed om te horen!!! Ik moet je zeggen dat dat wat je opnoemt ik ook altijd al heb gehad hoor.., Erg schrikkerig, maar het zal in jou geval wel slijten.., Ben echt blij dat het beter met je gaat Mira.,
@mira.. hahahaha alstu miss een tipje voor als je dat fijn vind.. er bestaan van die apparaatjes die je aan de voordeur moet bevestigen.. 1 op de deur en 1 aan randje van de post. die kan je instellen op alarm.. dus als iemand die deur dan open doet van buiten af.. gaat het heel hard loeien. schrikt wel af ahahhaah.. miss fijn als jullie beiden thuis zijn en de deur niet meer uithoeft dat je zo'n ding hebt, geloof bij blokker of een doe het zelf zaak kan je het kopen.. kost miss een 10tje
Kirsten: Ik heb een deel ook al zo lang ik weet, maar is nu nog erger Zal idd wel slijten naar 'normaal' niveau, maar gaat idd beter!
O klinkt al een leuk weekend!! Wij gaan vanavond naar vrienden toe., helaas wonen die 20minuutjes fietsen en dat gaat nog niet lukken dus wordt het de auto en ik vrees dat ik degene ben die moet bobben maar goed vooruit maar weer., morgen is de planning met zijn tweetjes, maar misschien komt daar nog verandering in. iig wordt het in de buurt of thuis want morgen is het kirsten's drankje! Misschien gaan we wel naar vrienden hier om de hoek toe., Mijn vriendin en ik willen graag sex on the beach gaan maken!! haha, maar anders wordt het Passoa - jus d'orange.., hihi.
@kirst.. heb je zin in een drankie en kan je geen alcohol op? tipje van de dag koop een pak jus d orange en een fles grenadine aanmaak limo.. doe in je glas veel ijs en een roerstokje.. giet er een kwart van het glas vol met limosiroop.. en vul aan met jus.. lekker joh!! smaakt naar raketjes! ik dronk het zelf vaak toen ik zwanger was.. toch een idee dat je een cocktailtje drinkt
Hahaha cool.,!! Misschien wordt dat m wel vanavond! hihi., wat een super tip van je!! Wordt er helemaal blij van..,
Mira, jee 5 man opgepakt! Wat goed Ik heb mn badje!!!!!! En hijs mooooooi!!! Ben superblij. Nu alleen nog een matras, wipstoel en een nieuwe maxicosi en dan hebben we de grote dingen compleet.
O wat leuk Mams!! Oehhh Ik krijg echt kinderkamer-drang! Maar moet er niet aan denken nu meteen weer zwanger te zijn., pfff dilemma! Stomme hormonen., maarja heb net al condooms gekocht en na de eerste cyclus zien we wel verder. Echt leuk mams!
daar word je zeker blij van ohh komt er nog 1.. als je ijs kan crushen is het nog lekkerder.. pak een groot glas.. veel ijs erin.onderin muntblaadjes doen,en sevenup erop.. roerstokje om je mint te pletten... en een schrijf limoen erin.. dan heb je een alcoholvrije mojito
hahahaha jaaa ik weet wel wat lekker is op google zal nog wel meer te vinden zijn hoor! dit is wat ik dronk bij een tentje in scheveningen.. toen thuis ook maar gaan maken.. zeker in de zomer erg lekker! ook voor tycho dus
Oeh echt lekker.,!! Goede oplossing voor al mijn bob-ritjes Ga er echt werk van maken., dan kom ik maar aan met mijn eigen boodschapjes maar dan heb ik ook eens wat anders dan een colaatje enzo., hihi.
@kirst.. idd! en een keer wat anders dan altijd maar cola ofzo.. nu mis je de alcohol niet eens zat net bij me vriendjes te kijken.. zoetje is pas nog online geweest.. volgens haar banner is ze dik een maand terug bevallen van een dochtertje genaamd luna.. hopelijk komt ze nog een keertje haar verhaal hier doen