Pink Ladies (Part III)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juultje, 21 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Jeetje dat had ik echt niet verwacht! Zo lang niks van der gehoord..,
    Als je het leest Zoetje:
    Van harte gefeliciteerd.,!!

2. me83

me83 Niet meer actief

ik heb haar een pbtje gestuurd.. met waar we zitten op het topic.. en of ze nog een keertje komt buurten.. en haar gefeliciteerd..

3. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ja wat goed van je.., ben inderdaad benieuwd nu! hihi

4. me83

me83 Niet meer actief

mams.. zag dat je in een ander topic reageerde over een geband persoon die steeds maar terugkomt.. kan je me pben wie dat is? lees wel vaker topics van meiden die steeds hetzelfde schrijven onder andere namen enzo. maar van bedreigingen heb ik niets gezien.. ben nu wel een beetje benieuwd eigelijk:);)

5. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Sorry dames niet terug gelezen. Ben helemaal gesloopt. Kira is super verkouden (ik ook) en drinkt daardoor niet zo goed. Daardoor komt ze vaker. (die 5 uur ertussen was dus een uitzondering) Heb gemerkt dat ik er heeel slecht tegen kan, die gebroken nachten. Ben dus zelf helemaal gesloopt.
    (te druk om s'middags te gaan slapen)

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik heb je pb teruggedaan hoor.

Vaddie, daar ook al verkouden dus. Beterschap.

Bij bij de septembermama's verliezen echt heel veel meiden hun kindjes.
    Vandaag weer 1 bij ruim 12 weken.
    Heb nog nooit meegemaakt het het percentage miskramen zo hoog lag.

7. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ik was ook een septembermama., wat is dat toch? Bah! Volgens mij maakt dit je heel erg onzeker.., gadver!!!

Me die cocktails waren een super idee!! Mn vriendin keek me aan of ik gek was maar ik vond t lekker! Hahaha
    Had t raketje gemaakt... Jummmmm
    Verder erg lang geslapen., heerlijk!

Vaddie: verkoudheid is erg vervelend, daar wordt je al sneller moe van en als je kleine dan ook nog vaker komt is t helemaal vermoeiend. Ik hoop dat je jezelf toch de tijd gunt smiddags even gas terug te nemen....

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Echt heel raar he...word je wel echt onzeker van.
    Meid van vandaag heeft tot 3x toe een kloppend hartje en spartelend kindje gezien en verliest het kindje zo ineens. Zoooooo vreemd.
    Krijg er echt de kriebels van.
    Gelukkig nog maar 3nachtjes tot de 2e echo.
    Hopelijk dan weer wat geruststelling.

9. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Jeetje!! Ik schrik er ook een beetje van..,
    Lieve mams, je hebt nog geen reden je zorgen te maken, je verliest geen bloed en wat zeggen we hier altijd?
    Geen bloed, geeft moed! kop op he!! Jou wondertje leeft echt nog wel.., Maar ik kan je spanning heel goed voorstellen meid! Probeer rustig te blijven, 3 nachtjes!! Dan kan je hem/haar weer zien!

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik weet het ook wel hoor, het zit wel goed :D
    Heb net mn ontbijt nog weer naar de wc gebracht ;)

11. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Hahaha Nou dat bedoel ik!! Heeerlijk! (NOT)
    Maar inderdaad een goed teken.,

12. me83

me83 Niet meer actief

je leest het overal heel veel.. maar miss ook omdat veel meiden hier zitten.. dus je leest en hoort meer als normaal..wel heel erg voor die meiden pfff

@kirst. ja lekker he:D vooral op een warme zomeravond..buiten zitten met muziekje aan en drankje erbij.. heerlijk! heb zo'n zin in de zomer! dit rotweer is niks voor mij;)

@vaddie.. lukt het niet om te slapen in de middag? je hebt het wel nodig hoor meid!het stoffen kan je wel een keertje overslaan hoor meid... ligt er morgen ook nog;):p

13. me83

me83 Niet meer actief

@mams.. ohhh sspannend hoor!! zat al te denken wanneer je weer moest.. gelukkig is je vriend de wc pot nog steeds blij met jou lozingen;)

14. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ja heerlijk in de zomer!!! Nu de sneeuw weg is mag t weer van mij ook wel omslaan naar lente jummm wat lekker! T zonnetje, de vogeltjes, de tuinen in bloei, ooo dat zal me goed doen!! Nog even wachten, maar hoop dat t vanaf maart alweer lekker wordt.
    Wij gaan zo een meubelboulevard opzoeken., nog steeds op zoek naar een nieuwe bank, en heb wel zin om er weer ff uit te zijn. En als ik last krijg hoppen we de auto weer in op weg naar huis!
    Fijn weekend allemaal.,

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Kirsten, leuk bankenjacht! Hier waarschijnlijk eindelijk DE bank gevonden hahahahaha

Oh man wat voel ik me beroerd zeg :(
    Gelukkig wel al wat eten weer binnen zonder aan de wc te voeren.
    Die had al wel genoeg gehad dacht ik zo!

Me, ik vind het echt heel opvallend worden hoe ontzettend veel zwangerschappen er mis gaan de laatste tijd. En ook op latere termijn nog. Echt schokkend als je het mij vraagt hoor.

Nog een paar uurtjes en dan is manlief weer thuis :D

16. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ik denk eigenlijk dat Me wel gelijk heeft.,
    Tegenwoordig zitten mensen sneller op dit soort sites, of brengen mensen het sneller naar buiten.
    Vroeger hield je dit verdriet voor je en sprak je er niet over, misschien hebben we het nooit geweten dat het zo hoog lag en was het altijd al zo.
    Mijn moeder heeft twee keer hetzelfde als ik meegemaakt en één keer met 20 weken! En 2 gezonde kindjes.,
    Maar schokkend blijft het sowieso., bah!!

Wat goed dat je eindelijk DE bank gevonden hebt., ik vind het zoooo ontiegelijk moeilijk! Wij zijn echt al maanden op zoek.,het moet goed passen, het moet mooi zijn, betaalbaar en de stof die je wilt! Pfff., ach we zullen wel zien., Ik ga ervandoor..,

Fijn weekend meiden!

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Oh ik heb ook zo'n zin in de zomer.
    Helemaal sinds we afgelopen zomer ons afdak hebben gebouwd en een loungeset en grote BBQ hebben.

Eerst lekker met mn dikke buik in het zwembadje liggen en daarna fijn loungen en genieten van een BBQ en een alcoholvrije cocktail!!!! :D

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Is natuurlijk ook wel zo, maar ik zie het in mn omgeving ook steeds meer.
    En dan doel ik echt op miskramen/vroeggeboortes vanaf ong 15 weken.
    Of kindjes die overlijden in de buik terwijl ze al geboren hadden mogen worden.
    Echt schrikbarend veel.

19. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier geen goede nacht achter de rug. Kira is enorm huilerig, wil alleen door mij vastgehouden worden en heeft giga zuigbehoefte. En dus nog enorm verkouden. Vaseline op haar neus heeft gelukkig wel wat geholpen.
    Ik voel me helaas nog steeds flink beroerd dus ga zo braaf even naar bed.

20. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    He bah mams! Ik moet er echt niet aan denken., jakkes! Hoop dat het ons vanaf nu bespaard blijft., ook wij verdienen een gezond kindje! Komt vast goed!!

WOW! Ik was net bij Kylie!! Pffff wat een dikke toeter krijg je al !! Echt een zwanger buikje en die kleding was top zussie!! Je ziet er goed uit :D moest ik ff kwijt, hihihi

En jaaaaa.,!! WE HEBBEN EEN NIEUWE BANK, nouja hij is besteld., Het kan nog wel tot maximaal 16weken duren maar hij is fantastisch! Zwarte lederen relax bank., 1ekant loungegedeelte dan 2 gewone zit gedeeltes en dan een relax-zitgedeelte, ziet er gewoon uit maar je kan je voet omhoog doen en in de ligstand komen! Heeeerlijk!!

Mijn dag kan niet meer stuk.., :D hihi, en...., voel mijn buik niet zoveel meer, echt toppie:D

Deel Deze Pagina