hoi meisies! Heb even snel bijgelezen, maar is niet zoveel van blijven hangen Geheugen is soms echt een vergiet! Heb lekker lang in bed gelegen met manlief. Lekker serietjes gekeken Daarna bij het kruidvat babylotion, babyolie en badolie voor babies gehaald. Was een actie met de kruidvatvoordeelkaart voor die producten van sebamed. Heb ik maar even 12.5 euries uitgespaard! Verder weer kleurshampootje in de haartjes gedaan. Rood-achtige kleur is nu weer bruin-achtig En stiekem ook koetjesrepen meegebracht. Hmmmmmmmmmm! Oh, ik ben gewoon een grote vuilbak! Ik vreet echt alles momenteel! Gelukkig was de weegschaal 200gr vriendelijker dan gisteren Denk dat ik zometeen maar weer aan de fruitsalade ga. Pffff, hoef maar aan eten te denken en dan krijg ik nog honger ook...
He meiden, even ego vanuit Istanbul. Lig al paar uur op bed met om de minuut harde buiken en voel me wat weeig.. Dokterspost geweest die zegt rust houde en vk gebeld die zegt veel rust houde en even urine laten checken. Dat doe ik morgenoch gelijk als ni over gaat. Maar denk dat komt door bijna hele nacht overslaan met reizen enz. Morgen vliegen.we gelukkig al terug. Verder wel al leuke en mooie dingen gezien en.gedaan.
Jeetje, vervelend Skaya! Hoop dat t snel beter met je gaat en dat je nog wat kan genieten daar., Sterkte! Hier: Gister onverwachts naar vrienden gegaan.., lopend, het was voor mijn gevoel nog net een stukkie te ver, mijn lichaam is het daar nog niet helemaal mee eens, maar goed, het was bere-gezellig! Op de Wii gespeeld., 1 mj-dansje en het was voor mij genoeg, maar was wel heel leuk! Wijntje gedronken, met vriendin gerummikubt. Wat zijn die kleine dingen soms toch genieten! HEERLIJK!
Hoi dames, hoe gaat het hier? @Skaya: Jeetje wat schrikken! Doe rustig aan, wanneer ga je weer naar huis? @Zussie: Bedankt voor het complimentje! Gaat hard hé! Gisteren heb ik hem heel duidelijk voelen draaien en schoppen aan de buitenkant, vooral het draaien kreeg ik een beetje een weeig gevoel van. Danny en mijn zusje hebben hem ook voor het eerst gevoeld. @Mams: Jij blijft maar een relatie houden met die pot hé! Sterkte ermee. Hier: Gaat redelijk, eergisterenavond is de vlos nog even geweest, had de hele dag harde buiken en buikpijn, maar komt van de blaasontsteking die nog op de achtergrond aanwezig is Hier trouwens een strakblauwe lucht, vogeltjes en een zonnetje, heerlijk!!
@ kylie, ik wil hier ook die strak blauwe lucht met zonnetje. Tis optocht. mijn mannetje loopt mee met een wagen. Wilde straks naar hem gaan kijken. Moeten we geen regen hebben. Zo maar eens de rest terug lezen. Heb het af en toe zo druk met lars dat ik er gewoon niet aan toe kom.
@ Zussie: Graag gedaan!! T is gewoon de waarheid hihi.., Jaaaa ik ben stikjaloers dat ik het niet gevoeld heb! Grrr., maar gun het je kerel natuurlijk als eerste!! Top joh., Hier ook een mooie lucht, heerlijk zonnetje! Net met mijn ventje lekker ontbeten., Ik merk dat ik giga aan t genieten ben van de kleine dingetjes., lekker gevoel! @ Deesjedees., het is begrijpelijk dat je zo druk bent met Lars, dat zal niemand je kwalijk nemen meid., Gaat alles goed? Hoop voor je dat bij jullie t weer ook zo lekker wordt, kan je lekker met je kleine man naar buiten!
Hier ook al heerlijk weer!!!Hopelijk blijft het een paar dagen zo!!! Heb nog een berg was, kan ik die mooi buiten drogen Skaya, hoe gaat het nu??? Hier lekker lang geluierd in bed en net fijn met zn drietjes onbeten. Nouja de mannen hebben onbeten en ik heb een half broodje binnen weten te krijgen...hahahaha Heb vandaag geen zin in wcpot knuffelen. Hoop echt dat dat over een weekje of 2 over is hoor! Dalijk ff lekker met de mannen en de hond naar het bos en kijken of schoonouders thuis zijn en vanmiddag hebben we verjaardag. Fijne mooie zondag allemaal!!
@kirst.. ohh wat leuk zeg een bank!! kan je lekker relaxen @mams...geniet er maar van! en die misselijkheid gaat wel zakken.. tis voor een goed doel ohhh bijna echotijdspannend! @kylie.. ohh wat gaaf dat je het heb gevoelt. en je mannetje ook! lekker genieten van het getrappel @dees.. ohh lekker genieten van je kleine man hoor! geeft niks dat je wat minder hier bent.. je kleintje is het belangrijkst! @skaya,, ohh meis.. hopelijk gaat het snel weer beter.. sterkte meid! hopelijk was de rest van je citytrip wel geslaagd
@Deesjedees: ken het gevoel. Hier ook amper ergens tijd voor. Gisteren en vandaag even bewust tijd gemaakt voor mezelf. (tussen de voedingen enzo door natuurlijk)
Dames die een curretage hebben gehad., Hadden jullie ook zo'n zwaar gevoel in de benen en wat pijn in de liezen? Ook heb nog dat trekkerige gevoel links onderin mijn buik, maar dit schijnt wel nog te mogen. Ik vind het allemaal wat eng. Vanmiddag weer de hele tijd op de bank gelegen omdat ik echt wel last had, zelfs weer pijnstillers genomen ! BAH! Dacht dat het zoveel beter ging.., *tot zover mijn klaag/vraag bericht*
Hier ook baaldag Heb de hele dag op de bank gelegen en gehangen. Telkens als ik opstond werd mn buik keihard. Hij zit me nog steeds niet lekker. En dat terwijl ik dus helemaal niks verricht heb vandaag. Heb zelfs mn pyjama nog niet uitgetrokken... Rechtkomen en omdraaien gaat heel moeilijk. Die buik die werkt gewoon niet mee. Pfff...hoop dat het morgen beter gaat.
Hoop ook dat morgen een betere dag is Tina!! Heb er ook flink de balen van.., Ik wil zo graag verder nu, baal er stevig van dat mijn lichaam me tegen houdt., zit serieus met een kop als onweer op de bank en als je boe zegt ga ik janken! GADVER., En dan zegt de gyn dat de meeste mensen nauwelijks last hebben na een curretage., nou bij mij is nog niks volgens plan gegaan., dus dit ook niet natuurlijk.., had eigenlijk niet anders kunnen verwachten, pff wat een negativiteit komt er uit me zetten zeg.
Jaaaa nog 2 nachtjes slapen Heb er zin in hahaha. Hopelijk dat ze nu wel een termijn kunnen meten. Zal dit keer wel inwendige echo worden (bij de gyn) Kirsten, dat gevoel herken ik wel hoor meid. Heel normaal, doe gewoon rustig aan he, loop jezelf niet voorbij!
Spannend mams!! Het zit vast wel goed., en inwendig kunnen ze eigenlijk altijd wel een termijn meten toch.., Dankjewel.,! Dit stelt me wel wat gerust, maar t valt me nog steeds tegen. Morgen ga ik weer aan t werk, dus zo maar op bed. Ben benieuwd hoe het gaat morgen.
Vaddie en deesje ik ben zo benieuwd hoe het is als de kleine er is! Als ik jullie verhalen lees mag ik nu wel genieten van rust momentjes! Kirsten balen dat je weer zo'n last hebt! Op een gegeven moment wil je er ook klaar mee zijn lijkt me. Ik hoop dat het werken goed gaat vandaag. En anders op tijd aangeven dat het niet gaat. Mams nu nog maar 1 nachtje slapen!! Spannend hoor! De symptomen zijn in ieder geval veel belovend. Komt vast goed. Tina hoest met je dip? Die buik kan soms al aardig irritant worden hè? Hier wordt ie soms ook bij het minste of geringste hard. Meestal ben ik dan te druk geweest. Heb je toevallig een drukke week achter de rug? Hier alles prima. Ben nog steeds erg opgelucht! Mijn baas belde zaterdag nog om te vragen hoe het nu met me ging. Erg lief! Ik ben gisteren wel druk geweest, want mijn moeder heeft plotseling dr huis verkocht. Het stond al lang te koop. Heel fijn, maar ze moet er binnen vier weken uit gisteren dus een heleboel al ingepakt. Ik heb alleen maar mogen zitten en in mogen pakken verder niets. Ik had wel zwarte handen van de kranten, maar ik blijk gewoon een natuur talent inpakken te zijn, hihi. Zo nu maar eens eruit. Ik hoorde buiten al mensen krabben. Getsie! Lente waar ben je?
Oh ik herinner me nu dat skaya last had van dr buik in Istanbul. Hoe is het afgelopen meis?? Ben je weer heelhuids terug?
Kwiebje: Ja ik ga zeker aangeven als het niet meer gaat., mijn collega's weten nog steeds niet wat er nou gebeurd is en volgens mijn werkgever gaat de tam tam snel en we wonen in een dorp dus ik ga het toch maar op een cyste houden die ze plots moesten weghalen en waar ik erg last van had. En vertel er gewoon bij dat ik nog steeds last heb van mijn buik. Kijk een natuurtalent in inpakken!! Mooi dat je dat hebt ontdekt toch., hihihi. Wat goed dat haar huis is verkocht maar binnen vier weken is wel snel., heeft ze wel al wat anders dan???