Kirsten, zou het idd op een cyste houden. Zeker als de tamtam goed functioneert waar je woont. Skaya, goeie terugreis meid en hopelijk is je buik wat rustiger. dikkebuikendames...Tja zo'n dikke buik kan ontzettend in de weg zitten...Maar als jullie straks bevallen zijn, zouden jullie die bolle toeter nog wel eens flink kunnen gaan missen. Hier weer lekker beroerd wakker geworden...Jeeeeeuuuuuj hahahahaha Manlief is vandaag vrij...nouja is nu ff zn uren inleveren en dan heeftie vrij. Nog 1 nachtje slapen!!!!
@ kirsten, het is nog lekker weer geworden. Lars doet het heel goed. Slaapt heerlijk en drinkt zijn flesjes goed leeg. Ik zie hem ook groeien. @ kwiebje, ja je moet nu goed van je rust genieten. en als je straks verlof hebt moet je helemaal niet veel doen. en lekker veel uitslapen. Maar mij hoor je verder niet klagen hoor. Moeder worden is het mooiste wat er is. en als straks je kleintje er is kun je er uren naar zitten kijken. @ mams, veel plezier bij de echo morgen.
hoihoi Even egobericht van mij... Vanmorgen ziek gemeld. Zag het even niet meer zitten. Heb slecht geslapen vannacht, zit niet lekker in mn vel, huilbuien, slappe-vaatdoekbuien, zweet breekt me soms uit, mn hart dat als een gek tekeer gaat. Stond op het punt om te vertrekken naar mn werk, maar manlief heeft me terug naar bed gestuurd. Misschien maar goed ook. Heb nog wel even lekker geslapen, maar zit nog steeds niet lekker in mn vel. Voel me niet zo lekker. Een keertje goed over mn nek gaan zou opluchten denk ik. Maar dat kan ik niet... Loop wel te balen dat ik me alweer ziek meld. Vraag me af hoe ik weet of het allemaal te zwaar word, of dat het tussen mn oren zit, of dat dit gewoon normaal is. Ja, wanneer weet je zo-iets? En hoe geef je dan aan dat je het wat rustiger aan wil doen? Wil ook niet kleinzerig, of hoe zeg je dat, overkomen...
@tina.. ik zou gewoon een gesprekje met je baas aangaan over hoe het nu gaat en wat de verwachtingen zijn en wat jij wilt en kunt.. gewoon eerlijk zijn.. je baas heeft meer aan je als je miss wat minder werkt maar wel beter funcioneert dan dat je meer werkt en je steeds moet ziekmelden.. je hebt nog even te gaan dus als je nu al jezelf tegen komt..hoe moet dat dan nog tot je met verlof mag.. dan is er weinig meer van je over.. @mams.. spannend...nog 1 nachtje.. hoe laat moet je morgen?
Tina...waar de grens ligt?? Waar jij em voelt! als jij niet meer kunt, dan is de grens bereikt! Me, 09:35 morgenochtend!! zo nu ff cadeautjes inpakken en dan naar de 2e verjaardag van het zoontje van vrienden van ons.
@mams.. ohh lekker vroeg ook! anders zit je maar zo in spanning ahhaaha.. spannend meid! ik duim voor je dat alles perfect is! @skaya.. melden!!! heb nog niks gehoord.. hopelijk gaat alles goed! maar ben toch beetje ongerust
He meiden...even geen puf om te reageren. Zag wel Tina, die ook niet lekker was...meid doe aub rustig aan Mams, have fun met je echo!! Hier vanmorgen weer flink harde buiken en rare onderbuik. Lang niet zo erg als zaterdag gelukkig, maar was er nog niet gerust op. Urine bij ha gebracht. Uitslag vonden ze onduidelijk, moest wel beginnen met kuurtje, hoor morgen uitslag van kweekje. Dokter wil toch zeker weten. Vond maar raar...onduidelijk of er een infectie is maar moest wel meteen met kuur beginnen. Vk gebeld met vervolg van me aanhoudende harde buiken en halve uitslag van urine. Die zei dat ik onmiddelijk naar huis moest gaan en plat moest en morgen ook nog rustig aan moet doen. Heel frustrerend, omdat ik me verder gewoon best goed voel. Absoluut niet ziek om thuis te gaan zitte en dat zag mn baas dus ook. Die vind dat ik me niet zo bang moet laten maken en eigen baas moet zijn en moet komen werken als ik dat wil. Ff zitte janke bij baas en assistent int hok (kantoor) uit pure frustratie. Ga nu morgen ff 2 uurtjes werken ipv 8uur en rest van de week was ik al vrij. Ben benieuwd OF er nog wat uit mn urine komt morgen.
Kirsten het verhaal van de cyste is wel een goede om aan te houden. Wel vervelend die tamtam. Ik kom uit een dorp en daar was dat ook zo erg. Irritant. Hoe is het gegaan vandaag. Mijn moeder blijft een aantal weken bij mijn zus en daarna heeft ze tijdelijk een particuliere huurappartement. Daarna zoekt ze een gewone huurwoning. Deesje ik geniet dus nog maar van mijn rust. Al kijk ik nu ook al uit naar na de bevalling. Ik ben zo benieuwd naar hoe ze eruit ziet en op wie ze lijkt en zo! Mams nog 14 uurtjes!! Spannend hoor! Tina hoeveel werk je in een week? Volgens mij ook aardig wat. Ik herken mijn gevoel van vorige week in jou verhaal. Volgens mij is het heel normaal dat je dit voelt. Je verandert nu, zowel je hersenen onder invloed van hormonen als je lichaam. Daarom gaat het niet meer als voorheen. Je lichaam bereid zich voor op het krijgen van een kindje en niet op werken. Ik ben het met Me eens.
Skaya wat een vervelende situatie! Maar je lichaam geeft wel een signaal af. Vergeet dat niet. Ik hoop dat de uitslag van je urine verder goed is.
@skaya.. ohh fijn ff wat te horen van je.. hopelijk is er niets aan de hand.. maar hou je rustig meid!
He Skaya wat vervelend allemaal.., en wat vervelend dat je baas zo on-begripvol doet zeg! BAH!., ik hoop voor je dat je morgen meer duidelijkheid hebt en doe lekker rustig aan meid., als je het nodig hebt heb je het nodig, toch.., Het is vervelend om thuis te zitten als je je verder goed voelt, daar weet ik alles van. Maar t is ff beter zo meis. Kwiebje: Ja heel vervelend die Tam tam maar daan de andere kant ben ik t ook wel weer gewend hier in het dorp, woon hier mijn hele leven al, alleen met dit soort dingen is t ff wat minder. 1 collega (die ik overigens al ken vanaf dat wij nog kleine meisjes waren) heb ik t wel verteld vandaag., ze schrok heel erg en kwam met de mededeling dat zij ook bezig waren!! hahaha dus weten we dat ook weer van mekaar., hihi Het ging wel redelijk vandaag., nu heb ik best wat last dus ben op de bank geparkeerd door vriendjelief en mag daar volgens mij niet meer af komen! hihi., ik ga GTST kijken.., Fijne avond meiden!
Wederom even egoberichtje... Hebben daarstraks toch maar even contact opgenomen met het ziekenhuis. Gyn wou toch dat we even langskwamen. Ze hebben mn urine nagekeken en die was goed. Verder hartfilmpje gemaakt van frummel en dat was ook helemaal prima. Heb thuis veel last van harde buiken...kom je in het ziekenhuis...helemaal niet hard meer. Das wel beetje frustrerend. Mn suikerwaarde was wel aan de lage kant. voor iemand in mijn gewichtsklasse zou dat rond de 6 moeten zijn. Bij mij was dat 3-nog wat. Moet morgen 2 keer terug naar het ziekenhuis om mn suiker te laten prikken. Hopelijk is dat een verklaring voor mn flauwtes. Heb ook wat richtlijnen gekregen van de arts-assistent ivm mn voeding. Chocopasta, gelei en gummieberen zijn van mn lijstje geschrapt En mag nog maar 2 stukken fruit per dag. Gelukkig mag ik wel nog pindakaas. Over de harde buiken gaf ze aan dat ik bij een harde buik best kon rusten of een warme kruik kon gebruiken. Ze heeft niets gezegd van minder werken...hebben het eigenlijk helemaal niet over mn werk gehad. En nu zit ik dus weer thuis op de bank...met een harde buik... Blijf morgen zowiezo nog een dagje thuis vanwege de ziekenhuisbezoekjes, en woensdag kijk ik dan maar weer even hoe ik me voel. Donderdagvoormiddag hadden we al een afspraak staan in het ziekenhuis. Ben benieuwd of ze daar nog wat gaan zeggen. Heb dan ook de groei-echo. Nog maar even afwachten dus. En ondertussen rustig aan doen
Kirsten wat leuk dat je collega ook bezig is! Kan je mooi bij haar je ei kwijt op zijn tijd. Het werk ging dus wel goed. Nu weer even rustig aan doen, maar dat komt wel goed met jouw mannetje in de buurt, hihi. Tina jeetje meis! Ik ben benieuwd wat eruit de suikertests komt. Hopelijk is het wel allemaal goed verder met jou en de beeb. Blijf nog maar lekker thuis hoor. Rust doet wonderen voor harde buiken. Succes vandaag met het prikken! Zooo ik heb weer wat! Ik heb vanaf zaterdag al een traanoog. Ik dacht dat gaat vanzelf over. Nou niet dus! Nu heb ik vanaf gisteravond toch een pijn bij mijn traanbuis en zijkant van mijn neus. Auwie!!! Ik durfde geen PCM te nemen, dus ik heb slecht geslapen. Ik ga zo maar gelijk de ha bellen, want dit is niet leuk meer.
Zoooo ffkes snel een crackertje eten en dan de kleine boef naar mn vriendin brengen en naar de gyn. zenuwappig!!!!!!! hahahaha Als ik terug ben zal ik ook reageren, nu weinig tijd!
@Mams: heel veel succes!! @Tina: Jeetje, wat een ellende allemaal. Ik zou de kwestie van je werk zelf even aankaarten. Veel succes vandaag @Kwiebje: Nog nooit last van gehad, maar lijkt me heel vervelend en pijnlijk.. Hier: Gisterenavond in bed was het disco in mijn buik, m'n hele buik ging heen en weer. Ik merk dat de kleine man met de dag sterker wordt!
Goedemorgen meiden! Even een beetje algemeen, ben alles weer kwijt wat ik gelezen heb... Zwangeren: Let goed op jezelf, je eigen tempo aanhouden en je niks wijs laten maken hoor door anderen die er geen verstand van hebben of niet weten hoe je jezelf voelt!!! Bevallen dames: Lekker aan het genieten van de kleine dames en heren? Dat ze maar lekker mogen groeien Gisteren op kraamvisite geweest bij vrienden van ons. Lekker mogen kroelen met de kleine. Was een gezellige avond, beide de kleine nog vast mogen houden Hele bevallingsverhaal gehoord (was behoorlijk heftig bij haar...) en verder gewoon lekker gekletst! Vandaag dag 52... Als cyclus hetzelfde gaat als de vorige, dan moet ik nog tot dag 67 wachten voor ik mijn eisprong heb. We wachten af en blijven tempen en ovutesten doen!
Kwiebje: Wat raar joh! Ik heb daar nog nooit van gehoord., ben benieuwd wat t is en hoop dat de pijn snel afneemt., Mira: Heerlijk zeg met zo'n kleintje knuffelen!! Kylie: Helemaal leuk., Hier: Net bij de HA geweest., hij had t nog niet eerder meegemaakt dat je voor nacontrole bij de ha moest zijn maar we hebben even gekletst. Er was hem nergens iets van bekend, hij wist niet van mijn pcos, niet van de curretage, niks.., heel vreemd! Heb hem dus alles verteld., hij heeft mijn buik nog even onderzocht. Klonk en voelde helemaal leeg., alle organen waren weer op de plek waar ze horen en AUW Hij drukte ook op de plek waar t nog steeds zeer doet., Het was normaal zei hij, als het met een week nog niet over is dan wel aan de bel trekken, maar voor nu, rustig aan doen en langzaam aan kan je steeds meer.., Hij zei dat het misschien wel handig was zodat ik nog wat langer bezig was met het verwerkingsproces zodat ik t echt niet weg stop.., ook weer waar natuurlijk! Nu aan de ibuprofen en eten koken, moet straks werken tot 21u dus neem maar ff een heerlijk sperziebonen - rijst maaltijdje mee! Jummm.,
Ben weer thuis Heerlijk naar ons frummeltje gekeken. Ben 3 daagjes vooruit gezet naar 25 september en nu dus precies 9 weken zwanger. Hebben ook het hartje mogen horen en wat is dat een heerlijk geluid!! Meteen ff spammen uiteraard
Mams: Gefeliciteerd meid!!! Ziet er goed uit Lekker blijven spammen hoor Vind ik helemaaaaaaal niet erg!!!