Ik ben echt helemaal verliefd Mooie duidelijk echo...beentjes enzo ook al te zien. Onze lieve kleine frummel! 5mrt weer naar de VK en 6mrt naar de gyn voor de termijnbepaling. 15mrt hebben we dan de nekplooimeting.
@mams.. had je vorige keer ook nekplooi gedaan of wil je dit nu voor de zekerheid? @mira. nog 67 wachten op ei? ik dacht dat je dan je ongi weer had?pfff duurt lang he meid! maar je heb wel lekker gekroeld met een kleintje.. heerlijk is dat!
Me: De laatste 3 rondes waren in de 70 dagen (76, 77 en 78 dagen) dus ben uitgegaan van 77 dagen, eisprong rond dag 67 en vandaag op dan 52, dus moet nog even wachten... Ben al over de helft van mijn cyclus, dus schiet al weer op!!! Idd, was heerlijk! Wel veel gehuild, de kleine dan , maar vond het niet erg: Mijn jongste nichtje huilt veel harder, hogere toon en veel scheller!!!
ja dat huilen bij die kleintjes.. ik weet het.. ze doen het vaak.. maar soms gaat het wel door merg en been moet ik zeggen. zelfs de hond vind het verschrikkelijk.. als die buiten een kindje hoort huilen gaat ze stil staan met haar kop naar beneden en kijkt ze heel om naar het kindje en loopt daarna hard weer door.. ze vind het maar niiks hahaha
spanned hoor zo richting een eitje.. ik ga duimen dat het nog raak mag zijn voor je aan de clomid moet.. toen tina af was gevallen was het ook raak bij haar.. dus miss pakt je lichaam het nu wat beter aan..
Kirsten, wat gek zeg dat je ha van niks op de hoogte was?! Naja nu gelukkig dus wel. Kwiebje, al bij de ha geweest voor je oog? Mams, aaahwwwww wat een klein frummeltje noggggg!!! Zoooo bijzonder om te zien! Blijft gewoon zo raar dat dat gewoon over een paar weken een baby is die aan je binnekant aant schoppen is !! Hoe vond je man Istanbul? Ik vond heel bijzonder, gigantisch groot en de Bosporus is erg mooi. Toen we daar aankwamen sneeuwde en waaide het behoorlijk, dat was vrijdagmiddag. Mira, begint weer op te schieten dan!!! Net definitieve uitslag van mn urine gehad. Blijkt toch een blaasontsteking. Wel lekker dat ik dus al gisteren met de kuur ben begonnen, des te eerder benk van die harde buiken af! Wel echt bizar dat je daardoor zooooo'n last kan krijgen van harde buiken. In mijn geval komt het waarschijnlijk door de combinatie reis Istanbul met al de drukte.
@skaya.. aiii vervelend.. gelukkig is het goed op te lossen! die harde buiken is ook niks.. fijn dat je vakantietje zo leuk was! (toch sneeuw he)
Jaaaaaaa toch sneeuwwww!!! Potverdikkiee!! Moest nog aan je denken tijdens de hobbelige landing in de sneeuwstorm Was het maar zoals Tina zei....altijd 30 graden in Turkije
ahahha idd!! hier mag het ook altijd lente of zomer zijn hoor heerlijk! ga er altijd van soppen in huis hahaha
Jaaaaa gaaf he Manlief heeft alleen het vliegveld van Istanbul gezien hahaha hij heeft een uurtje van Izmir gezeten voor zn werk en moest toen van Izmir naar Istanbul en vanaf daar naar huis. Als alles meezit kunnen Tygho en ik in de meivakantie nog een weekje mee (als dat zo te plannen is iig) Oh dus toch een blaasontsteking. Gelukkig dat je dat nu weet en dat je een kuurtje hebt gekregen. Steeds harde buiken is ook niks.
Mira...bluuuuh om simpel van te worden he die lange cycli! Maar hopelijk kan de gyn je aan mooie korte cycli met goeie eitjes helpen meid!! Dan is een lief babytje niet ver meer weg Vanmiddag 1 zwager en 1 schoonzus ingelicht en ze waren heel blij voor ons! Nog 1 zwager te gaan hahahahaha. Ook vanmiddag een nieuw bankstel besteld!! Half april komtie binnen!! Eindelijk
Ja echt he... zoooo goed voor je humeur!! Eten is bijna klaar, hopelijk kan ik het binnenhouden. Wel lief dat manlief wou koken hahaha
Mams: WAUW!! Zie je wel.., het komt helemaal goed!!! Mooie echo hoor, geniet ervan. Skaya: Jeetje ik wist ook niet dat je zo'n last kon hebben van een blaasontsteking, maar gelukkig heb je al een kuurtje en dan hopen dat t snel over gaat.., Fijn dat Istanbul wel mooi was, hoop dat je er nog wel van kon genieten? Hier: Pfff gister hele dag pijn gehad! Dokter had best hard gedrukt en gedaan.., Nu gaat t iets beter, heb gisteravond op mijn kop gekregen van mijn leidinggevende dat ik eerlijk moet zijn en toe moet geven als het niet meer gaat., Hihi., daar ben ik niet goed in. Vandaag maar ff kijken, als t vanmiddag weer zo'n pijn doet toch maar naar huis denk ik. Morgen en overmorgen iig vrij!
mams, super meis! lekker genieten! kirsten, is idd erg moeilijk meis, maar wel doen hoor.. en je leidinggevende is een verstandig mens! als jij nu je rust pakt als dat nodig is, knap je veel sneller op en hebben zij er meer aan hier lekker aan het genieten... femke had gister om 23.30 haar laatste voeding na een lekker douche met papa en heeft toen doorgeslapen tot 5.30.. om 6.00 lag ze er weer in en nu slaapt ze nog... ga haar zo maar ff wakker maken voor de volgende voeding... daarna genieten van het voorjaarsweertje lekker naar buiten met de jongens...
Thnx meiden!! Kirsten, doe nou niet zo eigenwijs!! Je hebt maar 1 lijf he! Daar moet je naar luisteren. Als je pijn hebt, dan gaat het dus niet en dan moet je dat aangeven. Luisteren he Tygho word straks door opa en oma (Sm en Sv) opgehaald voor een dagje uit samen met 2 nichtjes en 1 neefje. Heb geen idee waar ze heen gaan hahaahaha.. Maar ik weet wel dat ik lekker ff de stad in duik op zoek naar een nieuwe positiebroek...heb een gat in mn ouwe helaas. Jannie, fijn dat het zo goed gaat en dat je lekker in het ritme zit met alle kids.
Kirsten, jeetje heeft tie zo hard zitten drukken joh?! Aan jezelf denken hoor!!! Jannie, wat heerlijk dat weertje he! Wat slaapt die meid van jullie al goed door zeg!! Mams, wat leuk, ben benieuwd waar ze naartoe zijn!! Hier nog een dagje rustig aan. Vanmiddag bloedprikken bij vk voor mn rhesus.
skaya, is niet alle nachten hoor.. is de 2e keer... maar ben super trots.. en die nachten pakken ze me niet meer af.. meestal komt ze nog 1 x.. er zit normaal tussen de 3 en 5 uur tussen..maar ook dat is heerlijk.. vooral omdat ze daarna meestal goed weer inslaapt.. was bij onze jongens wel anders.. dat waren echte nachtbrakertjes... hopelijk lijkt deze dame qua slapen op haar mama... die heeft nl nog steeds 8-10 uur slaap nodig.. haar papa maar 5 uurtjes...