Pink Ladies (Part III)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juultje, 21 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Janniee, jaaa dat zou fijn zijn als ze in dat opzicht op jou lijkt!!
    Ik heb hetzelfde hier...ik heb meer slaap nodig dan mn vent.

2. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    zo, net lekker aan de wandel geweest, cakejes staan in de oven.. nu ff eten en dan lekker ff mijn bedje in... de oudste kan lekker op zijn kamer spelen en de jongste 2 gaan ook lekker slapen...

3. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Jannnie, heeerlijk cakejes!!

Ik heb net ff op bed gelegen...voel me erg moe. Last van mn darmen ook. Zal misschien wel door het kuurtje komen?!

4. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Mams: mooie echo

@Skaya: vervelend zo'n blaasontsteking. HOpelijk ben je er weer snel vanaf.

Hier: gisteren Kira weer gewogen. Zit al op 3630 gram. Vorige week bij het cb nog op 3430. Heb me dus voor niks zorgen gemaakt of ze wel genoeg aankomt. Ze is namelijk nog steeds erg verkouden.
    Realiseere me ineens wat voor klein poppetje ik heb. (zag de meetingen bij jannie) :)
    Zal binnenkort de foto's weer eens spammen. (op fb verschijnt er regelmatig eentje)

Gaat hier wel lekker. Kira blijft wel last houden van krampjes dus dat is wel vervelend.

5. me83

me83 Niet meer actief

@jannie.. ohh fijn zeg dat je wat meer slaap krijgt. hopelijk blijft dat zo;)

@vaddie. mooi gewicht.. groeit goed dus!:D

@mams.. shopse :D

6. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Vaddie, gelukkig groeit ze goed!! Wel vervelend voor zo'n kleintje als ze verkouden zijn zeg!!! Achhh!

Ik ga zo naar de vk om bloed te prikken. Vraag me ineens af of het geen probleem is dat ik nu antibiotica slik voor de uitslag...zal het wel horen.

7. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ mams, wat een mooie echo zeg.

@ kirsten, dit moet je goed verwerken hoor. Tis niet niks. De ene heeft het sneller verwerkt dan de andere.

@ jannie, ik ben jaloers. Als onze kleine man 3 uur achter elkaar slaapt mogen we in ons handen klappen.

@ skaya, dit is toch bloedprikken voor de resusfactor van jullie kleine spruit? Ik denk dat dat niet uit moet maken dat je nu antibiotica slikt.

@ hier, Ik ga zo na lars zijn volgende voeding maar eens lekker mijn bedje in. Ben zo moe. Heb het idee dat de wallen op mijn voeten hangen.
    Net lekker wandelingetje gemaakt. Nog even gewinkeld. Mocht alleen niet stil blijven staan van lars. Hi hi

8. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Deesje, jaaa klopt. Naja ze gaan checken op anti-stoffen ofzo.
    hahaha ik zie je al gaan...geen seconde stoppen met rijden :p

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    En nu ben ik bang...

Gister, toen we het goede nieuws aan mn zwager en schoonzus gingen vertellen was hun buurmeisje daar aan het spelen.

Belt net mn schoonzusje op, het buurmeisje heeft de BOF!!!
    Vandaag heeft het zich geopenbaard dus ze is al een week besmettelijk.
    Ben niet direct met dr in aanraking gekomen (als zijnde knuffel/kus oid) en ze heeft ook niet in mn gezicht gehoest/geniest.
    Heb net de VK al gebeld omdat de bof in het 1e trimester bijna altijd een miskraam veroorzaakt.
    De kans dat ik besmet raak is minimaal gezien het gebrek aan contact en het feit dat ik 2x ben ingeent.
    Bovendien is de incubatietijd 3 weken en dan ben ik al zo'n 12 weken.
    Ik hoefde me niet al te veel zorgen te maken zei ze, maar dat doe ik uiteraard toch!
    Morgen bel ik ook de gyneacoloog nog even op, hoe zij erover denkt.
    Ik wil niet dit kindje verliezen door zoiets stoms!!!
    :(

10. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mams, neeeee dat meen je niet!!!! Hoe is het mogelijk ook echt! Zou me ook zorgen maken hoor, hoewel de kans heel erg klein is.
    Ben benieuwd wat je gyn zegt! Probeer je een beetje rustig te houden meid...de kans is heeeel klein.

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik denk dat ik morgen de gyn bel of ik dan volgende week ook kan komen voor een extra controle...dan heb ik de komende 3 weken ( zo lang is de incubatietijd) elke week een controle...Voor mn eigen gemoedsrust.

Nou ben ik vroeger wel 2x ingeent tegen de bof dus de kans dat ik het krijg is heel klein.
    Maar bij Tygho heb ik ook Gordelroos gekregen van een kind met waterpokken toen ik 36wk zwanger was dus ik sta nergens meer van te kijken..(als kind zelfs 2x waterpokken gehad al)

12. me83

me83 Niet meer actief

jeetje mams.. hopelijk krijg je er niks van.. je hebt al genoeg angst zonder die gekke dingen! hopelijk snapt de gyn dat je extra controle wilt en word je meer gerustgesteld.. hou je rustig meid!

13. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Mams wat super dat alles goed was!!! Mooie echo hoor. Ik hoop dat de gyn je gerust kan stellen morgen. Het scheelt dat je dr niet aangeraakt hebt.

Kirsten rustig aan meis. Je bent er nog niet. Wel jammer dat die ha zo hard moest duwen!

Skaya gelukkig gaat het goed met je. Dat een blaasontsteking zulke vervelende gevolgen kan hebben zeg! Hoe is vandaag trouwens het bloedprikken gegaan?

Jannie het gaat echt lekker bij jou hè? Fijn hoor!

Vaddie jouw meisje groeit goed zeg! Al meer dan zeven pond. Ik vind het altijd zo zielig als die kleintjes verkouden zijn. Die kunnen zelf nog helemaal niks eraan doen.

Ik ben vanmorgen naar de ha en vk geweest. Ben dus weer helemaal gecheckt. Mijn oog deed vanmorgen gelukkig niet pijn meer. De ha gaf aan dat het een ontstoken traanbuis is/was. Ik hoef nu geen zalfje. Bij de vk was ook alles goed. Ik heb een spuit in mijn bil gehad voor de rhesus. Auwie! Mijn beebje was erg druk en het schijnt een fijn kindje te zijn. Ze lijkt op mij!!!! Ohhhhhhhh ben zo trots.

14. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Dames.,
    Vanmorgen de huisarts nog gebeld want ze hadden ook mijn urine ff gechekt., en ja hoor..,!! Blaasontsteking!! Waarom ook niet??
    Vandaar dus die erge pijn ook steeds., allemaal lekker dubbelop.
    Vandaag aardig lekker gewerkt ondanks mijn blaasontsteking, nu 2 daagjes vrij:D
    Mijn moeder had vanmiddag voor mij het kuurtje opgehaald bij de apotheek dus ik ben er net aan begonnen., hopelijk slaat ie snel aan want AUW het doet echt zeer!!

Kwiebje: Ohhh wat kan ik me dat voorstellen dat je zo trots bent op je kleintje.,

Mams: Dat zou lekker zijn, de komende tijd elke week controle voor je eigen gemoedsrust.

Skaya hoe gaat t nu??

Ennuhh weet niet meer wie t zei.., maar ik heb het eigenlijk wel helemaal verwerkt hoor! voor zover je zoiets helemaal kan verwerken.,
    Alleen die pijntjes zijn ff rot., wil gewoon graag verder en weer lekker sporten enzo!

15. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Kirsten wat een pech zeg! Nu weer blaasontsteking. Ik snap dat je gewoon weer verder wilt en niet meer de beperkingen wilt hebben. Waarschijnlijk heb je na deze kuur geen last meer. Dan kan je weer lekker werken en sporten. En een wijntje op z'n tijd, haha!

16. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Kirsten: het zit niet mee zeg. Hopelijk is die blaasontsteking snel over.

@Mams: duimen dat het aan je voorbij gaat.

17. me83

me83 Niet meer actief

@kirst. je krijgt ook alles tegelijk zeg! hopelijk slaat je kurrtje snel aan en kan je alles weer beetje oppakken..

@kwiebje..ahhh ze kunnen al een hoop zien he! wel leuk teweten op wie het lijkt! als ze geboren word kijk je gelijk wat ze van jou heeft:D

18. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Goedemorgen allemaal, hoe is is het met iedereen? Ik lig nog wat te dommelen. Ik ga zo weer werken.

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Voel me vandaag een stuk rustiger gelukkig...denk dat het gister vooral de schrik was.
    VK wist me wel gerust te stellen. als de incubatietijd straks voorbij is dan ben ik al 12 weken onderweg...De kans dat het dan misgaat is erg klein. Bovendien is de kans dat ik besmet ben ook al erg klein.
    Heb gelukkig bij 11 en 12 weken controle bij de gyn dus gaat vast helemaal goed komen.

Gister lekker geshopt. Paar fijne nieuwe positiebroeken gekocht.
    Die dingen zitten zoooooo fijn he
    Mijn eigen broeken kunnen nog wel dicht enzo, maar zitten niet lekker meer. De knopen drukken in mn buik en savonds doen ze echt gewoon pijn.
    Ook 2 paar nieuwe schoenen gehaald. Paar enkellaars/instapper/sneakers(soort van kruissing hahaha best stoer) en een paar zwarte laarzen...alle zonder hak want dat is nu best belangrijk natuurlijk.

20. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Mams gelukkig ben je alweer wat rustiger!! Je zo druk maken is ook niet goed. Ik zweer ook bij positiebroeken. Het zit heerlijk. Geen knopen of banden die in je buik porren. Draag ze ook al vanaf 12 weken. Ik zal ze nog missen straks. Waar heb je ze gekocht?

Deel Deze Pagina