O mams: Wat heerlijk zeg dat shoppen! Ik ga vandaag ff met Kylie de stad in., zal niet heel veel lopen worden, we zijn beiden niet zo mobiel maar ik heb echt even een paar nieuwe dingen nodig (paar kilo aangekomen door alles en mijn bakkunsten, hihi) Het past allemaal nog wel maar voel me er niet happy in. Wat fijn dat je zo gerustgesteld bent..., t komt echt helemaal goed met jullie wondertje!! Kwiebje: Werkse.., Dames: Dankjewel, inderdaad erg vervelend dat ik nu ook nog een blaasontsteking heb. t doet ook echt behoorlijk zeer!! Maar 3e pilletje is al naar binnen, we zullen zien wanneer t werkt!
@Zussie: Komt goed, gezellie.. We gaan gewoon lekker samen waggelen.. Moet alleen even wachten tot mijn salaris er is
Hoi meiden! Heb even een paar dagen niet echt gevolgd. Zag iets voorbijkomen van een blaasontsteking bij Kirsten en Skaya...beterschap meisies! En mams, jeetje wat schrikken zeg! Ja, je wil er niet aan denken dat je door zoiets stoms een kindje verliest. Hier: vandaag groei-echo gehad in het ziekenhuis. Frummeltje loopt ietsje voor op schema. Zat overal net boven de curve, maar dat was goed volgens de dokters. EN!!! Moeders heeft het gewonnen! Wij weten wat het wordt!!! Kan ik eindelijk verder schilderen. Hèhè! Gaat het toch nog op tijd af geraken Heb afgelopen dinsdag een bloedsuikerdagcurve laten prikken, en die was weer op orde. Heb toch voor de zekerheid een afspraak gemaakt bij de diëtiste. Ik weet onderhand echt niet meer wat nu wel of niet goed is voor mn suiker en mn gewicht. Die zal me wel kunnen verder helpen. Verder aangegeven dat ik harde buiken blijf hebben, maar dat deze wegtrekken als ik plat lig. Op aanraden van de gyn toch maar een afspraak maken met de bedrijfsarts om te kijken of ik een tandje terug kan nemen. Werk momenteel nog 40u en heb nog 5 weken te gaan tot mn verlof. Dus misschien iets minder hooi op de vork nemen zodat ik het wel nog 5 weken kan volhouden. En nu ga ik weer aan het werk. Hier liggen hele stapels van de afgelopen 3 dagen... Pfffff
Kirsten en Kylie lekker shoppen!! Heb ik ook wel zin in zeg. Misschien zaterdag maar. Kylie het is niet te hopen dat je salaris aan het einde van de dag komt! Anders laat je alles wegleggen, dan kan je het aan het einde van de dag allemaal ophalen, haha. Tina vertel vertel wat is het??? Of wilde je het voor jezelf houden? Ik weet het even niet meer wat je hebt gezegd daarover. Ging het nu vanzelf met de beentjes wijd of heb je moeten hoesten en porren? Ik zie dat je vandaag 29 weken bent! Op naar de 30 meid! Gaat hard he? Hier al bijna 31 weken. Jij werkt dus nog 40 uur in de week. Nou das best pittig! Een tandje terug is beter voor je en de harde buiken. Die zijn bij mij nu minder, nadat ik heb aangegeven het rustiger aan te gaan doen. Het helpt dus!
Kwiebje: Het is...........een............ baby! en wil jullie wel vertellen wat het is...maar pas na de bevalling Nog een paar weken geduld dames! Ik ben in ieder geval blij dat we het nu zeker weten. Had tegen de echoscopiste gezegd (al voor ik op tafel lag) 'mocht het geslacht voorbijwandelen...dan wil ik het héééééééééééél graag weten En toen ze dus een been gingen meten....tatatadaaaaaaaaaaaaa! Ben zo blij dat we nu een paar leuke pakjes kunnen uitkiezen in de winkel. En dit weekend ga ik weer aan de schilder! Kan ik mn schilderijtjes afmaken Heb het net met mn chef besproken en hij heeft contact gehad met PZ. Begin volgende week krijg ik een uitnodiging voor een bezoekje bij de bedrijfsarts. En dan kijken wat hij voorstelt. Hoeveel uurtjes per dag werk jij nu? Wat minder hooi op de vork werkt dus echt wel.
Tina jammer dat wij nog zoooooooo lang moeten wachten Beter dat jullie het weten zeg. Ik vind het in ieder geval erg leuk om te weten en in mijn geval. Vooral met spulletjes kopen! Ik werk deze week nu ongeveer 32 uur. Ik kom en ga wanneer het gaat. Zo ben ik vanmorgen later begonnen en maak ik vandaag 6 uurtjes. Het is niet helemaal ideaal. Wat denk ik het lekkerst is, is om op woensdag vrij te zijn. Dan kan je dan bijslapen en rustig aan doen en dan kan je daarna weer twee dagen er tegenaan. Meestal is het toch zo dat als je er eenmaal bent je niet zo snel weer naar huis gaat. Ik ben benieuwd wat de bedrijfsarts aan gaat geven wat je zou moeten doen.
Neeeeeeeeeeeeeeeee-eeeeeeeeeeeeeeee Whaaaaahaaaaa! Maar denk dat onze frummel hier wel de recordhouder is voor het geheimhouden van het geslacht (muv van de dames die het niet willen weten)
Gadverdamme Tina wat flauw.... Heb ik eindelijk weer eens ff tijd om te reageren.. Hou je dit voor je... Ik denk een meid.. Meiden, ik heb niet terug gelezen hoor. Dat is echt te veel.. Maar kom wel weer ff meespieken, hier komt steeds meer het ritme erin. Dus langzaam aan ook steeds vaker beetje meer tijd voor mezelf. mams, super fijn dat het goed gaat! En wat heerlijk dat de volgende lading ploppers al bijna aan de beurt is, gaat snel he meiden!!! Als jullie dachten dat jullie nu moe zijn, wacht maar.... Ben versleten.. Maar ze is zo lief!! Klets misschien niet zo vaak meer , maar lees stiekem nog wel eens mee op me telefoon!! Hier ff fototje van de kleine, ze is heel pittig, echt een meid. Maar ook vreselijk grappig en lief!!! Ben tot over me oren verliefd!! En bijna ploppers, als ik nu terug kijk op de bevalling. Kijk ik er met zoveel plezier op terug. Echt, ok het doet pijn. Maar het is zoiets moois!! Het is mee 100 % mee gevallen! En ik was echt bang hoor. Gewoon rustig blijven en doorademen! oh ja, en persen.. ook niet onbelangrijk...
Hé wen! Ooooh wat een dropje is die kleine spruit van jouw toch hè! En je ziet het trouwens op het gezicht hoor! Dat het een pittig ding is! Maar ik denk dat het wel 'helemaal der moeders dochter is' Denk dat ik komend weekend toch maar even ga shoppen voor de kleine. Geloof het of niet dames...maar ik ben dus nog nooit in de bijenkorf geweest en zelfs mn mannelijke collega's beschouwden dat als een gat in mijn cultuur Dus denk dat ik komend weekend toch maar even ga rondwaggelen daar. Ben wel een beetje nieuwsgierig geworden na de verhalen van mn collega's. Hahaha! Ik ben vandaag wel het zwarte schaap hè door het geslacht van ons frummeltje Maar geeft niet hoor! Ik drijf lekker op mn roze...of was het nu een blauwe wolk??? We shall see *loopt snel weg en giert het uit van pret*
Tina hahahaah kan em voorstellen dat je helemaal dol bent nu je het eindelijk weet!!! Nog nooit bij de bijenkorf geweest???????????? haahahahahahahah Wen, wat een lekker ding!!!! En meteen te zien dat ze pittig is. Fijn dat jullie een ritme vinden en dat het goed gaat meid. Mis je wel hier!!
Ohh Wen wat een mooie meid!! Ze is al best wijs of lijkt dat zo? Fijn dat je een ritme gaat krijgen. Dan is het ook af en toe Wen tijd. Volgens mij ben je ook heel druk met wassen of niet? Kan je nog meer moe worden dan?? Pffff Ik maar alvast voor slapen Ik ben zo benieuwd hoe het gaat zijn. Ik ben al volop aan het wassen geslagen en de allerlaatste dingetjes aan het halen. Het weekend ga ik het bedje opmaken. Ploppen. Ik heb eigenlijk wel zin in de bevalling. Ik ben gewoon heel nieuwsgierig naar hoe het gaat zijn. Al hoop ik dat het allemaal te verdragen is. Maar volgens mij klopt het wel dat het achteraf het allemaal waard is. Persen is ook niet geheel onbelangrijk nee, haha. Anders kan je lang wachten!! Mijn yoga lerares zegt ook vaak dat je niet moet vergeten dat het onderuit moet. Daar maakt ze dan ook van die bewegingen bij. En vooral ontspannen!! Dat lijkt me nogal moeilijk, maar vooruit we zullen ons best doen.
Tina nog nooit in de Bijenkorf geweest! Hoe kan dat? Het is al het ware een duurdere V&D. Wel leuk om te snuffelen.
@wen.. mooie meid!! @tina.. ohhh spannend zeg!! voor ons dan maar je weet nu eindelijk wat het word!! @kwiebje.. ohh leuk zeg met je spulletjes bezig zijn en alles beetje afmaken
Tina: WAT FLAAUU-AAAUUWWWW ! hihihi., maar leuk hoor., dat jullie t eindelijk weten!!! Kan je lekker verder met je kamertje.., Wen: WAUWIE! Wat een droppie.., lekkerding hoor.., Ik heb een nieuwe zomerjas gescoord vandaag!! Ben der helemaal blij mee.., hihi. Nu wachten tot de bloemkool klaar is en dan lekker een happie eten.., was een heerlijke dag met Kylie!! Gezellig..,
Oh zijn er al zomerjassen?! Hebben ze verder al veel zomerspul? Ik kijk helemaal niet meer naar 'normale' kleding. Kan ik toch niet aan. Maar straks weer wel! Hebben jullie het nog een beetje goed vol kunnen houden?
Ja we hebben heel rustig aan gedaan! Daardoor ook de hele middag op pad voor een paar dingetjes hahaha., maar was erg gezellig en daar gaat t om., Ja je ziet veel voorjaarskleding al! Echt leuk.., Kylie kijkt er inderdaad ook wat minder naar, ja je kan het inderdaad toch niet aan. Maar ikkie wel!! En moet ook nodig weer wat kilootjes kwijt. Ben zo blij met mijn jas!! Hihi., Doe m morgen ook al lekker aan, het wordt 12 graden!! Heerlijk lente-gevoel.., mmmmm ik geniet ervan.