Pink Ladies (Part III)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juultje, 21 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    voor de meiden die nog positiekleding of babyspulletjes moeten hebben.. wij zijn aan het opruimen en zetten een hoop op marktplaats.. straks als mijn vriendin bevallen is zal er nog een hoop aan babykleertjes bijkomen.. (jongens of meiden.. afhankelijk van hun kleine ;) )

hier de link naar onze advertenties:

Marktplaats.nl - Advertenties van T. Bandsma uit Almere

2. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Jannie: Ja, moet inderdaad opletten dat ik niet al mn werk in die 20uurtjes wil proppen :) Want onbewust ga je toch nog harder werken. Je ziet de tijd voorbij tikken en dan denk ik wel eens...o-ow, en ik moet dit en dat en dat ook nog doen :) Maar probeer het een beetje te plannen. Morgen is het iets rustiger, dus dan kan ik ook wat van vandaag doorschuiven naar morgen.

Balen dat je nog niet echt uit de voeten kan. En dan de kids in huis, met mooi weer... Kun je niet met ze picknicken in de tuin? (Jasje aan als het nog te fris is) Of ze een tent laten bouwen onder de waslijn met een oud laken ofzo. Zijn ze toch weer even actief bezig. Ik bouwde met mn broer wel eens een tent onder de woonkamertafel :) Konden we echt een hele namiddag zoet mee zijn :D Of brooddeeg maken en dat dan beschilderen of zout kleuren. Of misschien heel gek...onze fietsen en speelgoed poetsen buiten (uiteraard met veel sop en schuim;)) Onze ouders waren altijd aan het werk, dus we moesten onszelf vaak vermaken ;) Oh, nog een leuke...lekker krijten buiten, hele dorpen tekenen en dan met de autootjes tussen de huisjes door rijden :) Ja, ik roep maar iets :D Misschien heb je der wat aan?

Skaya: hoe gaat jouw dagje vandaag?

Kirsten: Dus jij hebt het pretpakket gebruikt? :D Leuk hoor meid! Effe stoom van de ketel ;):D Hoe is het nu met je blaas?

Lunchpauze is weer over...ik ga weer aan de slag!

3. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Tina: Idd, denk aan jezelf! De Bedrijfarts heeft je niet voor niets op 20 uur per week gezet. Nog een paar weken meis :D

Hier gaat alles nog zijn gangetje. Na een dip vorige week en nu nog steeds een super vol hoofd van alle dingen waaraan ik moet denken te doen, niet te vergeten, te regelen, enz nog niet goed in mijn vel, dus blijft een beetje sudderen :( Komt allemaal wel weer, maar zit er even doorheen...

4. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    mira, dikke knuf voor jou meis!!!

tina, gelukkig vermaken de jongens zich wel.. zijn vanochtend een uur buiten geweest.. de oudste mag een rondje om het blok.. de jongste alleen in de tuin..
    steppen, fietsen en rolschaatsen liggen in de tuin.. er staat een grote glijbaan en er staat een huisje.. (helaas kunnen ze niet in de zandbak, maar dat komt binnenkort wel weer.. hebben net een nieuwe gekocht via marktplaats, die gaan we zaterdag ophalen)
    nu zitten ze broodje te eten en tv te kijken.. en vanmiddag zullen ze wel weer ff naar buiten gaan...

5. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Jannie: balen dat je nog zo veel last hebt van ks.

Hier al drie beroerde nachten achter de rug. Kira lijkt wat regeldagen te hebben en vraagt enorm veel aandacht. Dus even helemaal geen energie.

@Mira: digiknuffel!

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Tina, ah kijk dat is nog eens vol te houden! Hopelijk word je buik dan wat rustiger.

Hier: Vanmiddag met manlief naar dokter en zkh geweest ivm een voetbalongelukje.
    Gelukkig geen breuk maar wel minstens flink opgerekte enkelbanden.
    Komen we bij de dokter naar buiten, fikse barst in de voorruit van de auto.

Zucht!

7. me83

me83 Niet meer actief

ach mams.. het zit jullie niet echt mee laatste tijd.. eerst je tel weer kapot nu dit weer.. bleehhh... beterschap aan je mannetje..

@mira. dikke knuffel!!!

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Over de telefoons gesproken...Ben nu bezig met een bezwaarprocedure om mn geld weer terug te krijgen omdat ze het bij de winkel ook van de zotten vinden.
    Nu is de mini-usb kapoet en laadt hij niet meer op...en je raadt het, die van manlief sinds vandaag ook niet meer!!! bluuuuuuh

9. me83

me83 Niet meer actief

@mams... getver! blijft aan de gang met die telefoons.. hopelijk krijg je snel je centjes terug en kan je een fijne telefoon vinden die wel goed functioneerd!

10. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mams, jeeeeetjeeee is het vrijdag de 13e bij jou ofzo??? Beterschap voor je man!!

Jannie, wat rot dat je nog zo'n last hebt van die ks! Moet je nog een keer op controle of is dat helemaal niet meer?
    Je hebt een hoop op mp staan!! Jammer dat het zo'n end uit de route is anders had ik even bij jou thuis komen shoppen!

Tina, wat goed dat je nog maar 20 uur werkt. Snap je gevoel heel erg tegenover je collega's. Ik had het vorige week toen ik naar huis ging met harde buiken.
    En idd dan moet je dus ineens verplicht 6 weken van te voren met verlof...hoe vind je dat? Tis ni anders natuurlijk, maar voor mij hangt het er ook om en zou het wel jammer vinden. Moet dan ook weer 2 weken eerder beginnen.

Mira, meiddd hoop dat je je snel beter voelt!

Vaddie, lukt het om overdag wat uurtjes slaap in te halen?

Hier vandaag gewerkt van 7:30 tot 15:00. Ging redelijk met de harde buiken, maar laatste twee uurtjes kreeg k toch wel hoofdpijn en lichtjes misselijk en meer harde buiken. Buik doet ook beetje zeer. Voel me best onzeker, omdat ik het idee heb dat er toch iets niet helemaal in de haak is. Ga morgen bij de huisarts toch aansturen op een wat uitgebreider onderzoek...wil gewoon alles uitsluiten. Liefst even een echo om te kijken of de kleine het ECHT goed maakt, want ja dat zn hartje klopt zegt toch verder vrij weinig over de gesteldheid van de rest daarbinnen??? Voel me zo onzeker nu.

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Me, opzich ben ik dolgelukkig met mn telefoon (HTC desire Z)
    Mits die goed functioneerd.
    Ik wacht nog 1 week af of ik reactie krijg op mn brief en anders sta ik zo weer bij de Belcompany.
    Ik moet mn telefoon weer opsturen ivm het niet kunnen opladen (doe het nu extern in een acculader) maar wil wel eerst zekerheid dat ik mn geld terugkrijg en niet weer zo'n vet bedrag moet gaan betalen.

12. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    mams: het zit je precies niet mee... beterschap voor je mannetje.

Skaya: ja, ik baal onwijs dat ik nu 6weken van tevoren op verlof moet. Maar het is niet anders. Ik kan eventueel er nog wel vakantie aan vastplakken. Maar moet even tellen hoe ik dan met mn vakantiedagen zit. Heb er dit jaar nog maar 1tje opgenomen en had er van vorig jaar ook nog over. Dus dat moet ik nog maar eens op mn gemakje bekijken. Heb nu in de namiddag heerlijk op de bank gelegen. Was ik wel even aan toe. Buikje deed toch wel zeer. Frummel die moeders weer eens uit de vorm wil duwen. ;) Nog even en ik heb onder mn tieten nog een 3de exemplaar ;):D:D
    Doe jij ook wel rustig aan? Pijnlijke buiken zijn niet goed. Zeker even melden bij de dokter/vk!

Ga nu lekker kippie met rijst eten en dan vanavond naar de pufcursus. Moeten deze week een keertje op maandag.

13. me83

me83 Niet meer actief

@mams.. idd.. van de zotten dat je zoveel moet betalen... en dan gewoon weer kapoet... pfff.. had die tel dan wel bij die mensen ergens willen douwen waar de zon niet schijnt:D

@tina.. hahahah straks heb je drie tieten:p veel plezier op de puf!;)

@skaya.. ja idd even aankaarten.. en fijn als ze wat breder zoeken dan nu.. je wil toch weten of alles echt okee iis..

hier nog steeds geen bloed te zien.. wel meer afscheiding en wat geliger.. hopelijk is het een voorteken op me ongi.. al is een eisprong ook niet slecht.. want dan functioneerd het iig wel..maar meestal met ei heb ik wel zin in seks.. en nu niet.. dus nog maar wachten;)

14. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Toch maar gebeld naar de vk, zat mezelf helemaal gek te maken hier thuis. Mocht gelijk even langskomen. Had er helemaal een rood hoofd van, bloeddruk was ook flink gestegen ineens naar 135 ipv 115...puur uit stress. Ze heeft dr werk goed gedaan, want voel me stukken beter.
    Wat ze zei: harde buiken horen wel een beetje bij deze periode, omdat je buik het hardst gaat groeien nu. Dus de druk op je bm en je banden is flink. Zolang er geen bloedverlies is of ik moet puffen hoef ik me niet direct zorgen te maken.
    Nog even hartje geluisterd door mn harde buik heen...ze moest wel even 2x zoeken, maar was goed.
    Bloeddruk is alweer gezakt, want voel duidelijk dat mn hoofdpijn ook gezakt is. Ben blij dat ik even geweest ben, kan ik tenminste rustig slapen.
    Muts dat ik ben, zo zeker als ik in het begin was, zo onzeker voel ik me nu met die harde buiken en pijntjes. Voel me zo kwetsbaar de laatste weken ineens. Geen idee hoe het komt. :p

Heel verhaal geworden.

Tina, jaaa balen heh!!! Vorige week ben ik 2 keer eerder naar huis gegaan ivm met de harde buiken en vroegen ze of ik me ziek wilde melden of uren opnam. Want als ze me ziek zouden melden zouden ze moeten vermelden dat het door de zw kwam en zouden ze me verplichten 2 weken eerder met verlof te gaan...vond dat wel heel extreem. Ben nog geen ene keer ziek geweest heel me zw en dan gelijk dit?! Maarja dat is de zakenwereld heh. Succes met puffen!!!!! Hoe is het tot zover? Ik ben al klaar en kreeg als bericht dat ik een aangeboren talent had voor de pershouding :p hahahaha :D:p

Me, ben benieuwd!!!! Je zou toch zeggen dat er eerder een ongi aan zit te komen dan?!

15. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Skaya: Rustig aan doen jij he!!

Tina: Wat goed dat je bent gehalveerd met je uren., fijn dat de bedrijfsarts dat in zag zeg!

Mams: Jeetje het zit jullie ook niet mee he.., en succes met je telefoon. Ik heb een htc cha cha, erg fijn. Ook nare ervaringen met belcompany, kom daar nooit meer. Bij ons is de Phonehouse heel erg fijn.

Hier: Denk niet dat mijn blaas al 100% beter is. Voel nog wel wat, morgen dus ff urine inleveren voor de zekerheid, gewoon maar weer laten checken.
    Vanmiddag ineens een soort ongi-pijntjes! Heel raar, maar net had ik dik wit slijm in mijn onderbroek., misschien een eisprong nu? Dan zou ik wel op een normaal schema zitten!! Dat zou voor t eerst zijn.., nouja laat ik mezelf niet te gek maken., hihi

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    BelCompany zelf geen problemen mee, erg goeie service.
    Maar die verzekering... Safe and Sure van Conner&Davis... DRAMA!!!!
    Met hoofdletters!

17. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Oke., ja volgens mij is het sowieso heel filiaal gebonden waar je het wel of niet fijn vindt., Wat vervelend dat die verzekering het dan voor ze verpest joh!

18. me83

me83 Niet meer actief

@kirst.. ohh spannend meid.. ben benieuwd of het je eitje is.. zou wel heel mooi zijn ! goed teken dat alles het weer doet!;)

@skaya.. ohhh meid kan me voorstellen dat je je zorgen maakte.. gelukkig is alles goed.. miss komt het wel omdat je kindje meer de ruimte wil maar je buik nog best klein uitvalt.. heb je al weer een foto vant buikie? ben benieuwd of je al weer gegroeid bent;)

19. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Skaya: Zow, das ook erg dat ze op jouw werk gelijk zo "dreigen" dat je 6 weken van tevoren op verlof moet :$ Ja, ik leg me er maar bij neer. Kan er verder niets aan veranderen. En die rust gisternamiddag heeft me ook wel goed gedaan. Mn buik is op het moment weer aan het groeien (voel dat ik weer op ploffen sta;)) en dan is het wel lekker om te kunnen liggen :)
    Maar zat gisteren ook een beetje te bedenken...ik begrijp de werkgever en het uwv in mijn geval wel dat ik 6 weken van tevoren MOET stoppen. Maar langs de andere kant vind ik het ook een beetje oneerlijk. Omdat ik normaal 40u werk, en dat nu een beetje te zwaar word, wordt ik wel gelijk afgestraft. Is niet bepaald bevorderen voor de harde werkersmentaliteit... Stel dat ik nu standaard 20u zou werken, dan zou ik evenveel zwangerschapsverlof krijgen en ook zelf kunnen beslissen of ik met 4 of 6 weken van tevoren ga. Die optie wordt mij nu ontnomen. Ach ja, ik ga er niet teveel over piekeren. Het is zoals het is. Punt. Ik probeer nu alvast te genieten van mijn 'vrije' uurtjes.

Kirsten: Dat zou mooi zijn! Laat dat ei maar kommen! :D

Gym: gisteren pershoudingen geoefend, en de eigenlijke bevalling besproken. We kregen tekeningen te zien, en daar schrok ik toch een beetje van... pffff, dat gaat toch nooit passen???? Ik zag een tekening van een mja, hoe moet ik het omschrijven...opgezwollen, opgebolde muts... zag er niet uit!!! En dan een tekening van het hoofdje dat 'staat'. Zag er erg auwie uit... heb maar gelijk gezegd tegen manlief dat ik het hele gebeuren NIET wil zien. Dus geen spiegels of die dingen. Raak ik alleen maar van in paniek ;) Die hele vrouwelijke onderkant zag er zo niet normaal uit...
    Vind de hele cursus verder wel heel interessant. Gisteren bijvoorbeeld geleerd dat je verschillende kanten uit kan scheuren. Dat wist ik dus niet! Ik dacht dat je alleen naar 'achter' uit kon scheuren :p
    Volgende week hebben we het over complicaties en krijgen we geloof ik ook een video van een bevalling. Zal maar wat cola meenemen... meuta hier valt nogal snel flauw bij zulk soort video's ;):D

Gisteren min of meer ons geboortekaartje uitgezocht. Lijkt erg veel op onze trouwkaart, zelfde papiersoort en afwerking :) vonden we wel een mooi geheeltje. Kunnen we dat 'setje' ook eens op de kast zetten. Moeten ook maar eens een adressenlijst gaan opstellen. Even kijken wat dat kaartje dan uiteindelijk gaat kosten. Want was niet het goedkoopste kaartje uit de boek ;) hebben wij weer met onze dure smaak :D

20. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ja ik hoop t ook me!! Zei gister al tegen kylie: Aan de ene kant hoop ik dat t een eitje is, dan weet ik dat alles nog/weer goed werkt. Aan de andere kant kan ik er nu helemaal niks mee en dat is wel jammer.,
    En die laatste gedachtengang had ik nog niet van mezelf verwacht, ik dacht er nog niet aan toe te zijn, maar nu dat mijn lichaam weer normaal doet kan ik er weer tegen!
    Denk ook niet meer de hele dag aan ons sterretje, het zit wat minder in mijn hoofd, goed verwerkt dus denk ik.

Kent iemand misschien dat trekkerige/prikkerige en lome gevoel in de (vooral) bovenbenen! Gister was ik KAPOT en mijn benen deden zeer., ook als ik gewoon op de bank lag., en nu voel ik t ook nog. Alsof er iets uit elkaar kan spatten ofzo.., straks zijn het allemaal spataders??? AAAAAHHHHH
    iig, ik vind het heeeel irritant, omdat ik vooral sta op mijn werk is het echt vervelend.

Deel Deze Pagina