Tina.., we kruisden mekaar net!! Hahahahaa., ik wil die foto's / video's ook niet zien hoor! Niet terwijl er nog een kind uit moet.., Ik waag me er wel aan als ik volledig uitgebaard ben! hihihi., ooo wat leuk dat jullie t geboortekaartje hebben uitgezocht., en lijkt op jullie trouwkaart, das wel heel leuk! Ik hoop nog steeds dat mijn vriend me vraagt om te gaan trouwen., maarja hij vraagt pas als we er geld voor hebben en er moet nog zoveel gebeuren aan huis dat dat vast niet gaat gebeuren (teleurstelling, maar wel wijsheid) Ben heel benieuwd naar t kaartje.., van de rest trouwens ook niet gezien he!? Maar achternaam staat er natuurlijk bij, snap wel dat dat niet altijd hoeft nee., maar t is zoooo leuk om te zien!
leuk he, kaartjes uitzoeken kirsten, ons kaartje staat in mijn fotomap.. had de namen end. weggegum via paint... hier straks naar schoonmoeder... lekker daar eten en gezelligheid.. vanmiddag ff naar cb voor controle en hopen op mooier weer.. kunnen we nog wat gaan doen met de jongens.. al weet ik niet wat, want kan/mag niet teveel lopen.. femke heeft vanacht weer lekker doorgeslapen... enigste nadeel nu ze in haar eigen kamertje ligt is dat ze niet gelijk gaat slapen, dus ben tot 0.30 met haar bezig geweest.. en om 6.30 kwam ze voor de volgende voeding... gelukkig sliep ze daarna weer verder en waren de jongens lief, dus kon nog fff lekker terug mijn bedje in...
heb m meteen bekeken!!! wat een super lief kaartje. doet me denken aan mijn eigen geboortekaartje, was ook zoiets., super lief! Heb t toendertijd gemist denk ik., dit kaartje, sorry! hihi Zo te zien doet Femke het zo slecht nog niet in de nachten., fijn hoor!!
kisten, zijn ook super trots op haar hoor.. de jongens sliepen pas door toen ze naar een groot bed gingen, dus vanaf 2 jaar.. vond het ook wel heel raar toen femke ineens ging doorslapen... eerst 5 uur, toen 6 en van de week ineens 8 uur.. en ik elke keer maar wakker worden.. hihi.. vanacht dus maar mijn best gedaan om zelf ook door te slapen geboorte kaartje van jelle was trouwens ook getekend.. met 2 paar voetjes onder de deken vandaan... kaartje van sjoerd was ook getekend.. daar lag 1 babytje onder een dekentje met een knuffeltje.. wilden bij jelle een zelfde soort kaartje als deze keer, maar toen hadden ze alleen meisjes die bij de deur/baby stonden...
Kirsten, die pijn had ik altijd in de aanloop naar mn eitje! Heb goeie hoop voor je. Tina, hahaha ja je kan echt alle kanten opscheuren, maar in het ziekenhuis zal dat niet zo snel gebeuren want dan knipt de gyn je wel in.(en als je een goeie gyn hebt, voel je daar niks van) Leuk, het kaartje uitgezocht!!! Super Jannie, zal ff wennen zijn voor de kleine meid, op dr eigen kamertje. Maar dat komt vast ook snel goed!!! Succes opt CB. Ego: 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 Ben de dubbele getallen ingegaan meiden YESYESYESYESYES!!!!!!
mams: WAT TOPPP!!! JEEEEEEJJJJ Gaat helemaal goed komen met jullie. Echt waar? Nabij je ei? Nou ik heb het nog nooit gehad, schrok er een beetje van gister., hoop dan maar dat dat bij mij ook het teken is. Ja echt leuke kaartje Jannie., dat getekende is heel erg leuk! Je hebt wel heel veel keuze hoor in kaartjes., ging toen ik de positest had gezien ook ff rondneuzen op t net., pfff wat een keuzes!
Kirsten, het zou heel goed kunnen. Na een zwangerschap gaat je lichaam opnieuw opstarten...Beetje re-booten zeg maar. Kan maar zo zijn dat je nu mooie cycli krijgt meid. Daar duim ik voor!!
oooo daar hoop ik zo op!!!! Anders duurt t weer zo lang voor een volgende kans., dit eitje kunnen we al niet benutten dus de volgende moet raak zijn en een gevuld vruchtzakje graag..., *duim duim duim* Ik ga maar eens naar de supermarkt., moet om 12u op mijn werk zijn en moet eigenlijk nog ff wat eten maar geen lekker beleg meer in huis hihi.
Mams: YEAH!!! Op naar de 12 weken Jannie: Wat fijn dat Femke het zo goed doet!!! Heb na het vorige jurkje voor de bruiloft van schoonzus en zwager en ander jurkje besteld bij een andere site. Na een heel weekend zonder duidelijkheid over de bezorgdatum en tijd zag ik vanmorgen dat hij vandaag gaat komen TUSSEN 8.30 EN 21.30 UUR :O Wat moet ik met zo'n voorspelling!!! Kon het niet wat specifieker??? Nog nagezocht bij PostNL hoe laat op ons adres vandaag ongeveer zijn, mss dat daar iets anders stond, maar nee... Hetzelfde! Morgen bezorgen ze op ons adres bijvoorbeeld alleen in de ochtend, dat was een stuk fijner geweest! Wilde nog richting centrum vanmorgen, maar ben niet gegaan omdat ze konden komen, maar zijn nog niet geweest Had ik toch kunnen gaan, maar dan loop je natuurlijk ook weer niet prettig, hoe kort ik ook weg zou zijn! FRUSTRATIE!!! Met mij gaat het op het moment redelijk. Mijn hoofd zit vol, ik moet alles waar ik over na aan het denken ben eigenlijk even kwijt, maar als ik ga zeuren, klagen of praten erover voel ik me daar niet goed bij, want ik wil niet zeuren of klagen!!! Maar als je dat niet laat merken, weet niemand hoe je jezelf voelt en houden ze er ook geen rekening mee! Ik ben ook heel erg goed in het verbergen van mijn ware gevoelens. Als ik me echt kl*te voel, dan zullen ze dat bij mijn schoonouders, bij Scouting, op school, maakt niet uit waar, nooit merken omdat ik dat heel erg goed kan verbergen! Beetje Jekyll en Hyde-achtig... Dan kan ik prima vrolijk en blij reageren op mensen (op Hyves en FB bijvoorbeeld), maar zit ik wel enorm met vanalles in de knoop... Maar goed, genoeg over hoe goed ik ben in verhullen van gevoelens (overlevingsmethode nr. 1, ik weet het van mezelf, maar werk er niet aan: STOM!!!), ik ga weer verder met wachten en ondertussen tik ik maar weer een mailtje voor het volgende onderwerp op mijn TO DO-lijst.
Waaaah! Jurkje is er Net gepast (natuurlijk meteen nadat hij er was ) en zit met de juiste lingerie eronder, voor mijn doen, super. Mijn buik is amper zichtbaar (nog wel iets, maar niet meer de 'BLUB' vet die je normaal ziet). THANK YOU trouwlingerie Kan ik die van mij ook nog eens aan Dus we hebben een jurkje, YEAH! Nu nog een panty, bolero voor erover ivm de kou en een topje in licht roze voor eronder en ik ben klaar!!! Zoow, vergeleken met mijn vorige post eindelijk eens een leuke post Ik voel me nu ook weer even goed! Net ook school een mail gestuurd en wat betalingen gedaan (gemeentelijke belastingen ) dus nu lekker genieten van vandaag Of natuurlijk lekker schoonmaken nu het zo lekker gaat... Twijfels!!!
Mira, fijn dat je jurkje past Het komt wel goed schatje!!!!! Hier ook de gemeentelijke belastingen op de mat gehad....om te huilen!!! Zijn nu lekker koekjes aant bakken.
word je vrolijk van he mira.. kleding die je goed zit die rekeningen zijn dan weer minder gaat er hier in een paar keer vanaf volgens mij.. gaat iig automatisch.. en mira, je mag hier altijd je hart luchten hoor meis... je kan het maar kwijt zijn....gewoon doen!!! mams, lekker die koekjes hier bij mijn schoonouders... tussen de middag lekker hasjee gegeten en de jongens pannenkoeken.. net met de auto naar cb geweest.. femke weer goedgekeurd en nu ff alleen met femke thuis.. de jongens zijn met beppe naar de winkel...
belastingen.. vorige week gehad.. wel iets omhoog.. maar betaal 8 maanden lang 100 en dan is het klaar.. dus merk er niet al te veel van.. @mira.. miss een idee om eens een paar keer met een psych te praten over hoe je beter kan uiten? anders een keertje lekker gaan boksen ofzo.. werkt hier altijd goed en denk aub niet dat je zeurt! hier kan en mag je lekker van je afschrijven meid! fijn dat je jurkje toppie is! @kirst.. miss heb je beetje last van je benen omdat je nu weer vollop werkt en dus veel staat? hopelijk heeft mams gelijk en krijg je je eitje.. dan kan je na je ongi lekker weer starten met een frisse nieuwe ronde!
zoo... net gewerkt.. alleen nog stofzuigen straks.. en zo me hondje onder de douche doen.. want die stinkt een uur in de wind(lekker zo oude hond) heb hondeshampoo in huis.. maar doe daarna nog even beetje zwitsalshampoo erop.. die hondespul is plantaardig en ruikt dus naar niks. dus beetje lekker luchie maar met babyshampoo
@ mira, ik zou zeggen gooi het er hier maar uit hoor. @ skaya, dat is even schrikken. Je kan beter een keer te vaak bellen dan 1 keer te weinig he. @ tina, je moet je helemaal niet bang maken hoor. Geen 1 bevalling is hetzelfde. Ik heb een bevalling gehad waar ik helemaal niet over mag klagen. Nu was onze kleine man ook wel niet zo heel zwaar. @ hier, vandaag naar het bureau geweest. Alles is goed met Lars. Vind zelf dat hij hard groeit.
Me, lekker hoor je hondje naar zwitsal laten ruiken Deesjedees, fijn dat je boefje goed groeit Waar blijft de spam???
ahhh hondje ruikt weer lekker fris.. en is ondertussen een kilo aan haar lichter hahahah.. maar wat een gevecht.. ze haat het om eronder te moeten.. als ze eenmaal nat is vind ze het wel fijn.. maar ik sleep haar met mand en al door het huis om haar ook maar richting die douche te krijgen... pffff lekker zwaar als ze niet meewerken ahahahh hier nog steeds geen ongi.. ook geen krampjes meer gehad dus ik denk dat het een eitje was.. ik wacht wel weer af
Heeey meiden Ik heb alles gelezen maar weinig puf om te reageren..sorry! Hier gaat alles goed, hoop snel weer eens tijd te hebben om te reageren.. xx
@stamp.. fijn dat alles goed gaat! hier net nog even een hondetrimkam besteld.. normaal trimt een vriendin van mij.,maar wel handig zo kam.. en via zooplus..was maar 12,99.. scheelt weer met stofzuigen
Mira:leuk dat je jurkje zo mooi past! Is toch altijd spannend hè, als je het laat bezorgen. Ik vind het dan ook altijd zo een gedoe om het terug te sturen. Maar dat hoeft bij jouw gelukkig niet Me: Niet teveel kammen hè! Hoe meer je kamt, hoe meer haar je hond gaat verliezen. Dus uiteindelijk zit je nog meer te stofzuigen... De dierenarts wees me hier op. Deesjedees/Stampertje/Jannie: Leuk om te horen dat de kleintjes het zo goed doen! Mams: Whoehoe!!!! 10w 1d! Nog een kleine 30 te gaan Hoe gaat het eigenlijk met de misselijkheid? Hier: Vanmorgen een MEGA-kramp gehad toen ik uit bed wou komen. Waarschijnlijk omdat ik heel erg moest plassen. Maar man o man wat deed dat pijn! Plassen op zich niet hoor, maar het rechtkomen in bed. Ik begon spontaan te puffen! En de hond maar raar kijken Toen mn blaas leeg was, was de kramp ook over. Dus waarschijnlijk iets te lang gewacht. (overkomt me geen 2de keer hoor!) Deze namiddag afspraak bij de diëtiste en 2de intake in het ziekenhuis. En daarna gaan we winkelen voor een fotocamera. We hebben nog zo een oude met filmrolletjes en willen voor de bevalling en de kleine toch een meer up-to-date-modelletje Hebben wel een goede videocamera, maar dat mocht dus niet in het ziekenhuis. Dus we gaan weer aan de shop Heb een beetje rondgesnuffeld op het internet (ben een totale leek op fotocamera-gebied) en daar begrijp ik dus uit dat het aantal pixels en de optische zoom het belangrijkste zijn. Oh, en hij moet snel genoeg weer laden om een volgende foto te maken...anders kun je leuke momenten missen. Dus we gaan op zoektocht! Ik zag dat bij saturn nu weer een actie was dat je per 100euro die je besteed, 15euro korting kreeg... dus daar gaan we ook maar eens binnenwippen Mn 4uurtjes per dag werken gaat goed. Ik rust in de namiddag veel en gisteren heb ik in etappes het wc en de hal gepoetst. Ik durf geeneens te zeggen hoe lang dat al niet meer gedaan was...schaam me kapot . Maar mn huishouden is er al weken op ingeschoten omdat ik dat gewoon niet meer redde na een drukke dag. Vandaag staat er qua huishouden niets op de planning omdat we al naar het ziekenhuis gaan en even langs het winkelcentrum. Dus verder alleen maar rusten Morgen 30 weken!!! Hier heb ik lang naar uitgekeken Ik begin nu pas echt te beseffen dat ik over 2 maanden moeder ben. Ik ben zo benieuwd en nieuwsgierig hoe dat allemaal gaat zijn. Over een paar weken zijn wij geen koppel meer, maar een gezinnetje... ik zit vaak in de babykamer naar het lege ledikantje te kijken en me voor te stellen dat daar ons frummeltje inligt. En hoe zou ons frummeltje eruit zien? En wat voor karakter zal dit mensje hebben? Zo spannend allemaal