Pink Ladies (Part III)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juultje, 21 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Me, wat voor hond hebben jullie???
    en wat is dat voor kam???

Ik durf nu echt te zeggen dat mn misselijke weken voorbij zijn :D
    Wederom niet beroerd wakker geworden!!!!YES hahahahahahaha

2. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    mams, heerlijk meis!!

tina, die kramp komt idd bij je blaas vandaan.. had het hier ook toen ik op het eind liep..
    en dat huishouden.. heel herkenbaar...en helaas is het nog steeds een zooitje.. mag en kan nog steeds niet veel :( als een ander zich er aan ergert doen ze het zelf maar...

hier ziek.. weer vastzittende hoest, koppijn en koorts.. zo maar ff kijken of ik de oudste 2 naar mijn broertje kan doen.. maar die zal nu nog wel slapen..
    moet iig nog beneden blijven tot 10.30 word het eerste van marktplaats opgehaald..

3. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mams, dat is een mooi vooruitzicht!! Nog meer genieten zonder de misselijkheid!!

Jannie, beterschap!!! Hoor zoveeeeeel griepjes enz overal om me heen!

Belasting: Jaaaaa hou op schei uit!! Kan wel huilen! Zijn gewoon 8/9 3d echo's...boeeeehoeeee!

Tina, ik ken het gevoel ook van je blaas...voel het al heel snel als ik moet plassen. Dus plas me helemaal gek!

Hier is de rust weer grotendeels wedergekeerd. Geen eiwitten in mn urine, bloeddruk was netjes en vrijdag krijg ik nog de uitslag van het kweekje voor de bacteriën van blaasontsteking. Harde buiken zijn ook minder.
    Vrijdag gaan we met familie weekje naar Drenthe. Zal vanuit daar kort vanaf telefoon proberen te reageren.

4. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @mams, yeah, 10 weken!! En wat fijn dat de misselijkheid al weg is..

@kirsten, dat gevoel in je benen herken ik ook. Had dat toen ik stopte met de pil, en voelde het rond me eisprong en als ik ongesteld moest worden. Vooral savonds in bed.
    Nu heb ik het weer, ik werd 4 weken na de bevalling weer ongesteld, toen had ik het ook. En had het toevallig gisteravond weer, en denk dat ik nu weer rond me eisprong zit aan me lijf te voelen.
    Dus volgens mij heeft het wel ergens mee te maken.

@tina, ik had dat ook hoor wat jij nu heb, zo van jeetje 6 weken van te voren. Maar ik ben heel blij dat ik ze had. Het gaat zo vreselijk snel opeens in je verlof straks. Er is ook altijd kans dat jullie kleine meid...:p eerder komt. En dan is 4 weken echt krap. Ik ben achteraf heel erg blij geweest met de 6 weken.
    Vooral toen ze hier met 36 weken opeens zeiden, misschien wordt ze volgende week wel gehaald met 37 weken. Toen schrok ik echt. Was er echt toen nog niet helemaal klaar voor.
    Ieder voor zich natuurlijk, maar je denkt dat je je nu al aardig aan het voorbereiden bent op de bevalling. Maar dat komt pas echt straks in je verlof.
    Iedereen is anders natuurlijk, maar zo heb ik het achteraf ervaren.

En volle blaas, hahahahaha... ik heb hier gigantisch in me broek gepiest toen ik benenden zat met kraambezoek. Niet normaal!!
    Donderdag bevallen, en gebeurde op zondag. Ik kreeg de slappe lach, ging staan omdat dat heel erg trok op de hechtingen. En ik pies zo heel de boel onder!! Nog totaal geen controle over de onderkant zeg maar... hahahaha, daardoor moest ik nog harder lachen. Nou toen was de tsunami compleet. Het ieder uur gewoon gaan plassen ook al voel je geen aandrang na de bevalling is dus geen fabeltje dames..:D

Hier steeds beter in me ritme (lang leven de Puckababy!!!) Sinds vrijdag krijgt ze 5 flessen van 150cc en sindsdien slaapt ze gemiddeld zo 7 a 8 uur per nacht!! Helemaal top.
    En lachen dat ze kan, heerlijk!!

5. me83

me83 Niet meer actief

@tina.. i know.. ik borstel haar meestal drie keer per week.. en eens in de 3 maanden met trimkam.. omdat ze zo oud is raakt ze haar onderdek niet kwijt.. ze zit erg dik int haar en daardoor gaat het soms wat filten.. dus moet wel...

@mams.. ik heb via zooplus,trimkam gezocht.. die mag je niet te vaak gebruiken,,maar als je het gebruikt komt er bij de mijne haast een halve vuilniszak met haar af!!! daarna zit ze dus weer lekker kort in het haar.. en het bechadigd de bovendek niet.. dus hebben ze nog genoeg warmte voor het lichaam.. die kammen zijn super!

jeeejjjj misselijkheid lekker weg! dat word genieten!:D

@wen... ohh heerlijk zeg zo ritme! mooie meid!

@skaya... fijn dat alles goed was.. miss toch die blaasonsteking die dwars heb gezeten.. fijn weekend alvast!

@tina.. mijlpaal!!!! 30 weekies!!:D

6. me83

me83 Niet meer actief

@mams... heb een bordeaxdog X engelse mastiff

@wen... hahahahaha gelukkig zijn die kraamdames wel wat gewend.. lijkt me wel beetje vervelend dat je niet goed voelt of je moet plassen.. maar hoort erbij..

7. me83

me83 Niet meer actief

zal nog even een fotootje spammen van mijn hondje

8. me83

me83 Niet meer actief

eentje dan nog.. in de sneeuw:D

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Och een kleintje :p
    Hahahahaahaha kom ik aan met mn jackrussel :p

Wen, wat een dotje is Floor toch :D

10. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Wen: Aaaaah kijk nu wat een scheetje!!!! :D:D:D Als ik ooit een dochter krijg (haha, nice try ;) me not telling! :p) hoop ik dat het ook zo een lachebekje is. Heerlijk zo een kleintje dat het uitgiert van pret :)
    Heb net even opgezocht wat een puckababy was. Maar dat slaat bij jouw dus wel aan zo te lezen. Moet ik maar onthouden. Was niet van plan om zoiets op voorhand aan te schaffen, maar mocht frummel toch een beetje onrustig zijn, wil ik het zeker ook proberen.

Miss holliday...euhm Skaya :p: Fijn dat de rust weder gekeerd is! Nu nog een goede uitslag van je kweekje en dan ben je daar ook weer vanaf.

Mams: Gaat goed met de misselijkheid zo te lezen. Fijn hoor! Dat spugen is echt rot...

Jannie: he gadsie meid. Zorg goed voor jezelf. Hoop dat je in de namiddag een beetje kan rusten. Een keertje goed zweten in bed doet misschien ook al veel.

Verlof: vandaag telefoontje gehad van PZ. Over precies 1 maand zit ik thuis. En hoe moeilijk ik het er gisteren nog mee had, zo makkelijk heb ik het er vandaag mee. Hormonen ;):) Ik vind het nu wel een rustgevend idee. Al vraag ik me ook wel af wat ik dan ga doen om de tijd door te brengen. Maar zal wel goed komen. Denk dat ik binnekort maar eens een paar leuke boeken ga aanschaffen. Kan ik mn leeshobby nog eens opnemen. En ik heb jullie ook nog he :) Dan loop ik hier de deur ook maar plat :D
    Ik heb ook 1 of ander vaag voorgevoel dat ik het niet trek tot de uitgerekende datum... en er zijn meer mensen in mn omgeving die dat ook zeggen. Dus ben benieuwd.

Blaaskrampen: Zo te zien hebben meer dames hier last van gehad. Is toch ook een beetje een opluchting. Was niet erg ongerust ofzo, maar een beetje herkenning is wel fijn :) Zal vanaf nu dan ook maar regelmatig gaan plassen.

Hier: Ga zometeen weer even lekker liggen. Eventjes mn oogjes dichtdoen. Daarna de hond even naar buiten zwieren en dan naar het ziekenhuis voor diëtist en 2de intake. Hoop stiekem dat manlief vanavond trek heeft in patat. Heb niet zoveel zin om te koken... luie doos :)

11. me83

me83 Niet meer actief

@mams.. hahahahah echt he! al had ze echt wel op schoot gekropen als het kon hoor.. mijn gekke tut..ze is al 9,5.. best oud voor zo'n lobbes!

is jou hondje zo druk als een echte jack of valt het mee? ze gedragen zich vaak alsof ze heel groot zijn hahahahh.. leuk is dat!:)

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Nee die van mij is lui :p
    Ligt hele dagen beetje dom voor zich uit te staren (muv als we buiten zijn uiteraard) Of als de post komt, of er visite komt hahahahahahahaha
    Klein keffertje ;)

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Heb net het shirtje besteld dat Tygho aankrijgt 11 maart als we manlief zn verjaardag vieren!!
    Pssst... Mama heeft een baby in haar buik, staat erop :D
    Ben heel benieuwd!!!
    Ben daar gewoon nog zenuwachtiger voor dan voor de echo van volgende week hahahahaahah

14. me83

me83 Niet meer actief

@mams.. geweldig die shirtjes!!! zal vast hele leuke reacties geven:D

hier tijdens de boodschappen weer eens een kraslootje van 1 euro gekocht.. win ik 10 euro:D:D gelijk even omlaten wisselen voor geld.. oude staatslootjes erbij van afgelopen jaar..had nog 3.50 gewonnen ,, koop ik nog 1 lootje om het af te leren.. win ik 4 euro:D
    daar word een mens blij van;) en mijn spaarpotje ook:D

15. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Me, pas je op dalijk raak je verslaafdddd!!!! En jij heb ook zo een bakbeest...mijne valt ook in die categorie. Nog wat groter, maar minder breed denk ik :p

Mams, wat leukkkk dat shirtjee!!!! Snap wel dat je het spannend vind hoor haha!! Ben benieuwd hoe de reacties zijn die 11 maart!

Wen, wat een lekker poppiee!!!!!
    En wat je zegt over het verlof...dat 6 weken nodig zijn kan ik me ook wel voorstellen.

Tinaaa, kom we gaan naar de mac! Ik heb ook geen zin om te koken.

Gisteren EINDELIJK een donkerbruine box met lade in de buurt via mp op de kop kunnen tikken!! :D Nu echt bijna compleet. Moet nog een flessenwarmen?? denk...ookal wil ik proberen bv te gaan geven?!
    Vanavond ga ik naar de ladiesnight in de bios met dinnetje en onze ouders. Zin in! :D

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Zou een flessenwarmer wel aanschaffen, als je eens kolft en je vriest het in, moet je het toch een x weer opwarmen ;)
    Heb je een sterilisator of ga je uitkoken in de pan??

17. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Sterilisator heb ik dan wel al weer :D
    Nu de flessenwarmer nog dan..zie er heeeeeeeel veeel verschillende. Maakt dat uit of het van princess of philips is?

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Lijkt mij niet hahahah

19. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Okeee nee lijkt mij namelijk ook niet :p Want moet er dan natuurlijk gelijk weer 2 of 3, want mn moeder en schoonmoeder gaan beide oppassen. Zag ze voor hele kleine prijsjes bij blokker en zelfs kruidvat.
    Maar bijvoorbeeld met een citruspers ben ik wel weer heel kieskeurig :p hahahaha.

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hahahahahahaha als het maar opwarmt tot de juiste temperatuur he ;)

Citruspers heb ik van de princess...elektrisch, voor 6 euro uit de aanbiedingenbak van de appie heijn hahaha

Deel Deze Pagina