Joh!!! En tevreden??? Ik heb er ook 1 van princess, maar kan m wel uit t raam smijten echt! Zit steeds verstopt en gaat dan draaien waardoor alle sap dus naast je glas valt!! Aaaarghh!!
Twee giga drukke dagen op t werk achter de rug.., Heb alles ff globaal gelezen, doe mijn best met reageren op iedereen.., Wen: WAUW die foto kan ik echt niet omheen., wauwie wauwie wat een lachebekkie!! Heeeerlijk. Me: Nice picture, mooie hond! En ik moet zeggen dat ik erom moest lachen want ik zag je met die mand en alles slepen!! Hihihi., komisch! Jannie ziek?? Vervelend., beterschap! Mira heeft een dipje gehad geloof ik.., ben je er weer bovenop?? Ik hoop t voor je meid! Het gaat echt lukken bij ons., echt waar..., Hier weer leuke complimenten gehad op t werk! Ik wordt er zoooo vrolijk van! T gaat echt heel goed, en ik houdt me dan maar voor dat dit het begin is van nog meer geluk. Besef me nu hoe belangrijk t is als je het leuk hebt op je werk!
Wen wat een lieverd!! Vanaf wanneer gaan ze ongeveer lachen? Dit is al best snel toch? Wel errug leuk hoor, want dan krijg je er opeens meer van terug dan alleen poepluiers, hihi. Tina 30 weken mijlpaal!!!! Bijzonder he? Dan komt het opeens wel heel dichtbij. Lekker dat je over 4 weken al met verlof gaat. Hier nog 4 weken en 1 dag. Dus dan gaan we bijna tegelijk. Kijken wie dr eerder plopt. Ik herken die krampen. Ik heb het vooral midden in de nacht. Als ik dan wakker wordt en heeeeel nodig moet dan kan ik niet rechtop staan van de het rotgevoel. Als je dan bent geweest dan wil ik het liefste hardop ahhhhhhh roepen zo fijn is dat, hahaha. Mams 10 weken alweer. Tegen de tijd wij gevallen zijn ben jij ook alweer op of over de helft. Gelukkig is die misselijkheid weg, bah! Wat een leuk idee trouwens dat shirtje voor Tygho! Dat zal nogal wat mooie reacties geven. Skaya fijn dat de eiwitten uit je urine zijn!!! De blaasonsteking is dus waarschijnlijk zo goed als over. Veel plezier in de Drenthe! Krijgen we nog een foto van een hunnebed te zien ? Een flessenwarmer heb ik trouwens niet aangeschaft. Ik dacht dat kan toch ook in de magnetron. Ik heb wel wel een sterilisator van mijn moeder gekregen. Me wat een geluk!! Jannie wat een pech!! Ziek zijn met kindjes thuis is niet zo fijn. Hopelijk heb je nog kunnen rusten. Hier regelmatig last van een schuine buik, hihi. Ik ben duidelijk rechtsdragend. Ik zal zo trouwens een buikfoto spammen. Ze ligt heerlijk aan mijn rechter kant en is op dit moment druk in de weer!! Sinds een paar dagen heb ik gedurende de ochtend last van een krampig gevoel onder in mijn buik. Ook op mijn werk. Ik moet dan echt even rustig zitten. Daarna gaat het dan wel weer. Heel ongemakkelijk. Een beetje zo'n ongi kramp. De boel is waarschijnlijk aan het groeien of zo.
Kirsten ik had je bericht nog niet gelezen. Fijn dat het zo goed gaat op je werk! Je brengt daar toch veel tijd door en als het dan niet leuk is, pfff. Dan duren die dagen lang opeens. Heb je nog last van de buik?
Wauw! Mooie buik hoor..,!! Ja kwiebje heel fijn dat mijn werk me zo goed bevalt., ben der ook blij om.., Rechtsdragende buik? Hahaha nog nooit van gehoord! Maar klinkt heel grappig en irritant tegelijk.., Fijn dat t allemaal zo goed groeit. Heb niet echt meer last van mijn buik, af en toe nog een soort steek ofzo, die voel ik wel, maar dat kan net zo goed mijn ei zijn! Het zal wel goed zitten, maar ben nog wel erg onzeker hoor!
Skaya: Ik weet niet welk soort flessen je hebt aangeschaft, maar een collegaatje wees mij erop dat de flessen van difrax niet in alle flessenwarmers passen. Zou dus zeker even testen in de winkel of het past. Hier trouwens nog geen flessen, flesverwarmer of sterilisator aangeschaft. Weet even niet of dat op mn lijstje stond als kraamzorg langskomt vraag ik er nog wel naar. Mams: oooh leuk truitje voor je kleine mannetje kirsten: gaat goed bij jouw he Ben blij voor je dat het zo goed gaat! Je verdient het! Me: mooie hond hoor! Maar hoort inderdaad in de catergorie 'bakbeest' Ik hoor in mams categorie 'kuitenbijter' met onze dwergpincher Kwiebje: mooie buik hoor! Ik zal binnenkort ook nog eens poseren en gaan we ongeveer gelijktijdig op verlof Kunnen we samen hier de boel stalken Citruspers (jeetje, waar hebben we het over ) hier ook een elektrische. Merk weet ik niet zeker...tis een witte met geel en suuuuupertevreden. Komt geloof ik van bij de blokker Dat ding staat dus elke week aan. Intakegesprek in het ziekenhuis verliep goed. Moeten nog een verloskundige regelen en verder veel info gekregen voor als het eenmaal zover is. Oh, en een boekje gekregen over borstvoeding. Ik ga meedoen aan een soort van onderzoek waarmee het ziekenhuis het 'breastfriendly-hospital'-certificaat kan krijgen. Ik zou telefonisch benaderd worden met een paar vragen... oh, heb ik geen probleem mee Ze doen daar ook zoveel voor mij. Is maar een kleine moeite. Het enige wat me een beetje tegenviel was de mededeling dat ik waarschijnlijk minsten 24u ter observatie in het ziekenhuis moet blijven vanwege mn bloeddrukhistorie. Dus ploppen en bijna gelijk naar huis zal er niet inzitten En als ik voor een ruggenprik kies en ik krijg koorts, zit ik 3dagen in het ziekenhuis en de kleine mogelijk ook nog eens op de kinderafdeling. Ik hoop nu vuuuuuurig dat ik de pijn zelf onder controle kan houden... Diëtiste verliep ook goed. Voor lage suikerspiegel is geen specifiek dieet. We hebben overlopen wat ik zoal eet op een dag, en daar heeft ze een paar tips bij gegeven. Iets in de trant van: ipv 2 boterhammen met zoet beleg neem je beter 1 met zoet en 1 met hartig beleg, een appel combineren met een koek, zoetje ipv suikerklontje, fruit combineren met yoghurt. Moet de snelle suikers een beetje vermijden. Was wel interessant. Maar ben ook blij dat het maar een eenmalig bezoekje was. Hou er niet van als anderen gaan beslissen wat ik wel en niet mag eten. Maar tips zijn natuurlijk altijd welkom Verder nieuwe fotocamera gekocht Leuk apparaat. Heb net al wat zitten spelen Maar nog niet eens de helft van alle mogelijke opties geprobeerd. Maar dat komt nog wel. Heb binnenkort 6 weken verlof geloof ik
@ tina, je hoeft niet perse je flessen meer te steriliseren. Alleen die eerste keer. Daarna mag je het met de hand afwassen of in de vaatwasser. Ik heb ze eerst wel gesteriliseerd. Nu was ik ze gewoon af of zet ze in de vaatwasser. @ kwiebje, mooie buik hoor.
@Kwiebje: mooie buik hoor. Sorry, verder niet terug gelezen. Zo moe.... Kira heeft enorm last van krampjes. Terwijl zij gewoon slaapt gaat ze huilen. Ik ben dan dus wakker en ga haar troosten. (voor ze zichzelf wakker huilt) Afgelopen nachten weinig geslapen. Vandaag naar de gyn voor nacontrole. (dan mag ik eindelijk weer gaan sporten) Morgen weer naar het ziekenhuis maar dan naar de internist. (suiker) Suiker nuchter is aan de hoge kant dus ben benieuwd....
TINA! Van harte met je 30 weken!!! JEEEEEJ!!! Wat een mooi hoogtepunt meid! Vaddie: Die arme Kira.., wat sneu zeg. Dames die ook een curretage hebben gehad: Sta ik vanmorgen op heb ik weer zo'n trekkerig gevoel links onderin, tegen mijn bekken aan zeg maar.., Hebben jullie dit ook nog lang gehad?
@skaya... jaa jouwe is dan weer hoog!mijne is een teef die worden niet zo hoog hahaahah.. maar mijne weegt ong. 45... jouwe bijna 70 toch? verslaafd worden doe ik lekker niet.. koop meestal 2 keer per maand een lootje van een euro.. maar vaak vergeet ik het ook bij de kassa hahahahah @kwiebje.. mooie buik meid! staat je heel goed! @tina.. teveel fruit is ook vol suikers! dus wil je veel fruit eten... dan iets anders met suikers laten staan...
Goedemorgen meiden Even heel snel tussendoor Ik zag vanmorgen dat het vandaag de nationale complimentendag was. Dus wil jullie allemaal een complimentje geven over het feit dat ik me zo door jullie gesteund voel in deze spannende periode. Jullie zijn allemaal toppers! Ik ben heel blij dat ik jullie hier heb leren kennen en dat ik met al mijn vragen en onzekerheden bij jullie terecht kan. Dus bij deze mijn welgemeende complimenten voor jullie steun, begrip en hulp Kus Tina
Tina, je bent een schat. Mijn beurt. Ik wil jullie allemaal een vette pluim in jullie achterste steken (wel zachtjes uiteraard) omdat jullie altijd klaar staan voor leden van ons groepie. Of het nou om iets leuks gaat of om iets heel verdrietigs, want helaas hebben we dat ook al vaak meegemaakt. Ik hoop dat we nog lang onze verhalen samen kunnen delen en voor elkaar klaar kunnen staan! Onwijs bedankt meiden. Kirsten, poeh of ik dat zo lang heb gehad weet ik niet... Het trekkerige gevoel ken ik wel...maar ik weet niet hoe lang ik dat heb gehad. Als je het niet vertrouwd gewoon aan de bel trekken he!! Gezondheid komt altijd voorop!
@kirst.. dat trekkerige gevoel kan ik mij niet herinneren.. maar als je het niet vertrouwd..gewoon bellen!
compliment ik vind jullie allemaal schatten van meiden! staan voor iedereen klaar wat de situatie ook is..en geven veel steun! verder respect voor jullie! voor alle mama's (to be)in dit topic.. mooi om te zien hoeveel liefde jullie hebben voor jullie kindjes! respect voor alle mama's in dit topic die hun kindje zijn verloren..jullie zijn zo positief na alles wat jullie hebben meegemaakt! bravo! respect voor alle meiden die nog niet zwanger zijn.. snap niet hoe jullie het allemaal aankunnen.. diep respect voor jullie die er alles aan doen om hun dromen waar te maken!hopelijk mag die droom snel uitkomen! en fijn dat iedereen hier zo open is over haar situatie..daar leer ik elke dag van! dikke veer voor jullie meiden! dik verdiend!
Meiden, moet even wat kwijt, net nieuwe info gekregen over de inbraak: Huisbaas stond net aan de deur, om gewoon even te praten over hoe het gaat na de inbraak. Hij heeft ook aangifte gedaan, van vernieling van zijn eigendom ivm het raam en daarbij te horen gekregen waar de politie een huis binnengegaan is op de avond zelf: hier de straat uit rechts, 3e straat links/2e rechts op het kruispunt!!! Dat is echt 5 minuten lopen nog niet eens... Huisbaas vertelde dat de politie bij die inval in dat huis allerlei spullen gevonden heeft die bij eerdere inbraken gestolen zijn, een echt rovershol!!! Moet zeggen dat het me wel veel doet, weet niet waarom opeens. Manlief heeft sinds de inbraak gezegd niet te willen weten waar ze wonen en ik weet het nu (alleen het nummer niet, maar zo lang is die straat niet...) omdat de huisbaas de straatnaam liet vallen tijdens ons gesprek. Brrrrr...
Mira, wat moet dat een raar gevoel geven meid. Maar probeer er niet teveel bij stil te staan. Jullie hebben het harstikke goed gehandeld en jullie zijn zo sterk samen!! Wees blij dat ze de boel hebben opgerold.
Mams: Geeft ook een gek gevoel... Ik heb een van die inbrekers met de auto achterna gezeten en hem kunnen volgen tot hij een brandgang in gevlucht is. Die brandgang komt dus uit in de straat waar dat huis staat en waar ze die mensen opgepakt hebben!!! Had ik toch maar terug gereden en om de brandgang heen gereden, dan had ik de politie zo kunnen laten weten waar ze zaten!!! Manlief heeft de hele tijd gezegd dat hij het niet wil weten, hem net gesmst, maar hij wilde het toch weten. Heb hem dan ook net gesmst met wat ik gehoord heb van de huisbaas. Hij zal nu ook wel heel anders tegen die straat aan gaan kijken...