Pink Ladies (Part III)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juultje, 21 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Jeetje...als je ze dus echt was gevolgd had je het gewoon al geweten!!
    Maar meid, misschien is het zo beter.
    De politie heeft ze te pakken...het is voorbij!

2. me83

me83 Niet meer actief

@mira.. omg!!! zo dichtbij! maar weet je.. ookal had je ze helemaal kunnen volgen.. had ie echt niet zijn huis in gegaan denk ik.. waarom zouden ze zich zelf verraden.. dus miss maar beter zo.(een kat in het nauw maakt rare sprongen). de politie heeft zijn werk gedaan.. ze zijn gepakt.. en zullen boeten voor wat ze mensen hebben aangedaan..

3. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Mams en Me: Thanks meiden! Ja, het is van twee kanten te bekijken natuurlijk. Er had vanalles kunnen gebeuren, veel ergere dingen bijvoorbeeld... Maar goed, het is nu eenmaal zo gelopen. Veel mensen in onze omgeving hadden gewoon blijven wachten in de auto tot ze weg waren of hadden niet achter ze aan durven rijden (en al helemaal niet met de deuren van slot en de ramen open ;)). Die vinden het al 'gek' wat wij gedaan hebben... Hopelijk krijgen ze een gepastte straf. En dan bedoel ik niet een taakstraf, maar een aantal jaar zitten ofzo!!! Maar goed, veel vertrouwen heb ik helaas niet in het NL rechtssysteem, dus we hopen er maar het beste van...

EDIT: Mijn schoonouders waren ook niet zo blij dat ik alleen in de auto achter die man aangereden ben, ramen open, deuren van slot enz... Die zijn erg beschermend over al hun meiden (2 eigen dochters en ik als schoondochter). Mag 's avonds laat van hen ook niet alleen naar huis fietsen, terwijl ik vroeger jaren alleen in de ochtend en avond langs het kanaal naar het treinstation of naar huis moest fietsen...

4. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Jeetje Mira, dat zal inderdaad een heel raar gevoel zijn...
    Fijn dat ze dat 'rovershol' hebben opgeruimd. Maar hou er ook rekening mee dat dit niet noodzakelijk iets met jullie inbraak te maken heeft. De kans bestaat uiteraard, maar zoiets laat je beter over aan de politie. We leven in een gekke wereld... en zoals Me al zei...een kat in het nauw maakt rare sprongen.

Hier niet zo heel veel nieuws.
    Ja we krijgen volgende week weer kijkers in huis :) Mag ook wel weer eens. Laatste mensen waren in oktober ofzo... We hebben nogal een druk weekend voor de boeg, dus ben alvast wat aan het ´voorpoetsen´. Heel op het gemak hoor! Beetje vegen hier en een beetje vegen daar. Dadelijk nog wat boekjes en prullaria weggooien.
    Hihi...heb beetje last van opruimwoede en nesteldrang :D
    Zal manlief blij mee zijn :D

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    TINA!!!!! Ik zie daar toch een mooi mijlpaalgetal staan!!!!

30 30 30 30 30 30 30 30 30 30 30 30 30 30 30 30 30 30!

6. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Jaaaaaaaaaa :D:D:D:D:D:D:D
    Vandaag 30 weken :D:D:D:D

7. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Tina, gefeliciteerd met je 30 weken!!!!
    Ik ook over paar dagen! Ga er zeker een gebakje op eten :p

Mira, ik vind ook dat ze een paar jaar moeten zitten. Ben alleen ook bang dat dat er niet in zal zitten!

MEIDEN jullie moeten even deze trailer zien!! Of kennen jullie hem al? What To Expect When You're Expecting - Video's

8. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Mira: Brrrr ik krijg er ook een beetje rillingen van.., Ik hoop ook dat ze een gepaste, goede straf krijgen!!! Opsluiten dat schorem!

Meiden., wat een lieve complimentjes en ja aangezien het complimenten dag is:

Bij deze voor jullie allemaal een dik vet compliment voor het lief zijn in moeilijke periodes, het opbeuren in de moeilijke periodes, het schop-onder-de-hol geven wanneer iemand het nodig heeft! Maar vooral voor het luisterende oor (oog eigenlijk)..., heel fijn ons clubbie!!!

Verder weeer een giga drukke dag gehad, het is vakantie hier en ja dat merk je in de Gamma., pfff ben gesloopt!! Lekker bankhangen., en volgens mij is de finale van Wie is de mol!? he?? LEUK LEUK LEUK LEUK!

9. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Skaya! Die film lijkt me echt hilarisch!!! Heb m meteen opgeschreven om te downloaden!! hihi

10. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    KIrsten, ik hoop zo dat hij snel te downloaden is :D

11. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ik ook Skaya!!! Hihi., helemaal leuk

12. me83

me83 Niet meer actief

echt geweldig die trailer!:D ga em zeker kijken als ie te downloaden is!;)

13. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Hoi dames, weet even niet geweest..

Inderdaad nationale complimenten dag!
    Ik vind jullie stuk voor stuk schatten en dat we elkaar maar lang mogen steunen in goede en slechte tijden :)

14. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Tina, gefeliciteed met je mijlpaal!

Sorry dat ik al ff niks heb laten weten. Heb ook niet allesterug gelezen. Probeer steeds wel wat mee te lezen, maar er wordt zoveel gekletst!

Hier gaat alles heel goed. Ties is zo'n heerlijk manneke! Ik geniet echt elke dag!
    En vannacht heeft hij voor het eerst doorgeslapen! De laatste fles om 12 uur, de eerste weer om 06.30 uur. Goed he! En daarna nog doorgeslapen tot 09.30 uur!

15. me83

me83 Niet meer actief

@minim... fijn dat het goed gaat met je kleine kereltje!:D

wat is het stil hier zeg!

hier weer donker gele afscheiding.. zal het toch een ongi worden?hopelijk snel meer duidelijkheid!

16. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Hey meiden,

Wilde even snel laten weten hoe het gaat...
    Heb vanmorgen de uitslag van het zaadonderzoek en dat is goed!!!
    En ook de uitslag van het bloedonderzoek.... Ik heb een eisprong gehad!!!! Volgens deze gyn waren de samenlevingstesten wat te vroeg gedaan. Nu ff ongi afwachten (al hoop ik het niet hihi) Ga zondag of maandag testen als ik niet ongi ben.
    Als ik ongi word gaan we weer een ronde in met clomid. Worden we dan niet zwanger, dan gaan we starten met IUI.
    Oehhh zo spannend allemaal!

Het was gister complimentendag. Heb er op mn werk al een aantal uitgedeelt. Nu komt die voor jullie:
    Ben zo blij met dit forum. Jullie zijn stuk voor stuk zulke lieve en mooie meiden. Voel me zo ontzettend begrepen en gesteund. Ook al kan ik het de laatste tijd niet opbrengen veel te reageren, weet ik dat jullie er voor me zijn en aan me denken. Jullie zijn schatten!

x

17. me83

me83 Niet meer actief

@nino... ohhh wat goed zeg!!!! een ei en goede zaadjes!!!! ik ga zooooooooooooooooooooooo hard voor je duimen !!!!!:D

18. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Dankje! Ben ook zo blij met dit nieuws dat ik wel kan huilen!

19. me83

me83 Niet meer actief

@nino.. ja dat kan ik begrijpen meid! echt super! en mocht het dit keer niet lukken.. heb je zeker heel veel kans dat het volgende eitje wel bevrucht word..

wat fijn zeg.. dit word jou weekend!!!:D

ps... lekker janken hoor! dat lucht op na alles wat jullie al zijn doorgegaan!

20. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Net terug van de stad, eindelijk 2 nieuwe laptops gekocht. Een mini, voor mij voor voornamelijk school/werk en een normale/iets groter scherm voor thuis. De vorige 2 zijn tijdens de inbraak zo beschadigd dat ze het niet of amper meer deden :( Dus nu weer helemaal blij!!! Nu dus, draadloos, op internet, YEAH!

Nino: YEAH!!! Wat fijn meis! Ik hoop dat je niet ongi gaat worden hoor! Lekker zwanger zijn :p

Deel Deze Pagina