meiden, heb niet echt bijgelezen.. zag alleen dat nino goed nieuws had.. super meis.. hopelijk snel met een mooi resultaat.. hier griep.. had al 3 dagen koorts, dus werd door manlief naar de HA gestuurd.. gelukkig bevestigde zij mijn gevoel... nu snel maar weer pcm slikken, want dan voel ik me gelukkig wel goed..
He bah jannie! Beterschap.., Nino!!! WAUAAWWWW!! Wat geweldig nieuws zeg.,!!! Toppp Lekker blij zijn., en laat die geluks/ontladings-tranen maar komen!! Hier: Oma van vriendjelief ligt in het ziekenhuis, gaat niet goed met haar dus vanavond daarheen. Mot met mijn vriend sinds vanmorgen dus blegh! Ff rotsituatie., weet ook niet hoe laat hij thuis komt want hij negeert me! Heeeel irritant! Maar goed, zal wel weer loslopen., Vandaag is paps mij komen helpen om nog wat lampjes op te hangen enzo., wat heerlijk en wat fijn, de hal is nu ook eindelijk verlicht en de wc hangt wat moois. Ook nog een lekkage op de zolder ontdekt :S Heb de makelaar al gebeld want het ligt aan het daklood hebben we al gezien en hoop dat t nog te verhalen valt op de oude bewoner.., we zullen het zien. Ik wens jullie allemaal een fijn weekend lieve meiden!
@kirst.. sterkte meid! miss dat je vriend daarom snel op ze teentjes is getrapt.. komt wel goed ! en fijn dat je weer een stukje verder bent met je huisje.. hopelijk word de lekkage snel gefixt! hier me hondenkam binnen gehad en gelijk uitgeprobeerd.. weer een halve digrostas vol met haar in de vuilnisbak.. daar word een mens blij van en het hondje denk ik ook
Ja ik denk inderdaad dat dat de rede is., hij ligt nu ook te pitten! Hij is zo moe., Arme Oma., we zijn vanavond bij haar geweest., ze is echt behoorlijk ziek en dement aan t worden! Gaat niet goed met haar., Als ze thuis komt gaat ze bij haar dochter (tante van mijn vriend) wonen, die heeft geen werk en een groot huis dus dat komt helemaal goed., maar ze gaat hard achteruit, vreselijk om te zien! Ik ga nog ff lekker bankhangen en dan morgen verjaardag van mijn twee kleine schoonzusjes ze worden alweer 11!! Wat gaat dat haaaarddddd!! Me: Wat voor kam heb je gekocht?
Kirsten wat naar van de oma van je vriend! Hopelijk knapt ze wel weer een beetje op. Ik kan me voorstellen dat je vriend daar onderste boven van is. Praat hij alweer tegen je? Of is het nog gebarentaal? Een lekkage hè jakkes. Zit er niet toevallig een vuurpijl onder? Hihi wie had dat pas ook alweer? Me dus je hond is weer een paar kilo lichter? Kan je mijn katten ook komen doen? Die blijven we ook maar aan het kammen! Jannie dus je hebt toch de griep. Getsie, hopelijk gaat het snel weer over. Nu maar aan snoepjes..... Uhm pcmmetjes! leuke foto trouwens op Hyves van je drie kindjes! Mira lekker laptoppen!! Hoort trouwens iemand nog weleens wat van uiltje? Gisteren heb ik mijn eerste vrije dag gehad. Het was heeeerlijk! Manlief was ook thuis, dus we zijn lekker pad geweest voor nog wat aankleed spulletjes. Ik heb nu iets leuk voor aan de muur en een doosje voor op de commode. Oh en bij de babydump hebben we al een oranje truitje gekocht met prinsesje erop voor het EK. Of is het WK, uhmmmm?? Ze waren net binnen en lagen nog niet eens in de schappen. Kan ze met papa mee straks, hihi. Ik smelt al helemaal bij de gedachte. Vandaag gaan alvast spullen van mijn moeder verhuizen naar de opslag. Ik kan niet zoveel doen, maar ik ga toch straks maar even kijken. Verder maar weer wat wasjes doen en een beetje keutelen.
Hahaha nee geen vuurpijl! hihihi., Je ziet duidelijk dat er een stuk daklood mist en ziet er ook een beetje naar uit dat dat er nooit gezeten heeft., ben benieuwd wat voor ravage we nog kunnen aantreffen tussen de dakpannen en ons plafond. Ja toen vriendjelief thuis kwam deed ie of er niets aan de hand was! hahaha., ach is prima, dus het is goed zo. Vannacht om half 2 schrokken we beiden wakker op de bank, waren we dus in slaap gevallen op de bank! hihi Toen toch maar naar bed en heerlijk geslapen. Oooo wat cool.,!! Zo'n shirt wil ik ook wel ter zijner tijd., vet stoer toch!? Mijn vriend houdt niet van voetbal, maar EK en WK kijken wij beiden wel als NL speelt.,! Helemaal coool..., Fijn weekend iedereen.,
Hopelijk valt het nog mee wat jullie aantreffen. Toch weer zonde van de centjes zeg! Tenzij je het kan verhalen natuurlijk. Verder is het weer peace bij jullie gelukkig maar! Ja cool he? Ik ben zelf ook niet echt van het voetbal, maar mijn mannetje wel. Die zag het al helemaal voor zich dat hij dr mee zal nemen naar vrienden en lekker showen. Als een echte trotse papa. Hier de link Basic T-Shirt Prinsesje Oranje Maat 62 | Basic T-Shirt | Baby-Dump Ze hebben natuurlijk ook Prinsje.
Wat een supercool shirt kwiebje!! Echt gaaf., Als het NK en WK begint ben ik zelf behoorlijk fanatiek! hihi., echt cool., Ja het is weer peace., we gaan ff wat eten en dan lekker t centrum in en vanmiddag de verjaardag., helemaal leuk!
Kirsten, wat naar van je vriend zn oma Erg verdrietig om bij zoiets te moeten toe kijken. Kwiebje, leuk zo'n shirtje! Dit jaar hebben we overigens een EK En de Olympische spelen...En dan ook de jaarlijkse tour de france nog. Het word een drukke zomer!! En val met mn neus in de boter! Op mijn verjaardag is DE klassieker.... Nederland-Duitsland...Waarom tref ik het toch altijd zo *ahum*
Dankje dames voor jullie lieve reacties! Gister toch beetje lichtgeel/bruin gespot maar heeeeel weinig. Nu niets meer, maar ben bang dat t toch de eerste tekenen zijn van een ongi. Ben benieuwd. Kwiebje: Echt een cool shirt! Ga m voor mn neefje bestellen (nou ja met prinsje dan he) Hoe is het eigenlijk met DutchDiva? Had wat terug gelezen, maar haar niet tegen gekomen.
@nino.. geel en bruin verlies.. dat komt mij wel bekend voor.. dat had ik toen ik zwanger was.. zolang het bruinverlies is en geen bloed blijft het spannend ... ik duim voor je... wanneer is je nod? @kwiebje.. ja vuurpijl.. dat was ik hahhahaha... en die kam... kan je bestellen bij zooplus.. onder trimkam.. is nu in de uitverkoop... dus miss een ideetje voor je katten..geloof dat de kleine kam voor katten en kleine hondjes nu een tientje is.. je betaald ongeveer 2 euro aan verzendkosten.. @kirst.. die kam.. daar haal je dat wollige onderdek uit de haren.. dus ze zitten gelijk wat korter in het haar en hoeven dan dus niet meer zo erg te ruien.. erg fijn voor mijn stofzuigertje
Me: Ik kom ff niet meer op de naam., ik ken dat soort kammen wel maar is niet voor elke hond geschikt he, ookal staat het er wel op., oooo hoe heet dat ding nou toch!? Grrrr volgens mij wordt ik ook dement..,
Oke, er is nog hoop dus. Had jij ook toch een beetje krampjes en pijn in je onderrug (heb ik al zeker en week). Ik denk morgen of overmorgen testen. Vind t best spannend . We hebben 2 weken terug op zondag en maandag nog goed geklust, dus wie weet! Heb geen testen in huis. Misschien toch maar halen... Wil dan morgen testen, want dan is mn mannetje ook thuis. Heb net iets leuk besteld bij die site Kwiebje! Een slabbertje met erop: Ik ben tante's knuffel. En de andere met: Mijn oom is mijn beste vriend... So cute! Hier ook een haarbal rondlopen. Heb ook al wel een goede kam, maar t blijft komen. Is een kortharige hond, maar ze heeft me toch een dikke vacht!